Maar dan maak je ze wel blij met een dooie mus als je toch niks gaat afspreken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:
Ach, ik had dat profiel weer opgedoken en zat zo eens te bladeren, en als ik dan wat leuks zie tik ik een mailtje. Het kan geen kwaad.
Zondag.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat ik me gister en vandaag een beetje de tyfus heb verveeld.
Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb me nooit ingeschreven bij zo'n site. Weleens zitten bladeren door de profielen, maar kwam eigenlijk alleen zeekoeien tegen.
Gewoon wat gebladerd, na een kwartiertje had ik het wel gezien. Echt niet veel soeps gezien.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.
inderdaad, ik heb toch echt wel een boel leuke jongens gezien hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt niet goed gezocht. Er zitten prachtige meiden en mooie kerels tussen. Ook veel sneue types, maar lang niet allemaal.
Misschien zijn je eisen te hoog? Maar ik ben echt mensen tegengekomen van wie ik dacht 'wat doen die hier in godsnaam'? Maar dat is 't 'm dus niet. Mijn zusje is het type meid dat heel veel mannen kan krijgen, en toch zit ze op zo'n site. Omdat de mannen die ze IRL tegenkomt niet de mannen zijn die ze wil.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon wat gebladerd, na een kwartiertje had ik het wel gezien. Echt niet veel soeps gezien.
In m'n achterhoofd hield ik wel van "wat zou ik doen als ik haar tegenkwam in een kroeg of discotheek?"... dan was het toch altijd met een grote boog erom heen lopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien zijn je eisen te hoog? Maar ik ben echt mensen tegengekomen van wie ik dacht 'wat doen die hier in godsnaam'? Maar dat is 't 'm dus niet. Mijn zusje is het type meid dat heel veel mannen kan krijgen, en toch zit ze op zo'n site. Omdat de mannen die ze IRL tegenkomt niet de mannen zijn die ze wil.
Ik durf zelfs te stellen, meer leuke dan niet-leuke. Ongeveer 75% van de mensen ziet er prima uit. Niet allemaal mijn type, maar ik ben verrekte weinig 'engerds' tegengekomen. Een enkeling ('ik ben 38 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad')...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, ik heb toch echt wel een boel leuke jongens gezien hoor![]()
Dan loop jij zeker met een grote boog om 95% van de vrouwen heen?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In m'n achterhoofd hield ik wel van "wat zou ik doen als ik haar tegenkwam in een kroeg of discotheek?"... dan was het toch altijd met een grote boog erom heen lopen.
Zulke mensen ben ik nog geen 1 keer tegen gekomen, wel mannen tegen gekomen die mijn type niet zijn of die ik niet echt aantrekkelijk vond, maar geen engerdsquote:Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen, meer leuke dan niet-leuke. Ongeveer 75% van de mensen ziet er prima uit. Niet allemaal mijn type, maar ik ben verrekte weinig 'engerds' tegengekomen. Een enkeling ('ik ben 38 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad')...
Nee, niet om 95%. In de kroeg of discotheek is misschien 40% een 6 of hoger... die wijven op die site daar zou ik zelfs stomdronken nog niet mee aanpappen. Wellicht op de verkeerde site gekeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan loop jij zeker met een grote boog om 95% van de vrouwen heen?
Nou, dat vind ik niet. Het is ook niet alsof ik een roman opstuur zoals eerder gepost in dit topic door TS. Gewoon een beetje lollig heen en weer mailen, en als ik een keer af wil spreken dan doe ik dat misschien wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan maak je ze wel blij met een dooie mus als je toch niks gaat afspreken.![]()
'donden'.quote:Wat was je nick daar? Je had 't ergens gezegd, maar ik ben lui.
Ik kan natuurlijk niet anders dan dat bevestigen, Your Divine Beauty.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:56 schreef heiden6 het volgende:
En sowieso mogen ze al blij zijn met een beetje aandacht van mij, natuurlijk..
Ga ik ff kijken.quote:'donden'.
Ja, nummer NL58106299quote:Zit jij daar ook eigenlijk?
Dat is niet op knuz.nl, toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet anders dan dat bevestigen, Your Divine Beauty.
[..]
Ga ik ff kijken.
[..]
Ja, nummer NL58106299
Dat moet je zo niet zeggen. Droog brood eten kost ook minder geld. Verder kun je ook water drinken in plaats van iets anders. Bespaart ook allemaal geld.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stappen kost ook geld.
Ja maar we zitten nog in het stadium voor het eerste contact leggen, stappen ga je niet alleen doen, dan heb je al leuke vriendschappen (of ga je met iemand stappen die je niet moet?)quote:Op maandag 4 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stappen kost ook geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |