abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:00:19 #101
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28341796
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef Ynske het volgende:

[..]

enneh?

heey TS hijs wel leuk, maar vrouwen willen geowon meer van je gezicht zien
Ik zal de originele foto in het fotoboek posten. Die is een stuk duidelijker.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:12:29 #102
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28342179
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef dolledingo het volgende:

[..]

ik snap eigenlijk niet waarom je je zo focussed op de datingsites.. ook als je daar een leuke dame tegenkomt zal je deze toch eens in het echt ontmoeten. Dan mag je online misschien een vlotte babbel hebben, als je offline dan weer de semi contactgestoorde gaat spelen zal de dame in kwestie zich ook een beetje genaaid voelen.. en genaaid worden zonder klaar te komen vinden de dames niet tof.
Ik focus me ook niet speciaal op datingsites. Dit topic loopt sinds gistermiddag. Ik hoor alleen van zo ontzettend veel mensen dat deze manier van kennismaking steeds vaker voorkomt dat het me weleens leuk lijkt. En daarbij, toen het nog gratis was heb ik er al eens kennis meegemaakt. Alleen sinds er zo veel spammers kwamen ben ik ermee gestopt. Nu moet je ervoor betalen en wil ik graag ervaring en meningen van iederen horen.

Contactgestoord ben ik niet hoor. Je mag het allicht van me denken. Ik heb genoeg vrienden en vriendinnen die me waarschijnlijk compleet voor gek verklaren dat ik me op een dergelijke site in zou schrijven. Dit is iets wat mij leuk lijkt, wie is dan iemand anders me daarvan te houden?
pi_28342371
Pfff.. heb meer voorkeur om mannen irl te ontmoeten en een date te organiseren i.p.v. het internet afstruinen naar een leuke man. Bij mijn eerste en tweede ex vriendjes is dat via het internet. Op het laatste was ik stapelgek. Enfin, voorlopig voor mij geen internet dates tenzij je leip bent
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:32:23 #104
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28345190
Voor de geinteresseerden... de Tiroller foto's staan in een wat groter formaat in mijn fotoboek.
pi_28345249
Heb je niet meer foto's van jezelf in wat normale kleding?
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:19:01 #106
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28346511
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:34 schreef espina het volgende:
Heb je niet meer foto's van jezelf in wat normale kleding?
Er staat nu een foto die zojuist is gemaakt. In mijn normale kleding. Ik sta er alleen wat ongemakkelijk bij om te poseren zeg maar.
pi_28347324
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:19 schreef Abonides het volgende:

[..]

Er staat nu een foto die zojuist is gemaakt. In mijn normale kleding. Ik sta er alleen wat ongemakkelijk bij om te poseren zeg maar.
Ik denk serieus dat je wat meer op je eigen intuïtie af moet gaan en niet moet gaan varen op de mening/smaken van anderen.. het riekt nu ietwat naar een goedekope keuring. Doe gewoon je verhaal op relatieplanet, plaats de foto's waarvan jij vindt dat ze er op kunnen.. doe hoe jij bent.
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:18:40 #108
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28348186
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:50 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat je wat meer op je eigen intuïtie af moet gaan en niet moet gaan varen op de mening/smaken van anderen.. het riekt nu ietwat naar een goedekope keuring. Doe gewoon je verhaal op relatieplanet, plaats de foto's waarvan jij vindt dat ze er op kunnen.. doe hoe jij bent.
De smaken van anderen boeien me niet zo, de meningen iets meer. Maar het gaat mij vooral om de ervaringen. En ach, nu weten jullie hoe ik eruit zie...

Misschien levert het zo wel een goed advies op hoe ik me op een dergelijke site zou moeten presenteren volgens de dames.
pi_28348472
Ik vind die foto bij je bed veel leuker!
Dat zegt meer

Ik wens je heel veel succes Abonides
  donderdag 30 juni 2005 @ 09:31:04 #110
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28352247
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:26 schreef espina het volgende:
Ik vind die foto bij je bed veel leuker!
Dat zegt meer

Ik wens je heel veel succes Abonides
Dank je!
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:43:11 #111
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28352529
Ik vind het leuke foto''s
Vampire Romance O+
pi_28352680
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:43 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het leuke foto''s
Leuk voor een Fok fotoboek ja..
pi_28353853
Ik heb mezelf ook wel 'ns bij een datingsite ingeschreven, maar ik kwam er al vrij snel achter dat er, relatief (en waarschijnlijk ook absoluut) gezien, ontzettend veel mannen staan ingeschreven, die zich met bloeddoorlopen ogen op het handjevol aanwezige vrouwen storten, dus je moet wel van goede huize komen om positief op te vallen en op vele afwijzingen rekenen, simpelweg omdat de vrouwen ontzettend veel keuze hebben. Aan de andere kant heb je niks te verliezen en er zijn zat mensen, bij wie zo'n datingsite wél werkt, de aanhouder wint, ofzo. Overigens heb ik laatst wel nog een date gehad met iemand die ik op een datingsite heb leren kennen, maar dat is uiteindelijk niks geworden.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:00:21 #114
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28354156
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:38 schreef thabit het volgende:

[..]

Het lijkt mij een uitnodiging om z'n profiel te checken en te kijken of je hem leuk vindt. Ik lees er geen wanhoop in, in elk geval.
Er lopen best wat wanhopige figuren rond toch. Ik heb gisteren ergens ingeschreven om een profiel te kunnen bekijken. Zelf heb ik dus geen foto geplaatst, en maar erg beknopte informatie ingevoerd. Ik had binnen een paar minuten al 3 reacties dat ik zo'n leuk profiel had.
pi_28354493
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er lopen best wat wanhopige figuren rond toch. Ik heb gisteren ergens ingeschreven om een profiel te kunnen bekijken. Zelf heb ik dus geen foto geplaatst, en maar erg beknopte informatie ingevoerd. Ik had binnen een paar minuten al 3 reacties dat ik zo'n leuk profiel had.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:16:01 #116
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28354675
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is de mannelijke taktiek

Vrouwen plaatsen een oproep en kiezen een paar uit de flood die volgt. Mannen flooden. Zo werkt de natuur

Door een dergelijke reactie brengen ze gewoon hun eigen profiel extra onder de aandacht. Als je op zo'n oproep reageert wil dat echt nog niet automatisch zeggen dat je ze binnenhebt hoor
Vampire Romance O+
pi_28354714
Als man 'hard to get' spelen op een dating-site moet je in ieder geval nooit doen.. dan ga je het niet druk krijgen. Rotvrouwen.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:18:01 #118
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28354743
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is de mannelijke taktiek

Vrouwen plaatsen een oproep en kiezen een paar uit de flood die volgt. Mannen flooden. Zo werkt de natuur

Door een dergelijke reactie brengen ze gewoon hun eigen profiel extra onder de aandacht. Als je op zo'n oproep reageert wil dat echt nog niet automatisch zeggen dat je ze binnenhebt hoor
Het waren niet het soort mannen waar ik op val.
pi_28354755
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef dolledingo het volgende:
Als man 'hard to get' spelen op een dating-site moet je in ieder geval nooit doen.. dan ga je het niet druk krijgen. Rotvrouwen.
Ik ben toch niet rot? K vind je wel lief hoor

knuffeltje voor m'n lieverd
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:19:21 #120
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28354796
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het waren niet het soort mannen waar ik op val.
Doh, wie zegt dat zij wel op jou vallen.. da's de volgende stap
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:19:59 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28354819
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Doh, wie zegt dat zij wel op jou vallen.. da's de volgende stap
Dat lijkt mij logisch dat dat niet te zeggen is, gezien er amper iets in mijn profiel stond.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:21:41 #122
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28354868
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat lijkt mij logisch dat dat niet te zeggen is, gezien er amper iets in mijn profiel stond.
Precies, en daarom dachten ze "hmm, kan wel leuk zijn, wacht, ik stuur een berichtje zodat ze m'n profiel bekijkt en dan zien we wel verder."

Maargoed, als je toch aan het experimenteren slaat: maak eens een mannelijk profiel aan en pak het op de nette en waardige manier aan. Ik denk dat je romantische ideeen vrij snel in duigen vallen
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:23:58 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28354960
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Precies, en daarom dachten ze "hmm, kan wel leuk zijn, wacht, ik stuur een berichtje zodat ze m'n profiel bekijkt en dan zien we wel verder."

Maargoed, als je toch aan het experimenteren slaat: maak eens een mannelijk profiel aan en pak het op de nette en waardige manier aan. Ik denk dat je romantische ideeen vrij snel in duigen vallen
Hoe bedoel je dit precies? En wat bedoel je met romantische ideeen? (Je hebt kennelijk een bepaald beeld van hoe ik het zie )
pi_28354967
Mannen zijn idd kansloos bij sommige vrouwtjes..
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:30:14 #125
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28355149
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies? En wat bedoel je met romantische ideeen? (Je hebt kennelijk een bepaald beeld van hoe ik het zie )
Ik weet niet precies hoe je het ziet. Maar zoals je zei vind je het min of meer random berichtjes sturen naar vrouwen die enigszins in de buurt komen nogal kansloos. Ik stel echter dat de wat meer "waardige" en kieskeurigere manieren als man zijnde erg weinig effectief zijn, en flooden nog niet eens zo'n slechte taktiek is. Helaas, daar niet van.

Nadat je een x aantal keer een leuk berichtje getikt hebt en tot de conclusie gekomen bent dat er erg vaak geen reacties op komen krijg je daar ook genoeg van.
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:31:22 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28355183
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:30 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe je het ziet. Maar zoals je zei vind je het min of meer random berichtjes sturen naar vrouwen die enigszins in de buurt komen nogal kansloos. Ik stel echter dat de wat meer "waardige" en kieskeurigere manieren als man zijnde erg weinig effectief zijn, en flooden nog niet eens zo'n slechte taktiek is. Helaas, daar niet van.

Nadat je een x aantal keer een leuk berichtje getikt hebt en tot de conclusie gekomen bent dat er erg vaak geen reacties op komen krijg je daar ook genoeg van.
Op zich zit daar denk ik wel wat in. Het gaat vooral om het profiel, en het berichtje doet er minder toe denk ik. Hoewel een leuk bericht natuurlijk wel een uitnodiging is voor nader contact.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:34:49 #127
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28355288
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op zich zit daar denk ik wel wat in. Het gaat vooral om het profiel, en het berichtje doet er minder toe denk ik. Hoewel een leuk bericht natuurlijk wel een uitnodiging is voor nader contact.
Dat klopt in theorie, maar wordt in werkelijkheid vaak onderuitgehaald door de enorme hoeveelheid inkomende berichtjes die vrouwen krijgen. Zelfs leuke berichtjes vallen dan door de hoeveelheid nauwelijks op.

Ik heb ook m'n periodes van flooden, en wat betreft reactieaantallen die terugkomen werkt dat tot nu toe het beste. Ik ben trouwens wel een beetje selectief, ik zou niet snel iets sturen naar een halfleeg profiel. Meestal vind ik terugkomende berichtjes dan inhoudelijk weer een afknapper waarna ik er alsnog niets mee doe. Volgens mij geldt dat voor veel mannen, en de onbekendheid van dit fenomeen bij vrouwen zorgt ervoor dat ze denken dat iedere man in hun inbox ook daadwerkelijk wat van ze wil.
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:38:10 #128
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28355408
Ik ben op RP trouwens NL13734706 (Eltiño78).. zo krijg je misschien een beter beeld van m'n verhaal. Ik heb naar mijn idee een leuk profiel gemaakt. Als ik dmv een nietszeggend berichtje vrouwen zo ver krijg op m'n profiel te klikken dan is de bedoeling dat ze geinteresseerd raken door het profiel en niet door het berichtje.
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:39:56 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28355473
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat klopt in theorie, maar wordt in werkelijkheid vaak onderuitgehaald door de enorme hoeveelheid inkomende berichtjes die vrouwen krijgen. Zelfs leuke berichtjes vallen dan door de hoeveelheid nauwelijks op.
Voor mijzelf ligt dat toch anders.. Ik let meer op kwaliteit dan op kwantiteit. Zeker als het er zoveel zijn, dan ga ik natuurlijk voor de besten.
quote:
Ik heb ook m'n periodes van flooden, en wat betreft reactieaantallen die terugkomen werkt dat tot nu toe het beste.
Zijn dat ook reacties waar je iets aan hebt?
quote:
Ik ben trouwens wel een beetje selectief, ik zou niet snel iets sturen naar een halfleeg profiel.
Sommige mannen doen dat dus wel.
quote:
Meestal vind ik terugkomende berichtjes dan inhoudelijk weer een afknapper waarna ik er alsnog niets mee doe. Volgens mij geldt dat voor veel mannen, en de onbekendheid van dit fenomeen bij vrouwen zorgt ervoor dat ze denken dat iedere man in hun inbox ook daadwerkelijk wat van ze wil.
Zit misschien iets in.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:40:52 #130
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28355511
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben op RP trouwens NL13734706 (Eltiño78).. zo krijg je misschien een beter beeld van m'n verhaal. Ik heb naar mijn idee een leuk profiel gemaakt. Als ik dmv een nietszeggend berichtje vrouwen zo ver krijg op m'n profiel te klikken dan is de bedoeling dat ze geinteresseerd raken door het profiel en niet door het berichtje.
Ik zal je profiel eens bekijken als ik tijd heb en bij mijn inlogcodes kan. Volgende week dus ergens waarschijnlijk.
pi_28355735
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef espina het volgende:

[..]

Ik ben toch niet rot? K vind je wel lief hoor

knuffeltje voor m'n lieverd
Lief pepernootje van me..

Jij bent absoluut niet rot.. alhoewel dat gesnurk van jou is af en toe ietwat vervelend..

Mijn liefste! Mijn honnepon! Mijn Afrikaantje!

donderdag 30 juni 2005 @ 14:01:54 #132
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28356223
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:47 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Lief pepernootje van me..

Jij bent absoluut niet rot.. alhoewel dat gesnurk van jou is af en toe ietwat vervelend..

Mijn liefste! Mijn honnepon! Mijn Afrikaantje!

Euh... nu begint het een beetje eng te worden...

Een collega van me heeft langere tijd bij verschillende datingsites ingeschreven gestaan. Hij heeft uitgerekend dat een man (hij dus) gemiddeld 1x op de ongeveer 65 berichten die hij stuurde een serieuze reactie terug kreeg waaruit wat meer contact ontstond. Eigenlijk heb ik geen idee of ie dan ontzettend veel berichtjes stuurde.

Sowieso was ik niet van plan om ontzettend veel berichtjes te sturen. Misschien erg stom van me, maar ik neem liever de tijd voor een wat leuker berichtje dan een simpel berichtje middels copy/paste naar zo veel mogelijk mensen te sturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Abonides op 30-06-2005 14:18:06 (Vervelende spelfouten...) ]
pi_28356441
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Niks mis mee, zou ik zo zeggen.

Zelf zag ik die "brute force" methode niet zo zitten, trouwens, maar ik geloof ook wel dat het op de langere termijn 'beter' werkt. Alleen wordt het dan wel erg klinisch allemaal, maar als je als man wilt slagen op dat soort sites, dan moet je je trots wel even opzij zetten.

En die vrouwen maar klagen dat ze zoveel mailtjes van al die malloten krijgen, 't is ook niet snel goed!
pi_28356806
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:01 schreef Abonides het volgende:
Sowieso was ik niet van plan om ontzettend veel berichtjes te sturen. Misschien erg stom van me, maar ik neem liever de tijd voor een wat leuker berichtje dan een simpel berichtje middels copy/paste naar zo veel mogelijk mensen te sturen.
Dat was aanvankelijk ook mijn strategie en ik kreeg meestal wel een reactie terug, maar als je tien keer een leuk verhaaltje schrijft en je krijgt vervolgens geen of een hele summiere reactie terug, dan heb je er op een gegeven moment gewoon niet meer zo'n zin in en dan kap je ermee óf je stapt over op MouseOver's Brute Force methode.

Maar ja, 't is bij iedereen anders, dus ik wens je veel succes en hoop dat je niet teveel verwachtingen hebt, dan zal het allemaal wel meevallen!
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:26:21 #135
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28356944
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:08 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Niks mis mee, zou ik zo zeggen.

Zelf zag ik die "brute force" methode niet zo zitten, trouwens, maar ik geloof ook wel dat het op de langere termijn 'beter' werkt. Alleen wordt het dan wel erg klinisch allemaal, maar als je als man wilt slagen op dat soort sites, dan moet je je trots wel even opzij zetten.

En die vrouwen maar klagen dat ze zoveel mailtjes van al die malloten krijgen, 't is ook niet snel goed!
Juist niet.. summiere berichtjes kunnen juist een methode zijn om je trots te bewaren. Enorme kwijlverhalen met 0.5% kans op een antwoord schrijven is juist vernederend.

Overigens hangt m'n taktiek heel erg van m'n stemming af. Maar binnenkort verloopt m'n abbo.. en ik denk niet dat ik het ga verlengen. Heb het voorlopig wel gezien. Het was wel leuk, voor een tijdje, maar het gaat ook weer vervelen.
Vampire Romance O+
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:34:57 #136
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28357225
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:21 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Dat was aanvankelijk ook mijn strategie en ik kreeg meestal wel een reactie terug, maar als je tien keer een leuk verhaaltje schrijft en je krijgt vervolgens geen of een hele summiere reactie terug, dan heb je er op een gegeven moment gewoon niet meer zo'n zin in en dan kap je ermee óf je stapt over op MouseOver's Brute Force methode.

Maar ja, 't is bij iedereen anders, dus ik wens je veel succes en hoop dat je niet teveel verwachtingen hebt, dan zal het allemaal wel meevallen!
Waarschijnlijk zal het ook precies gaan zoals je zegt. Ik zie wel wat er gebeurt.
Ik hou jullie wel op de hoogte of ik af en toe nog antwoord krijg.
pi_28358258
quote:
Juist niet.. summiere berichtjes kunnen juist een methode zijn om je trots te bewaren. Enorme kwijlverhalen met 0.5% kans op een antwoord schrijven is juist vernederend.
Eigenlijk heb ik nooit lange verhalen geschreven, wat voor hobbies ik heb en de kleur van m'n ondergoed, maar gewoon iets uit haar verhaaltje gepikt dat me bijzonder aansprak en daarop ingespeeld. Zolang je niet hopeloos op zoek bent en per sé een relatie moet hebben, kun je er geen buil aan vallen.
quote:
Waarschijnlijk zal het ook precies gaan zoals je zegt. Ik zie wel wat er gebeurt.
Ik hou jullie wel op de hoogte of ik af en toe nog antwoord krijg.
Gewoon niet al te druk over maken, al krijg ik de indruk dat je dat wél een beetje doet. Ik was zelf niet echt op zoek (dat schrijft ook haast íedereen in z'n profiel, is dus eigenlijk al een no-no), dus het maakte me niet zoveel uit wat er ging gebeuren. Uiteindelijk heb ik er een paar leuke (vriendschappelijke) contacten aan overgehouden, dus het is zeker leuk om 'ns een keer te proberen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 juni 2005 @ 15:53:50 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28359599
Heey TS,

heb je al reacties gehad?
en hoe waren ze?

trouwens vind je foto;s wel leuk hoor, die je nu in je fotoboek hebt staan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:20:09 #139
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28365166
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:53 schreef Ynske het volgende:
Heey TS,

heb je al reacties gehad?
en hoe waren ze?

trouwens vind je foto;s wel leuk hoor, die je nu in je fotoboek hebt staan
Nee... nog niet
Zodra er een reactie (terug) is krijg je het meteen te horen!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:13:00 #140
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28378934
Ik heb een reactie terug gehad... helaas geen interesse...
Valt me mee dat ik nog een reactie heb gekregen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:13:34 #141
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_28378945
Oh my fucking god, stelletje kanslozen
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:42:46 #142
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28379530
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:13 schreef RealKnuckles het volgende:
Oh my fucking god, stelletje kanslozen
AB-SO-LUUT!!!!

Jij bent de man!!!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:49:30 #143
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_28379694
Zelf heb ik goede ervaringen met Relatieplanet.nl en knuz.nl
Via knuz zelfs een poosje een relatie gehad en nee, niet met een hopeloze wanhopige vrouw! Gewoone een hele leuke meid!

Datingsites hebben nog wel eens de naam dat het vol zit met wanhopige mannen en vrouwen, maar ik kan je vertellen dat het niet zo is. Het wordt steeds populairder en gewoon gezien als een leuke manier om mensen te ontmoeten!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:24:51 #144
98634 Lempicka
Back to Life
pi_28382201
Ik heb zelf ook een poosje op RP rondgehangen, en er best een paar leuke mannen mee ontmoet, zelfs een paar maanden een vriendje aan over gehouden, en dat het uiteindelijk niets werd, tja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_28384589
Momenteel single?
Heb mezelf ook weekje of wat geleden toch es neergezet op Relatieplanet gewoon om eens te kijken.. had ook al vrij snel stuk of 6 reacties maar alleen van die standaard berichten.. kan zelf niet reageren omdat ik anders 20 euro p/mnd moet betalen.. iets wat k echt niet voor over heb.. zijn er ook grotere sites waar je niets betaald? RP is geloof k wel de grootste toch.
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:24 schreef Lempicka het volgende:
Ik heb zelf ook een poosje op RP rondgehangen, en er best een paar leuke mannen mee ontmoet, zelfs een paar maanden een vriendje aan over gehouden, en dat het uiteindelijk niets werd, tja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:41:37 #146
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28386821
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef funrider het volgende:
Momenteel single?
Heb mezelf ook weekje of wat geleden toch es neergezet op Relatieplanet gewoon om eens te kijken.. had ook al vrij snel stuk of 6 reacties maar alleen van die standaard berichten.. kan zelf niet reageren omdat ik anders 20 euro p/mnd moet betalen.. iets wat k echt niet voor over heb.. zijn er ook grotere sites waar je niets betaald? RP is geloof k wel de grootste toch.
[..]
Ik heb het zelf op love@lycos gevonden.. alleen.. omdat het gratis is, zit er wel veel meer bagger tussen.....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:58:54 #147
98634 Lempicka
Back to Life
pi_28389619
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef funrider het volgende:
Momenteel single?
nee, al een hele poos niet meer, en nog langer niet actief op RP. Maar het was wel leuk.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:08:37 #148
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_28389945
Wat ik weet is RP best wel een goede site.
One Hello heeft de naam dat er best wel veel IRL gedate wordt daar.
Lexa schijnt ook best kee te zijn en op Parship staat dat er evenveel vrouwen als mannen lid zijn.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:10:24 #149
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_28389993
Wellicht een TIP: 7% van de relaties tegenwoordig schijnt via een datingsite te ontstaan, maar 40% !! op vakantie! Dus waar je je geld moet investeren lijkt me duidelijk.
Maar dat rondneuzen op datingsites houd je wel van de straat en is best wel fun soms ;-)
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:20:40 #150
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28393959
Weet iemand hoe je kan zien of diegene die je een berichtje stuurt een gratis of full member is bij relatieplanet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')