abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:27:43 #1
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28307005
Aan de mods: Dit topic is voor mij erg serieus. Ervaring leert alleen dat dit hier erg moeilijk gaat vanwege 'grappige' opmerkingen van bepaalde users. Geef dit topic aub een kans. Als het nou echt niets wordt, dan mag ie natuurlijk dicht. Ik heb zomaar het idee dat er veel meer users zijn die best wel nieuwsgierig zijn en dit willen weten.

Aan de 'grappige' users: Nee, irl kan ik geen vriendin krijgen. Wegwezen dus.

Ik had een vraag. Heeft iemand ervaring met betaalde datingsites? En welke daarvan het beste is?

Met beste bedoel ik eigenlijk, waar je de meest serieuze reacties kan verwachten. Waar ze ook eerlijk zijn met het vermelden van het aantal vrouwelijke leden. Ik weet dat de verhouding man/vrouw op dergelijke sites zo een beetje 1 op 10 is. Toch adverteren veel van dergelijke sites met andere cijfers.

Ik wil dit eigenlijk weten omdat ik erover sta te twijfelen om me in te schrijven voor een dergelijke site, maar niet weet welke. Ooit eens in het grijze verleden heb ik op zo een site gestaan die toen nog gratis was. Daarop heb ik ook een meid leren kennen waarmee ik de grootste lol heb gehad, geen relatie. Tot op heden gaan we nog weleens stappen en hebben we samen veel plezier. De spanning voor de eerste 'date' vond ik toen wel erg leuk en zou graag weer hetzelfde willen ervaren.

Ik ben gewoon erg nieuwsgierig wat de ervaringen zijn van andere gebruikers hier. Misschien weten jullie of bij betaalde datingsites de neppers verdwenen zijn? De drempel voor betalen ze heeft weggejaagd.

Thx!

Vanavond ben ik pas weer thuis. Misschien schrijf ik me dan meteen voor zo een site in. Ik laat jullie wel meer weten...
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_28307219
Datingsites werken voor geen meter. Weinig vrouwen en de meesten reageren niet eens als je ze een berichtje stuurt.
pi_28307551
Tijdens een inzinking heb ik mij ooit ingeschreven voor relatieplanet en lexa. De eerste dagen zijn tof.. je krijgt aandacht van alle wanhopige mokkels, omdat je nieuw bent... dan heb je er een stuk of 20 in je msn, blijken stuk voor stuk erg wanhopig en erg huisje boompje beestje te zijn. Zit er per ongeluk eentje tussen waar het online wel mee klikt, woont zowat om de hoek, ga je dan langs als een soort van date, blijkt een raar wijf te zijn met die niet door heeft dat haar huis naar kattenstront stinkt, het niet leuk vind dat ik hardlopers belachelijk maak en dat ik PABO studenten belachelijk maak vind ze al helemaal niet tof. Ze heeft wel een lekker lijf maar haar kop staat me niet aan... dus de ballen maar weer.
Vrouwen op de datingsites zijn op zoek naar de ideale huis boompje beestjes situaties, het kan een wens van je zijn, maar begin daar niet over in een eerste gesprek. Echte mannen (zoals ik), zijn op zoek naar de spontane vrouwen waar je lekker mee kan lullen en waar het woord sarcasme in de vocabulaire voorkomt. Datingsites zuigen, tenzij je een vrouw bent.. dan heb je grote kans dat je constant wordt lastig gevallen door eenzame rukkerds..
Datingsites zijn te serieus en is niet de vervanger van het cafe waar je spontaan een leuke dame tegen het lijf kan lopen.

pi_28308361
Het lijstje eisen dat een datingsitevrouw ook stelt aan haar partner. Er zijn echt nul personen op de hele wereld die daaraan voldoen.
pi_28308427
ik was ooit bij lexa, maar na 1 dag zat al heel mijn hotmail inbox vol met mensen die interesse in je tonen of van die foute berichtjes sturen echt geen aanrader.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:08:44 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28308441
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef thabit het volgende:
Het lijstje eisen dat een datingsitevrouw ook stelt aan haar partner. Er zijn echt nul personen op de hele wereld die daaraan voldoen.
Net alsof je daar serieus op moet ingaan .

Je zegt toch gewoon dat je daaraan voldoet lijkt me?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:13:45 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28308626
* viking84 serieus antwoord geven gaat

Een goede site is relatieplanet. Het punt is alleen dat je als man sowieso weinig reacties krijgt. Als vrouw heb je meer succes dus als man moet je vooral een actieve rol spelen om contacten te kunnen leggen. Vrouwen kunnen daarentegen kiezen. Soms is het toch oneerlijk om een man te zijn waarom ga je niet naar een relatiebureau? Dat is misschien nog wel beter dan op internet...
Niet meer actief op Fok!
pi_28309236
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Abonides het volgende:
Ik had een vraag. Heeft iemand ervaring met betaalde datingsites? En welke daarvan het beste is?

Met beste bedoel ik eigenlijk, waar je de meest serieuze reacties kan verwachten. Waar ze ook eerlijk zijn met het vermelden van het aantal vrouwelijke leden. Ik weet dat de verhouding man/vrouw op dergelijke sites zo een beetje 1 op 10 is. Toch adverteren veel van dergelijke sites met andere cijfers.
heb zelf bij RP (relatieplanet) gezeten, betaald. leuk contact gehad met een aantal dames, een enkele keer gedate.
Mijn vriendin heb ik via RP onmoet; eerst heel veel gemaild, daarna op msn, pas na een maand hebben we elkaar ontmoet. en toen was het gelijk raak. en vanaf volgende week gaan we samenwonen

als je je inschrijft, ga dan niet zo'n standaard verhaaltje opstellen, zoals al die mannen doen; wees jezelf en vertel wat jou boeit en drijft in het leven, reken maar dat je dan reakties krijgt
en een leuke, pakkende foto natuurlijk...
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:09:08 #9
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28311820
Bedankt voor de reacties tot dusver. Ik ga RelatiePlanet ff verder bekijken. Het staat me alleen tegen dat iedereen een advertentie neer kan zetten.

Ik laat jullie nog wel weten wat het wordt.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:16:50 #10
38509 Phate
But Seriously
pi_28312072
ik ben een maandje lid geweest bij Match.com, en ook wel een stuk of drie echt serieuze reacties gehad....
Verder niet veel mee gedaan uiteindelijk.

Wat me wel opviel - je krijgt wekelijks zo'n mailtje met 'potentiele partners' - dat er veel écht lelijke vrouwen bij zitten... (Niet allemaal hoor!)
Ik ben niet persé kieskeurig, maar ik hoef ook geen zeekoe
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_28312081
Installeer skype (icq werkt ook) voeg er een paar vrouwen toe van je leeftijd of van leeftijd naar wens. Maak een paar leuke gesprekken waarin je via via erachter komt of iemand vrijgezel is of niet en dan kun je een poging wagen. Op deze manier heb ik al ongeveer 5 relaties gehad, de overige waren op de "normale" manier gegaan. Neem wel de tijd ervoor en ga niet hopeloos zoeken op deze manier want dat werkt niet.
pi_28315255
Sja .. ik heb ervaring met Lexa, Onehello en Iwannadate en mijn ervaringen zijn op alledrie min of meer hetzelfde ...
- Als man moet je je geen illusies maken, je bent zwaar in de minderheid dus je moet veel mazzel hebben op te vallen in de tientallen mailtjes
- Veel leden zijn niet betalend en kunnen dus alleen in contact komen met kusjes/interesse berichten enz waar je geen fuck aan hebt omdat je daar niks in kan zetten.
- zowieso is niet betalend lid zijn waardeloos omdat je dus op geen enkele manier in contact kan treden met een ander

verder moet je maar net mazzel hebben dat degene die jij leuk vind ook op dat moment op de site is .. (als in 'profiel is aanwezig').

Ik ben momenteel zelf het meest actief op lexa en daar heb ik tot nu toe nog niet echt een interessant contact aan overgehouden, maar ik vind het dan ook vooral leuk om de voyeur in mij bezig te houden
pi_28316540
Ik heb me ook eens aangemeld op relatieplanet. 1 maandje, eens kijken. Na twee dagen zie je iedere keer weer dezelfde dames terug komen. Echt veel leuk contact kwam er niet uit. Uiteindelijk een vriendin van mij ook ingeschreven (en die ziet er erg goed uit), gewoon om eens te kijken wat voor reacties een vrouw nu allemaal krijgt, ik had natuurlijk al een bepaald vermoeden.

Nou, dat ging echt al mijn vermoedens te boven. Het tellertje met nieuwe berichten ging als 100e van seconden. We konden ze niet sneller lezen dan dat de berichten binnen kwamen. En dat al na 1 minuut, echt gek. Na een uur maar weer gedeactiveerd, ik wist genoeg.

Wel heerlijk gelachen om alle reacties, echt, te bizar gewoon wat sommige mannen wel niet in hun harses halen. Vieze ouwe mannetjes, hopeloze pubers, maar vooral ook de aanhouders, wel 4 of vijf berichten.
pi_28318631
goh, wat hebben de mannen hier een rare ervaringen.... bij mij bleven de dames zich maar aanmelden (erg goed voor je ego )
oke, er zit wel eens een vouw tussen waarvan je denkt "die spoort niet helemaal" maar het merendeel waren goed uitziende, hoger opgeleide vrouwen .

tip voor TS: wees zelf betalend lid, dan kun je op iedereen reageren en mailen binnen de site (dan hoef je je email niet te gebruiken en kun je iemand blocken als je haar zat bent) en reageer natuurlijk alleen op betalende accounts met foto...
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:37:38 #15
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28327573
Gisteravond heb ik een gratis account aangemaakt bij relatieplanet... ik twijfel nog om hem te upgraden naar full member account. Eigenlijk vind ik het best duur als je maar voor 1 maandje lid wilt zijn... 19,95 euro
pi_28328411
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 08:37 schreef Abonides het volgende:
Gisteravond heb ik een gratis account aangemaakt bij relatieplanet... ik twijfel nog om hem te upgraden naar full member account. Eigenlijk vind ik het best duur als je maar voor 1 maandje lid wilt zijn... 19,95 euro
gratis members kunnen niet veel, verwacht er op deze manier niets van...
pi_28328959
Fok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:59:54 #18
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28329062
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:09 schreef Abonides het volgende:
Bedankt voor de reacties tot dusver. Ik ga RelatiePlanet ff verder bekijken. Het staat me alleen tegen dat iedereen een advertentie neer kan zetten.

Ik laat jullie nog wel weten wat het wordt.
Daarom moet je dus ook vooral de betalende leden checken...
Mensen die er geld aan uit geven zijn over het algemeent een stuk serieuser.
Ik heb veel aan lexa gehad, maar het is inderdaad zo dat je als man een actieve rol spelen moet.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28329350
Ik heb op lexa en op onehello gezeten. Het is vaak zoeken naar een leuk iemand. De meeste mannen hebben verhaal staan om moe er van te worden. En de meeste zijn erop naar een ding.
Wees gewoon jezelf en zet een leuk verhaaltje neer. Niet dramatisch maar gewoon lekker spontaan zoals je zelf bent. Ik heb zelf aan die twee datingsites, twee relaties gehad.
Ik zou het niet meer zo snel doen. Eerder IRL.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:35:19 #20
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:38:36 #21
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28330179
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef espina het volgende:
Ik heb op lexa en op onehello gezeten. Het is vaak zoeken naar een leuk iemand. De meeste mannen hebben verhaal staan om moe er van te worden. En de meeste zijn erop naar een ding.
Wees gewoon jezelf en zet een leuk verhaaltje neer. Niet dramatisch maar gewoon lekker spontaan zoals je zelf bent. Ik heb zelf aan die twee datingsites, twee relaties gehad.
Ik zou het niet meer zo snel doen. Eerder IRL.
Mag ik dan zo brutaal zijn om je te vragen om mijn profiel alleen te lezen? Ik ben weleens nieuwsgierig dan naar de mening van een vrouw.
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef RealKnuckles het volgende:
Fotoboek.fok.nl
Moet ik die neerzetten dan?
pi_28330347
Laat je je profiel maar zien
pi_28330373
Brutaliteit is alitjd leuk
pi_28330463
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:38 schreef Abonides het volgende:

[..]

Mag ik dan zo brutaal zijn om je te vragen om mijn profiel alleen te lezen? Ik ben weleens nieuwsgierig dan naar de mening van een vrouw.
ok, ik ben dan wel geen vrouw, maar als je nou eens je openingsverhaaltje hier plaatst, kunnen wij misschien een beetje helpen. zelf kreeg ik vaak complimenten dat mijn tekst zo anders was dan al die standaard verhaaltjes van andere mannen
pi_28330515
Als niet betalend lid kun je inderdaad weinig tot geen contact leggen, tenzij betalende leden jou een bericht sturen met daarin een mail- of msn adres.

Mijn ervaring (als vrouw) is dat je tijdens zo'n eerste chatsessie vaak al in de gaten krijgt waarvoor zo'n man het doet; het mag dan wel (bijv.) relatieplanet heten, maar een echte relatie is vaak het laatste wat ze willen. Het spontane van een tijd leuk daten, gezellig afspreken, elkaar op een leuke manier steeds beter leren kennen, ho maar. De meesten nodigen zichzelf al na ff chatten uit bij jou thuis, vragen of je eens lekker uitgebreid voor ze gaat koken en of ze (natuurlijk) mogen blijven slapen. Voor zulke types ga ik niet overwegen om een betaalde account te nemen hoor
pi_28330623
Standaard verhalen van mannen zijn vaak saai.. Je moet jezelf een beetje verkopen maar niet te.. Want dan wordt je ook niet meer serieus genomen.

Een pakkende lok regel bijv: 'ik zie door het bos, de bomen niet meer...'
En geen: ik zoek een bla bla bla... is saai en not done.

Verhaaltje over jezelf.. wat doe je zoal graag, sporten, hobby's, werk en waar woont.
Praat niet over koetjes en kalfjes, want dan reageren de wanhopige groep vrouwen.

En ja, vooral jezelf blijven
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:58:18 #27
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28330750
Er staat nu in mijn profiel:
quote:
Hey Lezer,

Wat is het toch ontzettend moeilijk om hier wat leuks en origineels neer te zetten. Al een tijdje zit ik erover na te denken, maar als ik dan echt wat neer moet zetten gaat het weer eens een stuk moeilijker dan ik had verwacht. Well, here goes!

Zoals je waarschijnlijk al had gelezen heet ik Frank. Op het moment van schijven ben ik 26 jaar oud voor de pessimisten en 26 jaar jong voor de optimisten. Ik woon in een, om het mooi te maken, schilderachtig klein dorpje tussen Alkmaar en Amsterdam in. Heerlijk in de randstad. Hier blijf ik nog wel even wonen aangezien mijn zojuist aangeschafte appartement pas halverwege 2006 opgeleverd zal worden.

Andere feitjes zie je wel in mijn profiel staan. Om toch nog wat specifieker te zijn wat lengte betreft. Ik ben 1m85. Mocht je trouwens wat willen weten, schroom niet om te vragen.

Wat eigenlijk het allerbelangrijkste is, is mijn karakter. Alleen is het wel heel moeilijk om deze door mezelf te laten omschrijven. Om je toch een beeld te geven: Ik ben van mening dat ik makkelijk in de omgang ben. Met iedereen kan ik opschieten en tegen iedereen ben ik aardig. Ik praat makkelijk, ga graag een gesprek aan en probeer lekker veel van het leven te genieten. Ik ben ontzettend fanatiek tot een bepaalde grens... het moet tenslotte wel leuk blijven.

Wat doe ik hier dan precies? (ik zocht ff een manier om over iets anders te beginnen) Ik heb me hier bij relatieplanet aangemeld om leuke mensen te ontmoeten. Bij gewenste relatie heb ik expres vriendschap neergezet. Ik ben van mening dat er pas een serieuze relatie kan ontstaan wanneer er eerst een soort vriendschap is ontstaan. Wanneer je elkaar echt goed ligt dan komt die relatie vanzelf wel. Tot die tijd is een vriendschap ook helemaal top.

Wat betreft de foto. Euh... ja... daar sta ik dan in mijn Tiroller outfit. Bij gebrek aan betere heb ik deze maar hier neergezet (eerlijk gezegd vind ik ze onwijs leuk). Ze zijn alweer van een jaartje geleden. Binnenkort krijg ik een paar recente foto's. Deze zal ik dan ook direct plaatsen.

Mocht je het nou leuk vinden om te reageren. Vooral doen! Ik stuur altijd wat terug!!!

Groetjes, Frank
+ natuurlijk de standaard feitjes die in een dergelijk profiel staan zoals werk, hobby, interesses en dergelijk...
pi_28330791
Ik vind een beetje te langdradig.. Ik zou het zo overslaan en voor mij is het niet interessant genoeg om jou een mailtje te sturen..
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:02:15 #29
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28330879
Eerste alinea wissen....

En verder..... maak het wat herkenbaarder.... maak stukjes wat vager.... laat wat te raden over.. en zet dat stuk over vriendschap er niet bij...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28331084
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:13 schreef Viking84 het volgende:
* viking84 serieus antwoord geven gaat

Een goede site is relatieplanet. Het punt is alleen dat je als man sowieso weinig reacties krijgt. Als vrouw heb je meer succes dus als man moet je vooral een actieve rol spelen om contacten te kunnen leggen. Vrouwen kunnen daarentegen kiezen. Soms is het toch oneerlijk om een man te zijn waarom ga je niet naar een relatiebureau? Dat is misschien nog wel beter dan op internet...
Tis maar net hoe je het brengt. Kheb dr ook paar maanden op gezeten (R.P), eerst alle wanhopige en eiserige vrouwen afgezeken in mn profiel en daarna een origineel stuk over mezelf geschreven, schijnt nogal te scoren originaliteit
Kheb dr denk ik 3 dates door gehad, alle 3 leuke avonturen en de laatste ga ik nou nog steeds mee om. Dr zitten idd erg burgerlijke en wanhopige miepen op, maar ook wel boel lache meiden.
Tis een leuk tijdverdrijf
enjoy life!
pi_28331159
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:58 schreef Abonides het volgende:
Er staat nu in mijn profiel:
[..]

+ natuurlijk de standaard feitjes die in een dergelijk profiel staan zoals werk, hobby, interesses en dergelijk...
ok, daar gaan, (without mercy)

Hey Lezer, (niet doen; internet taalgebruik; gebruik ABN, laat merken dat je een ontwikkeld persoon bent)
Wat is het toch ontzettend moeilijk om hier wat leuks en origineels neer te zetten. Al een tijdje zit ik erover na te denken, maar als ik dan echt wat neer moet zetten gaat het weer eens een stuk moeilijker dan ik had verwacht. Well, here goes!

Zoals je waarschijnlijk al had gelezen heet ik Frank. Op het moment van schijven ben ik 26 jaar oud voor de pessimisten en 26 jaar jong voor de optimisten. Ik woon in een, om het mooi te maken, schilderachtig klein dorpje tussen Alkmaar en Amsterdam in. Heerlijk in de randstad. Hier blijf ik nog wel even wonen aangezien mijn zojuist aangeschafte appartement pas halverwege 2006 opgeleverd zal worden. (staat zoals je zelf al zegt in je profiel, hier dus nutteloze info; niet pimpen met je huis, ze moeten voor jou als persoon gaan)

Andere feitjes zie je wel in mijn profiel staan. Om toch nog wat specifieker te zijn wat lengte betreft. Ik ben 1m85. Mocht je trouwens wat willen weten, schroom niet om te vragen.

Wat eigenlijk het allerbelangrijkste is, is mijn karakter. Alleen is het wel heel moeilijk om deze door mezelf te laten omschrijven. Om je toch een beeld te geven: Ik ben van mening dat ik makkelijk in de omgang ben.(misschien ouderwets, maar niet een zin met 'ik' beginnen) Met iedereen kan ik opschieten en tegen iedereen ben ik aardig . Ik praat makkelijk, ga graag een gesprek aan en probeer lekker veel van het leven te genieten. Ik ben ontzettend fanatiek tot een bepaalde grens... het moet tenslotte wel leuk blijven. (erg populistisch allemaal, zegt eigenlijk niets over de persoon Frank, maar over mensen in je omgeving)

Wat doe ik hier dan precies? (hier gaat het dus om) (ik zocht ff een manier om over iets anders te beginnen) Ik heb me hier bij relatieplanet aangemeld om leuke mensen te ontmoeten.(leuke mensen onmoet je in de kroeg, je bent op zoek naar een leuke, ontwikkelde vrouw, voor een serieuze relatie op termijn, neem ik even aan? Bij gewenste relatie heb ik expres vriendschap neergezet. Ik ben van mening dat er pas een serieuze relatie kan ontstaan wanneer er eerst een soort vriendschap is ontstaan. Wanneer je elkaar echt goed ligt dan komt die relatie vanzelf wel. Tot die tijd is een vriendschap ook helemaal top. (niet genoegen nemen met 'liflafjes, wees eens serieus en duidelijk waarom je je hebt aangemeld)

Wat betreft de foto. Euh... ja... daar sta ik dan in mijn Tiroller outfit . Bij gebrek aan betere heb ik deze maar hier neergezet (eerlijk gezegd vind ik ze onwijs leuk). Ze zijn alweer van een jaartje geleden. Binnenkort krijg ik een paar recente foto's. Deze zal ik dan ook direct plaatsen. (zorg voor een leuke, vooral recente foto, beetje mysterieus, anders dan al die anderen en vooral niet populair)

Mocht je het nou leuk vinden om te reageren. Vooral doen! Ik stuur altijd wat terug!!![s][/s]
Groetjes, Frank
+ natuurlijk de standaard feitjes

erg lang verhaal zonder ecte inhoud, zo krijg je geen reakties. vertel wat belangerijk is in het leven, vriendschappen, familie, waar geniet je van (eenvoudige dingen, maar geen zonsondergan....

ok, een hard oordeel, maar zeer zeker niet de bedoeling om je af te zeiken!
je moet je beseffen, dat alleen al op RP zo'n 1 miljoen mensen staan en jij moet eruit springen!
als je het persoonlijk, beknopt en doeltreffend aanpakt, succes gegarandeerd!

[ Bericht 0% gewijzigd door 2flower op 29-06-2005 11:22:46 ]
pi_28331434
Helemaal eens met 2flower
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:29:02 #33
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28331721
Kolere zeg... er blijft echt helemaal niets van over... Ik dacht het zo wel enigzins origineel was.
Ik ga hem eens herschrijven. Zoals 2flower zegt... ben benieuwd.
pi_28331819
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef Abonides het volgende:
Kolere zeg... er blijft echt helemaal niets van over... Ik dacht het zo wel enigzins origineel was.
post je nieuwe versie dan ook even, kijken we of die wat pakkender is.
ondertussen al een andere foto van jezelf dan in tiroler broek? (ik denk dat je dat voor de meeste vrouwen maar geheim moet houden...)
pi_28331935
Lijkt me wel de bedoeling dat TS zijn eigen woorden gebruikt. Zijn aanstaande date hoopt immers op een date met ene Frank, en niet met alle mannetjes van Fok.
pi_28332031
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef suikerzoet het volgende:
Lijkt me wel de bedoeling dat TS zijn eigen woorden gebruikt. Zijn aanstaande date hoopt immers op een date met ene Frank, en niet met alle mannetjes van Fok.
uiteraard, maar een beetje feedback is nooit weg lijkt me...?
als hij naar de gemiddelde fokker zou luisteren, zou het zoiets worden van: "hey meissie, ik ben Frank, nueken?"
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:39:53 #37
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28332037
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef Abonides het volgende:
Iedereen probeert origineel te zijn, en allemaal op dezelfde manier
Je profiel komt een beetje "pussy" over, en daar stikt het al van op die sites. Probeer een wat krachtigere toon te gebruiken. dat is in het algemeen een goed idee, niet alleen op die sites

Heb ook goede ervaringen met relatieplanet. De reacties wisselden: sommige waren van leuke vrouwen, andere waren wat minder leuk. Maareh, zonder betaalaccount kun je het schudden. Als je zelf op een profiel reageert is het ook belangrijk om je mail/msn erin te zetten. Als de dame in kwestie een gratis account heeft kan ze anders op geen enkele manier reageren.

edit: een leuke foto is trouwens echt ongelofelijk belangrijk. Wat ik van dames in m'n omgeving hoor is dat het ook wel gewaardeerd wordt als je als extra een paar verschillende soorten foto's neerzet, dus niet alleen maar waar je perfekt opstaat.
Vampire Romance O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 11:43:58 #38
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28332148
gooi er iets pakkends in.
juist even die trigger waar een vrouw door aangetrokken word
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:46:32 #39
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28332219
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:32 schreef 2flower het volgende:

[..]

post je nieuwe versie dan ook even, kijken we of die wat pakkender is.
ondertussen al een andere foto van jezelf dan in tiroler broek? (ik denk dat je dat voor de meeste vrouwen maar geheim moet houden...)
Die foto in Tiroller outfit vond ik zelf wel leuk. Naar mijn idee getuigde hij ook van enige zelfspot... (en het is momenteel echt de enige die ik voorhanden heb).

Vanavond zal ik het profiel eens herschrijven... ik post hem dan ook wel hier.
pi_28332262
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef suikerzoet het volgende:
exact de orignaliteit is nu ver te zoeken. Zelfde als een dove je gaat vertellen hoe prachtig een klassiek stuk muziek is. Pronken met andermans veren is op sommige momenten not done.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:48:05 #41
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28332272
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:46 schreef Abonides het volgende:

[..]

Die foto in Tiroller outfit vond ik zelf wel leuk. Naar mijn idee getuigde hij ook van enige zelfspot... (en het is momenteel echt de enige die ik voorhanden heb).

Vanavond zal ik het profiel eens herschrijven... ik post hem dan ook wel hier.
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar die foto.. iedereen heeft het er de hele tijd over. Maar ik zie nergens een link staan.. wil je anders ff die foto posten?
Vampire Romance O+
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:57:28 #42
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28332589
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar die foto.. iedereen heeft het er de hele tijd over. Maar ik zie nergens een link staan.. wil je anders ff die foto posten?
Zodra ik vanmiddag thuis kom zal ik hem in mijn fotoboek plaatsen. Ik mag helaas niets direct linken naar relatieplanet. Hij komt zeker ff langs.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 12:00:02 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28332677
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef Abonides het volgende:

[..]

Zodra ik vanmiddag thuis kom zal ik hem in mijn fotoboek plaatsen. Ik mag helaas niets direct linken naar relatieplanet. Hij komt zeker ff langs.
kunt natuurlijk ook gewoon ff je usernummer geven... zoeken we het zelf ff op
Today is life -

Dale Carnegie
pi_28332688
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef Abonides het volgende:

[..]

Je kan de foto toch gewoon opslaan van relatieplanet en uploaden in je fotoboek?
pi_28332784
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:47 schreef dolledingo het volgende:

[..]

exact de orignaliteit is nu ver te zoeken. Zelfde als een dove je gaat vertellen hoe prachtig een klassiek stuk muziek is. Pronken met andermans veren is op sommige momenten not done.
dat is natuurlijk aan TS zelf, daarnaast hij vroeg of wij het wilden lezen... wij geven alleen een mening
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:12:40 #46
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_28333119
Mjah, je weet hoe het werkt... iedereen kijkt eerst naar de foto's. En daarna naar het verhaaltje, als ze niet al weggejaagd zijn. En daarna misschien eens naar het profiel nog.

Vrouwen kunnen inderdaad neerkalken wat ze willen (95% dat ze het moeilijk vinden om iets over zichzelf te vertellen, een leuk leven hebben, niet wanhopig zijn, plus meestal een waslijst aan verdekte eisen) -- als ze een aardige kop hebben krijgen ze zo 500 reacties.

Als man heb je het dan moeilijk, omdat de meeste vrouwen gevonden willen worden, en niet andersom. Wat werkt in je verhaaltje? Humor, en dat mag zelfs ironie of sarcasme zijn. En op layout letten en een wat langere reactie sturen met kop en staart zonder spelfouten in een leuke verteltrant -- dan versla je al minstens 90% van de aanwezige testosteronbundels.

Uiteindelijk wil je toch ook iemand met karakter en wat niveau. En die zitten er zat tussen, ook met een lief koppie.
pi_28333234
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef 2flower het volgende:

[..]

wij geven alleen een mening
En ik dus ook..
pi_28333306
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

kunt natuurlijk ook gewoon ff je usernummer geven... zoeken we het zelf ff op
als jij je nummer ook geeft.. zoek ik jou ook even op!
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:23:34 #49
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28333480
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef dolledingo het volgende:

[..]

als jij je nummer ook geeft.. zoek ik jou ook even op!
Hij heeft zelf toch al dat profiel hier neer gepleurd? Dus dat nr maakt dan ook nog maar weinig uit.
Vampire Romance O+
pi_28333584
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Perico het volgende:
Mjah, je weet hoe het werkt... iedereen kijkt eerst naar de foto's. En daarna naar het verhaaltje, als ze niet al weggejaagd zijn. En daarna misschien eens naar het profiel nog.

Vrouwen kunnen inderdaad neerkalken wat ze willen (95% dat ze het moeilijk vinden om iets over zichzelf te vertellen, een leuk leven hebben, niet wanhopig zijn, plus meestal een waslijst aan verdekte eisen) -- als ze een aardige kop hebben krijgen ze zo 500 reacties.

Als man heb je het dan moeilijk, omdat de meeste vrouwen gevonden willen worden, en niet andersom. Wat werkt in je verhaaltje? Humor, en dat mag zelfs ironie of sarcasme zijn. En op layout letten en een wat langere reactie sturen met kop en staart zonder spelfouten in een leuke verteltrant -- dan versla je al minstens 90% van de aanwezige testosteronbundels.

Uiteindelijk wil je toch ook iemand met karakter en wat niveau. En die zitten er zat tussen, ook met een lief koppie.
klopt helemaal; veel vrouwen hebben ook zo'n standaard verhaaltje van "mijn leven is zo leuk en zo compleet" (wat doe je dan op RP..?)
en de hobby's en sporten die ze beoefenen.. zweefvliegen, himalaya klimmen, met haaien zwemmen en nog honderden dingen... dat soort vrouwen moet je gewoon niet op reageren , allemaal van die fantasierijke burgertruttige vrouwen die hun kleding bij miss etam kopen
pi_28334001
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:23 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Hij heeft zelf toch al dat profiel hier neer gepleurd? Dus dat nr maakt dan ook nog maar weinig uit.
mannen boeien me weinig.. daarom vroeg ik er ook niet naar.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:40:28 #52
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28334092
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:37 schreef dolledingo het volgende:

[..]

mannen boeien me weinig.. daarom vroeg ik er ook niet naar.
Oh, je wilde gewoon echt dat van ynske lospeuteren even vergeten, wij mannen zijn eenvoudig.. we schrijven letterlijk wat we bedoelen
Vampire Romance O+
pi_28335528
Miss etam? He gadverdarrie..
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:16:58 #54
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28335535
Ik zal eerst vanmiddag de foto plaatsen... misschien knikker ik de link naar mijn profiel hier ook nog wel. Tot die tijd moet je geduld hebben.

Oh... ook wel grappig. Ik zie zojuist dat er iemand heeft gereageerd op mijn gratis account. Er is een berichtje binnen terwijl ik er nog niets aan hebt gewijzigd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 13:20:51 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28335690
---

[ Bericht 99% gewijzigd door Ynske op 29-06-2005 13:23:48 (lamaar) ]
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 13:22:51 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28335778
laat ook maar

TS iig veel succes
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:34:17 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28336268
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
laat ook maar

TS iig veel succes
Je mag anders best even met ons delen wat eruit kwam
Vampire Romance O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 13:47:30 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28336780
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Je mag anders best even met ons delen wat eruit kwam
dat heeft toch geen nut, want dan krijg je weer de opmerkingen dat het een grote smoes is
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:50:44 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28336913
Twee collega's van mij zijn zo bij elkaar gekomen. Ze hadden zich elk afzonderlijk bij OneHello ingeschreven, en kwamen elkaar daar tegen. Soms hebben mensen gewoon net dat 'éne' zetje nodig. Ik vond het hartstikke leuk om te zien die twee. Het zijn overigens hoog opgeleide en interessante mensen, met beide een goede baan in de mediawereld. Dus niet van die losers die zich profileerden met:' lieve jongeman, in bezit van vaste baan en auto, opzoek naar een spontane meid waarmee ik kan lachen en kan huilen, hobbies: strandwandelen en lekker uiteten gaan':')
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:55:38 #60
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28337127
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat heeft toch geen nut, want dan krijg je weer de opmerkingen dat het een grote smoes is
In ieder geval niet van mij!!!

Ze vond mjin Tiroller pakje trouwens sexy!!! Diegene die een berichtje achter had gelaten!!!
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:50 schreef Aventura het volgende:
Twee collega's van mij zijn zo bij elkaar gekomen. Ze hadden zich elk afzonderlijk bij OneHello ingeschreven, en kwamen elkaar daar tegen. Soms hebben mensen gewoon net dat 'éne' zetje nodig. Ik vond het hartstikke leuk om te zien die twee. Het zijn overigens hoog opgeleide en interessante mensen, met beide een goede baan in de mediawereld. Dus niet van die losers die zich profileerden met:' lieve jongeman, in bezit van vaste baan en auto, opzoek naar een spontane meid waarmee ik kan lachen en kan huilen, hobbies: strandwandelen en lekker uiteten gaan':')
Het feit als iemand mij een loser vind dan vrees ik toch echt dat hij er meer me zal zitten dan dat ik dat zal doen. Altijd leuk om te lezen dat mensen elkaar zo hebben kunnen vinden.
pi_28337207
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Abonides het volgende:

[..]

In ieder geval niet van mij!!! ;-)

Ze vond mjin Tiroller pakje trouwens sexy!!! Diegene die een berichtje achter had gelaten!!!
nou, inschrijven dus en een mailtje terugsturen, me dunkt
pi_28337213
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je wat te verliezen dan?
pi_28337294
Denk dat 't belangrijkste is, dat TS vooral zichzelf is en dat ook in zijn tekst laat blijken. En als dat dan toevallig niet zo spannend, geil, of avontuurlijk overkomt, so what? Als je je tekst zodanig gaat opleuken om interessanter over te komen dan je bent, dan trekt dat uiteindelijk toch alleen maar de verkeerde mensen aan. Je zoekt toch iemand die bij je past?
Natuurlijk kan het vragen om feedback geen kwaad, zeker niet als je nog nooit op deze wijze hebt willen profileren. Maar om de gehele tekst te gaan herschrijven lijkt me zinloos.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 14:02:52 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28337407
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:57 schreef dolledingo het volgende:

[..]

heb je wat te verliezen dan?
het komt er dus op neer dat wij hier op de zaak een onderzoek naar datingsites en hun succes hebben gedaan, waarvoor we dus ook inlogaccount hebben.
en t is niet zo dat ik dat als prive gebruik heb
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:18:17 #65
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28337994
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

het komt er dus op neer dat wij hier op de zaak een onderzoek naar datingsites en hun succes hebben gedaan, waarvoor we dus ook inlogaccount hebben.
Boeit allemaal niet. Resultaten willen we zien
Vampire Romance O+
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:23:38 #66
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28338177
quote:

[..]

En wat was het resultaat van het onderzoek?
pi_28339619
quote:

[..]

en t is niet zo dat ik dat als
prive gebruik heb
Ik heb nog wat spannends uit je verhaal kunnen halen..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 15:06:31 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28339770
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ik heb nog wat spannends uit je verhaal kunnen halen..
pestkop

resultaat, dat steeds meer mensen er gebruik van maken, mensen er liever niet voor betalen, 35% daadwerkelijk er iets aan overhoud, en dat je je zo normaal mogelijk dient te profileren.

verders kan ik er niet over uitwijden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_28340102
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:06 schreef Ynske het volgende:

[..]

resultaat:

en dat je je zo normaal mogelijk dient te profileren:
Dat vind ik nogal een gewaagd resultaat.. normaal profileren is aardig relatief.
pi_28340132

Dat is 'm dus... Ik vind het lachwekkend
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 15:16:00 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28340138
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal een gewaagd resultaat.. normaal profileren is aardig relatief.
waar het om gaat: ben jezelf, blijf jezelf en doe geen dingen die je niet wilt, en doe je niet anders voor
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 15:21:21 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28340351
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef espina het volgende:
[afbeelding]

hij's euhm erg grappig, maar zo jammer dat je je gezicht heel slecht ziet
Today is life -

Dale Carnegie
pi_28340424
Ja.. He heb je geen betere foto van jezelf? Is wel aardig die foto, maar je gezicht.. Dat vinden wij vrouwtjes ook erg belangrijk
pi_28340430
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:16 schreef Ynske het volgende:

[..]

waar het om gaat: ben jezelf, blijf jezelf en doe geen dingen die je niet wilt, en doe je niet anders voor
Leuke cliche's, maar ze werken helaas niet.
pi_28340454
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:16 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja uiteraard gaat het daar om.. en ik ben ook altijd mezelf, ik kan helaas die burgertrutjes daar op relatieplanet er niet van overtuigen. Ik ben gestoord, niet goed wijs en ik ben een freak

Aan de andere kant heeft dit topic mij wel weer inspiratie gegeven.. ik schrap mijn zelf bedachte sprookje en ga een mooi nieuw verhaal schrijven
pi_28340511
quote:
[afbeelding]

neeeee!
sorry hoor
pi_28340601
Was wel ff zoeken daar... Moest me nog aanmelden ook Gelukkig heb ik m'n profieltje meteen weggedonderd...
pi_28340697
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:27 schreef espina het volgende:
Was wel ff zoeken daar... Moest me nog aanmelden ook Gelukkig heb ik m'n profieltje meteen weggedonderd...
dus mijn verhaal kan je dan ook niet meer lezen. Onaardig..

Ik ben namelijk verliefd op je.
pi_28340708
quote:
Beste lana,

Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!

Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!

Groetjes,

Peter237
Ze zijn daar wel errug wanhopig
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 15:30:18 #80
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28340728
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef dolledingo het volgende:

[..]

dan zal ik het maar ff opzoeken he
Today is life -

Dale Carnegie
pi_28340747
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ow schatje toch
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 15:31:33 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28340764
echt origineel is die peter niet, met zijn openingspraatje

Hallo ik ben peter 37 jaar en zoek een leuke
lieve vrouw waar ik mee een relatie kan opbouwen
als je meer over mij wilt weten reageer dan.
groetjes peter
Today is life -

Dale Carnegie
pi_28340839
Nee, volgens mij is dit gewoon het standaard berichtjes wat je stuurt als je in iemand geinteresseerd bent..
pi_28340866
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan zal ik het maar ff opzoeken he
kssssttt.. scheer je weg.. jij onderzoekt, en mensen die onderzoeken zijn beangstigend...

FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 15:34:58 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28340901
jah maar die tekst wt ik net neergezet had, was zijn omschrijving

ikzelf zou eerder contact met iemand leggen die uitgebreidere info heeft staan, dan alleen zon kort stukkie, of een opsomming
foto erbij doet natuurlijk ook al wonderen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_28340957
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:30 schreef espina het volgende:

[..]

Ow schatje toch
Ik geloofde eigenlijk nooit in liefde op het eerste gezicht. Je hebt een nieuwe wereld voor me geopend! Mijn liefste!
pi_28340970
Pcies..

Fotootje, verhaal over de persoon zelf en wat hem bracht om contact met je te zoeken..
pi_28340994
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:36 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ik geloofde eigenlijk nooit in liefde op het eerste gezicht. Je hebt een nieuwe wereld voor me geopend! Mijn liefste!
Ik houd wel van je hoor..
pi_28341032
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef espina het volgende:

[..]

Ze zijn daar wel errug wanhopig
Het lijkt mij een uitnodiging om z'n profiel te checken en te kijken of je hem leuk vindt. Ik lees er geen wanhoop in, in elk geval.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 15:39:08 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28341056
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:38 schreef thabit het volgende:

[..]

Het lijkt mij een uitnodiging om z'n profiel te checken en te kijken of je hem leuk vindt. Ik lees er geen wanhoop in, in elk geval.
daar heb je idd een punt,
maar vind wel dat als je je daar aanmeld je wel een beetje moeite erin leggen moet

tis trouwens bij RP zo dat als je geen betalend lid bent, je alleen kusjes kunt sturen.
betalend kunnen meelen, en dus denk ik dat hij t wel zelf geschreven heeft Espina
Today is life -

Dale Carnegie
pi_28341064
Ik was een paar seconden lid en kreeg opeens een melding..
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:40:27 #92
86305 Markman
Grappig hier.
pi_28341096
hmm ik werk bij een van de bekendere datingsites.. maarre.. geef eens aan wat je eisen zijn? Wat voor type personen zoek je? Welke leeftijdscategorie? Onlangs nog een concurre. onderzoek uitgevoerd, dus ik heb wel wat kennis van de verschillende sites.
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:42:07 #93
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28341146
quote:
[afbeelding]

Had je ff wat meer geduld gehad dan had ik hem in heel wat betere kwaliteit gepost.
Maar hij is dus lachwekkend... ben ik blij dat ik tenminste nog iets bij je hebt losgemaakt!
pi_28341230
Hehe... getuigd van humor en zelfspot..

Enfin, krijg een scheld berichtje van die ene Peter... tssss Het is ook nooit goed met sommige mannen..
pi_28341280
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef espina het volgende:

[..]

Ik houd wel van je hoor..
En je weet dat ik anders ben dan al die andere sukkel-jongens! Wij zijn voor mekaar gemaakt!!

Fok dating rulez!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 juni 2005 @ 15:46:20 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28341297
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:44 schreef espina het volgende:
Hehe... getuigd van humor en zelfspot..

Enfin, krijg een scheld berichtje van die ene Peter... tssss Het is ook nooit goed met sommige mannen..
enneh?

heey TS hijs wel leuk, maar vrouwen willen geowon meer van je gezicht zien
Today is life -

Dale Carnegie
pi_28341307
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:49:11 #98
86305 Markman
Grappig hier.
pi_28341406
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Abonides het volgende:
Aan de mods: Dit topic is voor mij erg serieus. Ervaring leert alleen dat dit hier erg moeilijk gaat vanwege 'grappige' opmerkingen van bepaalde users. Geef dit topic aub een kans. Als het nou echt niets wordt, dan mag ie natuurlijk dicht. Ik heb zomaar het idee dat er veel meer users zijn die best wel nieuwsgierig zijn en dit willen weten.
[
De serieusheid is er weer af nu denk ik
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:49:53 #99
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28341428
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:40 schreef Markman het volgende:
hmm ik werk bij een van de bekendere datingsites.. maarre.. geef eens aan wat je eisen zijn? Wat voor type personen zoek je? Welke leeftijdscategorie? Onlangs nog een concurre. onderzoek uitgevoerd, dus ik heb wel wat kennis van de verschillende sites.
Ik zoek een datingsite waar ik serieuze reacties kan verwachten. De leeftijd moet rond mijn eigen leeftijd liggen. Iets jonger, maar niet te veel... om het vaag te houden.

Bij welke site werk je dan? Als je de naam niet wilt noemen ivm spam kan je me ook een mailtje sturen. Staat in mijn profiel.
pi_28341781
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:49 schreef Abonides het volgende:

[..]

Ik zoek een datingsite waar ik serieuze reacties kan verwachten. De leeftijd moet rond mijn eigen leeftijd liggen. Iets jonger, maar niet te veel... om het vaag te houden.

Bij welke site werk je dan? Als je de naam niet wilt noemen ivm spam kan je me ook een mailtje sturen. Staat in mijn profiel.
ik snap eigenlijk niet waarom je je zo focussed op de datingsites.. ook als je daar een leuke dame tegenkomt zal je deze toch eens in het echt ontmoeten. Dan mag je online misschien een vlotte babbel hebben, als je offline dan weer de semi contactgestoorde gaat spelen zal de dame in kwestie zich ook een beetje genaaid voelen.. en genaaid worden zonder klaar te komen vinden de dames niet tof.
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:00:19 #101
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28341796
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef Ynske het volgende:

[..]

enneh?

heey TS hijs wel leuk, maar vrouwen willen geowon meer van je gezicht zien
Ik zal de originele foto in het fotoboek posten. Die is een stuk duidelijker.
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:12:29 #102
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28342179
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef dolledingo het volgende:

[..]

ik snap eigenlijk niet waarom je je zo focussed op de datingsites.. ook als je daar een leuke dame tegenkomt zal je deze toch eens in het echt ontmoeten. Dan mag je online misschien een vlotte babbel hebben, als je offline dan weer de semi contactgestoorde gaat spelen zal de dame in kwestie zich ook een beetje genaaid voelen.. en genaaid worden zonder klaar te komen vinden de dames niet tof.
Ik focus me ook niet speciaal op datingsites. Dit topic loopt sinds gistermiddag. Ik hoor alleen van zo ontzettend veel mensen dat deze manier van kennismaking steeds vaker voorkomt dat het me weleens leuk lijkt. En daarbij, toen het nog gratis was heb ik er al eens kennis meegemaakt. Alleen sinds er zo veel spammers kwamen ben ik ermee gestopt. Nu moet je ervoor betalen en wil ik graag ervaring en meningen van iederen horen.

Contactgestoord ben ik niet hoor. Je mag het allicht van me denken. Ik heb genoeg vrienden en vriendinnen die me waarschijnlijk compleet voor gek verklaren dat ik me op een dergelijke site in zou schrijven. Dit is iets wat mij leuk lijkt, wie is dan iemand anders me daarvan te houden?
pi_28342371
Pfff.. heb meer voorkeur om mannen irl te ontmoeten en een date te organiseren i.p.v. het internet afstruinen naar een leuke man. Bij mijn eerste en tweede ex vriendjes is dat via het internet. Op het laatste was ik stapelgek. Enfin, voorlopig voor mij geen internet dates tenzij je leip bent
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:32:23 #104
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28345190
Voor de geinteresseerden... de Tiroller foto's staan in een wat groter formaat in mijn fotoboek.
pi_28345249
Heb je niet meer foto's van jezelf in wat normale kleding?
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:19:01 #106
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28346511
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:34 schreef espina het volgende:
Heb je niet meer foto's van jezelf in wat normale kleding?
Er staat nu een foto die zojuist is gemaakt. In mijn normale kleding. Ik sta er alleen wat ongemakkelijk bij om te poseren zeg maar.
pi_28347324
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:19 schreef Abonides het volgende:

[..]

Er staat nu een foto die zojuist is gemaakt. In mijn normale kleding. Ik sta er alleen wat ongemakkelijk bij om te poseren zeg maar.
Ik denk serieus dat je wat meer op je eigen intuïtie af moet gaan en niet moet gaan varen op de mening/smaken van anderen.. het riekt nu ietwat naar een goedekope keuring. Doe gewoon je verhaal op relatieplanet, plaats de foto's waarvan jij vindt dat ze er op kunnen.. doe hoe jij bent.
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:18:40 #108
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28348186
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:50 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat je wat meer op je eigen intuïtie af moet gaan en niet moet gaan varen op de mening/smaken van anderen.. het riekt nu ietwat naar een goedekope keuring. Doe gewoon je verhaal op relatieplanet, plaats de foto's waarvan jij vindt dat ze er op kunnen.. doe hoe jij bent.
De smaken van anderen boeien me niet zo, de meningen iets meer. Maar het gaat mij vooral om de ervaringen. En ach, nu weten jullie hoe ik eruit zie...

Misschien levert het zo wel een goed advies op hoe ik me op een dergelijke site zou moeten presenteren volgens de dames.
pi_28348472
Ik vind die foto bij je bed veel leuker!
Dat zegt meer

Ik wens je heel veel succes Abonides
  donderdag 30 juni 2005 @ 09:31:04 #110
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28352247
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:26 schreef espina het volgende:
Ik vind die foto bij je bed veel leuker!
Dat zegt meer

Ik wens je heel veel succes Abonides
Dank je!
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:43:11 #111
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28352529
Ik vind het leuke foto''s
Vampire Romance O+
pi_28352680
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:43 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het leuke foto''s
Leuk voor een Fok fotoboek ja..
pi_28353853
Ik heb mezelf ook wel 'ns bij een datingsite ingeschreven, maar ik kwam er al vrij snel achter dat er, relatief (en waarschijnlijk ook absoluut) gezien, ontzettend veel mannen staan ingeschreven, die zich met bloeddoorlopen ogen op het handjevol aanwezige vrouwen storten, dus je moet wel van goede huize komen om positief op te vallen en op vele afwijzingen rekenen, simpelweg omdat de vrouwen ontzettend veel keuze hebben. Aan de andere kant heb je niks te verliezen en er zijn zat mensen, bij wie zo'n datingsite wél werkt, de aanhouder wint, ofzo. Overigens heb ik laatst wel nog een date gehad met iemand die ik op een datingsite heb leren kennen, maar dat is uiteindelijk niks geworden.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:00:21 #114
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28354156
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:38 schreef thabit het volgende:

[..]

Er lopen best wat wanhopige figuren rond toch. Ik heb gisteren ergens ingeschreven om een profiel te kunnen bekijken. Zelf heb ik dus geen foto geplaatst, en maar erg beknopte informatie ingevoerd. Ik had binnen een paar minuten al 3 reacties dat ik zo'n leuk profiel had.
pi_28354493
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er lopen best wat wanhopige figuren rond toch. Ik heb gisteren ergens ingeschreven om een profiel te kunnen bekijken. Zelf heb ik dus geen foto geplaatst, en maar erg beknopte informatie ingevoerd. Ik had binnen een paar minuten al 3 reacties dat ik zo'n leuk profiel had.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:16:01 #116
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28354675
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is de mannelijke taktiek

Vrouwen plaatsen een oproep en kiezen een paar uit de flood die volgt. Mannen flooden. Zo werkt de natuur

Door een dergelijke reactie brengen ze gewoon hun eigen profiel extra onder de aandacht. Als je op zo'n oproep reageert wil dat echt nog niet automatisch zeggen dat je ze binnenhebt hoor
Vampire Romance O+
pi_28354714
Als man 'hard to get' spelen op een dating-site moet je in ieder geval nooit doen.. dan ga je het niet druk krijgen. Rotvrouwen.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:18:01 #118
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28354743
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is de mannelijke taktiek

Vrouwen plaatsen een oproep en kiezen een paar uit de flood die volgt. Mannen flooden. Zo werkt de natuur

Door een dergelijke reactie brengen ze gewoon hun eigen profiel extra onder de aandacht. Als je op zo'n oproep reageert wil dat echt nog niet automatisch zeggen dat je ze binnenhebt hoor
Het waren niet het soort mannen waar ik op val.
pi_28354755
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef dolledingo het volgende:
Als man 'hard to get' spelen op een dating-site moet je in ieder geval nooit doen.. dan ga je het niet druk krijgen. Rotvrouwen.
Ik ben toch niet rot? K vind je wel lief hoor

knuffeltje voor m'n lieverd
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:19:21 #120
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28354796
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het waren niet het soort mannen waar ik op val.
Doh, wie zegt dat zij wel op jou vallen.. da's de volgende stap
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:19:59 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28354819
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Doh, wie zegt dat zij wel op jou vallen.. da's de volgende stap
Dat lijkt mij logisch dat dat niet te zeggen is, gezien er amper iets in mijn profiel stond.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:21:41 #122
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28354868
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat lijkt mij logisch dat dat niet te zeggen is, gezien er amper iets in mijn profiel stond.
Precies, en daarom dachten ze "hmm, kan wel leuk zijn, wacht, ik stuur een berichtje zodat ze m'n profiel bekijkt en dan zien we wel verder."

Maargoed, als je toch aan het experimenteren slaat: maak eens een mannelijk profiel aan en pak het op de nette en waardige manier aan. Ik denk dat je romantische ideeen vrij snel in duigen vallen
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:23:58 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28354960
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Precies, en daarom dachten ze "hmm, kan wel leuk zijn, wacht, ik stuur een berichtje zodat ze m'n profiel bekijkt en dan zien we wel verder."

Maargoed, als je toch aan het experimenteren slaat: maak eens een mannelijk profiel aan en pak het op de nette en waardige manier aan. Ik denk dat je romantische ideeen vrij snel in duigen vallen
Hoe bedoel je dit precies? En wat bedoel je met romantische ideeen? (Je hebt kennelijk een bepaald beeld van hoe ik het zie )
pi_28354967
Mannen zijn idd kansloos bij sommige vrouwtjes..
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:30:14 #125
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28355149
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies? En wat bedoel je met romantische ideeen? (Je hebt kennelijk een bepaald beeld van hoe ik het zie )
Ik weet niet precies hoe je het ziet. Maar zoals je zei vind je het min of meer random berichtjes sturen naar vrouwen die enigszins in de buurt komen nogal kansloos. Ik stel echter dat de wat meer "waardige" en kieskeurigere manieren als man zijnde erg weinig effectief zijn, en flooden nog niet eens zo'n slechte taktiek is. Helaas, daar niet van.

Nadat je een x aantal keer een leuk berichtje getikt hebt en tot de conclusie gekomen bent dat er erg vaak geen reacties op komen krijg je daar ook genoeg van.
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:31:22 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28355183
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:30 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe je het ziet. Maar zoals je zei vind je het min of meer random berichtjes sturen naar vrouwen die enigszins in de buurt komen nogal kansloos. Ik stel echter dat de wat meer "waardige" en kieskeurigere manieren als man zijnde erg weinig effectief zijn, en flooden nog niet eens zo'n slechte taktiek is. Helaas, daar niet van.

Nadat je een x aantal keer een leuk berichtje getikt hebt en tot de conclusie gekomen bent dat er erg vaak geen reacties op komen krijg je daar ook genoeg van.
Op zich zit daar denk ik wel wat in. Het gaat vooral om het profiel, en het berichtje doet er minder toe denk ik. Hoewel een leuk bericht natuurlijk wel een uitnodiging is voor nader contact.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:34:49 #127
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28355288
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op zich zit daar denk ik wel wat in. Het gaat vooral om het profiel, en het berichtje doet er minder toe denk ik. Hoewel een leuk bericht natuurlijk wel een uitnodiging is voor nader contact.
Dat klopt in theorie, maar wordt in werkelijkheid vaak onderuitgehaald door de enorme hoeveelheid inkomende berichtjes die vrouwen krijgen. Zelfs leuke berichtjes vallen dan door de hoeveelheid nauwelijks op.

Ik heb ook m'n periodes van flooden, en wat betreft reactieaantallen die terugkomen werkt dat tot nu toe het beste. Ik ben trouwens wel een beetje selectief, ik zou niet snel iets sturen naar een halfleeg profiel. Meestal vind ik terugkomende berichtjes dan inhoudelijk weer een afknapper waarna ik er alsnog niets mee doe. Volgens mij geldt dat voor veel mannen, en de onbekendheid van dit fenomeen bij vrouwen zorgt ervoor dat ze denken dat iedere man in hun inbox ook daadwerkelijk wat van ze wil.
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:38:10 #128
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28355408
Ik ben op RP trouwens NL13734706 (Eltiño78).. zo krijg je misschien een beter beeld van m'n verhaal. Ik heb naar mijn idee een leuk profiel gemaakt. Als ik dmv een nietszeggend berichtje vrouwen zo ver krijg op m'n profiel te klikken dan is de bedoeling dat ze geinteresseerd raken door het profiel en niet door het berichtje.
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:39:56 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28355473
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat klopt in theorie, maar wordt in werkelijkheid vaak onderuitgehaald door de enorme hoeveelheid inkomende berichtjes die vrouwen krijgen. Zelfs leuke berichtjes vallen dan door de hoeveelheid nauwelijks op.
Voor mijzelf ligt dat toch anders.. Ik let meer op kwaliteit dan op kwantiteit. Zeker als het er zoveel zijn, dan ga ik natuurlijk voor de besten.
quote:
Ik heb ook m'n periodes van flooden, en wat betreft reactieaantallen die terugkomen werkt dat tot nu toe het beste.
Zijn dat ook reacties waar je iets aan hebt?
quote:
Ik ben trouwens wel een beetje selectief, ik zou niet snel iets sturen naar een halfleeg profiel.
Sommige mannen doen dat dus wel.
quote:
Meestal vind ik terugkomende berichtjes dan inhoudelijk weer een afknapper waarna ik er alsnog niets mee doe. Volgens mij geldt dat voor veel mannen, en de onbekendheid van dit fenomeen bij vrouwen zorgt ervoor dat ze denken dat iedere man in hun inbox ook daadwerkelijk wat van ze wil.
Zit misschien iets in.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:40:52 #130
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28355511
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben op RP trouwens NL13734706 (Eltiño78).. zo krijg je misschien een beter beeld van m'n verhaal. Ik heb naar mijn idee een leuk profiel gemaakt. Als ik dmv een nietszeggend berichtje vrouwen zo ver krijg op m'n profiel te klikken dan is de bedoeling dat ze geinteresseerd raken door het profiel en niet door het berichtje.
Ik zal je profiel eens bekijken als ik tijd heb en bij mijn inlogcodes kan. Volgende week dus ergens waarschijnlijk.
pi_28355735
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef espina het volgende:

[..]

Ik ben toch niet rot? K vind je wel lief hoor

knuffeltje voor m'n lieverd
Lief pepernootje van me..

Jij bent absoluut niet rot.. alhoewel dat gesnurk van jou is af en toe ietwat vervelend..

Mijn liefste! Mijn honnepon! Mijn Afrikaantje!

donderdag 30 juni 2005 @ 14:01:54 #132
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28356223
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:47 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Lief pepernootje van me..

Jij bent absoluut niet rot.. alhoewel dat gesnurk van jou is af en toe ietwat vervelend..

Mijn liefste! Mijn honnepon! Mijn Afrikaantje!

Euh... nu begint het een beetje eng te worden...

Een collega van me heeft langere tijd bij verschillende datingsites ingeschreven gestaan. Hij heeft uitgerekend dat een man (hij dus) gemiddeld 1x op de ongeveer 65 berichten die hij stuurde een serieuze reactie terug kreeg waaruit wat meer contact ontstond. Eigenlijk heb ik geen idee of ie dan ontzettend veel berichtjes stuurde.

Sowieso was ik niet van plan om ontzettend veel berichtjes te sturen. Misschien erg stom van me, maar ik neem liever de tijd voor een wat leuker berichtje dan een simpel berichtje middels copy/paste naar zo veel mogelijk mensen te sturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Abonides op 30-06-2005 14:18:06 (Vervelende spelfouten...) ]
pi_28356441
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Niks mis mee, zou ik zo zeggen.

Zelf zag ik die "brute force" methode niet zo zitten, trouwens, maar ik geloof ook wel dat het op de langere termijn 'beter' werkt. Alleen wordt het dan wel erg klinisch allemaal, maar als je als man wilt slagen op dat soort sites, dan moet je je trots wel even opzij zetten.

En die vrouwen maar klagen dat ze zoveel mailtjes van al die malloten krijgen, 't is ook niet snel goed!
pi_28356806
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:01 schreef Abonides het volgende:
Sowieso was ik niet van plan om ontzettend veel berichtjes te sturen. Misschien erg stom van me, maar ik neem liever de tijd voor een wat leuker berichtje dan een simpel berichtje middels copy/paste naar zo veel mogelijk mensen te sturen.
Dat was aanvankelijk ook mijn strategie en ik kreeg meestal wel een reactie terug, maar als je tien keer een leuk verhaaltje schrijft en je krijgt vervolgens geen of een hele summiere reactie terug, dan heb je er op een gegeven moment gewoon niet meer zo'n zin in en dan kap je ermee óf je stapt over op MouseOver's Brute Force methode.

Maar ja, 't is bij iedereen anders, dus ik wens je veel succes en hoop dat je niet teveel verwachtingen hebt, dan zal het allemaal wel meevallen!
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:26:21 #135
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28356944
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:08 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Niks mis mee, zou ik zo zeggen.

Zelf zag ik die "brute force" methode niet zo zitten, trouwens, maar ik geloof ook wel dat het op de langere termijn 'beter' werkt. Alleen wordt het dan wel erg klinisch allemaal, maar als je als man wilt slagen op dat soort sites, dan moet je je trots wel even opzij zetten.

En die vrouwen maar klagen dat ze zoveel mailtjes van al die malloten krijgen, 't is ook niet snel goed!
Juist niet.. summiere berichtjes kunnen juist een methode zijn om je trots te bewaren. Enorme kwijlverhalen met 0.5% kans op een antwoord schrijven is juist vernederend.

Overigens hangt m'n taktiek heel erg van m'n stemming af. Maar binnenkort verloopt m'n abbo.. en ik denk niet dat ik het ga verlengen. Heb het voorlopig wel gezien. Het was wel leuk, voor een tijdje, maar het gaat ook weer vervelen.
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:34:57 #136
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28357225
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:21 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Dat was aanvankelijk ook mijn strategie en ik kreeg meestal wel een reactie terug, maar als je tien keer een leuk verhaaltje schrijft en je krijgt vervolgens geen of een hele summiere reactie terug, dan heb je er op een gegeven moment gewoon niet meer zo'n zin in en dan kap je ermee óf je stapt over op MouseOver's Brute Force methode.

Maar ja, 't is bij iedereen anders, dus ik wens je veel succes en hoop dat je niet teveel verwachtingen hebt, dan zal het allemaal wel meevallen!
Waarschijnlijk zal het ook precies gaan zoals je zegt. Ik zie wel wat er gebeurt.
Ik hou jullie wel op de hoogte of ik af en toe nog antwoord krijg.
pi_28358258
quote:
Juist niet.. summiere berichtjes kunnen juist een methode zijn om je trots te bewaren. Enorme kwijlverhalen met 0.5% kans op een antwoord schrijven is juist vernederend.
Eigenlijk heb ik nooit lange verhalen geschreven, wat voor hobbies ik heb en de kleur van m'n ondergoed, maar gewoon iets uit haar verhaaltje gepikt dat me bijzonder aansprak en daarop ingespeeld. Zolang je niet hopeloos op zoek bent en per sé een relatie moet hebben, kun je er geen buil aan vallen.
quote:
Waarschijnlijk zal het ook precies gaan zoals je zegt. Ik zie wel wat er gebeurt.
Ik hou jullie wel op de hoogte of ik af en toe nog antwoord krijg.
Gewoon niet al te druk over maken, al krijg ik de indruk dat je dat wél een beetje doet. Ik was zelf niet echt op zoek (dat schrijft ook haast íedereen in z'n profiel, is dus eigenlijk al een no-no), dus het maakte me niet zoveel uit wat er ging gebeuren. Uiteindelijk heb ik er een paar leuke (vriendschappelijke) contacten aan overgehouden, dus het is zeker leuk om 'ns een keer te proberen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 juni 2005 @ 15:53:50 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28359599
Heey TS,

heb je al reacties gehad?
en hoe waren ze?

trouwens vind je foto;s wel leuk hoor, die je nu in je fotoboek hebt staan
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:20:09 #139
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28365166
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:53 schreef Ynske het volgende:
Heey TS,

heb je al reacties gehad?
en hoe waren ze?

trouwens vind je foto;s wel leuk hoor, die je nu in je fotoboek hebt staan
Nee... nog niet
Zodra er een reactie (terug) is krijg je het meteen te horen!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:13:00 #140
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28378934
Ik heb een reactie terug gehad... helaas geen interesse...
Valt me mee dat ik nog een reactie heb gekregen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:13:34 #141
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_28378945
Oh my fucking god, stelletje kanslozen
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:42:46 #142
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28379530
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:13 schreef RealKnuckles het volgende:
Oh my fucking god, stelletje kanslozen
AB-SO-LUUT!!!!

Jij bent de man!!!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:49:30 #143
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_28379694
Zelf heb ik goede ervaringen met Relatieplanet.nl en knuz.nl
Via knuz zelfs een poosje een relatie gehad en nee, niet met een hopeloze wanhopige vrouw! Gewoone een hele leuke meid!

Datingsites hebben nog wel eens de naam dat het vol zit met wanhopige mannen en vrouwen, maar ik kan je vertellen dat het niet zo is. Het wordt steeds populairder en gewoon gezien als een leuke manier om mensen te ontmoeten!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:24:51 #144
98634 Lempicka
Back to Life
pi_28382201
Ik heb zelf ook een poosje op RP rondgehangen, en er best een paar leuke mannen mee ontmoet, zelfs een paar maanden een vriendje aan over gehouden, en dat het uiteindelijk niets werd, tja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_28384589
Momenteel single?
Heb mezelf ook weekje of wat geleden toch es neergezet op Relatieplanet gewoon om eens te kijken.. had ook al vrij snel stuk of 6 reacties maar alleen van die standaard berichten.. kan zelf niet reageren omdat ik anders 20 euro p/mnd moet betalen.. iets wat k echt niet voor over heb.. zijn er ook grotere sites waar je niets betaald? RP is geloof k wel de grootste toch.
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:24 schreef Lempicka het volgende:
Ik heb zelf ook een poosje op RP rondgehangen, en er best een paar leuke mannen mee ontmoet, zelfs een paar maanden een vriendje aan over gehouden, en dat het uiteindelijk niets werd, tja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:41:37 #146
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28386821
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef funrider het volgende:
Momenteel single?
Heb mezelf ook weekje of wat geleden toch es neergezet op Relatieplanet gewoon om eens te kijken.. had ook al vrij snel stuk of 6 reacties maar alleen van die standaard berichten.. kan zelf niet reageren omdat ik anders 20 euro p/mnd moet betalen.. iets wat k echt niet voor over heb.. zijn er ook grotere sites waar je niets betaald? RP is geloof k wel de grootste toch.
[..]
Ik heb het zelf op love@lycos gevonden.. alleen.. omdat het gratis is, zit er wel veel meer bagger tussen.....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:58:54 #147
98634 Lempicka
Back to Life
pi_28389619
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef funrider het volgende:
Momenteel single?
nee, al een hele poos niet meer, en nog langer niet actief op RP. Maar het was wel leuk.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:08:37 #148
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_28389945
Wat ik weet is RP best wel een goede site.
One Hello heeft de naam dat er best wel veel IRL gedate wordt daar.
Lexa schijnt ook best kee te zijn en op Parship staat dat er evenveel vrouwen als mannen lid zijn.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:10:24 #149
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_28389993
Wellicht een TIP: 7% van de relaties tegenwoordig schijnt via een datingsite te ontstaan, maar 40% !! op vakantie! Dus waar je je geld moet investeren lijkt me duidelijk.
Maar dat rondneuzen op datingsites houd je wel van de straat en is best wel fun soms ;-)
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:20:40 #150
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28393959
Weet iemand hoe je kan zien of diegene die je een berichtje stuurt een gratis of full member is bij relatieplanet?
pi_28397443
dat kun je niet zien
enjoy life!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 21:37:47 #152
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28398244
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:12 schreef Bemiddelaar het volgende:
dat kun je niet zien
Niet direct, maar gratis members kunnen alleen maar "interesses" sturen. Dus als je een handgetikt bericht krijgt is het een full member.
Vampire Romance O+
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:52:14 #153
86305 Markman
Grappig hier.
pi_28402500
www.nalo.nl is momenteel redelijk gratis; je kan per dag 10 berichten sturen. Nadeel van Nalo is de database, die is nogal erg klein.

Een alternatief voor de jeugdigen onder ons, is momenteel Knuz.nl, een compleet gratis site.

De nadelen van gratis zijn vanzelfsprekend: de drempel is lager dus fake-profielen en bovenal: vooral mensen die voor de fun daar zijn en eigenlijk niet serieus bezig zijn. Meer mensen die zichzelf een beetje willen laten ego-strelen en ook op zoek zijn naar erotisch contact (danwel verborgen met een hele leuke advertentie...)

Ik kan de TS nog wel advies geven over hoe je je het best kan gedragen op een datingsite om een beetje op te vallen tussen de anderen, mail me maar ik mail jou wel
Hoi
pi_28403033
voor de gein is zitten surfeh op dat nalo, maar volgens mij lieft de helft daar over zijn/haar leeftijd ?
Cooky
pi_28408503
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:09 schreef Tom-my het volgende:
voor de gein is zitten surfeh op dat nalo, maar volgens mij lieft de helft daar over zijn/haar leeftijd ?
Die indruk krijg ik ook! Dacht dat het een vrouwending was, dat liegen, maar ik zie toch echt 35+ mannen die schrijven dat ze 25 zijn
pi_28409321
Ik heb me pas ingeschreven op RP. NL58106299 voor de liefhebbers.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:06:38 #157
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28409571
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb me pas ingeschreven op RP. NL58106299 voor de liefhebbers.
Ziet er wel goed uit

op zoek naar een "date"? Da's weer wat anders, het gros van de dames zoekt daar naar huisjeboompjebeestje
Vampire Romance O+
pi_28409966
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:06 schreef MouseOver het volgende:
Ziet er wel goed uit

op zoek naar een "date"? Da's weer wat anders, het gros van de dames zoekt daar naar huisjeboompjebeestje
Een date om te beginnen. Vaste relatie is wel het einddoel. Huisje-boompje-beestje is niets voor mij.
pi_28410142
Ik vind Parship ook wel erg interessant. Daar doen ze een vrij uitgebreide persoonlijkheidstest. Het is alleen erg duur: 149 euro. 'Met contactgarantie'.
pi_28415138
ik heb me ingeschreven op Lexa en heb toch al wel een paar leuke jongens gevonden waar ik nu veel mee chat enzo en binnenkort heb ik met 1 van hen een date
pi_28415241
Tof.
pi_28415286
en heb geen eens een foto gepost, gaat bij mij toch vooral om het innerlijk, dus als ik tijdje met ze gechat heb mogen ze wel een keer foto van me hebben. Het is ook niet zo dat ik alleen reageer op mensen die een foto in hun profiel hebben, gaat vooral om wat ze te vertellen hebben
pi_28416810
Ik heb wel foto's en ik reageer ook alleen op mensen met foto's. Ik ben niet in staat tot een relatie met iemand die ik fysiek onaantrekkelijk vind. Wil daarom wel graag weten hoe iemand eruit ziet voordat ik een date overweeg.
pi_28416840
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel foto's en ik reageer ook alleen op mensen met foto's. Ik ben niet in staat tot een relatie met iemand die ik fysiek onaantrekkelijk vind. Wil daarom wel graag weten hoe iemand eruit ziet voordat ik een date overweeg.
ja, als ik ga daten wil ik we weten hoe iemand eruit ziet, maar gewoon alleen chatten dan maakt het me niet uit hoe die eruit ziet. Dus daarom kijk ik eerst op msn hoe het klikt en als het dan klikt dan vraag/geef ik foto
pi_28416897
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:04 schreef Sylvana het volgende:
ja, als ik ga daten wil ik we weten hoe iemand eruit ziet, maar gewoon alleen chatten dan maakt het me niet uit hoe die eruit ziet. Dus daarom kijk ik eerst op msn hoe het klikt en als het dan klikt dan vraag/geef ik foto
Kan ook ja. Maar als iemand me onaantrekkelijk vindt, vind ik het handiger als dat van tevoren duidelijk is. Dat voorkomt teleurstellingen, denk ik.
pi_28417233
Inderdaad ja.... ik vind een foto ook wel essentieel hoor. Fysiek moet er ook een klik zijn, da's net zo belangrijk als leuk kunnen kletsen of interesses delen. Net zoals Lupa_Solitaria zegt, ik zou ook geen relatie kunnen hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Natuurlijk gaat het om het totale pakket, maar zo lang mijn ogen functioneren is uiterlijk wel degelijk van belang.
pi_28417552
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:18 schreef suikerzoet het volgende:
Inderdaad ja.... ik vind een foto ook wel essentieel hoor. Fysiek moet er ook een klik zijn, da's net zo belangrijk als leuk kunnen kletsen of interesses delen. Net zoals Lupa_Solitaria zegt, ik zou ook geen relatie kunnen hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Natuurlijk gaat het om het totale pakket, maar zo lang mijn ogen functioneren is uiterlijk wel degelijk van belang.
ja, in een relatie vind ik het ook wel belangrijk, maar ik ben niet perse op zoek naar een relatie, en met gewoon msn-contact of met vriendschappelijk contact dan vind ik uiterlijk niet zo heel belangrijk eigenlijk
pi_28417832
Ben ik met je eens.
Maar ik ga me niet inschrijven op een dating- of relatiesite om mijn msn-lijst aan te vullen. Tuurlijk is msn wel vaak de eerste stap naar een beter contact, maar als het alleen daarom gaat dan lijkt een chatbox o.i.d. me wat doeltreffender.
pi_28417994
Ik gebruik het ook niet om mijn msn-lijst aan te vullen, maar msn is wel het makkelijkst om elkaar beter te leren kennen en als het dan klikt spreek ik ook wel met ze af
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:32:47 #170
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28419507
Fysieke aantrekking is naar mijn mening het allerbelangrijkste (misschien erg oppervlakkig). Zelf maak ik het niet anders mee.

Meestal weet een vrouw al binnen 30 seconden, zonder dat ze met de persoon in kwestie heeft gepraat, of hij een potentiele partner zou kunnen worden.
pi_28428066
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door _Hestia_ op 02-07-2005 22:53:46 ]
pi_28433996
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:32 schreef Abonides het volgende:
Meestal weet een vrouw al binnen 30 seconden, zonder dat ze met de persoon in kwestie heeft gepraat, of hij een potentiele partner zou kunnen worden.
Dat geldt toch niet voor mij geloof ik... Uiterlijk is wel belangrijk, maar ik kan iemand mooier gaan vinden naarmate ik hem aardiger/leuker/spannender vind.
pi_28434166
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat geldt toch niet voor mij geloof ik... Uiterlijk is wel belangrijk, maar ik kan iemand mooier gaan vinden naarmate ik hem aardiger/leuker/spannender vind.
dat heb ik ook hoor

ik zou vanvond date hebben met iemand van lexa, maar hij belde af

maar nu zit ik al weeer hele tijd met iemand anders te chatten, dus misschien dak daar binnenkort mee ga daten
pi_28434203
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:38 schreef Sylvana het volgende:
ik zou vanvond date hebben met iemand van lexa, maar hij belde af
Dat vind ik een kutstreek. Dan zou 'ie voor mij eik meteen afgedaan hebben.
pi_28434304
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat vind ik een kutstreek. Dan zou 'ie voor mij eik meteen afgedaan hebben.
voor mij ook hoor

zoek wel iemand anders op
  zondag 3 juli 2005 @ 01:45:28 #176
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_28434357
Wat een bullshit. Hij belt netjes af en hij is zijn date niks verplicht.

Er kan altijd iets tussen komen

Zoek maar lekker verder zou ik zeggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28434402
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een bullshit. Hij belt netjes af en hij is zijn date niks verplicht.

Er kan altijd iets tussen komen

Zoek maar lekker verder zou ik zeggen
dit wist hij al van te voren en hij belde 2 minuten van tevoren af, dus zo netjes vond ik het niet
pi_28434611
Kennelijk heeft hij belangrijkere zaken op zijn agenda staan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 01:55:11 #179
Argentina en PSV
pi_28434640
quote:
dit wist hij al van te voren en hij belde 2 minuten van tevoren af, dus zo netjes vond ik het niet
Wat was de reden en had je liever dat hij helemaal niet af belde?
  zondag 3 juli 2005 @ 02:05:14 #180
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28434852
2 minuten van te vooren is niet netjes nee...

Maar om jullie even een update te geven! Tot nu toe alleen maar afwijzingen... hoi hoi...
Ach... als de juiste zich aanmeldt komt het wel!!!
  zondag 3 juli 2005 @ 02:07:12 #181
Argentina en PSV
pi_28434881
Hoe gaat een afwijzing in zijn werk?

(Ik heb niet heel de topic gelezen, dus sorry voor mijn snel willen weten menaliteit)
  zondag 3 juli 2005 @ 02:08:19 #182
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28434903
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat was de reden en had je liever dat hij helemaal niet af belde?
Die vraag moest ik dus ook ff stellen...
  zondag 3 juli 2005 @ 02:09:24 #183
Argentina en PSV
pi_28434919
En wat was het antwoord op die vraag?
pi_28434938
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:05 schreef Abonides het volgende:
2 minuten van te vooren is niet netjes nee...

Beter dan helemaal niet afbellen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:10:33 #185
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28434947
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaat een afwijzing in zijn werk?

(Ik heb niet heel de topic gelezen, dus sorry voor mijn snel willen weten menaliteit)
dat geeft niet... (sorry als ik een beetje vaag overkom... kom namelijk net uit de kroeg)
Zo een beetje 30 dames reageren niet... diegene die wel reageren, reageren met een net mailtje dat ze niet geinteresseerd zijn...

Dat gaat opzich wel netjes
pi_28435243
Ik heb me ooit eens geregistreerd bij knuz.nl.

Nooit wat mee gedaan. Volgens mij hangen er veel kansloze, onzekere types rond, en ik vind het sowieso teveel moeite om een paar keer heen en weer te mailen voor een afspraakje. Dan spreek ik liever met mensen af die ik 'in het echt' tegenkom. En om vrouwen zit ik toch niet verlegen.

Dat neemt niet weg dat je vast wel wat leuke mensen kunt ontmoeten via zo'n site, waarom niet. Je moet er wel de tijd voor nemen, denk ik. En zin in hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 3 juli 2005 @ 02:28:41 #187
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28435340
Offtopic: Heiden6 quote van Clawfinger...

Ontopic: Hoeveel moeite wil je investeren om de kans op een blauwtje zo klein mogelijk te houden? Ok, een blauwtje lopen is niet fijn, maar om daar nu voor naar een dating-site te gaan waar je eerst een maand voor heen en weer moet mailen om er in 90% van de gevallen erachter te komen dat ze op een zeeleeuw lijkt...

Niet mijn tak van sport.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28435387
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef HenryHill het volgende:

Ontopic: Hoeveel moeite wil je investeren om de kans op een blauwtje zo klein mogelijk te houden? Ok, een blauwtje lopen is niet fijn, maar om daar nu voor naar een dating-site te gaan waar je eerst een maand voor heen en weer moet mailen om er in 90% van de gevallen erachter te komen dat ze op een zeeleeuw lijkt...

Niet mijn tak van sport.
Nee, dat bedoel ik maar. Ik heb nog steeds het beeld voor me van mensen die met knikkende knieën in een discotheek naar een ander staan te gluren zonder hun mond te durven openen, die zich daar dan maar inschrijven om, inderdaad, een blauwtje te voorkomen.

En inderdaad, Clawfinger. Dat je dat kent. Die tekst is de soundtrack van m'n leven...
  zondag 3 juli 2005 @ 02:31:43 #189
Argentina en PSV
pi_28435409
quote:
Zo een beetje 30 dames reageren niet... diegene die wel reageren, reageren met een net mailtje dat ze niet geinteresseerd zijn...
Waar reageren ze dan op? Op een openingsmailtje van jou waar je uitlegt wat je doet, wie je bent en wat je zoekt en zo?
pi_28435461
quote:

Niet mijn tak van sport.
Een meid die er een beetje uitziet, is natuurlijk niet dagen aan het rondhangen op zo'n datingsite. Dat is alleen voor de echte muurbloempjes en nijlpaarden.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:34:07 #191
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28435481
quote:

Niet mijn tak van sport.
Het is niet voor iedereen... in een kroeg heb ik over het algemeen moeite om contact te leggen met iemand van het vrouwelijk geslacht.... ja, ff snel misschien iets. Via een dergelijke site heb ik het idee dat je iemand op een andere manier leert kennen... je spreek makkelijker... opener. In een kroeg staan er veel mensen om je heen, je kan niet met elkaar tot een beetje redelijk gesprek komen,

Een foto heen en weer sturen kan voorkomen dat je met iemand, zoals jij dat noemt, een zeeleeuw is. Via zo een simpel net mailtje kan je de ander laten weten dat je niet geinteresseerd bent.

Het is iig een aparte manier van contact maken....
pi_28435486
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een meid die er een beetje uitziet, is natuurlijk niet dagen aan het rondhangen op zo'n datingsite. Dat is alleen voor de echte muurbloempjes en nijlpaarden.
Vermoedelijk wel ja. Zelfs het lelijkste, chagrijnigste wicht kan nog wel hier en daar een loser scoren als ze eens een beurt wil, of wat wil gaan drinken. Toegegeven, dat is niet ideaal, maar dat is zo'n site al helemaal niet.
pi_28435547
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel ja. Zelfs het lelijkste, chagrijnigste wicht kan nog wel hier en daar een loser scoren als ze eens een beurt wil, of wat wil gaan drinken. Toegegeven, dat is niet ideaal, maar dat is zo'n site al helemaal niet.
Hehehe, heb je helemaal gelijk in. Zelfs een nijlpaard krijgt in de kroeg nog wel een neukerdje geregeld als ze echt wil. Genoeg losers in de doorsnee kroeg of discotheek die na 2 of 3 blauwtjes en wat bier overal wel opkruipen. Niet ideaal, maar wel WYSIWYG en ze hoeven er niet eens 130 mailtjes voor te sturen.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:37:12 #194
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28435554
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar reageren ze dan op? Op een openingsmailtje van jou waar je uitlegt wat je doet, wie je bent en wat je zoekt en zo?
Dat is zo een standaard mailtje... Iets van "Ik ben niet geinteresseerd, succes met je verder zoektoch... oid"

Op zich wel netjes. De dames hebben het voor het uitkiezen. Ik geef ze groot gelijk dat ze gaan voor diegene die ze het knapst vinden/het best bijze past.
pi_28435637
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:37 schreef Abonides het volgende:

[..]

Dat is zo een standaard mailtje... Iets van "Ik ben niet geinteresseerd, succes met je verder zoektoch... oid"

Op zich wel netjes. De dames hebben het voor het uitkiezen. Ik geef ze groot gelijk dat ze gaan voor diegene die ze het knapst vinden/het best bijze past.
Wat een instelling zeg.

Geef eens een voorbeeld van een mailtje dan?

Ik zoek even dat profiel van me op, trouwens. Ik weet niet eens meer wat erin stond.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:43:32 #196
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28435680
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een instelling zeg.

Geef eens een voorbeeld van een mailtje dan?

Ik zoek even dat profiel van me op, trouwens. Ik weet niet eens meer wat erin stond.
Crap... ik heb hem al verwijdert... Ongetwijfeld komen er nog meer... ik zal hem dan wel posten.
Maar hij is echt zoals hierboven berschreven.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:44:08 #197
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28435693
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb nog steeds het beeld voor me van mensen die met knikkende knieën in een discotheek naar een ander staan te gluren zonder hun mond te durven openen, die zich daar dan maar inschrijven om, inderdaad, een blauwtje te voorkomen.
Het hoeft natuurlijk niet... misschien vind je wel een parel in de woestijn... Niks is onmogelijk. Alleen...

...die kans is niet bijzonder groot. Dat is zo jammer. Dus tja, dan zeg ik: "Nee heb je, een klap voor je bek kan je krijgen"
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28435700
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:43 schreef Abonides het volgende:

[..]

Crap... ik heb hem al verwijdert... Ongetwijfeld komen er nog meer... ik zal hem dan wel posten.
Maar hij is echt zoals hierboven berschreven.
Ik bedoel meer jouw mailtje.

Net m'n profiel weer opgedoken. 'donden'.
pi_28435726
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Het hoeft natuurlijk niet... misschien vind je wel een parel in de woestijn... Niks is onmogelijk. Alleen...

...die kans is niet bijzonder groot. Dat is zo jammer. Dus tja, dan zeg ik: "Nee heb je, een klap voor je bek kan je krijgen"
In principe kan je beter op een zaterdagavond 10 pogingen wagen, dan heb je er sowieso wel eentje binnen minimaal. Altijd beter dan weken met een wijffie mailen en dan op de date constateren dat ze nog dikker is dan het hele zoogdieren-gedeelte van Artis bij elkaar.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:51:14 #200
Argentina en PSV
pi_28435830
10 keer een poging wagen op zaterdagavond is een stuk kanslozer dan een je aanmelden op www.blindate.nl

Alleen weet je dan wel meteen wat voor vis je in de kuip hebt, maar karakter kan je waarschijnlijk weer beter beoordelen na enkele weken/maanden mailen of msn´en
  zondag 3 juli 2005 @ 02:52:26 #201
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28435862
Ik heb via RP gedate met een toch wel behoorlijk lekker ding. Die zitten er ook tussen bleek maar
Vampire Romance O+
pi_28435878
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 keer een poging wagen op zaterdagavond is een stuk kanslozer dan een je aanmelden op www.blindate.nl

Alleen weet je dan wel meteen wat voor vis je in de kuip hebt, maar karakter kan je waarschijnlijk weer beter beoordelen na enkele weken/maanden mailen of msn´en
Dat verrasingseffect is wat mij betreft overbodig hoor.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:53:21 #203
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28435880
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer jouw mailtje.

Net m'n profiel weer opgedoken. 'donden'.
Oh... mijn mailtje naar haar was...
quote:
Hey #####,

Je hebt wel een hele mooie openingszin in je oproep... maar hou je jezelf er ook aan? Het lijkt me heel moeilijk.

Oh... vergeet ik mezelf gewoon voor te stellen. Kijk eens in mijn profiel zou ik zeggen (maar ik denk dat je dat toch wel zal doen). Ik zou het leuk vinden als ik wat van je zou horen.

Groetjes, #####
Ik stuur lekkere korte mailtjes. Om nou een lang mailtje te sturen waar ik geen antwoord op krijg is helemaal kut. Ik ga pas wat langere mailtjes schrijven als ik een positief berichtje terug krijg.
pi_28435896
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Je weet wat je hebt. Hoe iemand in het echt is, zegt vaak wel meer dan wat mailtjes. Weet je meteen of iemand compleet contactgestoord is of niet.
pi_28435926
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef Abonides het volgende:

[..]

[..]

Ik stuur lekkere korte mailtjes. Om nou een lang mailtje te sturen waar ik geen antwoord op krijg is helemaal kut. Ik ga pas wat langere mailtjes schrijven als ik een positief berichtje terug krijg.
Op zoiets zou ik ook niet positief reageren, eerlijk gezegd. Jij wel?
pi_28435927
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef Abonides het volgende:

[..]

[..]

Sorry hoor, maar je mailtje is echt een samenraapsel van walgelijke clichés en crap. Ik kan me voorstellen dat een chica je meteen gaat afpoeieren.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:57:23 #207
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28435977
Niets tussen haakjes zetten dat soort mailtjes.
Vampire Romance O+
  zondag 3 juli 2005 @ 02:57:39 #208
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28435983
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:52 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb via RP gedate met een toch wel behoorlijk lekker ding. Die zitten er ook tussen bleek maar
Via een andere site heb ik echt een plaatje van een vrouw (ze is een echte mooie vrouw) leren kennen. Tot op heden hebben we nog steeds contact (vorige week zondag nog een afspraak gehad). Ondanks dat ze geen gevoelens voor mij heeft hebben we nog steeds de leukste tijd samen. Als ze iemand vind dan kan ik alleen maar blij voor haar zijn... hoewel ik gignatisch jaloers zal zijn en altijd zal vblijven.
pi_28436002
Over crap gesproken , ik zie net dat verhaaltje wat ik had neergezet. Letterlijke quote:
quote:
Als je intelligent bent, gevoel voor humor hebt, er goed uitziet en zelfverzekerd bent, reageer dan vooral.

Al helemaal als je lekker kunt koken.
Huwelijksaanzoeken per email worden niet beantwoord.

Toedeloe.

Ik had bijna direct al m'n profiel verborgen ofzo, want ik kreeg telkens reacties in dat gastenboek en ik had geen zin om daarop te reageren.

Maar goed, Abonides, CMT zegt het wat cru, maar ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Het is mierzoet, en de onzekerheid druipt ervan af.
pi_28436024
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:57 schreef MouseOver het volgende:
Niets tussen haakjes zetten dat soort mailtjes.
Werkelijk elke letter in dat mailtje van hem is gewoon kut. Het is tien keer niets dat mailtje. Dat zijn de mailtjes die een vrouw als eerste weg zal flikkeren. Het valt mee dat er nog vrouwen afwijzend reageren op die crap.

Misschien wat hard, maar ik zou echt eens een ander mailtje maken.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:00:32 #211
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436048
Jullie hebben er nou wel over hoe het niet moet... hoe moet het dan, volgens jullie, wel?
  zondag 3 juli 2005 @ 03:01:49 #212
Argentina en PSV
pi_28436076
Iemand die ik ken is laatst getrouwd met iemand die hij had leren kennen op zo´n site en ze ziet er best leuk uit en is zo ver als ik het kan beoordelen een leuke, vlotte slimme meid.

Dus het kan zeker wel
pi_28436089
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef Abonides het volgende:
Jullie hebben er nou wel over hoe het niet moet... hoe moet het dan, volgens jullie, wel?
Inhaken op iets opvallends in d'r advertentie of profiel. Flauwe opmerking, beetje dollen, beetje flirten.

Het is net echt, zeg maar. Dus dat lijkt mij dan weer vanzelfsprekend.
pi_28436123
Stel jezelf eens voor in zo'n mailtje, vertel eens waarom je hebt gereageerd op haar profiel en waarom haar profiel je aanspreekt. Vertel ook even waar je naar op zoek bent.... Beetje speels en flirtend zodat je vlot overkomt en niet onzeker en volgestampt met cliche's.

Dat is allemaal veel effectiever dan wat clichés als "oh vergeet ik me voor te stellen (en dan 1 regeltje)" en "Je hebt wel een hele mooie openingszin in je oproep... maar hou je jezelf er ook aan? Het lijkt me heel moeilijk.".

Heel onzeker allemaal. Dingen tussen haakjes, het lijkt me, ik denk, ik zou....
  zondag 3 juli 2005 @ 03:04:27 #215
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436132
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef Abonides het volgende:
Hoi XXXX,
ik vind dat je een leuk profiel hebt. Het lijkt me leuk eens samen via msn te kletsen.

Groetjes Mouse
mouse@msn.nl

maar ik geloof dat uit een eerdere discussie bleek dat ik alleen sta in deze opbouw. Maar ik heb er wel een stuk of 5 meiden door in m'n msnlist gekregen
Vampire Romance O+
pi_28436187
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stel jezelf eens voor in zo'n mailtje, vertel eens waarom je hebt gereageerd op haar profiel en waarom haar profiel je aanspreekt. Vertel ook even waar je naar op zoek bent.... Beetje speels en flirtend zodat je vlot overkomt en niet onzeker en volgestampt met cliche's.

Dat is allemaal veel effectiever dan wat clichés als "oh vergeet ik me voor te stellen (en dan 1 regeltje)" en "Je hebt wel een hele mooie openingszin in je oproep... maar hou je jezelf er ook aan? Het lijkt me heel moeilijk.".

Heel onzeker allemaal. Dingen tussen haakjes, het lijkt me, ik denk, ik zou....
Ja, precies. Ik zou daar echt nooit op ingaan, en als vrouw al helemaal niet.

Het is allemaal zo heavy, zo stroef, zo moeizaam. Ik kan m'n vinger er echter niet op leggen. Je kunt dat niet op de haakjes gooien, het is de toon. De onderliggende communicatie, als het ware.

The deeper level...
  zondag 3 juli 2005 @ 03:08:25 #217
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436223
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is allemaal zo heavy, zo stroef, zo moeizaam. Ik kan m'n vinger er echter niet op leggen.
Idd. Eigenlijk tik je in dat mailtje letterlijk iets uit wat eigenlijk prima over zou komen als je het in het echt zou zeggen. Maar niet per mail, omdat de intonatie dan wegvalt.
Vampire Romance O+
pi_28436232
Het heeft absoluut niet de feel van, 'met deze knul ga ik eens lekker wat drinken'. Vind ik dan.
pi_28436235
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is allemaal zo heavy, zo stroef, zo moeizaam. Ik kan m'n vinger er echter niet op leggen.
Precies, ik kan me goed voorstellen dat die mailtjes vol met onzekerheden en cliché's behoren tot de mailtjes die als eerste uit je mailbox worden gekegeld. Zo'n meid die een profiel aanmaakt op zo'n site kan best eens tientallen mailtjes krijgen. Dan zit je niet te wachten op dit soort mails.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:08:56 #220
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436237
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inhaken op iets opvallends in d'r advertentie of profiel. Flauwe opmerking, beetje dollen, beetje flirten.

Het is net echt, zeg maar. Dus dat lijkt mij dan weer vanzelfsprekend.
Je zegt het nu heel makkelijk, maar ik durf te wedden dat wat jij ook in een mailtje zou zetten, zodra je het hier op Fok! neerzet wordt he afgekraakt. Alles wat voor jouw normaal is, zinsspellingen en grapjes, wat dan ook, zal met grond gelijk worden gemaakt. Iedereen heeft er een andere mening over.

Die andere meid die ik heb leren kennen vond juist dat ik makkelijk schreef, zonder problemen A4-tjes lang over de meest on-interessante dingen. Ik was juist degene die alles simpel en leuk op papier kon zetten.

Je zal het toch niet eens met me zijn, maar met dit mailtje haak ik echt al behoorlijk op haar profiel in. Ik heb andere reacties gelezen en die zijn echt niet zo... (om nou origineel te zeggen)... euh... inspelend als iets dergelijks.

Het staat en valt alleen met 1 ding... en dat is die stomme kut foto!
  zondag 3 juli 2005 @ 03:11:44 #221
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436296
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:08 schreef Abonides het volgende:

[..]

Je zegt het nu heel makkelijk, maar ik durf te wedden dat wat jij ook in een mailtje zou zetten, zodra je het hier op Fok! neerzet wordt he afgekraakt. Alles wat voor jouw normaal is, zinsspellingen en grapjes, wat dan ook, zal met grond gelijk worden gemaakt. Iedereen heeft er een andere mening over.

Die andere meid die ik heb leren kennen vond juist dat ik makkelijk schreef, zonder problemen A4-tjes lang over de meest on-interessante dingen. Ik was juist degene die alles simpel en leuk op papier kon zetten.

Je zal het toch niet eens met me zijn, maar met dit mailtje haak ik echt al behoorlijk op haar profiel in. Ik heb andere reacties gelezen en die zijn echt niet zo... (om nou origineel te zeggen)... euh... inspelend als iets dergelijks.

1) Ik denk dat de meesten hier bij twijfel eerder genegen zijn positief dan negatief over zo'n mailtje te oordelen. Dat iedereen het afkraakt zegt dan wel wat.
2) Die set foto's die ik tot nu toe gezien heb zagen helemaal niet slecht uit. Maar je moet ze wel in combinatie gebruiken, en niet los van elkaar.
Vampire Romance O+
pi_28436300
Het zal best zo zijn dat het mailtje van Heiden6 ook wordt afgekraakt, maar jouw mailtje wordt door iedereen afgekraakt. Sorry, maar er is echt weinig goeds aan dat mailtje. Het is zo oubollig, mierzoet, kwallerig... Daar kan een meid niets mee, zeker een meid die 80 mailtjes ontvangt niet. Dit mailtje springt er echt niet positief bovenuit.

Dat je makkelijk dingen op papier zet blijkt hier niet uit. Het is ook nog eens onpersoonlijk. Speel meer in op haar profiel, laat zien dat je haar profiel hebt gelezen en dat je voor haar gaat en dat het je boeit. Nu lijkt het net een lauwe copy/paste die je naar 75 profielen hebt gestuurd.
pi_28436344
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:08 schreef Abonides het volgende:

[..]

Neuh, dat valt best wel mee. Mensen zijn niet zo verschillend als we soms denken, hoor.
quote:
Meningen verschillen. De hamvraag is, is dat wat geworden? Of schreef jij de gedichtjes die ze leest, als haar lul van een vriendje is vreemdgegaan?
quote:
Dat kan ik niet beoordelen. Ik vind het één gigantisch cliché. Met stroop en suiker.
quote:
Dat is onzin.

Ik probeer je verder niet af te kraken hier hoor Abonides, laat dat even duidelijk zijn. 't Is gewoon een inhoudelijke discussie over een licht onderwerp, niet zo persoonlijk/zwaar opvatten.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:15:46 #224
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436385
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:13 schreef heiden6 het volgende:

Meningen verschillen. De hamvraag is, is dat wat geworden? Of schreef jij de gedichtjes die ze leest, als haar lul van een vriendje is vreemdgegaan?
Hee, dat is een goede! Je hebt iets geniaals geschreven zonder het te beseffen

Reageer in dichtvorm. Limmerics, of hoe je dat ook schrijft. Kort, Krachtig en Uniek
Vampire Romance O+
  zondag 3 juli 2005 @ 03:17:06 #225
Argentina en PSV
pi_28436402
Hoi Jolanda351, Ik zag dat je van postzegels verzamelen hield en van naar de film gaan houdt. Nu houd ik daar nu ook net van en verder vind ik het leuk om te gaan uit eten en te voetballen.

Ik ben een rustige jongen, die altijd de kat in de boom kijkt.

Ik denk dat we best veel raakpunten hebben en ik zou het leuk vinden als je met me wil mailen
  zondag 3 juli 2005 @ 03:17:10 #226
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436404
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zal best zo zijn dat het mailtje van Heiden6 ook wordt afgekraakt, maar jouw mailtje wordt door iedereen afgekraakt. Sorry, maar er is echt weinig goeds aan dat mailtje. Het is zo oubollig, mierzoet, kwallerig... Daar kan een meid niets mee, zeker een meid die 80 mailtjes ontvangt niet. Dit mailtje springt er echt niet positief bovenuit.

Dat je makkelijk dingen op papier zet blijkt hier niet uit. Het is ook nog eens onpersoonlijk. Speel meer in op haar profiel, laat zien dat je haar profiel hebt gelezen en dat je voor haar gaat en dat het je boeit. Nu lijkt het net een lauwe copy/paste die je naar 75 profielen hebt gestuurd.
Ik begrijp echt precies wat je bedoelt. Zelf heb ik het gevoel ook gehad dat ik een copy/paste bericht aan het schrijven was, hoewel dat niet met dit meisje was. Maar eerlijkheid gebied te zeggen, je zou haar profiel misschien eerst moeten lezen.

De laatste 2 die ik heb verstuurd gaan ook dieper in op de profiel van de dame in kwestie. Hoewel ik het niet eens met je wil zijn, snap ik je wel en weet ik ook eigenlijk wel dat je gelijk hebt. Alleen werkt het zo enorm frustrerend dat wanneer ik een mailtje van een A-4tje schrijf, waarover ik een uur doe, en ik hier geen antwoord op krijg.
pi_28436409
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:15 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Hee, dat is een goede! Je hebt iets geniaals geschreven zonder het te beseffen

Reageer in dichtvorm. Limmerics, of hoe je dat ook schrijft. Kort, Krachtig en Uniek
Ik kan me er niet druk over maken wat iemand anders van m'n mailtjes vind, eerlijk gezegd. Zoveel moeite zou ik al helemaal niet willen doen.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:18:14 #228
Argentina en PSV
pi_28436422
Een profiel eerst lezen en selecteren lijkt me zowiezo geen overbodige luxe
pi_28436440
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoi Jolanda351, Ik zag dat je van postzegels verzamelen hield en van naar de film gaan houdt. Nu houd ik daar nu ook net van en verder vind ik het leuk om te gaan uit eten en te voetballen.

Ik ben een rustige jongen, die altijd de kat in de boom kijkt.

Ik denk dat we best veel raakpunten hebben en ik zou het leuk vinden als je met me wil mailen
Hmm, als ik die nou zou mailen was het zoiets:
quote:
Hoi Jolanda351, Ik zag dat je van postzegels verzamelen hield en van naar de film gaan houdt. Nu houd ik van uit eten gaan en voetballen. Toevallig he?
  zondag 3 juli 2005 @ 03:20:13 #230
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436461
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik kan me er niet druk over maken wat iemand anders van m'n mailtjes vind, eerlijk gezegd. Zoveel moeite zou ik al helemaal niet willen doen.
Huh?
Ik doelde niet op jou, maar dat dit een bruikbare suggestie voor de ts is.
Vampire Romance O+
pi_28436465
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:20 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Huh?
I know.
pi_28436498
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon bij een leuke foto een neukpartij suggereerde?
  zondag 3 juli 2005 @ 03:22:27 #233
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436499
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:20 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Huh?
Ik ga ook eens wat brutaler zijn. Maar persoonlijk vind ik dat berichtje van Heiden (...toch... kut dat ik niet meer vanuit het reageer scherm makkelijk terug kan gaan... kan wel, maar ik ben lui) erg simpel. Maar allicht hebben jullie gelijk... ik ga het eens op die manier proberen. Ik ga nog lang niet weg van Fok... kunnen jullie eens kijken hoe het gaat!!! ;-)
pi_28436516
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef Abonides het volgende:

[..]

Ik ga ook eens wat brutaler zijn. Maar persoonlijk vind ik dat berichtje van Heiden (...toch... kut dat ik niet meer vanuit het reageer scherm makkelijk terug kan gaan... kan wel, maar ik ben lui) erg simpel. Maar allicht hebben jullie gelijk... ik ga het eens op die manier proberen. Ik ga nog lang niet weg van Fok... kunnen jullie eens kijken hoe het gaat!!! ;-)
Btw, ik zit net door je fotoboek te kijken en die derde foto is echt zó stoer. Die moet je echt in je profiel gooien.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:23:55 #235
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436518
[Ff een totaal nutteloze opmerking]

Kolere MouseOver... jij bent ook op de meest vreemde tijdstippen online in dit topic...

(Dat moest er ff uit!)

[/Ff een totaal nutteloze opmerking}
  zondag 3 juli 2005 @ 03:24:49 #236
Argentina en PSV
pi_28436531
quote:
Hmm, als ik die nou zou mailen was het zoiets:
Het lijkt me dat je eerst je prospect uitzoekt en je wat raakpunten hebt en dat op in haakt.

(gedeeltelijk) de zelfde interesses, hobbies lijkt me wel het minste.

Wat hebben iemand die van postzegelsverzamelen houdt en iemand die van Feyenoord houdt met elkaar te bespreken?
pi_28436534
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef Abonides het volgende:

[..]

Ik begrijp echt precies wat je bedoelt. Zelf heb ik het gevoel ook gehad dat ik een copy/paste bericht aan het schrijven was, hoewel dat niet met dit meisje was. Maar eerlijkheid gebied te zeggen, je zou haar profiel misschien eerst moeten lezen.

De laatste 2 die ik heb verstuurd gaan ook dieper in op de profiel van de dame in kwestie. Hoewel ik het niet eens met je wil zijn, snap ik je wel en weet ik ook eigenlijk wel dat je gelijk hebt. Alleen werkt het zo enorm frustrerend dat wanneer ik een mailtje van een A-4tje schrijf, waarover ik een uur doe, en ik hier geen antwoord op krijg.
Dat laatste is gewoon de pest van die datingsites. Het wemelt van de nepprofielen en de dames met een echt profiel krijgen zoveel mailtjes dat ze waarschijnlijk niet eens al die mailtjes lezen. Zeker niet als ze 2 of 3 potentiele dates ontdekken in de eerste paar mailtjes. Dan kan de rest worden weggegooid natuurlijk. Dat is het hele eieren eten met die datingsites....

Aan de ene kant is moeite in een mail vaak verspilde moeite, aan de andere kant... als je het niet doet dan komt je mailtje ook niet echt goed over. Zoals dat mailtje dat je hier in dit topic hebt gepost.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:25:07 #238
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436538
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef Abonides het volgende:

[..]

Ik blijf het volgen
Vampire Romance O+
  zondag 3 juli 2005 @ 03:25:34 #239
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436548
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Btw, ik zit net door je fotoboek te kijken en die derde foto is echt zó stoer. Die moet je echt in je profiel gooien.
En kan je nagaan... in het begin van dit topic werd ik afgekraakt omdat ik deze foto had neergezet... door een dame! Zij vind het niets dat ik een dergelijke foto neer had gezet.

Klote verschillende meningen...
pi_28436555
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je eerst je prospect uitzoekt en je wat raakpunten hebt en dat op in haakt.

(gedeeltelijk) de zelfde interesses, hobbies lijkt me wel het minste.
Ja, uiteraard. Maar ik bedoel ook, als ik zou mailen.
quote:
Wat hebben iemand die van postzegelsverzamelen houdt en iemand die van Feyenoord houdt met elkaar te bespreken?
Ik had toch wel een slechte grap over Feyenoord van je verwacht, DAM. Probeer het nog maar eens.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:27:22 #241
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436573
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. Maar ik bedoel ook, als ik zou mailen.
[..]

Ik had toch wel een slechte grap over Feyenoord van je verwacht, DAM. Probeer het nog maar eens.
Hey... dont fuck Feyenoord he! Dan wordt ik echt boos!
pi_28436580
Ik ga eens pitten. Lees het morgen wel in dit topic.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:28:36 #243
Argentina en PSV
pi_28436585
Vrouw: Heiden lekker ding ik zag dat je van voetbal houdt. Aangezien je Feyenooit fan bent zal ik je voor een keer dit leugen vergeven.

Gaan we uit?

Kusje, Jolanda1234
  zondag 3 juli 2005 @ 03:29:08 #244
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436594
Kom je hier ook wel eens?
[Singles] Slapen op zondag

Gelijkgestemden
Vampire Romance O+
pi_28436599
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:25 schreef Abonides het volgende:

[..]

En kan je nagaan... in het begin van dit topic werd ik afgekraakt omdat ik deze foto had neergezet... door een dame! Zij vind het niets dat ik een dergelijke foto neer had gezet.

Klote verschillende meningen...
Dan is het blijkbaar iemand die daar de humor niet van inziet. En jij wel. Het voordeel van direct zijn is ook dat je veel beter kunt uitzoeken.

Ik denk dat het vooral leuk is als je er een flauwe opmerking bij zet, zoals 'dit was ik na m'n zesde echtscheiding'.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:30:30 #246
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436608
Jongens... ik ga het voorbeeld van CherrymoonTraxx volgen en mijn bedje opzoeken.
Leuk van jullie reacties. Dit is waarom ik bij Fok! ben gekomen.

Ga vooral NIET te lang door... dan moet ik weer teveel terug lezen!!!
pi_28436612
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouw: Heiden lekker ding ik zag dat je van voetbal houdt. Aangezien je Feyenooit fan bent zal ik je voor een keer dit leugen vergeven.

Gaan we uit?

Kusje, Jolanda1234
Als je kaartjes koopt voor Feyenoord-Sparta wel.

Toedeloe.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:30:57 #248
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436615
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dan is het blijkbaar iemand die daar de humor niet van inziet. En jij wel. Het voordeel van direct zijn is ook dat je veel beter kunt uitzoeken.

Ik denk dat het vooral leuk is als je er een flauwe opmerking bij zet, zoals 'dit was ik na m'n zesde echtscheiding'.
Idd, en dan vooral niet sarcastisch, want dat komt niet duidelijk over en wordt al snel als negatief geinterpreteerd.
Vampire Romance O+
pi_28436625
Ik ga een film aanzetten en een glas whiskey inschenken. Nog een goedenacht!
  zondag 3 juli 2005 @ 03:33:33 #250
82136 Xennia
gekroond
pi_28436648
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:30 schreef heiden6 het volgende:
Toedeloe.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:33:47 #251
Argentina en PSV
pi_28436653
Ik ga 10 keer proberen te scoren
  zondag 3 juli 2005 @ 03:35:59 #252
96356 cultheld
demagoog
pi_28436673
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28436835
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Succes.

@Xennia: die verdomde Beau van E-D jat m'n leuke stopwoordje, erg hè?

Die knuz.nl-site is trouwens 100% gratis, voor de mede-sloebers. Film komt wel een andere keer, het is al 3:45.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:50:16 #254
82136 Xennia
gekroond
pi_28436851
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Succes.

@Xennia: die verdomde Beau van E-D jat m'n leuke stopwoordje, erg hè?
Ik weet niet wie het nog meer gebruikt, maar metroseksueel is het wel
pi_28436859
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik weet niet wie het nog meer gebruikt, maar metroseksueel is het wel
Ja, inderdaad.
  zondag 3 juli 2005 @ 04:06:09 #256
96356 cultheld
demagoog
pi_28437012
Datingsites zijn trouwens fouter dan te fout.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28437025
quote:
Op zondag 3 juli 2005 04:06 schreef cultheld het volgende:
Datingsites zijn trouwens fouter dan te fout.
Zegt iemand die naar Alanya gaat.
  zondag 3 juli 2005 @ 04:11:41 #258
Argentina en PSV
pi_28437060
  zondag 3 juli 2005 @ 04:42:47 #259
96356 cultheld
demagoog
pi_28437297
quote:
Op zondag 3 juli 2005 04:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zegt iemand die naar Alanya gaat.
Mja, dan versier ik ze tenminste nog face to face en zonder toetsenbord .
pi_28438163
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef heiden6 het volgende:
Nee, dat bedoel ik maar. Ik heb nog steeds het beeld voor me van mensen die met knikkende knieën in een discotheek naar een ander staan te gluren zonder hun mond te durven openen, die zich daar dan maar inschrijven om, inderdaad, een blauwtje te voorkomen.
Op een datingsite loop je meer risico op blauwtjes dan in een discotheek. De reden dat ik voor zo'n site kies, is dat ik er gewoon helemaal niks aan vind om in een kroeg of discotheek rond te hangen.
pi_28438195
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon bij een leuke foto een neukpartij suggereerde?
Nee. Ik heb genoeg van neukertjes (hoewel ik voor jou natuurlijk een uitzondering zou maken ) en ik wil graag een vaste relatie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 03-07-2005 16:24:31 ]
pi_28446586
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat moet in Argentinië toch minimaal 7 keer lukken. Zeker in die buurten.
pi_28446599
quote:
Op zondag 3 juli 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
www.russiansbrides.com

Doet me denken aan een collega van me.
pi_28450837
quote:
Op zondag 3 juli 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee. Ik heb genoeg van neukertjes (hoewel ik voor jou natuurlijk een uitzondering zou maken ) en ik wil graag een vaste relatie.
Ik wacht nog steeds op je mailtje.
pi_28452000
Cooky
pi_28452061
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Doet me denken aan een collega van me.
Ooit nog is collega gehad, inschrijven, geld sturen ( ) geld kwijt
Cooky
  Moderator zondag 3 juli 2005 @ 19:32:19 #267
42184 crew  DaMart
pi_28452246
ik heb ooit eens een account gehad op Lexa. Wel een paar leuke contacten eraan overgehouden, maar niet meer dan dat. Uiteindelijk heb ik besloten dat een datingsite vooralsnog voor mij in ieder geval niets extra's biedt.

Wat me wel opviel (en dat is vast al vaker gezegd in deze topic) is dat originele berichtjes vaak meer kans maken op een reactie. Gewoon op een (semi-)grappige manier ingaan op een detail uit het profiel... dat komt vaak leuker over dan dat je ze als potentiële partners gaat benaderen, maar dat is wel logisch denk ik.

Tot slot, wat me ook opviel is dat je als man minder eisen moet stellen aan de vrouwen daar als je reacties wil hebben. Ik heb het eens uitgeprobeerd door een hoop 'eisen' uit mijn profiel te halen en ineens kreeg ik op een groter percentage van mijn berichten antwoord. Toen ik die extra tekst weer terug had gezet, nam het aantal reacties ook weer af... met andere woorden, ik kreeg de indruk dat je als man maar niks te eisen moet hebben terwijl de vrouwen niet met minder dan de utopische ideale man genoegen nemen.
pi_28452359
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef Tom-my het volgende:

[..]

Ooit nog is collega gehad, inschrijven, geld sturen ( ) geld kwijt
Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent.
  zondag 3 juli 2005 @ 19:38:32 #269
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28452420
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent.
Klinkt ik dan bot als ik haar een goedkope hoer vind?
pi_28452496
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Abonides het volgende:

[..]

Klinkt ik dan bot als ik haar een goedkope hoer vind?
Dat zijn al die vrouwen van die sites ook. Alleen betaal je niet na 'n wip, maar betaal je in feite doorlopend aan kleren, voer, papieren die ze nodig hebben, taalcursusses, spullen, etc...
  zondag 3 juli 2005 @ 21:20:40 #271
Argentina en PSV
pi_28455744
quote:
Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent
Misschien heeft haar vent haar wel gedumpt voor een groener blaadje.

Maar ze heeft een goede baan dus blijven kon ze waarschijnlijk toch wel
  zondag 3 juli 2005 @ 21:26:18 #272
Argentina en PSV
pi_28455965
quote:
Dat moet in Argentinië toch minimaal 7 keer lukken. Zeker in die buurten.
Elf keer geprobeerd
pi_28456091
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Misschien heeft haar vent haar wel gedumpt voor een groener blaadje.

Maar ze heeft een goede baan dus blijven kon ze waarschijnlijk toch wel
Weet ik niet hoe dat is geregeld. Zonder die kerel was ze in elk geval niet binnengekomen. Die gast heeft haar overigens niet gedumpt.

Die gast komt echt alleen via die site aan een groener blaadje.
pi_28463045
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:34 schreef heiden6 het volgende:
Ik wacht nog steeds op je mailtje.
Ik zal er eens hard over nadenken.

Vandaag een erg interessante reactie gehad van een evenzo interessante man. Spannend.
pi_28463144
Ik heb via die site ook maar eens een paar mailtjes verstuurd, n.a.v. dit topic. Toch wel geinige reacties, maar het zou me verbazen als ik met een van die meiden ooit wat afspreek.
pi_28463182
ik heb vandaag ook weer hele tijd zitten chatten met iemand van lexa, klikt aardig goed tussen ons en hij woont hier vlakbij, dus kans zit er wel in dat we keer wat gaan afspreken
pi_28463201
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb via die site ook maar eens een paar mailtjes verstuurd, n.a.v. dit topic. Toch wel geinige reacties, maar het zou me verbazen als ik met een van die meiden ooit wat afspreek.
Waarom reageer je dan toch?
pi_28463242
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan toch?
Ach, ik had dat profiel weer opgedoken en zat zo eens te bladeren, en als ik dan wat leuks zie tik ik een mailtje. Het kan geen kwaad.
pi_28463255
Toch nieuwsgierigheid wellicht?
pi_28463282
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch nieuwsgierigheid wellicht?
Dat, en het feit dat ik me gister en vandaag een beetje de tyfus heb verveeld.
pi_28463296
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:
Ach, ik had dat profiel weer opgedoken en zat zo eens te bladeren, en als ik dan wat leuks zie tik ik een mailtje. Het kan geen kwaad.
Maar dan maak je ze wel blij met een dooie mus als je toch niks gaat afspreken.

Wat was je nick daar? Je had 't ergens gezegd, maar ik ben lui.
pi_28463298
Ach Heiden heeft toch niet te klagen qua aandacht van vrouwen naar eigen zeggen
pi_28463306
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat, en het feit dat ik me gister en vandaag een beetje de tyfus heb verveeld.
Zondag. Morgen een vrije dag. Dinsdag weer lekker werken.

Ik heb me nooit ingeschreven bij zo'n site. Weleens zitten bladeren door de profielen, maar kwam eigenlijk alleen zeekoeien tegen.
pi_28463347
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb me nooit ingeschreven bij zo'n site. Weleens zitten bladeren door de profielen, maar kwam eigenlijk alleen zeekoeien tegen.
Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.
pi_28463369
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.
Gewoon wat gebladerd, na een kwartiertje had ik het wel gezien. Echt niet veel soeps gezien.
pi_28463380
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

inderdaad, ik heb toch echt wel een boel leuke jongens gezien hoor
pi_28463402
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon wat gebladerd, na een kwartiertje had ik het wel gezien. Echt niet veel soeps gezien.
Misschien zijn je eisen te hoog? Maar ik ben echt mensen tegengekomen van wie ik dacht 'wat doen die hier in godsnaam'? Maar dat is 't 'm dus niet. Mijn zusje is het type meid dat heel veel mannen kan krijgen, en toch zit ze op zo'n site. Omdat de mannen die ze IRL tegenkomt niet de mannen zijn die ze wil.
pi_28463432
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Misschien zijn je eisen te hoog? Maar ik ben echt mensen tegengekomen van wie ik dacht 'wat doen die hier in godsnaam'? Maar dat is 't 'm dus niet. Mijn zusje is het type meid dat heel veel mannen kan krijgen, en toch zit ze op zo'n site. Omdat de mannen die ze IRL tegenkomt niet de mannen zijn die ze wil.
In m'n achterhoofd hield ik wel van "wat zou ik doen als ik haar tegenkwam in een kroeg of discotheek?"... dan was het toch altijd met een grote boog erom heen lopen.
pi_28463439
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, ik heb toch echt wel een boel leuke jongens gezien hoor
Ik durf zelfs te stellen, meer leuke dan niet-leuke. Ongeveer 75% van de mensen ziet er prima uit. Niet allemaal mijn type, maar ik ben verrekte weinig 'engerds' tegengekomen. Een enkeling ('ik ben 38 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad')...
pi_28463453
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In m'n achterhoofd hield ik wel van "wat zou ik doen als ik haar tegenkwam in een kroeg of discotheek?"... dan was het toch altijd met een grote boog erom heen lopen.
Dan loop jij zeker met een grote boog om 95% van de vrouwen heen?
pi_28463471
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik durf zelfs te stellen, meer leuke dan niet-leuke. Ongeveer 75% van de mensen ziet er prima uit. Niet allemaal mijn type, maar ik ben verrekte weinig 'engerds' tegengekomen. Een enkeling ('ik ben 38 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad')...
Zulke mensen ben ik nog geen 1 keer tegen gekomen, wel mannen tegen gekomen die mijn type niet zijn of die ik niet echt aantrekkelijk vond, maar geen engerds
pi_28463506
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dan loop jij zeker met een grote boog om 95% van de vrouwen heen?
Nee, niet om 95%. In de kroeg of discotheek is misschien 40% een 6 of hoger... die wijven op die site daar zou ik zelfs stomdronken nog niet mee aanpappen. Wellicht op de verkeerde site gekeken.
pi_28463599
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar dan maak je ze wel blij met een dooie mus als je toch niks gaat afspreken.
Nou, dat vind ik niet. Het is ook niet alsof ik een roman opstuur zoals eerder gepost in dit topic door TS. Gewoon een beetje lollig heen en weer mailen, en als ik een keer af wil spreken dan doe ik dat misschien wel.

En sowieso mogen ze al blij zijn met een beetje aandacht van mij, natuurlijk. .
quote:
Wat was je nick daar? Je had 't ergens gezegd, maar ik ben lui.
'donden'.

Zit jij daar ook eigenlijk?
pi_28463670
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:56 schreef heiden6 het volgende:
En sowieso mogen ze al blij zijn met een beetje aandacht van mij, natuurlijk. .
Ik kan natuurlijk niet anders dan dat bevestigen, Your Divine Beauty.
quote:
'donden'.
Ga ik ff kijken.
quote:
Zit jij daar ook eigenlijk?
Ja, nummer NL58106299
pi_28463712
Op 'donden' vind ik niks. 'Donden' ook niet. Hoe heb je het geschreven, is case sensitive. Geef anders ff je nummer.
pi_28463739
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk niet anders dan dat bevestigen, Your Divine Beauty.
[..]

Ga ik ff kijken.
[..]

Ja, nummer NL58106299
Dat is niet op knuz.nl, toch?

Daar zijn geen nummers.
pi_28463759
Oh, ik dacht dat je op RP zat.
pi_28468324
Sja ik blijf bij mijn eerste post van deze topic een leuke vriendschap/relatie opbouwen hoeft geen geld te kosten bij het eerste contact, er zijn vele (creatievere) wegen.
pi_28468411
Stappen kost ook geld.
  maandag 4 juli 2005 @ 10:50:57 #300
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28468430
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stappen kost ook geld.
Dat moet je zo niet zeggen. Droog brood eten kost ook minder geld. Verder kun je ook water drinken in plaats van iets anders. Bespaart ook allemaal geld.
pi_28468485
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stappen kost ook geld.
Ja maar we zitten nog in het stadium voor het eerste contact leggen, stappen ga je niet alleen doen, dan heb je al leuke vriendschappen (of ga je met iemand stappen die je niet moet?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')