abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2005 @ 02:52:26 #201
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28435862
Ik heb via RP gedate met een toch wel behoorlijk lekker ding. Die zitten er ook tussen bleek maar
Vampire Romance O+
pi_28435878
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 keer een poging wagen op zaterdagavond is een stuk kanslozer dan een je aanmelden op www.blindate.nl

Alleen weet je dan wel meteen wat voor vis je in de kuip hebt, maar karakter kan je waarschijnlijk weer beter beoordelen na enkele weken/maanden mailen of msn´en
Dat verrasingseffect is wat mij betreft overbodig hoor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 3 juli 2005 @ 02:53:21 #203
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28435880
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer jouw mailtje.

Net m'n profiel weer opgedoken. 'donden'.
Oh... mijn mailtje naar haar was...
quote:
Hey #####,

Je hebt wel een hele mooie openingszin in je oproep... maar hou je jezelf er ook aan? Het lijkt me heel moeilijk.

Oh... vergeet ik mezelf gewoon voor te stellen. Kijk eens in mijn profiel zou ik zeggen (maar ik denk dat je dat toch wel zal doen). Ik zou het leuk vinden als ik wat van je zou horen.

Groetjes, #####
Ik stuur lekkere korte mailtjes. Om nou een lang mailtje te sturen waar ik geen antwoord op krijg is helemaal kut. Ik ga pas wat langere mailtjes schrijven als ik een positief berichtje terug krijg.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_28435896
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 keer een poging wagen op zaterdagavond is een stuk kanslozer dan een je aanmelden op www.blindate.nl

Alleen weet je dan wel meteen wat voor vis je in de kuip hebt, maar karakter kan je waarschijnlijk weer beter beoordelen na enkele weken/maanden mailen of msn´en
Je weet wat je hebt. Hoe iemand in het echt is, zegt vaak wel meer dan wat mailtjes. Weet je meteen of iemand compleet contactgestoord is of niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28435926
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef Abonides het volgende:

[..]

[..]

Ik stuur lekkere korte mailtjes. Om nou een lang mailtje te sturen waar ik geen antwoord op krijg is helemaal kut. Ik ga pas wat langere mailtjes schrijven als ik een positief berichtje terug krijg.
Op zoiets zou ik ook niet positief reageren, eerlijk gezegd. Jij wel?
pi_28435927
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:53 schreef Abonides het volgende:

[..]

[..]

Sorry hoor, maar je mailtje is echt een samenraapsel van walgelijke clichés en crap. Ik kan me voorstellen dat een chica je meteen gaat afpoeieren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:57:23 #207
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28435977
Niets tussen haakjes zetten dat soort mailtjes.
Vampire Romance O+
  zondag 3 juli 2005 @ 02:57:39 #208
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28435983
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:52 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb via RP gedate met een toch wel behoorlijk lekker ding. Die zitten er ook tussen bleek maar
Via een andere site heb ik echt een plaatje van een vrouw (ze is een echte mooie vrouw) leren kennen. Tot op heden hebben we nog steeds contact (vorige week zondag nog een afspraak gehad). Ondanks dat ze geen gevoelens voor mij heeft hebben we nog steeds de leukste tijd samen. Als ze iemand vind dan kan ik alleen maar blij voor haar zijn... hoewel ik gignatisch jaloers zal zijn en altijd zal vblijven.
pi_28436002
Over crap gesproken , ik zie net dat verhaaltje wat ik had neergezet. Letterlijke quote:
quote:
Als je intelligent bent, gevoel voor humor hebt, er goed uitziet en zelfverzekerd bent, reageer dan vooral.

Al helemaal als je lekker kunt koken.
Huwelijksaanzoeken per email worden niet beantwoord.

Toedeloe.

Ik had bijna direct al m'n profiel verborgen ofzo, want ik kreeg telkens reacties in dat gastenboek en ik had geen zin om daarop te reageren.

Maar goed, Abonides, CMT zegt het wat cru, maar ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Het is mierzoet, en de onzekerheid druipt ervan af.
pi_28436024
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:57 schreef MouseOver het volgende:
Niets tussen haakjes zetten dat soort mailtjes.
Werkelijk elke letter in dat mailtje van hem is gewoon kut. Het is tien keer niets dat mailtje. Dat zijn de mailtjes die een vrouw als eerste weg zal flikkeren. Het valt mee dat er nog vrouwen afwijzend reageren op die crap.

Misschien wat hard, maar ik zou echt eens een ander mailtje maken.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:00:32 #211
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436048
Jullie hebben er nou wel over hoe het niet moet... hoe moet het dan, volgens jullie, wel?
  zondag 3 juli 2005 @ 03:01:49 #212
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_28436076
Iemand die ik ken is laatst getrouwd met iemand die hij had leren kennen op zo´n site en ze ziet er best leuk uit en is zo ver als ik het kan beoordelen een leuke, vlotte slimme meid.

Dus het kan zeker wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28436089
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef Abonides het volgende:
Jullie hebben er nou wel over hoe het niet moet... hoe moet het dan, volgens jullie, wel?
Inhaken op iets opvallends in d'r advertentie of profiel. Flauwe opmerking, beetje dollen, beetje flirten.

Het is net echt, zeg maar. Dus dat lijkt mij dan weer vanzelfsprekend.
pi_28436123
Stel jezelf eens voor in zo'n mailtje, vertel eens waarom je hebt gereageerd op haar profiel en waarom haar profiel je aanspreekt. Vertel ook even waar je naar op zoek bent.... Beetje speels en flirtend zodat je vlot overkomt en niet onzeker en volgestampt met cliche's.

Dat is allemaal veel effectiever dan wat clichés als "oh vergeet ik me voor te stellen (en dan 1 regeltje)" en "Je hebt wel een hele mooie openingszin in je oproep... maar hou je jezelf er ook aan? Het lijkt me heel moeilijk.".

Heel onzeker allemaal. Dingen tussen haakjes, het lijkt me, ik denk, ik zou....
  zondag 3 juli 2005 @ 03:04:27 #215
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436132
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef Abonides het volgende:
Hoi XXXX,
ik vind dat je een leuk profiel hebt. Het lijkt me leuk eens samen via msn te kletsen.

Groetjes Mouse
mouse@msn.nl

maar ik geloof dat uit een eerdere discussie bleek dat ik alleen sta in deze opbouw. Maar ik heb er wel een stuk of 5 meiden door in m'n msnlist gekregen
Vampire Romance O+
pi_28436187
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stel jezelf eens voor in zo'n mailtje, vertel eens waarom je hebt gereageerd op haar profiel en waarom haar profiel je aanspreekt. Vertel ook even waar je naar op zoek bent.... Beetje speels en flirtend zodat je vlot overkomt en niet onzeker en volgestampt met cliche's.

Dat is allemaal veel effectiever dan wat clichés als "oh vergeet ik me voor te stellen (en dan 1 regeltje)" en "Je hebt wel een hele mooie openingszin in je oproep... maar hou je jezelf er ook aan? Het lijkt me heel moeilijk.".

Heel onzeker allemaal. Dingen tussen haakjes, het lijkt me, ik denk, ik zou....
Ja, precies. Ik zou daar echt nooit op ingaan, en als vrouw al helemaal niet.

Het is allemaal zo heavy, zo stroef, zo moeizaam. Ik kan m'n vinger er echter niet op leggen. Je kunt dat niet op de haakjes gooien, het is de toon. De onderliggende communicatie, als het ware.

The deeper level...
  zondag 3 juli 2005 @ 03:08:25 #217
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436223
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is allemaal zo heavy, zo stroef, zo moeizaam. Ik kan m'n vinger er echter niet op leggen.
Idd. Eigenlijk tik je in dat mailtje letterlijk iets uit wat eigenlijk prima over zou komen als je het in het echt zou zeggen. Maar niet per mail, omdat de intonatie dan wegvalt.
Vampire Romance O+
pi_28436232
Het heeft absoluut niet de feel van, 'met deze knul ga ik eens lekker wat drinken'. Vind ik dan.
pi_28436235
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is allemaal zo heavy, zo stroef, zo moeizaam. Ik kan m'n vinger er echter niet op leggen.
Precies, ik kan me goed voorstellen dat die mailtjes vol met onzekerheden en cliché's behoren tot de mailtjes die als eerste uit je mailbox worden gekegeld. Zo'n meid die een profiel aanmaakt op zo'n site kan best eens tientallen mailtjes krijgen. Dan zit je niet te wachten op dit soort mails.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:08:56 #220
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436237
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inhaken op iets opvallends in d'r advertentie of profiel. Flauwe opmerking, beetje dollen, beetje flirten.

Het is net echt, zeg maar. Dus dat lijkt mij dan weer vanzelfsprekend.
Je zegt het nu heel makkelijk, maar ik durf te wedden dat wat jij ook in een mailtje zou zetten, zodra je het hier op Fok! neerzet wordt he afgekraakt. Alles wat voor jouw normaal is, zinsspellingen en grapjes, wat dan ook, zal met grond gelijk worden gemaakt. Iedereen heeft er een andere mening over.

Die andere meid die ik heb leren kennen vond juist dat ik makkelijk schreef, zonder problemen A4-tjes lang over de meest on-interessante dingen. Ik was juist degene die alles simpel en leuk op papier kon zetten.

Je zal het toch niet eens met me zijn, maar met dit mailtje haak ik echt al behoorlijk op haar profiel in. Ik heb andere reacties gelezen en die zijn echt niet zo... (om nou origineel te zeggen)... euh... inspelend als iets dergelijks.

Het staat en valt alleen met 1 ding... en dat is die stomme kut foto!
  zondag 3 juli 2005 @ 03:11:44 #221
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436296
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:08 schreef Abonides het volgende:

[..]

Je zegt het nu heel makkelijk, maar ik durf te wedden dat wat jij ook in een mailtje zou zetten, zodra je het hier op Fok! neerzet wordt he afgekraakt. Alles wat voor jouw normaal is, zinsspellingen en grapjes, wat dan ook, zal met grond gelijk worden gemaakt. Iedereen heeft er een andere mening over.

Die andere meid die ik heb leren kennen vond juist dat ik makkelijk schreef, zonder problemen A4-tjes lang over de meest on-interessante dingen. Ik was juist degene die alles simpel en leuk op papier kon zetten.

Je zal het toch niet eens met me zijn, maar met dit mailtje haak ik echt al behoorlijk op haar profiel in. Ik heb andere reacties gelezen en die zijn echt niet zo... (om nou origineel te zeggen)... euh... inspelend als iets dergelijks.

1) Ik denk dat de meesten hier bij twijfel eerder genegen zijn positief dan negatief over zo'n mailtje te oordelen. Dat iedereen het afkraakt zegt dan wel wat.
2) Die set foto's die ik tot nu toe gezien heb zagen helemaal niet slecht uit. Maar je moet ze wel in combinatie gebruiken, en niet los van elkaar.
Vampire Romance O+
pi_28436300
Het zal best zo zijn dat het mailtje van Heiden6 ook wordt afgekraakt, maar jouw mailtje wordt door iedereen afgekraakt. Sorry, maar er is echt weinig goeds aan dat mailtje. Het is zo oubollig, mierzoet, kwallerig... Daar kan een meid niets mee, zeker een meid die 80 mailtjes ontvangt niet. Dit mailtje springt er echt niet positief bovenuit.

Dat je makkelijk dingen op papier zet blijkt hier niet uit. Het is ook nog eens onpersoonlijk. Speel meer in op haar profiel, laat zien dat je haar profiel hebt gelezen en dat je voor haar gaat en dat het je boeit. Nu lijkt het net een lauwe copy/paste die je naar 75 profielen hebt gestuurd.
pi_28436344
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:08 schreef Abonides het volgende:

[..]

Neuh, dat valt best wel mee. Mensen zijn niet zo verschillend als we soms denken, hoor.
quote:
Meningen verschillen. De hamvraag is, is dat wat geworden? Of schreef jij de gedichtjes die ze leest, als haar lul van een vriendje is vreemdgegaan?
quote:
Dat kan ik niet beoordelen. Ik vind het één gigantisch cliché. Met stroop en suiker.
quote:
Dat is onzin.

Ik probeer je verder niet af te kraken hier hoor Abonides, laat dat even duidelijk zijn. 't Is gewoon een inhoudelijke discussie over een licht onderwerp, niet zo persoonlijk/zwaar opvatten.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:15:46 #224
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436385
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:13 schreef heiden6 het volgende:

Meningen verschillen. De hamvraag is, is dat wat geworden? Of schreef jij de gedichtjes die ze leest, als haar lul van een vriendje is vreemdgegaan?
Hee, dat is een goede! Je hebt iets geniaals geschreven zonder het te beseffen

Reageer in dichtvorm. Limmerics, of hoe je dat ook schrijft. Kort, Krachtig en Uniek
Vampire Romance O+
  zondag 3 juli 2005 @ 03:17:06 #225
Argentina en PSV
pi_28436402
Hoi Jolanda351, Ik zag dat je van postzegels verzamelen hield en van naar de film gaan houdt. Nu houd ik daar nu ook net van en verder vind ik het leuk om te gaan uit eten en te voetballen.

Ik ben een rustige jongen, die altijd de kat in de boom kijkt.

Ik denk dat we best veel raakpunten hebben en ik zou het leuk vinden als je met me wil mailen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 3 juli 2005 @ 03:17:10 #226
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436404
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zal best zo zijn dat het mailtje van Heiden6 ook wordt afgekraakt, maar jouw mailtje wordt door iedereen afgekraakt. Sorry, maar er is echt weinig goeds aan dat mailtje. Het is zo oubollig, mierzoet, kwallerig... Daar kan een meid niets mee, zeker een meid die 80 mailtjes ontvangt niet. Dit mailtje springt er echt niet positief bovenuit.

Dat je makkelijk dingen op papier zet blijkt hier niet uit. Het is ook nog eens onpersoonlijk. Speel meer in op haar profiel, laat zien dat je haar profiel hebt gelezen en dat je voor haar gaat en dat het je boeit. Nu lijkt het net een lauwe copy/paste die je naar 75 profielen hebt gestuurd.
Ik begrijp echt precies wat je bedoelt. Zelf heb ik het gevoel ook gehad dat ik een copy/paste bericht aan het schrijven was, hoewel dat niet met dit meisje was. Maar eerlijkheid gebied te zeggen, je zou haar profiel misschien eerst moeten lezen.

De laatste 2 die ik heb verstuurd gaan ook dieper in op de profiel van de dame in kwestie. Hoewel ik het niet eens met je wil zijn, snap ik je wel en weet ik ook eigenlijk wel dat je gelijk hebt. Alleen werkt het zo enorm frustrerend dat wanneer ik een mailtje van een A-4tje schrijf, waarover ik een uur doe, en ik hier geen antwoord op krijg.
pi_28436409
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:15 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Hee, dat is een goede! Je hebt iets geniaals geschreven zonder het te beseffen

Reageer in dichtvorm. Limmerics, of hoe je dat ook schrijft. Kort, Krachtig en Uniek
Ik kan me er niet druk over maken wat iemand anders van m'n mailtjes vind, eerlijk gezegd. Zoveel moeite zou ik al helemaal niet willen doen.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:18:14 #228
Argentina en PSV
pi_28436422
Een profiel eerst lezen en selecteren lijkt me zowiezo geen overbodige luxe
pi_28436440
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoi Jolanda351, Ik zag dat je van postzegels verzamelen hield en van naar de film gaan houdt. Nu houd ik daar nu ook net van en verder vind ik het leuk om te gaan uit eten en te voetballen.

Ik ben een rustige jongen, die altijd de kat in de boom kijkt.

Ik denk dat we best veel raakpunten hebben en ik zou het leuk vinden als je met me wil mailen
Hmm, als ik die nou zou mailen was het zoiets:
quote:
Hoi Jolanda351, Ik zag dat je van postzegels verzamelen hield en van naar de film gaan houdt. Nu houd ik van uit eten gaan en voetballen. Toevallig he?
  zondag 3 juli 2005 @ 03:20:13 #230
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436461
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik kan me er niet druk over maken wat iemand anders van m'n mailtjes vind, eerlijk gezegd. Zoveel moeite zou ik al helemaal niet willen doen.
Huh?
Ik doelde niet op jou, maar dat dit een bruikbare suggestie voor de ts is.
Vampire Romance O+
pi_28436465
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:20 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Huh?
I know.
pi_28436498
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel foto's en ik reageer ook alleen op mensen met foto's. Ik ben niet in staat tot een relatie met iemand die ik fysiek onaantrekkelijk vind. Wil daarom wel graag weten hoe iemand eruit ziet voordat ik een date overweeg.
Ik dacht dat jij gewoon bij een leuke foto een neukpartij suggereerde?
  zondag 3 juli 2005 @ 03:22:27 #233
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436499
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:20 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Huh?
Ik ga ook eens wat brutaler zijn. Maar persoonlijk vind ik dat berichtje van Heiden (...toch... kut dat ik niet meer vanuit het reageer scherm makkelijk terug kan gaan... kan wel, maar ik ben lui) erg simpel. Maar allicht hebben jullie gelijk... ik ga het eens op die manier proberen. Ik ga nog lang niet weg van Fok... kunnen jullie eens kijken hoe het gaat!!! ;-)
pi_28436516
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef Abonides het volgende:

[..]

Ik ga ook eens wat brutaler zijn. Maar persoonlijk vind ik dat berichtje van Heiden (...toch... kut dat ik niet meer vanuit het reageer scherm makkelijk terug kan gaan... kan wel, maar ik ben lui) erg simpel. Maar allicht hebben jullie gelijk... ik ga het eens op die manier proberen. Ik ga nog lang niet weg van Fok... kunnen jullie eens kijken hoe het gaat!!! ;-)
Btw, ik zit net door je fotoboek te kijken en die derde foto is echt zó stoer. Die moet je echt in je profiel gooien.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:23:55 #235
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436518
[Ff een totaal nutteloze opmerking]

Kolere MouseOver... jij bent ook op de meest vreemde tijdstippen online in dit topic...

(Dat moest er ff uit!)

[/Ff een totaal nutteloze opmerking}
  zondag 3 juli 2005 @ 03:24:49 #236
Argentina en PSV
pi_28436531
quote:
Hmm, als ik die nou zou mailen was het zoiets:
Het lijkt me dat je eerst je prospect uitzoekt en je wat raakpunten hebt en dat op in haakt.

(gedeeltelijk) de zelfde interesses, hobbies lijkt me wel het minste.

Wat hebben iemand die van postzegelsverzamelen houdt en iemand die van Feyenoord houdt met elkaar te bespreken?
pi_28436534
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:17 schreef Abonides het volgende:

[..]

Ik begrijp echt precies wat je bedoelt. Zelf heb ik het gevoel ook gehad dat ik een copy/paste bericht aan het schrijven was, hoewel dat niet met dit meisje was. Maar eerlijkheid gebied te zeggen, je zou haar profiel misschien eerst moeten lezen.

De laatste 2 die ik heb verstuurd gaan ook dieper in op de profiel van de dame in kwestie. Hoewel ik het niet eens met je wil zijn, snap ik je wel en weet ik ook eigenlijk wel dat je gelijk hebt. Alleen werkt het zo enorm frustrerend dat wanneer ik een mailtje van een A-4tje schrijf, waarover ik een uur doe, en ik hier geen antwoord op krijg.
Dat laatste is gewoon de pest van die datingsites. Het wemelt van de nepprofielen en de dames met een echt profiel krijgen zoveel mailtjes dat ze waarschijnlijk niet eens al die mailtjes lezen. Zeker niet als ze 2 of 3 potentiele dates ontdekken in de eerste paar mailtjes. Dan kan de rest worden weggegooid natuurlijk. Dat is het hele eieren eten met die datingsites....

Aan de ene kant is moeite in een mail vaak verspilde moeite, aan de andere kant... als je het niet doet dan komt je mailtje ook niet echt goed over. Zoals dat mailtje dat je hier in dit topic hebt gepost.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:25:07 #238
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436538
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef Abonides het volgende:

[..]

Ik blijf het volgen
Vampire Romance O+
  zondag 3 juli 2005 @ 03:25:34 #239
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436548
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Btw, ik zit net door je fotoboek te kijken en die derde foto is echt zó stoer. Die moet je echt in je profiel gooien.
En kan je nagaan... in het begin van dit topic werd ik afgekraakt omdat ik deze foto had neergezet... door een dame! Zij vind het niets dat ik een dergelijke foto neer had gezet.

Klote verschillende meningen...
pi_28436555
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je eerst je prospect uitzoekt en je wat raakpunten hebt en dat op in haakt.

(gedeeltelijk) de zelfde interesses, hobbies lijkt me wel het minste.
Ja, uiteraard. Maar ik bedoel ook, als ik zou mailen.
quote:
Wat hebben iemand die van postzegelsverzamelen houdt en iemand die van Feyenoord houdt met elkaar te bespreken?
Ik had toch wel een slechte grap over Feyenoord van je verwacht, DAM. Probeer het nog maar eens.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:27:22 #241
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436573
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. Maar ik bedoel ook, als ik zou mailen.
[..]

Ik had toch wel een slechte grap over Feyenoord van je verwacht, DAM. Probeer het nog maar eens.
Hey... dont fuck Feyenoord he! Dan wordt ik echt boos!
pi_28436580
Ik ga eens pitten. Lees het morgen wel in dit topic.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:28:36 #243
Argentina en PSV
pi_28436585
Vrouw: Heiden lekker ding ik zag dat je van voetbal houdt. Aangezien je Feyenooit fan bent zal ik je voor een keer dit leugen vergeven.

Gaan we uit?

Kusje, Jolanda1234
  zondag 3 juli 2005 @ 03:29:08 #244
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436594
Kom je hier ook wel eens?
[Singles] Slapen op zondag

Gelijkgestemden
Vampire Romance O+
pi_28436599
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:25 schreef Abonides het volgende:

[..]

En kan je nagaan... in het begin van dit topic werd ik afgekraakt omdat ik deze foto had neergezet... door een dame! Zij vind het niets dat ik een dergelijke foto neer had gezet.

Klote verschillende meningen...
Dan is het blijkbaar iemand die daar de humor niet van inziet. En jij wel. Het voordeel van direct zijn is ook dat je veel beter kunt uitzoeken.

Ik denk dat het vooral leuk is als je er een flauwe opmerking bij zet, zoals 'dit was ik na m'n zesde echtscheiding'.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:30:30 #246
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28436608
Jongens... ik ga het voorbeeld van CherrymoonTraxx volgen en mijn bedje opzoeken.
Leuk van jullie reacties. Dit is waarom ik bij Fok! ben gekomen.

Ga vooral NIET te lang door... dan moet ik weer teveel terug lezen!!!
pi_28436612
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouw: Heiden lekker ding ik zag dat je van voetbal houdt. Aangezien je Feyenooit fan bent zal ik je voor een keer dit leugen vergeven.

Gaan we uit?

Kusje, Jolanda1234
Als je kaartjes koopt voor Feyenoord-Sparta wel.

Toedeloe.
  zondag 3 juli 2005 @ 03:30:57 #248
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28436615
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dan is het blijkbaar iemand die daar de humor niet van inziet. En jij wel. Het voordeel van direct zijn is ook dat je veel beter kunt uitzoeken.

Ik denk dat het vooral leuk is als je er een flauwe opmerking bij zet, zoals 'dit was ik na m'n zesde echtscheiding'.
Idd, en dan vooral niet sarcastisch, want dat komt niet duidelijk over en wordt al snel als negatief geinterpreteerd.
Vampire Romance O+
pi_28436625
Ik ga een film aanzetten en een glas whiskey inschenken. Nog een goedenacht!
  zondag 3 juli 2005 @ 03:33:33 #250
82136 Xennia
gekroond
pi_28436648
quote:
Op zondag 3 juli 2005 03:30 schreef heiden6 het volgende:
Toedeloe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo