abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28415241
Tof.
pi_28415286
en heb geen eens een foto gepost, gaat bij mij toch vooral om het innerlijk, dus als ik tijdje met ze gechat heb mogen ze wel een keer foto van me hebben. Het is ook niet zo dat ik alleen reageer op mensen die een foto in hun profiel hebben, gaat vooral om wat ze te vertellen hebben
pi_28416810
Ik heb wel foto's en ik reageer ook alleen op mensen met foto's. Ik ben niet in staat tot een relatie met iemand die ik fysiek onaantrekkelijk vind. Wil daarom wel graag weten hoe iemand eruit ziet voordat ik een date overweeg.
pi_28416840
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel foto's en ik reageer ook alleen op mensen met foto's. Ik ben niet in staat tot een relatie met iemand die ik fysiek onaantrekkelijk vind. Wil daarom wel graag weten hoe iemand eruit ziet voordat ik een date overweeg.
ja, als ik ga daten wil ik we weten hoe iemand eruit ziet, maar gewoon alleen chatten dan maakt het me niet uit hoe die eruit ziet. Dus daarom kijk ik eerst op msn hoe het klikt en als het dan klikt dan vraag/geef ik foto
pi_28416897
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:04 schreef Sylvana het volgende:
ja, als ik ga daten wil ik we weten hoe iemand eruit ziet, maar gewoon alleen chatten dan maakt het me niet uit hoe die eruit ziet. Dus daarom kijk ik eerst op msn hoe het klikt en als het dan klikt dan vraag/geef ik foto
Kan ook ja. Maar als iemand me onaantrekkelijk vindt, vind ik het handiger als dat van tevoren duidelijk is. Dat voorkomt teleurstellingen, denk ik.
pi_28417233
Inderdaad ja.... ik vind een foto ook wel essentieel hoor. Fysiek moet er ook een klik zijn, da's net zo belangrijk als leuk kunnen kletsen of interesses delen. Net zoals Lupa_Solitaria zegt, ik zou ook geen relatie kunnen hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Natuurlijk gaat het om het totale pakket, maar zo lang mijn ogen functioneren is uiterlijk wel degelijk van belang.
pi_28417552
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:18 schreef suikerzoet het volgende:
Inderdaad ja.... ik vind een foto ook wel essentieel hoor. Fysiek moet er ook een klik zijn, da's net zo belangrijk als leuk kunnen kletsen of interesses delen. Net zoals Lupa_Solitaria zegt, ik zou ook geen relatie kunnen hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Natuurlijk gaat het om het totale pakket, maar zo lang mijn ogen functioneren is uiterlijk wel degelijk van belang.
ja, in een relatie vind ik het ook wel belangrijk, maar ik ben niet perse op zoek naar een relatie, en met gewoon msn-contact of met vriendschappelijk contact dan vind ik uiterlijk niet zo heel belangrijk eigenlijk
pi_28417832
Ben ik met je eens.
Maar ik ga me niet inschrijven op een dating- of relatiesite om mijn msn-lijst aan te vullen. Tuurlijk is msn wel vaak de eerste stap naar een beter contact, maar als het alleen daarom gaat dan lijkt een chatbox o.i.d. me wat doeltreffender.
pi_28417994
Ik gebruik het ook niet om mijn msn-lijst aan te vullen, maar msn is wel het makkelijkst om elkaar beter te leren kennen en als het dan klikt spreek ik ook wel met ze af
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:32:47 #170
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28419507
Fysieke aantrekking is naar mijn mening het allerbelangrijkste (misschien erg oppervlakkig). Zelf maak ik het niet anders mee.

Meestal weet een vrouw al binnen 30 seconden, zonder dat ze met de persoon in kwestie heeft gepraat, of hij een potentiele partner zou kunnen worden.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_28428066
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door _Hestia_ op 02-07-2005 22:53:46 ]
pi_28433996
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:32 schreef Abonides het volgende:
Meestal weet een vrouw al binnen 30 seconden, zonder dat ze met de persoon in kwestie heeft gepraat, of hij een potentiele partner zou kunnen worden.
Dat geldt toch niet voor mij geloof ik... Uiterlijk is wel belangrijk, maar ik kan iemand mooier gaan vinden naarmate ik hem aardiger/leuker/spannender vind.
pi_28434166
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat geldt toch niet voor mij geloof ik... Uiterlijk is wel belangrijk, maar ik kan iemand mooier gaan vinden naarmate ik hem aardiger/leuker/spannender vind.
dat heb ik ook hoor

ik zou vanvond date hebben met iemand van lexa, maar hij belde af

maar nu zit ik al weeer hele tijd met iemand anders te chatten, dus misschien dak daar binnenkort mee ga daten
pi_28434203
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:38 schreef Sylvana het volgende:
ik zou vanvond date hebben met iemand van lexa, maar hij belde af
Dat vind ik een kutstreek. Dan zou 'ie voor mij eik meteen afgedaan hebben.
pi_28434304
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat vind ik een kutstreek. Dan zou 'ie voor mij eik meteen afgedaan hebben.
voor mij ook hoor

zoek wel iemand anders op
  zondag 3 juli 2005 @ 01:45:28 #176
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_28434357
Wat een bullshit. Hij belt netjes af en hij is zijn date niks verplicht.

Er kan altijd iets tussen komen

Zoek maar lekker verder zou ik zeggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28434402
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een bullshit. Hij belt netjes af en hij is zijn date niks verplicht.

Er kan altijd iets tussen komen

Zoek maar lekker verder zou ik zeggen
dit wist hij al van te voren en hij belde 2 minuten van tevoren af, dus zo netjes vond ik het niet
pi_28434611
Kennelijk heeft hij belangrijkere zaken op zijn agenda staan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 01:55:11 #179
Argentina en PSV
pi_28434640
quote:
dit wist hij al van te voren en hij belde 2 minuten van tevoren af, dus zo netjes vond ik het niet
Wat was de reden en had je liever dat hij helemaal niet af belde?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 3 juli 2005 @ 02:05:14 #180
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28434852
2 minuten van te vooren is niet netjes nee...

Maar om jullie even een update te geven! Tot nu toe alleen maar afwijzingen... hoi hoi...
Ach... als de juiste zich aanmeldt komt het wel!!!
  zondag 3 juli 2005 @ 02:07:12 #181
Argentina en PSV
pi_28434881
Hoe gaat een afwijzing in zijn werk?

(Ik heb niet heel de topic gelezen, dus sorry voor mijn snel willen weten menaliteit)
  zondag 3 juli 2005 @ 02:08:19 #182
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28434903
quote:
Op zondag 3 juli 2005 01:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat was de reden en had je liever dat hij helemaal niet af belde?
Die vraag moest ik dus ook ff stellen...
  zondag 3 juli 2005 @ 02:09:24 #183
Argentina en PSV
pi_28434919
En wat was het antwoord op die vraag?
pi_28434938
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:05 schreef Abonides het volgende:
2 minuten van te vooren is niet netjes nee...

Beter dan helemaal niet afbellen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:10:33 #185
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28434947
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaat een afwijzing in zijn werk?

(Ik heb niet heel de topic gelezen, dus sorry voor mijn snel willen weten menaliteit)
dat geeft niet... (sorry als ik een beetje vaag overkom... kom namelijk net uit de kroeg)
Zo een beetje 30 dames reageren niet... diegene die wel reageren, reageren met een net mailtje dat ze niet geinteresseerd zijn...

Dat gaat opzich wel netjes
pi_28435243
Ik heb me ooit eens geregistreerd bij knuz.nl.

Nooit wat mee gedaan. Volgens mij hangen er veel kansloze, onzekere types rond, en ik vind het sowieso teveel moeite om een paar keer heen en weer te mailen voor een afspraakje. Dan spreek ik liever met mensen af die ik 'in het echt' tegenkom. En om vrouwen zit ik toch niet verlegen.

Dat neemt niet weg dat je vast wel wat leuke mensen kunt ontmoeten via zo'n site, waarom niet. Je moet er wel de tijd voor nemen, denk ik. En zin in hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 3 juli 2005 @ 02:28:41 #187
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28435340
Offtopic: Heiden6 quote van Clawfinger...

Ontopic: Hoeveel moeite wil je investeren om de kans op een blauwtje zo klein mogelijk te houden? Ok, een blauwtje lopen is niet fijn, maar om daar nu voor naar een dating-site te gaan waar je eerst een maand voor heen en weer moet mailen om er in 90% van de gevallen erachter te komen dat ze op een zeeleeuw lijkt...

Niet mijn tak van sport.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28435387
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef HenryHill het volgende:

Ontopic: Hoeveel moeite wil je investeren om de kans op een blauwtje zo klein mogelijk te houden? Ok, een blauwtje lopen is niet fijn, maar om daar nu voor naar een dating-site te gaan waar je eerst een maand voor heen en weer moet mailen om er in 90% van de gevallen erachter te komen dat ze op een zeeleeuw lijkt...

Niet mijn tak van sport.
Nee, dat bedoel ik maar. Ik heb nog steeds het beeld voor me van mensen die met knikkende knieën in een discotheek naar een ander staan te gluren zonder hun mond te durven openen, die zich daar dan maar inschrijven om, inderdaad, een blauwtje te voorkomen.

En inderdaad, Clawfinger. Dat je dat kent. Die tekst is de soundtrack van m'n leven...
  zondag 3 juli 2005 @ 02:31:43 #189
Argentina en PSV
pi_28435409
quote:
Zo een beetje 30 dames reageren niet... diegene die wel reageren, reageren met een net mailtje dat ze niet geinteresseerd zijn...
Waar reageren ze dan op? Op een openingsmailtje van jou waar je uitlegt wat je doet, wie je bent en wat je zoekt en zo?
pi_28435461
quote:

Niet mijn tak van sport.
Een meid die er een beetje uitziet, is natuurlijk niet dagen aan het rondhangen op zo'n datingsite. Dat is alleen voor de echte muurbloempjes en nijlpaarden.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:34:07 #191
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28435481
quote:

Niet mijn tak van sport.
Het is niet voor iedereen... in een kroeg heb ik over het algemeen moeite om contact te leggen met iemand van het vrouwelijk geslacht.... ja, ff snel misschien iets. Via een dergelijke site heb ik het idee dat je iemand op een andere manier leert kennen... je spreek makkelijker... opener. In een kroeg staan er veel mensen om je heen, je kan niet met elkaar tot een beetje redelijk gesprek komen,

Een foto heen en weer sturen kan voorkomen dat je met iemand, zoals jij dat noemt, een zeeleeuw is. Via zo een simpel net mailtje kan je de ander laten weten dat je niet geinteresseerd bent.

Het is iig een aparte manier van contact maken....
pi_28435486
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een meid die er een beetje uitziet, is natuurlijk niet dagen aan het rondhangen op zo'n datingsite. Dat is alleen voor de echte muurbloempjes en nijlpaarden.
Vermoedelijk wel ja. Zelfs het lelijkste, chagrijnigste wicht kan nog wel hier en daar een loser scoren als ze eens een beurt wil, of wat wil gaan drinken. Toegegeven, dat is niet ideaal, maar dat is zo'n site al helemaal niet.
pi_28435547
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel ja. Zelfs het lelijkste, chagrijnigste wicht kan nog wel hier en daar een loser scoren als ze eens een beurt wil, of wat wil gaan drinken. Toegegeven, dat is niet ideaal, maar dat is zo'n site al helemaal niet.
Hehehe, heb je helemaal gelijk in. Zelfs een nijlpaard krijgt in de kroeg nog wel een neukerdje geregeld als ze echt wil. Genoeg losers in de doorsnee kroeg of discotheek die na 2 of 3 blauwtjes en wat bier overal wel opkruipen. Niet ideaal, maar wel WYSIWYG en ze hoeven er niet eens 130 mailtjes voor te sturen.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:37:12 #194
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28435554
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar reageren ze dan op? Op een openingsmailtje van jou waar je uitlegt wat je doet, wie je bent en wat je zoekt en zo?
Dat is zo een standaard mailtje... Iets van "Ik ben niet geinteresseerd, succes met je verder zoektoch... oid"

Op zich wel netjes. De dames hebben het voor het uitkiezen. Ik geef ze groot gelijk dat ze gaan voor diegene die ze het knapst vinden/het best bijze past.
pi_28435637
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:37 schreef Abonides het volgende:

[..]

Dat is zo een standaard mailtje... Iets van "Ik ben niet geinteresseerd, succes met je verder zoektoch... oid"

Op zich wel netjes. De dames hebben het voor het uitkiezen. Ik geef ze groot gelijk dat ze gaan voor diegene die ze het knapst vinden/het best bijze past.
Wat een instelling zeg.

Geef eens een voorbeeld van een mailtje dan?

Ik zoek even dat profiel van me op, trouwens. Ik weet niet eens meer wat erin stond.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:43:32 #196
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28435680
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een instelling zeg.

Geef eens een voorbeeld van een mailtje dan?

Ik zoek even dat profiel van me op, trouwens. Ik weet niet eens meer wat erin stond.
Crap... ik heb hem al verwijdert... Ongetwijfeld komen er nog meer... ik zal hem dan wel posten.
Maar hij is echt zoals hierboven berschreven.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:44:08 #197
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28435693
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb nog steeds het beeld voor me van mensen die met knikkende knieën in een discotheek naar een ander staan te gluren zonder hun mond te durven openen, die zich daar dan maar inschrijven om, inderdaad, een blauwtje te voorkomen.
Het hoeft natuurlijk niet... misschien vind je wel een parel in de woestijn... Niks is onmogelijk. Alleen...

...die kans is niet bijzonder groot. Dat is zo jammer. Dus tja, dan zeg ik: "Nee heb je, een klap voor je bek kan je krijgen"
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28435700
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:43 schreef Abonides het volgende:

[..]

Crap... ik heb hem al verwijdert... Ongetwijfeld komen er nog meer... ik zal hem dan wel posten.
Maar hij is echt zoals hierboven berschreven.
Ik bedoel meer jouw mailtje.

Net m'n profiel weer opgedoken. 'donden'.
pi_28435726
quote:
Op zondag 3 juli 2005 02:44 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Het hoeft natuurlijk niet... misschien vind je wel een parel in de woestijn... Niks is onmogelijk. Alleen...

...die kans is niet bijzonder groot. Dat is zo jammer. Dus tja, dan zeg ik: "Nee heb je, een klap voor je bek kan je krijgen"
In principe kan je beter op een zaterdagavond 10 pogingen wagen, dan heb je er sowieso wel eentje binnen minimaal. Altijd beter dan weken met een wijffie mailen en dan op de date constateren dat ze nog dikker is dan het hele zoogdieren-gedeelte van Artis bij elkaar.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:51:14 #200
Argentina en PSV
pi_28435830
10 keer een poging wagen op zaterdagavond is een stuk kanslozer dan een je aanmelden op www.blindate.nl

Alleen weet je dan wel meteen wat voor vis je in de kuip hebt, maar karakter kan je waarschijnlijk weer beter beoordelen na enkele weken/maanden mailen of msn´en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')