Net alsof je daar serieus op moet ingaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef thabit het volgende:
Het lijstje eisen dat een datingsitevrouw ook stelt aan haar partner. Er zijn echt nul personen op de hele wereld die daaraan voldoen.
heb zelf bij RP (relatieplanet) gezeten, betaald. leuk contact gehad met een aantal dames, een enkele keer gedate.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Abonides het volgende:
Ik had een vraag. Heeft iemand ervaring met betaalde datingsites? En welke daarvan het beste is?
Met beste bedoel ik eigenlijk, waar je de meest serieuze reacties kan verwachten. Waar ze ook eerlijk zijn met het vermelden van het aantal vrouwelijke leden. Ik weet dat de verhouding man/vrouw op dergelijke sites zo een beetje 1 op 10 is. Toch adverteren veel van dergelijke sites met andere cijfers.
gratis members kunnen niet veel, verwacht er op deze manier niets van...quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:37 schreef Abonides het volgende:
Gisteravond heb ik een gratis account aangemaakt bij relatieplanet... ik twijfel nog om hem te upgraden naar full member account. Eigenlijk vind ik het best duur als je maar voor 1 maandje lid wilt zijn... 19,95 euro
Daarom moet je dus ook vooral de betalende leden checken...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:09 schreef Abonides het volgende:
Bedankt voor de reacties tot dusver. Ik ga RelatiePlanet ff verder bekijken. Het staat me alleen tegen dat iedereen een advertentie neer kan zetten.
Ik laat jullie nog wel weten wat het wordt.
Mag ik dan zo brutaal zijn om je te vragen om mijn profiel alleen te lezen? Ik ben weleens nieuwsgierig dan naar de mening van een vrouw.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef espina het volgende:
Ik heb op lexa en op onehello gezeten. Het is vaak zoeken naar een leuk iemand. De meeste mannen hebben verhaal staan om moe er van te worden. En de meeste zijn erop naar een ding.
Wees gewoon jezelf en zet een leuk verhaaltje neer. Niet dramatisch maar gewoon lekker spontaan zoals je zelf bent. Ik heb zelf aan die twee datingsites, twee relaties gehad.
Ik zou het niet meer zo snel doen. Eerder IRL.
Moet ik die neerzetten dan?quote:
ok, ik ben dan wel geen vrouw, maar als je nou eens je openingsverhaaltje hier plaatst, kunnen wij misschien een beetje helpen. zelf kreeg ik vaak complimenten dat mijn tekst zo anders was dan al die standaard verhaaltjes van andere mannenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:38 schreef Abonides het volgende:
[..]
Mag ik dan zo brutaal zijn om je te vragen om mijn profiel alleen te lezen? Ik ben weleens nieuwsgierig dan naar de mening van een vrouw.
+ natuurlijk de standaard feitjes die in een dergelijk profiel staan zoals werk, hobby, interesses en dergelijk...quote:Hey Lezer,
Wat is het toch ontzettend moeilijk om hier wat leuks en origineels neer te zetten. Al een tijdje zit ik erover na te denken, maar als ik dan echt wat neer moet zetten gaat het weer eens een stuk moeilijker dan ik had verwacht. Well, here goes!
Zoals je waarschijnlijk al had gelezen heet ik Frank. Op het moment van schijven ben ik 26 jaar oud voor de pessimisten en 26 jaar jong voor de optimisten. Ik woon in een, om het mooi te maken, schilderachtig klein dorpje tussen Alkmaar en Amsterdam in. Heerlijk in de randstad. Hier blijf ik nog wel even wonen aangezien mijn zojuist aangeschafte appartement pas halverwege 2006 opgeleverd zal worden.
Andere feitjes zie je wel in mijn profiel staan. Om toch nog wat specifieker te zijn wat lengte betreft. Ik ben 1m85. Mocht je trouwens wat willen weten, schroom niet om te vragen.
Wat eigenlijk het allerbelangrijkste is, is mijn karakter. Alleen is het wel heel moeilijk om deze door mezelf te laten omschrijven. Om je toch een beeld te geven: Ik ben van mening dat ik makkelijk in de omgang ben. Met iedereen kan ik opschieten en tegen iedereen ben ik aardig. Ik praat makkelijk, ga graag een gesprek aan en probeer lekker veel van het leven te genieten. Ik ben ontzettend fanatiek tot een bepaalde grens... het moet tenslotte wel leuk blijven.
Wat doe ik hier dan precies? (ik zocht ff een manier om over iets anders te beginnen) Ik heb me hier bij relatieplanet aangemeld om leuke mensen te ontmoeten. Bij gewenste relatie heb ik expres vriendschap neergezet. Ik ben van mening dat er pas een serieuze relatie kan ontstaan wanneer er eerst een soort vriendschap is ontstaan. Wanneer je elkaar echt goed ligt dan komt die relatie vanzelf wel. Tot die tijd is een vriendschap ook helemaal top.
Wat betreft de foto. Euh... ja... daar sta ik dan in mijn Tiroller outfit. Bij gebrek aan betere heb ik deze maar hier neergezet (eerlijk gezegd vind ik ze onwijs leuk). Ze zijn alweer van een jaartje geleden. Binnenkort krijg ik een paar recente foto's. Deze zal ik dan ook direct plaatsen.
Mocht je het nou leuk vinden om te reageren. Vooral doen! Ik stuur altijd wat terug!!!
Groetjes, Frank
Tis maar net hoe je het brengt. Kheb dr ook paar maanden op gezeten (R.P), eerst alle wanhopige en eiserige vrouwen afgezeken in mn profiel en daarna een origineel stuk over mezelf geschreven, schijnt nogal te scoren originaliteitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:13 schreef Viking84 het volgende:
* viking84 serieus antwoord geven gaat![]()
Een goede site is relatieplanet. Het punt is alleen dat je als man sowieso weinig reacties krijgt. Als vrouw heb je meer succesdus als man moet je vooral een actieve rol spelen om contacten te kunnen leggen. Vrouwen kunnen daarentegen kiezen. Soms is het toch oneerlijk om een man te zijn
waarom ga je niet naar een relatiebureau? Dat is misschien nog wel beter dan op internet...
ok, daar gaan, (without mercy)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:58 schreef Abonides het volgende:
Er staat nu in mijn profiel:
[..]
+ natuurlijk de standaard feitjes die in een dergelijk profiel staan zoals werk, hobby, interesses en dergelijk...
post je nieuwe versie dan ook even, kijken we of die wat pakkender is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef Abonides het volgende:
Kolere zeg... er blijft echt helemaal niets van over... Ik dacht het zo wel enigzins origineel was.
Ik ga hem eens herschrijven. Zoals 2flower zegt... ben benieuwd.
uiteraard, maar een beetje feedback is nooit weg lijkt me...?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef suikerzoet het volgende:
Lijkt me wel de bedoeling dat TS zijn eigen woorden gebruikt. Zijn aanstaande date hoopt immers op een date met ene Frank, en niet met alle mannetjes van Fok.
Iedereen probeert origineel te zijn, en allemaal op dezelfde manierquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef Abonides het volgende:
Kolere zeg... er blijft echt helemaal niets van over... Ik dacht het zo wel enigzins origineel was.
Ik ga hem eens herschrijven. Zoals 2flower zegt... ben benieuwd.
Die foto in Tiroller outfit vond ik zelf wel leuk. Naar mijn idee getuigde hij ook van enige zelfspot... (en het is momenteel echt de enige die ik voorhanden heb).quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:32 schreef 2flower het volgende:
[..]
post je nieuwe versie dan ook even, kijken we of die wat pakkender is.
ondertussen al een andere foto van jezelf dan in tiroler broek? (ik denk dat je dat voor de meeste vrouwen maar geheim moet houden...)
exact de orignaliteit is nu ver te zoeken. Zelfde als een dove je gaat vertellen hoe prachtig een klassiek stuk muziek is. Pronken met andermans veren is op sommige momenten not done.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef suikerzoet het volgende:
Lijkt me wel de bedoeling dat TS zijn eigen woorden gebruikt. Zijn aanstaande date hoopt immers op een date met ene Frank, en niet met alle mannetjes van Fok.
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar die foto.. iedereen heeft het er de hele tijd over. Maar ik zie nergens een link staan.. wil je anders ff die foto posten?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:46 schreef Abonides het volgende:
[..]
Die foto in Tiroller outfit vond ik zelf wel leuk. Naar mijn idee getuigde hij ook van enige zelfspot... (en het is momenteel echt de enige die ik voorhanden heb).
Vanavond zal ik het profiel eens herschrijven... ik post hem dan ook wel hier.
Zodra ik vanmiddag thuis kom zal ik hem in mijn fotoboek plaatsen. Ik mag helaas niets direct linken naar relatieplanet. Hij komt zeker ff langs.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar die foto.. iedereen heeft het er de hele tijd over. Maar ik zie nergens een link staan.. wil je anders ff die foto posten?
kunt natuurlijk ook gewoon ff je usernummer geven... zoeken we het zelf ff opquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef Abonides het volgende:
[..]
Zodra ik vanmiddag thuis kom zal ik hem in mijn fotoboek plaatsen. Ik mag helaas niets direct linken naar relatieplanet. Hij komt zeker ff langs.
Je kan de foto toch gewoon opslaan van relatieplanet en uploaden in je fotoboek?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef Abonides het volgende:
[..]
Zodra ik vanmiddag thuis kom zal ik hem in mijn fotoboek plaatsen. Ik mag helaas niets direct linken naar relatieplanet. Hij komt zeker ff langs.
dat is natuurlijk aan TS zelf, daarnaast hij vroeg of wij het wilden lezen... wij geven alleen een meningquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:47 schreef dolledingo het volgende:
[..]
exact de orignaliteit is nu ver te zoeken. Zelfde als een dove je gaat vertellen hoe prachtig een klassiek stuk muziek is. Pronken met andermans veren is op sommige momenten not done.![]()
als jij je nummer ook geeft.. zoek ik jou ook even op!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt natuurlijk ook gewoon ff je usernummer geven... zoeken we het zelf ff op
Hij heeft zelf toch al dat profiel hier neer gepleurd? Dus dat nr maakt dan ook nog maar weinig uit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef dolledingo het volgende:
[..]
als jij je nummer ook geeft.. zoek ik jou ook even op!![]()
klopt helemaal; veel vrouwen hebben ook zo'n standaard verhaaltje van "mijn leven is zo leuk en zo compleet" (wat doe je dan op RP..?)quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Perico het volgende:
Mjah, je weet hoe het werkt... iedereen kijkt eerst naar de foto's. En daarna naar het verhaaltje, als ze niet al weggejaagd zijn. En daarna misschien eens naar het profiel nog.
Vrouwen kunnen inderdaad neerkalken wat ze willen (95% dat ze het moeilijk vinden om iets over zichzelf te vertellen, een leuk leven hebben, niet wanhopig zijn, plus meestal een waslijst aan verdekte eisen) -- als ze een aardige kop hebben krijgen ze zo 500 reacties.
Als man heb je het dan moeilijk, omdat de meeste vrouwen gevonden willen worden, en niet andersom. Wat werkt in je verhaaltje? Humor, en dat mag zelfs ironie of sarcasme zijn. En op layout letten en een wat langere reactie sturen met kop en staart zonder spelfouten in een leuke verteltrant -- dan versla je al minstens 90% van de aanwezige testosteronbundels.
Uiteindelijk wil je toch ook iemand met karakter en wat niveau. En die zitten er zat tussen, ook met een lief koppie.
mannen boeien me weinig.. daarom vroeg ik er ook niet naar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toch al dat profiel hier neer gepleurd? Dus dat nr maakt dan ook nog maar weinig uit.
Oh, je wilde gewoon echt dat van ynske lospeuterenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:37 schreef dolledingo het volgende:
[..]
mannen boeien me weinig.. daarom vroeg ik er ook niet naar.![]()
dat heeft toch geen nut, want dan krijg je weer de opmerkingen dat het een grote smoes isquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je mag anders best even met ons delen wat eruit kwam![]()
In ieder geval niet van mij!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heeft toch geen nut, want dan krijg je weer de opmerkingen dat het een grote smoes is![]()
Het feit als iemand mij een loser vind dan vrees ik toch echt dat hij er meer me zal zitten dan dat ik dat zal doen. Altijd leuk om te lezen dat mensen elkaar zo hebben kunnen vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:50 schreef Aventura het volgende:
Twee collega's van mij zijn zo bij elkaar gekomen. Ze hadden zich elk afzonderlijk bij OneHello ingeschreven, en kwamen elkaar daar tegen. Soms hebben mensen gewoon net dat 'éne' zetje nodig. Ik vond het hartstikke leuk om te zien die twee. Het zijn overigens hoog opgeleide en interessante mensen, met beide een goede baan in de mediawereld. Dus niet van die losers die zich profileerden met:' lieve jongeman, in bezit van vaste baan en auto, opzoek naar een spontane meid waarmee ik kan lachen en kan huilen, hobbies: strandwandelen en lekker uiteten gaan':')
nou, inschrijven dus en een mailtje terugsturen, me dunktquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Abonides het volgende:
[..]
In ieder geval niet van mij!!! ;-)
Ze vond mjin Tiroller pakje trouwens sexy!!! Diegene die een berichtje achter had gelaten!!!
heb je wat te verliezen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heeft toch geen nut, want dan krijg je weer de opmerkingen dat het een grote smoes is![]()
het komt er dus op neer dat wij hier op de zaak een onderzoek naar datingsites en hun succes hebben gedaan, waarvoor we dus ook inlogaccount hebben.quote:
Boeit allemaal niet. Resultaten willen we zienquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
het komt er dus op neer dat wij hier op de zaak een onderzoek naar datingsites en hun succes hebben gedaan, waarvoor we dus ook inlogaccount hebben.
en t is niet zo dat ik dat als prive gebruik heb
En wat was het resultaat van het onderzoek?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
het komt er dus op neer dat wij hier op de zaak een onderzoek naar datingsites en hun succes hebben gedaan, waarvoor we dus ook inlogaccount hebben.
Ik heb nog wat spannends uit je verhaal kunnen halen..quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
pestkopquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik heb nog wat spannends uit je verhaal kunnen halen..![]()
Dat vind ik nogal een gewaagd resultaat.. normaal profileren is aardig relatief.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
resultaat:
en dat je je zo normaal mogelijk dient te profileren:
waar het om gaat: ben jezelf, blijf jezelf en doe geen dingen die je niet wilt, en doe je niet anders voorquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een gewaagd resultaat.. normaal profileren is aardig relatief.
hij's euhm erg grappig, maar zo jammer dat je je gezicht heel slecht zietquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef espina het volgende:
[afbeelding]
Dat is 'm dus... Ik vind het lachwekkend![]()
Leuke cliche's, maar ze werken helaas niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar het om gaat: ben jezelf, blijf jezelf en doe geen dingen die je niet wilt, en doe je niet anders voor
ja uiteraard gaat het daar om.. en ik ben ook altijd mezelf, ik kan helaas die burgertrutjes daar op relatieplanet er niet van overtuigen. Ik ben gestoord, niet goed wijs en ik ben een freakquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar het om gaat: ben jezelf, blijf jezelf en doe geen dingen die je niet wilt, en doe je niet anders voor
neeeee!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef espina het volgende:
[afbeelding]
dus mijn verhaal kan je dan ook niet meer lezen. Onaardig..quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:27 schreef espina het volgende:
Was wel ff zoeken daar... Moest me nog aanmelden ookGelukkig heb ik m'n profieltje meteen weggedonderd...
Ze zijn daar wel errug wanhopigquote:Beste lana,
Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!
Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!
Groetjes,
Peter237
dan zal ik het maar ff opzoeken hequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef dolledingo het volgende:
[..]
dus mijn verhaal kan je dan ook niet meer lezen. Onaardig..
Ik ben namelijk verliefd op je.![]()
Ow schatje tochquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef dolledingo het volgende:
[..]
dus mijn verhaal kan je dan ook niet meer lezen. Onaardig..
Ik ben namelijk verliefd op je.![]()
Ik geloofde eigenlijk nooit in liefde op het eerste gezicht. Je hebt een nieuwe wereld voor me geopend! Mijn liefste!quote:
Ik houd wel van je hoor..quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:36 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik geloofde eigenlijk nooit in liefde op het eerste gezicht. Je hebt een nieuwe wereld voor me geopend! Mijn liefste!![]()
Het lijkt mij een uitnodiging om z'n profiel te checken en te kijken of je hem leuk vindt. Ik lees er geen wanhoop in, in elk geval.quote:
daar heb je idd een punt,quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Het lijkt mij een uitnodiging om z'n profiel te checken en te kijken of je hem leuk vindt. Ik lees er geen wanhoop in, in elk geval.
Had je ff wat meer geduld gehad dan had ik hem in heel wat betere kwaliteit gepost.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef espina het volgende:
[afbeelding]
En je weet dat ik anders ben dan al die andere sukkel-jongens! Wij zijn voor mekaar gemaakt!!quote:
enneh?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:44 schreef espina het volgende:
Hehe... getuigd van humor en zelfspot..
Enfin, krijg een scheld berichtje van die ene Peter... tssss Het is ook nooit goed met sommige mannen..
De serieusheid is er weer af nu denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Abonides het volgende:
Aan de mods: Dit topic is voor mij erg serieus. Ervaring leert alleen dat dit hier erg moeilijk gaat vanwege 'grappige' opmerkingen van bepaalde users. Geef dit topic aub een kans. Als het nou echt niets wordt, dan mag ie natuurlijk dicht. Ik heb zomaar het idee dat er veel meer users zijn die best wel nieuwsgierig zijn en dit willen weten.
[
Ik zoek een datingsite waar ik serieuze reacties kan verwachten. De leeftijd moet rond mijn eigen leeftijd liggen. Iets jonger, maar niet te veel... om het vaag te houden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:40 schreef Markman het volgende:
hmm ik werk bij een van de bekendere datingsites.. maarre.. geef eens aan wat je eisen zijn? Wat voor type personen zoek je? Welke leeftijdscategorie? Onlangs nog een concurre. onderzoek uitgevoerd, dus ik heb wel wat kennis van de verschillende sites.
ik snap eigenlijk niet waarom je je zo focussed op de datingsites.. ook als je daar een leuke dame tegenkomt zal je deze toch eens in het echt ontmoeten. Dan mag je online misschien een vlotte babbel hebben, als je offline dan weer de semi contactgestoorde gaat spelen zal de dame in kwestie zich ook een beetje genaaid voelen.. en genaaid worden zonder klaar te komen vinden de dames niet tof.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:49 schreef Abonides het volgende:
[..]
Ik zoek een datingsite waar ik serieuze reacties kan verwachten. De leeftijd moet rond mijn eigen leeftijd liggen. Iets jonger, maar niet te veel... om het vaag te houden.
Bij welke site werk je dan? Als je de naam niet wilt noemen ivm spam kan je me ook een mailtje sturen. Staat in mijn profiel.
Ik zal de originele foto in het fotoboek posten. Die is een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
enneh?
heey TS hijs wel leuk, maar vrouwen willen geowon meer van je gezicht zien
Ik focus me ook niet speciaal op datingsites. Dit topic loopt sinds gistermiddag. Ik hoor alleen van zo ontzettend veel mensen dat deze manier van kennismaking steeds vaker voorkomt dat het me weleens leuk lijkt. En daarbij, toen het nog gratis was heb ik er al eens kennis meegemaakt. Alleen sinds er zo veel spammers kwamen ben ik ermee gestopt. Nu moet je ervoor betalen en wil ik graag ervaring en meningen van iederen horen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef dolledingo het volgende:
[..]
ik snap eigenlijk niet waarom je je zo focussed op de datingsites.. ook als je daar een leuke dame tegenkomt zal je deze toch eens in het echt ontmoeten. Dan mag je online misschien een vlotte babbel hebben, als je offline dan weer de semi contactgestoorde gaat spelen zal de dame in kwestie zich ook een beetje genaaid voelen.. en genaaid worden zonder klaar te komen vinden de dames niet tof.![]()
Er staat nu een foto die zojuist is gemaakt. In mijn normale kleding. Ik sta er alleen wat ongemakkelijk bij om te poseren zeg maar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:34 schreef espina het volgende:
Heb je niet meer foto's van jezelf in wat normale kleding?
Ik denk serieus dat je wat meer op je eigen intuïtie af moet gaan en niet moet gaan varen op de mening/smaken van anderen.. het riekt nu ietwat naar een goedekope keuring. Doe gewoon je verhaal op relatieplanet, plaats de foto's waarvan jij vindt dat ze er op kunnen.. doe hoe jij bent.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:19 schreef Abonides het volgende:
[..]
Er staat nu een foto die zojuist is gemaakt. In mijn normale kleding. Ik sta er alleen wat ongemakkelijk bij om te poseren zeg maar.
De smaken van anderen boeien me niet zo, de meningen iets meer. Maar het gaat mij vooral om de ervaringen. En ach, nu weten jullie hoe ik eruit zie...quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:50 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je wat meer op je eigen intuïtie af moet gaan en niet moet gaan varen op de mening/smaken van anderen.. het riekt nu ietwat naar een goedekope keuring. Doe gewoon je verhaal op relatieplanet, plaats de foto's waarvan jij vindt dat ze er op kunnen.. doe hoe jij bent.
Dank je!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:26 schreef espina het volgende:
Ik vind die foto bij je bed veel leuker!
Dat zegt meer![]()
Ik wens je heel veel succes Abonides
Er lopen best wat wanhopige figuren rond toch. Ik heb gisteren ergens ingeschreven om een profiel te kunnen bekijken. Zelf heb ik dus geen foto geplaatst, en maar erg beknopte informatie ingevoerd. Ik had binnen een paar minuten al 3 reacties dat ik zo'n leuk profiel had.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Het lijkt mij een uitnodiging om z'n profiel te checken en te kijken of je hem leuk vindt. Ik lees er geen wanhoop in, in elk geval.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er lopen best wat wanhopige figuren rond toch. Ik heb gisteren ergens ingeschreven om een profiel te kunnen bekijken. Zelf heb ik dus geen foto geplaatst, en maar erg beknopte informatie ingevoerd. Ik had binnen een paar minuten al 3 reacties dat ik zo'n leuk profiel had.
Nee hoor, dat is de mannelijke taktiekquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er lopen best wat wanhopige figuren rond toch. Ik heb gisteren ergens ingeschreven om een profiel te kunnen bekijken. Zelf heb ik dus geen foto geplaatst, en maar erg beknopte informatie ingevoerd. Ik had binnen een paar minuten al 3 reacties dat ik zo'n leuk profiel had.
Het waren niet het soort mannen waar ik op val.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is de mannelijke taktiek
Vrouwen plaatsen een oproep en kiezen een paar uit de flood die volgt. Mannen flooden. Zo werkt de natuur
Door een dergelijke reactie brengen ze gewoon hun eigen profiel extra onder de aandacht. Als je op zo'n oproep reageert wil dat echt nog niet automatisch zeggen dat je ze binnenhebt hoor
Ik ben toch niet rot? K vind je wel lief hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef dolledingo het volgende:
Als man 'hard to get' spelen op een dating-site moet je in ieder geval nooit doen.. dan ga je het niet druk krijgen. Rotvrouwen.
Doh, wie zegt dat zij wel op jou vallen.. da's de volgende stapquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het waren niet het soort mannen waar ik op val.
Dat lijkt mij logisch dat dat niet te zeggen is, gezien er amper iets in mijn profiel stond.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Doh, wie zegt dat zij wel op jou vallen.. da's de volgende stap
Precies, en daarom dachten ze "hmm, kan wel leuk zijn, wacht, ik stuur een berichtje zodat ze m'n profiel bekijkt en dan zien we wel verder."quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch dat dat niet te zeggen is, gezien er amper iets in mijn profiel stond.
Hoe bedoel je dit precies? En wat bedoel je met romantische ideeen? (Je hebt kennelijk een bepaald beeld van hoe ik het ziequote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies, en daarom dachten ze "hmm, kan wel leuk zijn, wacht, ik stuur een berichtje zodat ze m'n profiel bekijkt en dan zien we wel verder."
Maargoed, als je toch aan het experimenteren slaat: maak eens een mannelijk profiel aan en pak het op de nette en waardige manier aan. Ik denk dat je romantische ideeen vrij snel in duigen vallen
Ik weet niet precies hoe je het ziet. Maar zoals je zei vind je het min of meer random berichtjes sturen naar vrouwen die enigszins in de buurt komen nogal kansloos. Ik stel echter dat de wat meer "waardige" en kieskeurigere manieren als man zijnde erg weinig effectief zijn, en flooden nog niet eens zo'n slechte taktiek is. Helaas, daar niet van.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit precies? En wat bedoel je met romantische ideeen? (Je hebt kennelijk een bepaald beeld van hoe ik het zie)
Op zich zit daar denk ik wel wat in. Het gaat vooral om het profiel, en het berichtje doet er minder toe denk ik. Hoewel een leuk bericht natuurlijk wel een uitnodiging is voor nader contact.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe je het ziet. Maar zoals je zei vind je het min of meer random berichtjes sturen naar vrouwen die enigszins in de buurt komen nogal kansloos. Ik stel echter dat de wat meer "waardige" en kieskeurigere manieren als man zijnde erg weinig effectief zijn, en flooden nog niet eens zo'n slechte taktiek is. Helaas, daar niet van.
Nadat je een x aantal keer een leuk berichtje getikt hebt en tot de conclusie gekomen bent dat er erg vaak geen reacties op komen krijg je daar ook genoeg van.
Dat klopt in theorie, maar wordt in werkelijkheid vaak onderuitgehaald door de enorme hoeveelheid inkomende berichtjes die vrouwen krijgen. Zelfs leuke berichtjes vallen dan door de hoeveelheid nauwelijks op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zich zit daar denk ik wel wat in. Het gaat vooral om het profiel, en het berichtje doet er minder toe denk ik. Hoewel een leuk bericht natuurlijk wel een uitnodiging is voor nader contact.
Voor mijzelf ligt dat toch anders.. Ik let meer op kwaliteit dan op kwantiteit. Zeker als het er zoveel zijn, dan ga ik natuurlijk voor de besten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat klopt in theorie, maar wordt in werkelijkheid vaak onderuitgehaald door de enorme hoeveelheid inkomende berichtjes die vrouwen krijgen. Zelfs leuke berichtjes vallen dan door de hoeveelheid nauwelijks op.
Zijn dat ook reacties waar je iets aan hebt?quote:Ik heb ook m'n periodes van flooden, en wat betreft reactieaantallen die terugkomen werkt dat tot nu toe het beste.
Sommige mannen doen dat dus wel.quote:Ik ben trouwens wel een beetje selectief, ik zou niet snel iets sturen naar een halfleeg profiel.
Zit misschien iets in.quote:Meestal vind ik terugkomende berichtjes dan inhoudelijk weer een afknapper waarna ik er alsnog niets mee doe. Volgens mij geldt dat voor veel mannen, en de onbekendheid van dit fenomeen bij vrouwen zorgt ervoor dat ze denken dat iedere man in hun inbox ook daadwerkelijk wat van ze wil.
Ik zal je profiel eens bekijken als ik tijd heb en bij mijn inlogcodes kan. Volgende week dus ergens waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben op RP trouwens NL13734706 (Eltiño78).. zo krijg je misschien een beter beeld van m'n verhaal. Ik heb naar mijn idee een leuk profiel gemaakt. Als ik dmv een nietszeggend berichtje vrouwen zo ver krijg op m'n profiel te klikken dan is de bedoeling dat ze geinteresseerd raken door het profiel en niet door het berichtje.
Lief pepernootje van me..quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef espina het volgende:
[..]
Ik ben toch niet rot? K vind je wel lief hoor![]()
knuffeltje voor m'n lieverd
Euh... nu begint het een beetje eng te worden...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:47 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Lief pepernootje van me..
Jij bent absoluut niet rot.. alhoewel dat gesnurk van jou is af en toe ietwat vervelend..
Mijn liefste! Mijn honnepon! Mijn Afrikaantje!
![]()
Niks mis mee, zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben op RP trouwens NL13734706 (Eltiño78).. zo krijg je misschien een beter beeld van m'n verhaal. Ik heb naar mijn idee een leuk profiel gemaakt. Als ik dmv een nietszeggend berichtje vrouwen zo ver krijg op m'n profiel te klikken dan is de bedoeling dat ze geinteresseerd raken door het profiel en niet door het berichtje.
Dat was aanvankelijk ook mijn strategie en ik kreeg meestal wel een reactie terug, maar als je tien keer een leuk verhaaltje schrijft en je krijgt vervolgens geen of een hele summiere reactie terug, dan heb je er op een gegeven moment gewoon niet meer zo'n zin in en dan kap je ermee óf je stapt over op MouseOver's Brute Force methode.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:01 schreef Abonides het volgende:
Sowieso was ik niet van plan om ontzettend veel berichtjes te sturen. Misschien erg stom van me, maar ik neem liever de tijd voor een wat leuker berichtje dan een simpel berichtje middels copy/paste naar zo veel mogelijk mensen te sturen.
Juist niet.. summiere berichtjes kunnen juist een methode zijn om je trots te bewaren. Enorme kwijlverhalen met 0.5% kans op een antwoord schrijven is juist vernederend.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:08 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Niks mis mee, zou ik zo zeggen.![]()
Zelf zag ik die "brute force" methode niet zo zitten, trouwens, maar ik geloof ook wel dat het op de langere termijn 'beter' werkt. Alleen wordt het dan wel erg klinisch allemaal, maar als je als man wilt slagen op dat soort sites, dan moet je je trots wel even opzij zetten.
En die vrouwen maar klagen dat ze zoveel mailtjes van al die malloten krijgen, 't is ook niet snel goed!
Waarschijnlijk zal het ook precies gaan zoals je zegt. Ik zie wel wat er gebeurt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:21 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Dat was aanvankelijk ook mijn strategie en ik kreeg meestal wel een reactie terug, maar als je tien keer een leuk verhaaltje schrijft en je krijgt vervolgens geen of een hele summiere reactie terug, dan heb je er op een gegeven moment gewoon niet meer zo'n zin in en dan kap je ermee óf je stapt over op MouseOver's Brute Force methode.![]()
Maar ja, 't is bij iedereen anders, dus ik wens je veel succes en hoop dat je niet teveel verwachtingen hebt, dan zal het allemaal wel meevallen!
Eigenlijk heb ik nooit lange verhalen geschreven, wat voor hobbies ik heb en de kleur van m'n ondergoed, maar gewoon iets uit haar verhaaltje gepikt dat me bijzonder aansprak en daarop ingespeeld. Zolang je niet hopeloos op zoek bent en per sé een relatie moet hebben, kun je er geen buil aan vallen.quote:Juist niet.. summiere berichtjes kunnen juist een methode zijn om je trots te bewaren. Enorme kwijlverhalen met 0.5% kans op een antwoord schrijven is juist vernederend.
Gewoon niet al te druk over maken, al krijg ik de indruk dat je dat wél een beetje doet. Ik was zelf niet echt op zoek (dat schrijft ook haast íedereen in z'n profiel, is dus eigenlijk al een no-no), dus het maakte me niet zoveel uit wat er ging gebeuren. Uiteindelijk heb ik er een paar leuke (vriendschappelijke) contacten aan overgehouden, dus het is zeker leuk om 'ns een keer te proberen.quote:Waarschijnlijk zal het ook precies gaan zoals je zegt. Ik zie wel wat er gebeurt.
Ik hou jullie wel op de hoogte of ik af en toe nog antwoord krijg.
Nee... nog nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:53 schreef Ynske het volgende:
Heey TS,
heb je al reacties gehad?
en hoe waren ze?
trouwens vind je foto;s wel leuk hoor, die je nu in je fotoboek hebt staan
AB-SO-LUUT!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:13 schreef RealKnuckles het volgende:
Oh my fucking god, stelletje kanslozen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:24 schreef Lempicka het volgende:
Ik heb zelf ook een poosje op RP rondgehangen, en er best een paar leuke mannen mee ontmoet, zelfs een paar maanden een vriendje aan over gehouden, en dat het uiteindelijk niets werd, tja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
Ik heb het zelf op love@lycos gevonden.. alleen.. omdat het gratis is, zit er wel veel meer bagger tussen.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef funrider het volgende:
Momenteel single?
Heb mezelf ook weekje of wat geleden toch es neergezet op Relatieplanet gewoon om eens te kijken.. had ook al vrij snel stuk of 6 reacties maar alleen van die standaard berichten.. kan zelf niet reageren omdat ik anders 20 euro p/mnd moet betalen.. iets wat k echt niet voor over heb.. zijn er ook grotere sites waar je niets betaald? RP is geloof k wel de grootste toch.
[..]
nee, al een hele poos niet meer, en nog langer niet actief op RP. Maar het was wel leuk.quote:
Niet direct, maar gratis members kunnen alleen maar "interesses" sturen. Dus als je een handgetikt bericht krijgt is het een full member.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:12 schreef Bemiddelaar het volgende:
dat kun je niet zien
Die indruk krijg ik ook! Dacht dat het een vrouwending was, dat liegen, maar ik zie toch echt 35+ mannen die schrijven dat ze 25 zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:09 schreef Tom-my het volgende:
voor de gein is zitten surfeh op dat nalo, maar volgens mij lieft de helft daar over zijn/haar leeftijd ?
Ziet er wel goed uitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb me pas ingeschreven op RP. NL58106299 voor de liefhebbers.
Een date om te beginnen. Vaste relatie is wel het einddoel. Huisje-boompje-beestje is niets voor mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:06 schreef MouseOver het volgende:
Ziet er wel goed uit
op zoek naar een "date"? Da's weer wat anders, het gros van de dames zoekt daar naar huisjeboompjebeestje
ja, als ik ga daten wil ik we weten hoe iemand eruit ziet, maar gewoon alleen chatten dan maakt het me niet uit hoe die eruit ziet. Dus daarom kijk ik eerst op msn hoe het klikt en als het dan klikt dan vraag/geef ik fotoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel foto's en ik reageer ook alleen op mensen met foto's. Ik ben niet in staat tot een relatie met iemand die ik fysiek onaantrekkelijk vind. Wil daarom wel graag weten hoe iemand eruit ziet voordat ik een date overweeg.
Kan ook ja. Maar als iemand me onaantrekkelijk vindt, vind ik het handiger als dat van tevoren duidelijk is. Dat voorkomt teleurstellingen, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:04 schreef Sylvana het volgende:
ja, als ik ga daten wil ik we weten hoe iemand eruit ziet, maar gewoon alleen chatten dan maakt het me niet uit hoe die eruit ziet. Dus daarom kijk ik eerst op msn hoe het klikt en als het dan klikt dan vraag/geef ik foto
ja, in een relatie vind ik het ook wel belangrijk, maar ik ben niet perse op zoek naar een relatie, en met gewoon msn-contact of met vriendschappelijk contact dan vind ik uiterlijk niet zo heel belangrijk eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:18 schreef suikerzoet het volgende:
Inderdaad ja.... ik vind een foto ook wel essentieel hoor. Fysiek moet er ook een klik zijn, da's net zo belangrijk als leuk kunnen kletsen of interesses delen. Net zoals Lupa_Solitaria zegt, ik zou ook geen relatie kunnen hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Natuurlijk gaat het om het totale pakket, maar zo lang mijn ogen functioneren is uiterlijk wel degelijk van belang.
Dat geldt toch niet voor mij geloof ik... Uiterlijk is wel belangrijk, maar ik kan iemand mooier gaan vinden naarmate ik hem aardiger/leuker/spannender vind.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:32 schreef Abonides het volgende:
Meestal weet een vrouw al binnen 30 seconden, zonder dat ze met de persoon in kwestie heeft gepraat, of hij een potentiele partner zou kunnen worden.
dat heb ik ook hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 01:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat geldt toch niet voor mij geloof ik... Uiterlijk is wel belangrijk, maar ik kan iemand mooier gaan vinden naarmate ik hem aardiger/leuker/spannender vind.
Dat vind ik een kutstreek. Dan zou 'ie voor mij eik meteen afgedaan hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:38 schreef Sylvana het volgende:
ik zou vanvond date hebben met iemand van lexa, maar hij belde af
voor mij ook hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 01:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik een kutstreek. Dan zou 'ie voor mij eik meteen afgedaan hebben.
dit wist hij al van te voren en hij belde 2 minuten van tevoren af, dus zo netjes vond ik het nietquote:Op zondag 3 juli 2005 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een bullshit. Hij belt netjes af en hij is zijn date niks verplicht.
Er kan altijd iets tussen komen
Zoek maar lekker verder zou ik zeggen![]()
![]()
![]()
Wat was de reden en had je liever dat hij helemaal niet af belde?quote:dit wist hij al van te voren en hij belde 2 minuten van tevoren af, dus zo netjes vond ik het niet
Die vraag moest ik dus ook ff stellen...quote:Op zondag 3 juli 2005 01:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat was de reden en had je liever dat hij helemaal niet af belde?
Beter dan helemaal niet afbellen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:05 schreef Abonides het volgende:
2 minuten van te vooren is niet netjes nee...
dat geeft niet... (sorry als ik een beetje vaag overkom... kom namelijk net uit de kroeg)quote:Op zondag 3 juli 2005 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaat een afwijzing in zijn werk?
(Ik heb niet heel de topic gelezen, dus sorry voor mijn snel willen weten menaliteit)
Nee, dat bedoel ik maar. Ik heb nog steeds het beeld voor me van mensen die met knikkende knieën in een discotheek naar een ander staan te gluren zonder hun mond te durven openen, die zich daar dan maar inschrijven om, inderdaad, een blauwtje te voorkomen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef HenryHill het volgende:
Offtopic: Heiden6 quote van Clawfinger...
Ontopic: Hoeveel moeite wil je investeren om de kans op een blauwtje zo klein mogelijk te houden? Ok, een blauwtje lopen is niet fijn, maar om daar nu voor naar een dating-site te gaan waar je eerst een maand voor heen en weer moet mailen om er in 90% van de gevallen erachter te komen dat ze op een zeeleeuw lijkt...
Niet mijn tak van sport.
Waar reageren ze dan op? Op een openingsmailtje van jou waar je uitlegt wat je doet, wie je bent en wat je zoekt en zo?quote:Zo een beetje 30 dames reageren niet... diegene die wel reageren, reageren met een net mailtje dat ze niet geinteresseerd zijn...
Een meid die er een beetje uitziet, is natuurlijk niet dagen aan het rondhangen op zo'n datingsite. Dat is alleen voor de echte muurbloempjes en nijlpaarden.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef HenryHill het volgende:
Ontopic: Hoeveel moeite wil je investeren om de kans op een blauwtje zo klein mogelijk te houden? Ok, een blauwtje lopen is niet fijn, maar om daar nu voor naar een dating-site te gaan waar je eerst een maand voor heen en weer moet mailen om er in 90% van de gevallen erachter te komen dat ze op een zeeleeuw lijkt...
Niet mijn tak van sport.
Het is niet voor iedereen... in een kroeg heb ik over het algemeen moeite om contact te leggen met iemand van het vrouwelijk geslacht.... ja, ff snel misschien iets. Via een dergelijke site heb ik het idee dat je iemand op een andere manier leert kennen... je spreek makkelijker... opener. In een kroeg staan er veel mensen om je heen, je kan niet met elkaar tot een beetje redelijk gesprek komen,quote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef HenryHill het volgende:
Niet mijn tak van sport.
Vermoedelijk wel ja. Zelfs het lelijkste, chagrijnigste wicht kan nog wel hier en daar een loser scoren als ze eens een beurt wil, of wat wil gaan drinken. Toegegeven, dat is niet ideaal, maar dat is zo'n site al helemaal niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een meid die er een beetje uitziet, is natuurlijk niet dagen aan het rondhangen op zo'n datingsite. Dat is alleen voor de echte muurbloempjes en nijlpaarden.
Hehehe, heb je helemaal gelijk in. Zelfs een nijlpaard krijgt in de kroeg nog wel een neukerdje geregeld als ze echt wil. Genoeg losers in de doorsnee kroeg of discotheek die na 2 of 3 blauwtjes en wat bier overal wel opkruipen. Niet ideaal, maar wel WYSIWYG en ze hoeven er niet eens 130 mailtjes voor te sturen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel ja. Zelfs het lelijkste, chagrijnigste wicht kan nog wel hier en daar een loser scoren als ze eens een beurt wil, of wat wil gaan drinken. Toegegeven, dat is niet ideaal, maar dat is zo'n site al helemaal niet.
Dat is zo een standaard mailtje... Iets van "Ik ben niet geinteresseerd, succes met je verder zoektoch... oid"quote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar reageren ze dan op? Op een openingsmailtje van jou waar je uitlegt wat je doet, wie je bent en wat je zoekt en zo?
Wat een instelling zeg.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:37 schreef Abonides het volgende:
[..]
Dat is zo een standaard mailtje... Iets van "Ik ben niet geinteresseerd, succes met je verder zoektoch... oid"
Op zich wel netjes. De dames hebben het voor het uitkiezen. Ik geef ze groot gelijk dat ze gaan voor diegene die ze het knapst vinden/het best bijze past.
Crap... ik heb hem al verwijdert... Ongetwijfeld komen er nog meer... ik zal hem dan wel posten.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een instelling zeg.
Geef eens een voorbeeld van een mailtje dan?
Ik zoek even dat profiel van me op, trouwens. Ik weet niet eens meer wat erin stond.
Het hoeft natuurlijk niet... misschien vind je wel een parel in de woestijn... Niks is onmogelijk. Alleen...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb nog steeds het beeld voor me van mensen die met knikkende knieën in een discotheek naar een ander staan te gluren zonder hun mond te durven openen, die zich daar dan maar inschrijven om, inderdaad, een blauwtje te voorkomen.
Ik bedoel meer jouw mailtje.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:43 schreef Abonides het volgende:
[..]
Crap... ik heb hem al verwijdert... Ongetwijfeld komen er nog meer... ik zal hem dan wel posten.
Maar hij is echt zoals hierboven berschreven.
In principe kan je beter op een zaterdagavond 10 pogingen wagen, dan heb je er sowieso wel eentje binnen minimaal. Altijd beter dan weken met een wijffie mailen en dan op de date constateren dat ze nog dikker is dan het hele zoogdieren-gedeelte van Artis bij elkaar.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet... misschien vind je wel een parel in de woestijn... Niks is onmogelijk. Alleen...
...die kans is niet bijzonder groot. Dat is zo jammer. Dus tja, dan zeg ik: "Nee heb je, een klap voor je bek kan je krijgen"
Dat verrasingseffect is wat mij betreft overbodig hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 keer een poging wagen op zaterdagavond is een stuk kanslozer dan een je aanmelden op www.blindate.nl
Alleen weet je dan wel meteen wat voor vis je in de kuip hebt, maar karakter kan je waarschijnlijk weer beter beoordelen na enkele weken/maanden mailen of msn´en
Oh... mijn mailtje naar haar was...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer jouw mailtje.
Net m'n profiel weer opgedoken. 'donden'.![]()
Ik stuur lekkere korte mailtjes. Om nou een lang mailtje te sturen waar ik geen antwoord op krijg is helemaal kut. Ik ga pas wat langere mailtjes schrijven als ik een positief berichtje terug krijg.quote:Hey #####,
Je hebt wel een hele mooie openingszin in je oproep... maar hou je jezelf er ook aan? Het lijkt me heel moeilijk.
Oh... vergeet ik mezelf gewoon voor te stellen. Kijk eens in mijn profiel zou ik zeggen (maar ik denk dat je dat toch wel zal doen). Ik zou het leuk vinden als ik wat van je zou horen.
Groetjes, #####
Je weet wat je hebt. Hoe iemand in het echt is, zegt vaak wel meer dan wat mailtjes. Weet je meteen of iemand compleet contactgestoord is of niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 keer een poging wagen op zaterdagavond is een stuk kanslozer dan een je aanmelden op www.blindate.nl
Alleen weet je dan wel meteen wat voor vis je in de kuip hebt, maar karakter kan je waarschijnlijk weer beter beoordelen na enkele weken/maanden mailen of msn´en
Op zoiets zou ik ook niet positief reageren, eerlijk gezegd. Jij wel?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef Abonides het volgende:
[..]
Oh... mijn mailtje naar haar was...
[..]
Ik stuur lekkere korte mailtjes. Om nou een lang mailtje te sturen waar ik geen antwoord op krijg is helemaal kut. Ik ga pas wat langere mailtjes schrijven als ik een positief berichtje terug krijg.
Sorry hoor, maar je mailtje is echt een samenraapsel van walgelijke clichés en crap. Ik kan me voorstellen dat een chica je meteen gaat afpoeieren.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef Abonides het volgende:
[..]
Oh... mijn mailtje naar haar was...
[..]
Ik stuur lekkere korte mailtjes. Om nou een lang mailtje te sturen waar ik geen antwoord op krijg is helemaal kut. Ik ga pas wat langere mailtjes schrijven als ik een positief berichtje terug krijg.
Via een andere site heb ik echt een plaatje van een vrouw (ze is een echte mooie vrouw) leren kennen. Tot op heden hebben we nog steeds contact (vorige week zondag nog een afspraak gehad). Ondanks dat ze geen gevoelens voor mij heeft hebben we nog steeds de leukste tijd samen. Als ze iemand vind dan kan ik alleen maar blij voor haar zijn... hoewel ik gignatisch jaloers zal zijn en altijd zal vblijven.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:52 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb via RP gedate met een toch wel behoorlijk lekker ding. Die zitten er ook tussen bleek maar
quote:Als je intelligent bent, gevoel voor humor hebt, er goed uitziet en zelfverzekerd bent, reageer dan vooral.
Al helemaal als je lekker kunt koken.
Huwelijksaanzoeken per email worden niet beantwoord.
Toedeloe.
Werkelijk elke letter in dat mailtje van hem is gewoon kut. Het is tien keer niets dat mailtje. Dat zijn de mailtjes die een vrouw als eerste weg zal flikkeren. Het valt mee dat er nog vrouwen afwijzend reageren op die crap.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:57 schreef MouseOver het volgende:
Niets tussen haakjes zetten dat soort mailtjes.
Inhaken op iets opvallends in d'r advertentie of profiel. Flauwe opmerking, beetje dollen, beetje flirten.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef Abonides het volgende:
Jullie hebben er nou wel over hoe het niet moet... hoe moet het dan, volgens jullie, wel?
Hoi XXXX,quote:Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef Abonides het volgende:
Jullie hebben er nou wel over hoe het niet moet... hoe moet het dan, volgens jullie, wel?
Ja, precies. Ik zou daar echt nooit op ingaan, en als vrouw al helemaal niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stel jezelf eens voor in zo'n mailtje, vertel eens waarom je hebt gereageerd op haar profiel en waarom haar profiel je aanspreekt. Vertel ook even waar je naar op zoek bent.... Beetje speels en flirtend zodat je vlot overkomt en niet onzeker en volgestampt met cliche's.
Dat is allemaal veel effectiever dan wat clichés als "oh vergeet ik me voor te stellen (en dan 1 regeltje)" en "Je hebt wel een hele mooie openingszin in je oproep... maar hou je jezelf er ook aan? Het lijkt me heel moeilijk.".
Heel onzeker allemaal. Dingen tussen haakjes, het lijkt me, ik denk, ik zou....
Idd. Eigenlijk tik je in dat mailtje letterlijk iets uit wat eigenlijk prima over zou komen als je het in het echt zou zeggen. Maar niet per mail, omdat de intonatie dan wegvalt.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik zou daar echt nooit op ingaan, en als vrouw al helemaal niet.
Het is allemaal zo heavy, zo stroef, zo moeizaam. Ik kan m'n vinger er echter niet op leggen.
Precies, ik kan me goed voorstellen dat die mailtjes vol met onzekerheden en cliché's behoren tot de mailtjes die als eerste uit je mailbox worden gekegeld. Zo'n meid die een profiel aanmaakt op zo'n site kan best eens tientallen mailtjes krijgen. Dan zit je niet te wachten op dit soort mails.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik zou daar echt nooit op ingaan, en als vrouw al helemaal niet.
Het is allemaal zo heavy, zo stroef, zo moeizaam. Ik kan m'n vinger er echter niet op leggen.
Je zegt het nu heel makkelijk, maar ik durf te wedden dat wat jij ook in een mailtje zou zetten, zodra je het hier op Fok! neerzet wordt he afgekraakt. Alles wat voor jouw normaal is, zinsspellingen en grapjes, wat dan ook, zal met grond gelijk worden gemaakt. Iedereen heeft er een andere mening over.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inhaken op iets opvallends in d'r advertentie of profiel. Flauwe opmerking, beetje dollen, beetje flirten.
Het is net echt, zeg maar. Dus dat lijkt mij dan weer vanzelfsprekend.
1) Ik denk dat de meesten hier bij twijfel eerder genegen zijn positief dan negatief over zo'n mailtje te oordelen. Dat iedereen het afkraakt zegt dan wel wat.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:08 schreef Abonides het volgende:
[..]
Je zegt het nu heel makkelijk, maar ik durf te wedden dat wat jij ook in een mailtje zou zetten, zodra je het hier op Fok! neerzet wordt he afgekraakt. Alles wat voor jouw normaal is, zinsspellingen en grapjes, wat dan ook, zal met grond gelijk worden gemaakt. Iedereen heeft er een andere mening over.
Die andere meid die ik heb leren kennen vond juist dat ik makkelijk schreef, zonder problemen A4-tjes lang over de meest on-interessante dingen. Ik was juist degene die alles simpel en leuk op papier kon zetten.
Je zal het toch niet eens met me zijn, maar met dit mailtje haak ik echt al behoorlijk op haar profiel in. Ik heb andere reacties gelezen en die zijn echt niet zo... (om nou origineel te zeggen)... euh... inspelend als iets dergelijks.
Het staat en valt alleen met 1 ding... en dat is die stomme kut foto!
Neuh, dat valt best wel mee. Mensen zijn niet zo verschillend als we soms denken, hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:08 schreef Abonides het volgende:
[..]
Je zegt het nu heel makkelijk, maar ik durf te wedden dat wat jij ook in een mailtje zou zetten, zodra je het hier op Fok! neerzet wordt he afgekraakt. Alles wat voor jouw normaal is, zinsspellingen en grapjes, wat dan ook, zal met grond gelijk worden gemaakt. Iedereen heeft er een andere mening over.
Meningen verschillen. De hamvraag is, is dat wat geworden? Of schreef jij de gedichtjes die ze leest, als haar lul van een vriendje is vreemdgegaan?quote:Die andere meid die ik heb leren kennen vond juist dat ik makkelijk schreef, zonder problemen A4-tjes lang over de meest on-interessante dingen. Ik was juist degene die alles simpel en leuk op papier kon zetten.
Dat kan ik niet beoordelen. Ik vind het één gigantisch cliché. Met stroop en suiker.quote:Je zal het toch niet eens met me zijn, maar met dit mailtje haak ik echt al behoorlijk op haar profiel in. Ik heb andere reacties gelezen en die zijn echt niet zo... (om nou origineel te zeggen)... euh... inspelend als iets dergelijks.
Dat is onzin.quote:Het staat en valt alleen met 1 ding... en dat is die stomme kut foto!
Hee, dat is een goede! Je hebt iets geniaals geschreven zonder het te beseffenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:13 schreef heiden6 het volgende:
Meningen verschillen. De hamvraag is, is dat wat geworden? Of schreef jij de gedichtjes die ze leest, als haar lul van een vriendje is vreemdgegaan?
Ik begrijp echt precies wat je bedoelt. Zelf heb ik het gevoel ook gehad dat ik een copy/paste bericht aan het schrijven was, hoewel dat niet met dit meisje was. Maar eerlijkheid gebied te zeggen, je zou haar profiel misschien eerst moeten lezen.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zal best zo zijn dat het mailtje van Heiden6 ook wordt afgekraakt, maar jouw mailtje wordt door iedereen afgekraakt. Sorry, maar er is echt weinig goeds aan dat mailtje. Het is zo oubollig, mierzoet, kwallerig... Daar kan een meid niets mee, zeker een meid die 80 mailtjes ontvangt niet. Dit mailtje springt er echt niet positief bovenuit.
Dat je makkelijk dingen op papier zet blijkt hier niet uit. Het is ook nog eens onpersoonlijk. Speel meer in op haar profiel, laat zien dat je haar profiel hebt gelezen en dat je voor haar gaat en dat het je boeit. Nu lijkt het net een lauwe copy/paste die je naar 75 profielen hebt gestuurd.
Ik kan me er niet druk over maken wat iemand anders van m'n mailtjes vind, eerlijk gezegd. Zoveel moeite zou ik al helemaal niet willen doen.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hee, dat is een goede! Je hebt iets geniaals geschreven zonder het te beseffen
Reageer in dichtvorm. Limmerics, of hoe je dat ook schrijft. Kort, Krachtig en Uniek
Hmm, als ik die nou zou mailen was het zoiets:quote:Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoi Jolanda351, Ik zag dat je van postzegels verzamelen hield en van naar de film gaan houdt. Nu houd ik daar nu ook net van en verder vind ik het leuk om te gaan uit eten en te voetballen.
Ik ben een rustige jongen, die altijd de kat in de boom kijkt.
Ik denk dat we best veel raakpunten hebben en ik zou het leuk vinden als je met me wil mailen
quote:Hoi Jolanda351, Ik zag dat je van postzegels verzamelen hield en van naar de film gaan houdt. Nu houd ik van uit eten gaan en voetballen. Toevallig he?
Huh?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk over maken wat iemand anders van m'n mailtjes vind, eerlijk gezegd. Zoveel moeite zou ik al helemaal niet willen doen.![]()
I know.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Huh?
Ik doelde niet op jou, maar dat dit een bruikbare suggestie voor de ts is.
Ik dacht dat jij gewoon bij een leuke foto een neukpartij suggereerde?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel foto's en ik reageer ook alleen op mensen met foto's. Ik ben niet in staat tot een relatie met iemand die ik fysiek onaantrekkelijk vind. Wil daarom wel graag weten hoe iemand eruit ziet voordat ik een date overweeg.
Ik ga ook eens wat brutaler zijn. Maar persoonlijk vind ik dat berichtje van Heiden (...toch... kut dat ik niet meer vanuit het reageer scherm makkelijk terug kan gaan... kan wel, maar ik ben lui) erg simpel. Maar allicht hebben jullie gelijk... ik ga het eens op die manier proberen. Ik ga nog lang niet weg van Fok... kunnen jullie eens kijken hoe het gaat!!! ;-)quote:Op zondag 3 juli 2005 03:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Huh?
Ik doelde niet op jou, maar dat dit een bruikbare suggestie voor de ts is.
Btw, ik zit net door je fotoboek te kijken en die derde foto is echt zó stoer. Die moet je echt in je profiel gooien.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef Abonides het volgende:
[..]
Ik ga ook eens wat brutaler zijn. Maar persoonlijk vind ik dat berichtje van Heiden (...toch... kut dat ik niet meer vanuit het reageer scherm makkelijk terug kan gaan... kan wel, maar ik ben lui) erg simpel. Maar allicht hebben jullie gelijk... ik ga het eens op die manier proberen. Ik ga nog lang niet weg van Fok... kunnen jullie eens kijken hoe het gaat!!! ;-)
Het lijkt me dat je eerst je prospect uitzoekt en je wat raakpunten hebt en dat op in haakt.quote:Hmm, als ik die nou zou mailen was het zoiets:
Dat laatste is gewoon de pest van die datingsites. Het wemelt van de nepprofielen en de dames met een echt profiel krijgen zoveel mailtjes dat ze waarschijnlijk niet eens al die mailtjes lezen. Zeker niet als ze 2 of 3 potentiele dates ontdekken in de eerste paar mailtjes. Dan kan de rest worden weggegooid natuurlijk. Dat is het hele eieren eten met die datingsites....quote:Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef Abonides het volgende:
[..]
Ik begrijp echt precies wat je bedoelt. Zelf heb ik het gevoel ook gehad dat ik een copy/paste bericht aan het schrijven was, hoewel dat niet met dit meisje was. Maar eerlijkheid gebied te zeggen, je zou haar profiel misschien eerst moeten lezen.
De laatste 2 die ik heb verstuurd gaan ook dieper in op de profiel van de dame in kwestie. Hoewel ik het niet eens met je wil zijn, snap ik je wel en weet ik ook eigenlijk wel dat je gelijk hebt. Alleen werkt het zo enorm frustrerend dat wanneer ik een mailtje van een A-4tje schrijf, waarover ik een uur doe, en ik hier geen antwoord op krijg.
Ik blijf het volgenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef Abonides het volgende:
[..]
Ik ga ook eens wat brutaler zijn. Maar persoonlijk vind ik dat berichtje van Heiden (...toch... kut dat ik niet meer vanuit het reageer scherm makkelijk terug kan gaan... kan wel, maar ik ben lui) erg simpel. Maar allicht hebben jullie gelijk... ik ga het eens op die manier proberen. Ik ga nog lang niet weg van Fok... kunnen jullie eens kijken hoe het gaat!!! ;-)
En kan je nagaan... in het begin van dit topic werd ik afgekraakt omdat ik deze foto had neergezet... door een dame! Zij vind het niets dat ik een dergelijke foto neer had gezet.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Btw, ik zit net door je fotoboek te kijken en die derde foto is echt zó stoer. Die moet je echt in je profiel gooien.![]()
Ja, uiteraard. Maar ik bedoel ook, als ik zou mailen.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je eerst je prospect uitzoekt en je wat raakpunten hebt en dat op in haakt.
(gedeeltelijk) de zelfde interesses, hobbies lijkt me wel het minste.
Ik had toch wel een slechte grap over Feyenoord van je verwacht, DAM. Probeer het nog maar eens.quote:Wat hebben iemand die van postzegelsverzamelen houdt en iemand die van Feyenoord houdt met elkaar te bespreken?
Hey... dont fuck Feyenoord he! Dan wordt ik echt boos!quote:Op zondag 3 juli 2005 03:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar ik bedoel ook, als ik zou mailen.![]()
[..]
Ik had toch wel een slechte grap over Feyenoord van je verwacht, DAM. Probeer het nog maar eens.![]()
Dan is het blijkbaar iemand die daar de humor niet van inziet. En jij wel. Het voordeel van direct zijn is ook dat je veel beter kunt uitzoeken.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:25 schreef Abonides het volgende:
[..]
En kan je nagaan... in het begin van dit topic werd ik afgekraakt omdat ik deze foto had neergezet... door een dame! Zij vind het niets dat ik een dergelijke foto neer had gezet.
Klote verschillende meningen...![]()
Als je kaartjes koopt voor Feyenoord-Sparta wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouw: Heiden lekker ding ik zag dat je van voetbal houdt. Aangezien je Feyenooit fan bent zal ik je voor een keer dit leugen vergeven.
Gaan we uit?
Kusje, Jolanda1234
Idd, en dan vooral niet sarcastisch, want dat komt niet duidelijk over en wordt al snel als negatief geinterpreteerd.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar iemand die daar de humor niet van inziet. En jij wel. Het voordeel van direct zijn is ook dat je veel beter kunt uitzoeken.
Ik denk dat het vooral leuk is als je er een flauwe opmerking bij zet, zoals 'dit was ik na m'n zesde echtscheiding'.
Succes.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga 10 keer proberen te scoren
Ik weet niet wie het nog meer gebruikt, maar metroseksueel is het welquote:Op zondag 3 juli 2005 03:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Succes.
@Xennia: die verdomde Beau van E-D jat m'n leuke stopwoordje, erg hè?
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het nog meer gebruikt, maar metroseksueel is het wel![]()
Zegt iemand die naar Alanya gaat.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:06 schreef cultheld het volgende:
Datingsites zijn trouwens fouter dan te fout.
Mja, dan versier ik ze tenminste nog face to face en zonder toetsenbordquote:
Op een datingsite loop je meer risico op blauwtjes dan in een discotheek. De reden dat ik voor zo'n site kies, is dat ik er gewoon helemaal niks aan vind om in een kroeg of discotheek rond te hangen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef heiden6 het volgende:
Nee, dat bedoel ik maar. Ik heb nog steeds het beeld voor me van mensen die met knikkende knieën in een discotheek naar een ander staan te gluren zonder hun mond te durven openen, die zich daar dan maar inschrijven om, inderdaad, een blauwtje te voorkomen.
Nee.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon bij een leuke foto een neukpartij suggereerde?![]()
Dat moet in Argentinië toch minimaal 7 keer lukken. Zeker in die buurten.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga 10 keer proberen te scoren
Doet me denken aan een collega van me.quote:
Ik wacht nog steeds op je mailtje.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee.Ik heb genoeg van neukertjes (hoewel ik voor jou natuurlijk een uitzondering zou maken
) en ik wil graag een vaste relatie.
Ooit nog is collega gehad, inschrijven, geld sturen (quote:Op zondag 3 juli 2005 15:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Doet me denken aan een collega van me.
Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Ooit nog is collega gehad, inschrijven, geld sturen () geld kwijt
![]()
![]()
![]()
Klinkt ik dan bot als ik haar een goedkope hoer vind?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent.
Dat zijn al die vrouwen van die sites ook. Alleen betaal je niet na 'n wip, maar betaal je in feite doorlopend aan kleren, voer, papieren die ze nodig hebben, taalcursusses, spullen, etc...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Abonides het volgende:
[..]
Klinkt ik dan bot als ik haar een goedkope hoer vind?
Misschien heeft haar vent haar wel gedumpt voor een groener blaadje.quote:Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent
Elf keer geprobeerdquote:Dat moet in Argentinië toch minimaal 7 keer lukken. Zeker in die buurten.
Weet ik niet hoe dat is geregeld. Zonder die kerel was ze in elk geval niet binnengekomen. Die gast heeft haar overigens niet gedumpt.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misschien heeft haar vent haar wel gedumpt voor een groener blaadje.
Maar ze heeft een goede baan dus blijven kon ze waarschijnlijk toch wel
Ik zal er eens hard over nadenken.quote:
Waarom reageer je dan toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb via die site ook maar eens een paar mailtjes verstuurd, n.a.v. dit topic. Toch wel geinige reacties, maar het zou me verbazen als ik met een van die meiden ooit wat afspreek.
Ach, ik had dat profiel weer opgedoken en zat zo eens te bladeren, en als ik dan wat leuks zie tik ik een mailtje. Het kan geen kwaad.quote:
Dat, en het feit dat ik me gister en vandaag een beetje de tyfus heb verveeld.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch nieuwsgierigheid wellicht?
Maar dan maak je ze wel blij met een dooie mus als je toch niks gaat afspreken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:
Ach, ik had dat profiel weer opgedoken en zat zo eens te bladeren, en als ik dan wat leuks zie tik ik een mailtje. Het kan geen kwaad.
Zondag.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat ik me gister en vandaag een beetje de tyfus heb verveeld.
Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb me nooit ingeschreven bij zo'n site. Weleens zitten bladeren door de profielen, maar kwam eigenlijk alleen zeekoeien tegen.
Gewoon wat gebladerd, na een kwartiertje had ik het wel gezien. Echt niet veel soeps gezien.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.
inderdaad, ik heb toch echt wel een boel leuke jongens gezien hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.
Misschien zijn je eisen te hoog? Maar ik ben echt mensen tegengekomen van wie ik dacht 'wat doen die hier in godsnaam'? Maar dat is 't 'm dus niet. Mijn zusje is het type meid dat heel veel mannen kan krijgen, en toch zit ze op zo'n site. Omdat de mannen die ze IRL tegenkomt niet de mannen zijn die ze wil.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon wat gebladerd, na een kwartiertje had ik het wel gezien. Echt niet veel soeps gezien.
In m'n achterhoofd hield ik wel van "wat zou ik doen als ik haar tegenkwam in een kroeg of discotheek?"... dan was het toch altijd met een grote boog erom heen lopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien zijn je eisen te hoog? Maar ik ben echt mensen tegengekomen van wie ik dacht 'wat doen die hier in godsnaam'? Maar dat is 't 'm dus niet. Mijn zusje is het type meid dat heel veel mannen kan krijgen, en toch zit ze op zo'n site. Omdat de mannen die ze IRL tegenkomt niet de mannen zijn die ze wil.
Ik durf zelfs te stellen, meer leuke dan niet-leuke. Ongeveer 75% van de mensen ziet er prima uit. Niet allemaal mijn type, maar ik ben verrekte weinig 'engerds' tegengekomen. Een enkeling ('ik ben 38 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad')...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, ik heb toch echt wel een boel leuke jongens gezien hoor![]()
Dan loop jij zeker met een grote boog om 95% van de vrouwen heen?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In m'n achterhoofd hield ik wel van "wat zou ik doen als ik haar tegenkwam in een kroeg of discotheek?"... dan was het toch altijd met een grote boog erom heen lopen.
Zulke mensen ben ik nog geen 1 keer tegen gekomen, wel mannen tegen gekomen die mijn type niet zijn of die ik niet echt aantrekkelijk vond, maar geen engerdsquote:Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen, meer leuke dan niet-leuke. Ongeveer 75% van de mensen ziet er prima uit. Niet allemaal mijn type, maar ik ben verrekte weinig 'engerds' tegengekomen. Een enkeling ('ik ben 38 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad')...
Nee, niet om 95%. In de kroeg of discotheek is misschien 40% een 6 of hoger... die wijven op die site daar zou ik zelfs stomdronken nog niet mee aanpappen. Wellicht op de verkeerde site gekeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan loop jij zeker met een grote boog om 95% van de vrouwen heen?
Nou, dat vind ik niet. Het is ook niet alsof ik een roman opstuur zoals eerder gepost in dit topic door TS. Gewoon een beetje lollig heen en weer mailen, en als ik een keer af wil spreken dan doe ik dat misschien wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan maak je ze wel blij met een dooie mus als je toch niks gaat afspreken.![]()
'donden'.quote:Wat was je nick daar? Je had 't ergens gezegd, maar ik ben lui.
Ik kan natuurlijk niet anders dan dat bevestigen, Your Divine Beauty.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:56 schreef heiden6 het volgende:
En sowieso mogen ze al blij zijn met een beetje aandacht van mij, natuurlijk..
Ga ik ff kijken.quote:'donden'.
Ja, nummer NL58106299quote:Zit jij daar ook eigenlijk?
Dat is niet op knuz.nl, toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet anders dan dat bevestigen, Your Divine Beauty.
[..]
Ga ik ff kijken.
[..]
Ja, nummer NL58106299
Dat moet je zo niet zeggen. Droog brood eten kost ook minder geld. Verder kun je ook water drinken in plaats van iets anders. Bespaart ook allemaal geld.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stappen kost ook geld.
Ja maar we zitten nog in het stadium voor het eerste contact leggen, stappen ga je niet alleen doen, dan heb je al leuke vriendschappen (of ga je met iemand stappen die je niet moet?)quote:Op maandag 4 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stappen kost ook geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |