Succes.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga 10 keer proberen te scoren
Ik weet niet wie het nog meer gebruikt, maar metroseksueel is het welquote:Op zondag 3 juli 2005 03:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Succes.
@Xennia: die verdomde Beau van E-D jat m'n leuke stopwoordje, erg hč?
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het nog meer gebruikt, maar metroseksueel is het wel![]()
Zegt iemand die naar Alanya gaat.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:06 schreef cultheld het volgende:
Datingsites zijn trouwens fouter dan te fout.
Mja, dan versier ik ze tenminste nog face to face en zonder toetsenbordquote:
Op een datingsite loop je meer risico op blauwtjes dan in een discotheek. De reden dat ik voor zo'n site kies, is dat ik er gewoon helemaal niks aan vind om in een kroeg of discotheek rond te hangen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef heiden6 het volgende:
Nee, dat bedoel ik maar. Ik heb nog steeds het beeld voor me van mensen die met knikkende knieën in een discotheek naar een ander staan te gluren zonder hun mond te durven openen, die zich daar dan maar inschrijven om, inderdaad, een blauwtje te voorkomen.
Nee.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:22 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon bij een leuke foto een neukpartij suggereerde?![]()
Dat moet in Argentinië toch minimaal 7 keer lukken. Zeker in die buurten.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga 10 keer proberen te scoren
Doet me denken aan een collega van me.quote:
Ik wacht nog steeds op je mailtje.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee.Ik heb genoeg van neukertjes (hoewel ik voor jou natuurlijk een uitzondering zou maken
) en ik wil graag een vaste relatie.
Ooit nog is collega gehad, inschrijven, geld sturen (quote:Op zondag 3 juli 2005 15:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Doet me denken aan een collega van me.
Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Ooit nog is collega gehad, inschrijven, geld sturen () geld kwijt
![]()
![]()
![]()
Klinkt ik dan bot als ik haar een goedkope hoer vind?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent.
Dat zijn al die vrouwen van die sites ook. Alleen betaal je niet na 'n wip, maar betaal je in feite doorlopend aan kleren, voer, papieren die ze nodig hebben, taalcursusses, spullen, etc...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Abonides het volgende:
[..]
Klinkt ik dan bot als ik haar een goedkope hoer vind?
Misschien heeft haar vent haar wel gedumpt voor een groener blaadje.quote:Een collega van mij komt uit Rusland en ze hangt regelmatig rond op dat soort sites. Volgens mij is ze zo ook in Nederland gekomen. Precies na het verstrijken van de periode dat ze hier zelfstandig kon blijven was ze ook weg bij d'r vent
Elf keer geprobeerdquote:Dat moet in Argentinië toch minimaal 7 keer lukken. Zeker in die buurten.
Weet ik niet hoe dat is geregeld. Zonder die kerel was ze in elk geval niet binnengekomen. Die gast heeft haar overigens niet gedumpt.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misschien heeft haar vent haar wel gedumpt voor een groener blaadje.
Maar ze heeft een goede baan dus blijven kon ze waarschijnlijk toch wel
Ik zal er eens hard over nadenken.quote:
Waarom reageer je dan toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb via die site ook maar eens een paar mailtjes verstuurd, n.a.v. dit topic. Toch wel geinige reacties, maar het zou me verbazen als ik met een van die meiden ooit wat afspreek.
Ach, ik had dat profiel weer opgedoken en zat zo eens te bladeren, en als ik dan wat leuks zie tik ik een mailtje. Het kan geen kwaad.quote:
Dat, en het feit dat ik me gister en vandaag een beetje de tyfus heb verveeld.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch nieuwsgierigheid wellicht?
Maar dan maak je ze wel blij met een dooie mus als je toch niks gaat afspreken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:
Ach, ik had dat profiel weer opgedoken en zat zo eens te bladeren, en als ik dan wat leuks zie tik ik een mailtje. Het kan geen kwaad.
Zondag.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat ik me gister en vandaag een beetje de tyfus heb verveeld.
Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb me nooit ingeschreven bij zo'n site. Weleens zitten bladeren door de profielen, maar kwam eigenlijk alleen zeekoeien tegen.
Gewoon wat gebladerd, na een kwartiertje had ik het wel gezien. Echt niet veel soeps gezien.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.
inderdaad, ik heb toch echt wel een boel leuke jongens gezien hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.
Misschien zijn je eisen te hoog? Maar ik ben echt mensen tegengekomen van wie ik dacht 'wat doen die hier in godsnaam'? Maar dat is 't 'm dus niet. Mijn zusje is het type meid dat heel veel mannen kan krijgen, en toch zit ze op zo'n site. Omdat de mannen die ze IRL tegenkomt niet de mannen zijn die ze wil.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon wat gebladerd, na een kwartiertje had ik het wel gezien. Echt niet veel soeps gezien.
In m'n achterhoofd hield ik wel van "wat zou ik doen als ik haar tegenkwam in een kroeg of discotheek?"... dan was het toch altijd met een grote boog erom heen lopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien zijn je eisen te hoog? Maar ik ben echt mensen tegengekomen van wie ik dacht 'wat doen die hier in godsnaam'? Maar dat is 't 'm dus niet. Mijn zusje is het type meid dat heel veel mannen kan krijgen, en toch zit ze op zo'n site. Omdat de mannen die ze IRL tegenkomt niet de mannen zijn die ze wil.
Ik durf zelfs te stellen, meer leuke dan niet-leuke. Ongeveer 75% van de mensen ziet er prima uit. Niet allemaal mijn type, maar ik ben verrekte weinig 'engerds' tegengekomen. Een enkeling ('ik ben 38 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad')...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, ik heb toch echt wel een boel leuke jongens gezien hoor![]()
Dan loop jij zeker met een grote boog om 95% van de vrouwen heen?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In m'n achterhoofd hield ik wel van "wat zou ik doen als ik haar tegenkwam in een kroeg of discotheek?"... dan was het toch altijd met een grote boog erom heen lopen.
Zulke mensen ben ik nog geen 1 keer tegen gekomen, wel mannen tegen gekomen die mijn type niet zijn of die ik niet echt aantrekkelijk vond, maar geen engerdsquote:Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen, meer leuke dan niet-leuke. Ongeveer 75% van de mensen ziet er prima uit. Niet allemaal mijn type, maar ik ben verrekte weinig 'engerds' tegengekomen. Een enkeling ('ik ben 38 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad')...
Nee, niet om 95%. In de kroeg of discotheek is misschien 40% een 6 of hoger... die wijven op die site daar zou ik zelfs stomdronken nog niet mee aanpappen. Wellicht op de verkeerde site gekeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan loop jij zeker met een grote boog om 95% van de vrouwen heen?
Nou, dat vind ik niet. Het is ook niet alsof ik een roman opstuur zoals eerder gepost in dit topic door TS. Gewoon een beetje lollig heen en weer mailen, en als ik een keer af wil spreken dan doe ik dat misschien wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan maak je ze wel blij met een dooie mus als je toch niks gaat afspreken.![]()
'donden'.quote:Wat was je nick daar? Je had 't ergens gezegd, maar ik ben lui.
Ik kan natuurlijk niet anders dan dat bevestigen, Your Divine Beauty.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:56 schreef heiden6 het volgende:
En sowieso mogen ze al blij zijn met een beetje aandacht van mij, natuurlijk..
Ga ik ff kijken.quote:'donden'.
Ja, nummer NL58106299quote:Zit jij daar ook eigenlijk?
Dat is niet op knuz.nl, toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet anders dan dat bevestigen, Your Divine Beauty.
[..]
Ga ik ff kijken.
[..]
Ja, nummer NL58106299
Dat moet je zo niet zeggen. Droog brood eten kost ook minder geld. Verder kun je ook water drinken in plaats van iets anders. Bespaart ook allemaal geld.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stappen kost ook geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |