Hey... dont fuck Feyenoord he! Dan wordt ik echt boos!quote:Op zondag 3 juli 2005 03:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar ik bedoel ook, als ik zou mailen.![]()
[..]
Ik had toch wel een slechte grap over Feyenoord van je verwacht, DAM. Probeer het nog maar eens.![]()
Dan is het blijkbaar iemand die daar de humor niet van inziet. En jij wel. Het voordeel van direct zijn is ook dat je veel beter kunt uitzoeken.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:25 schreef Abonides het volgende:
[..]
En kan je nagaan... in het begin van dit topic werd ik afgekraakt omdat ik deze foto had neergezet... door een dame! Zij vind het niets dat ik een dergelijke foto neer had gezet.
Klote verschillende meningen...![]()
Als je kaartjes koopt voor Feyenoord-Sparta wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouw: Heiden lekker ding ik zag dat je van voetbal houdt. Aangezien je Feyenooit fan bent zal ik je voor een keer dit leugen vergeven.
Gaan we uit?
Kusje, Jolanda1234
Idd, en dan vooral niet sarcastisch, want dat komt niet duidelijk over en wordt al snel als negatief geinterpreteerd.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar iemand die daar de humor niet van inziet. En jij wel. Het voordeel van direct zijn is ook dat je veel beter kunt uitzoeken.
Ik denk dat het vooral leuk is als je er een flauwe opmerking bij zet, zoals 'dit was ik na m'n zesde echtscheiding'.
Succes.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga 10 keer proberen te scoren
Ik weet niet wie het nog meer gebruikt, maar metroseksueel is het welquote:Op zondag 3 juli 2005 03:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Succes.
@Xennia: die verdomde Beau van E-D jat m'n leuke stopwoordje, erg hč?
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het nog meer gebruikt, maar metroseksueel is het wel![]()
Zegt iemand die naar Alanya gaat.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:06 schreef cultheld het volgende:
Datingsites zijn trouwens fouter dan te fout.
Mja, dan versier ik ze tenminste nog face to face en zonder toetsenbordquote:
Op een datingsite loop je meer risico op blauwtjes dan in een discotheek. De reden dat ik voor zo'n site kies, is dat ik er gewoon helemaal niks aan vind om in een kroeg of discotheek rond te hangen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef heiden6 het volgende:
Nee, dat bedoel ik maar. Ik heb nog steeds het beeld voor me van mensen die met knikkende knieën in een discotheek naar een ander staan te gluren zonder hun mond te durven openen, die zich daar dan maar inschrijven om, inderdaad, een blauwtje te voorkomen.
Nee.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon bij een leuke foto een neukpartij suggereerde?![]()
Dat moet in Argentinië toch minimaal 7 keer lukken. Zeker in die buurten.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga 10 keer proberen te scoren
Doet me denken aan een collega van me.quote:
Ik wacht nog steeds op je mailtje.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee.Ik heb genoeg van neukertjes (hoewel ik voor jou natuurlijk een uitzondering zou maken
) en ik wil graag een vaste relatie.
Ooit nog is collega gehad, inschrijven, geld sturen (quote:Op zondag 3 juli 2005 15:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Doet me denken aan een collega van me.
Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Ooit nog is collega gehad, inschrijven, geld sturen () geld kwijt
![]()
![]()
![]()
Klinkt ik dan bot als ik haar een goedkope hoer vind?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent.
Dat zijn al die vrouwen van die sites ook. Alleen betaal je niet na 'n wip, maar betaal je in feite doorlopend aan kleren, voer, papieren die ze nodig hebben, taalcursusses, spullen, etc...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Abonides het volgende:
[..]
Klinkt ik dan bot als ik haar een goedkope hoer vind?
Misschien heeft haar vent haar wel gedumpt voor een groener blaadje.quote:Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent
Elf keer geprobeerdquote:Dat moet in Argentinië toch minimaal 7 keer lukken. Zeker in die buurten.
Weet ik niet hoe dat is geregeld. Zonder die kerel was ze in elk geval niet binnengekomen. Die gast heeft haar overigens niet gedumpt.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misschien heeft haar vent haar wel gedumpt voor een groener blaadje.
Maar ze heeft een goede baan dus blijven kon ze waarschijnlijk toch wel
Ik zal er eens hard over nadenken.quote:
Waarom reageer je dan toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb via die site ook maar eens een paar mailtjes verstuurd, n.a.v. dit topic. Toch wel geinige reacties, maar het zou me verbazen als ik met een van die meiden ooit wat afspreek.
Ach, ik had dat profiel weer opgedoken en zat zo eens te bladeren, en als ik dan wat leuks zie tik ik een mailtje. Het kan geen kwaad.quote:
Dat, en het feit dat ik me gister en vandaag een beetje de tyfus heb verveeld.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch nieuwsgierigheid wellicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |