wel een wedstrijd bezoeken hè, anders telt het niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:06 schreef Grimm het volgende:
ga deze zomer 10 weken naar italie dus zal daar ook wel het een en ander bekijken qua stadions!
lolquote:Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef DutchGooner het volgende:
Sparta in de GGD? Omniworld?
Hij telt op dit moment wel. Al zijn er anderen (waaronder ik) die vinden dat je een match gezien moet hebben in een stadion...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
wel een wedstrijd bezoeken hè, anders telt het niet.
Hier welquote:Op maandag 27 juni 2005 17:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Oja?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zeker, ik wil japie Stam weer in actie zien !quote:Op maandag 27 juni 2005 17:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Telt het wel als je GEEN wedstrijd hebt gezien maar wel het stadion? Dan heb ik nog wel een rijtje...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij telt op dit moment wel. Al zijn er anderen (waaronder ik) die vinden dat je een match gezien moet hebben in een stadion...
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:13 schreef fanneke het volgende:
yupquote:Op maandag 27 juni 2005 17:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Telt het wel als je GEEN wedstrijd hebt gezien maar wel het stadion? Dan heb ik nog wel een rijtje...
Hij telt dan inderdaad mee...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Telt het wel als je GEEN wedstrijd hebt gezien maar wel het stadion? Dan heb ik nog wel een rijtje...
OP's lezen is ok.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daphne Bunskoekquote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wie is trouwens dat sletje die jou avatar verneukt?
Dan tellen QPR, Ipswich Town, Chesterfield, Rotherham United, Everton, York City, Sheffield United, FC Sion, Espanyol dus ook mee...quote:
oowwwwwwww Chelsea, liverpool, manchester city, bristol city en bristol rovers, cardiff city, marseille, nantes, bordeaux, QPR, west ham...dat was 't welquote:Op maandag 27 juni 2005 17:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan tellen QPR, Ipswich Town, Chesterfield, Rotherham United, Everton, York City, Sheffield United, FC Sion, Espanyol dus ook mee...![]()
Dat moet een eitje worden met alleen Cardiff,Charlton en Omniworld die zeker zijn dir seizoen bij mijquote:Op maandag 27 juni 2005 17:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
Doel voor komende seizoen is de gloryhuntende DG in te halen. Dat wordt dus hopen op een lang Europees avontuur voor Willem II.
Een leeg stadion bezoeken is ook leuk hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zonder wedstrijd bezoeken is niks... Daarvoor ga je toch naar een stadion.
Maar het is het Groundhoppers-topic. Dat is dus stadions bezoeken met of zonder wedstrijd, hoewel ik een wedstrijd bezoeken stukken leuker vind.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Een leeg stadion bezoeken is ook leuk hoor.
Maar ik ben het eens dat alleen een wedstrijd bezoeken mee moet tellen.
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat moet een eitje worden met alleen Cardiff,Charlton en Omniworld die zeker zijn dir seizoen bij mij
Ik ben in het Gelredome geweest bij een concert maar niet bij een wedstrijd.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zonder wedstrijd bezoeken is niks... Daarvoor ga je toch naar een stadion.
Jijquote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef SE7 het volgende:
[..]
![]()
Wie gaat jou kaarten voor Charlton leveren dan?![]()
Schandalig dat je nog niet bij Omniworld geweest bent!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:34 schreef Maja het volgende:
Volgend seizoen eens kijken om onderstaande nog niet bezochte stadions in mijn lijst terecht gaan komen:
FC Omniworld
Helmond Sport
FC Eindhoven
De Graafschap
Cambuur
Go Ahead Eagles
Eigenlijk schandalig dat ik 'n aantal hiervan nog nooit bezocht heb![]()
Nee, in Kerkrade ben ik ook nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef DarkShine het volgende:Behoorde jij tot die 3 Volendamsupporters bij de laatste Roda-Volendam?
Dus er ontbreken nog 2 stadions in je lijstje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Maja het volgende:
[..]
Nee, in Kerkrade ben ik ook nog nooit geweest.![]()
En de kans is groot dat ik ik daar volgend seizoen ook niet kom![]()
En Brunton Parkquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
als alles lukt staan voor het komend half jaar iig Estadio Mestalla van Valencia en het TOP Oss Stadion op de lijst om te gaan bezoeken
quote:
Kwam vandaag foto's tegen uit de nacompetitie Fortuna - FC Volendam. Wij hadden toen problemen met de stewards in het uitvak omdat ik een Roda shirt aanhad.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Maja het volgende:
[..]
Nee, in Kerkrade ben ik ook nog nooit geweest.![]()
En de kans is groot dat ik ik daar volgend seizoen ook niet kom![]()
Yeah right,als Carlisle uberhaupt al bezocht wordt is dat zeker niet door een Carlisle volger hier...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als k t geld heb ga k dit seizoen zeker naar Carlisle
quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yeah right,als Carlisle uberhaupt al bezocht wordt is dat zeker niet door een Carlisle volger hier...
zal wel moeten anders degradeer jequote:Op donderdag 30 juni 2005 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben volgens mij zelfs een paar plaatsjes gezakt![]()
Zondag komt er misschien een stadion bij en volgend seizoen wil ik de 50 halen
Eigenlijk moeten we er een weddenschap van maken. Als een Barnetfan als eerste Carlisle bezoekt moeten allen Carlisle-gloryhunters een Barnet avatar nemen voor een half jaar en als een Carlisle-gloryhunter als eerste Carlisle bezoekt, neem ik een Carlisle avatar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yeah right,als Carlisle uberhaupt al bezocht wordt is dat zeker niet door een Carlisle volger hier...
Kunnen we weleens doen,maar ik ga dan wel mee naar Carlislequote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we er een weddenschap van maken. Als een Barnetfan als eerste Carlisle bezoekt moeten allen Carlisle-gloryhunters een Barnet avatar nemen voor een half jaar en als een Carlisle-gloryhunter als eerste Carlisle bezoekt, neem ik een Carlisle avatar.![]()
Als je nou eens niet zou gaan gloryhunten dit jaar...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kunnen we weleens doen,maar ik ga dan wel mee naar Carlisle
Maar ik weet uit betrouwbare bron dat jij dan niet gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dat moet dan wel 13 augustus worden: Carlisle tegen Barnet. Dé clash van dit seizoen.
Wees daar maar niet zo zeker van. Ik zou kunnen gaan als ik mijn vakantie een week inkort. Dan is Dokkie helemaal een nepperd, want dan ben ik al op de grote drie geweest: Fratton Park, Brunton Park en York Street. Daar zit je dan in je bibliotheek.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik weet uit betrouwbare bron dat jij dan niet gaat![]()
Grootbek je krijgt toch niemand mee van PH,anders ga je die dag "gezellig" mee naar Luton v Leedsquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wees daar maar niet zo zeker van. Ik zou kunnen gaan als ik mijn vakantie een week inkort. Dan is Dokkie helemaal een nepperd, want dan ben ik al op de grote drie geweest: Fratton Park, Brunton Park en York Street. Daar zit je dan in je bibliotheek.![]()
Die weddenschap durf ik wel aanquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik als eerste ga neemt iedereen een Fred van der Hoorn avatar![]()
We zullen zien. Haal je Barnet-avatar maar alvast uit de kast.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Grootbek je krijgt toch niemand mee van PH,anders ga je die dag "gezellig" mee naar Luton v Leeds![]()
En de grote 3
En iedereen moet TERROR voor zijn naam zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik als eerste ga neemt iedereen een Fred van der Hoorn avatar![]()
Wat is de tegenprestatie?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik wel aan
Die hoeft er niet te komen aangezien ik zeker weet dat je niet naar Carlisle gaat komend seizoen,je weet volgens mij niet eens waar het ligtquote:
Kut,je gaat dus echt,dat je uitgerekend hem hebt meegekregenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
We zullen zien. Haal je Barnet-avatar maar alvast uit de kast.![]()
hoe verrassend, ja je bent een gloryhunter of je bent t niet hèquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
Krijg ik net toch een uitnodiging om mee te gaan naar Carlisle......tegen Barnet natuurlijk
Nee hoor,ik kreeg een UITNODIGING,kortom,niet zelf geregeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe verrassend, ja je bent een gloryhunter of je bent t niet hè
Heb je ook nog plannen om naar FCDB te gaan volgend seizoen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
Krijg ik net toch een uitnodiging om mee te gaan naar Carlisle......tegen Barnet natuurlijk
Inderdaad...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je ook nog plannen om naar FCDB te gaan volgend seizoen?
t kwam je dus gewoon goed uit dat ze weer in de GGD zittenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die spelen op de vrijdag slimpie![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t kwam je dus gewoon goed uit dat ze weer in de GGD zitten
Laat mij er buitenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:24 schreef Yeahinho het volgende:
Zeker weer zo'n figuur die DG hier naartoe heeft gehaald?
idd gelukkig maar, t zou anders flink rustiger worden in VBLquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat mij er buiten![]()
Je denkt toch niet dat ik iemand met zo'n kutnick hier zou toelaten?
Tis jammer dat ik niet kan bannen
Laten we het er op houden dat de ajax topics opeens niet meer zo hard zouden lopenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd gelukkig maar, t zou anders flink rustiger worden in VBL
quote:Voorzitter VVV wil stadion op terrein Floriade
Het Floriade-terrein zou een prima locatie zijn voor een nieuw stadion voor de Venlose voetbalclub VVV. In een overdekt stadion zouden bovendien evenementen gehouden kunnen worden. Aan een evenementenhal is grote behoefte in de regio Venlo.
Dat voorstel heeft VVV-voorzitter H.Berden gisteren gelanceerd. Uitbreiding op de huidige locatie is geen serieuze optie.
Bron: DDL
Pas geleden ook nog grondig gerenoveerd...quote:
3 stadions? Met match of alleen gewoon van binnen gezien?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
olympia stadion berlijn, union berlin stadion en hersch stadion (naast voormalig stasi hoofdkantoor)
quote:Stichting Floriade ziet niets in bouw nieuw stadion
De Stichting Floriade denkt dat een stadion niet meer in te passen valt in de plannen voor de wereldtuinbouwtentoonstelling.
Het bestemmingsplan voor de Floriade in 2012 in Venlo is onlangs vastgesteld zegt woordvoerder Harry Curfs. Bovendien is het ook niet meer in te passen in het ontwerp zegt Curfs. Afgelopen vrijdag stelde de voorzitter van VVV Venlo voor om op het Floriadeterrein een nieuw voetbalstadion te bouwen. Dat zou dan na de tuinbouwtentoonstelling ook te gebruiken zijn voor grote concerten en andere evenementen.
Bron: L1
Jammer hehe, toch een leuke pot voetbal gezien, afgezien van de scheids en zijn kornuiten...quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:56 schreef vitazz het volgende:
Ben gisteren ook in Teveren geweest. Het trouwens het Heidestadion. Een amateurveldje met een kleine tribune. Denk niet dat die geteld gaat worden.... Anders sta ik op 100 :-)
Ik ging er niet voor om 'm te kunnen tellen.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Sjwanz01 het volgende:
[..]
Jammer hehe, toch een leuke pot voetbal gezien, afgezien van de scheids en zijn kornuiten...
Antwerp - KVM?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef Sjwanz01 het volgende:
Komend seizoen nog een wedstrijd van AGOVV, Omniworld, Helmond en Emmen meepikken, dan heb ik geloof ik alles gehad...
Qua buitenlandse wedstrijden zal ik met KV weer wat gaan bekijken,
verder als een handjevol zal het niet tot komen in NL/BE/DE helaas...
op dit moment sta ik dicht tegen de nacompetitie plaats aan
Als je bij het stadion van rcm bent kun je net zogoed meteen KVM meepikken (stadions liggen 700m van elkaar af).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef spurs het volgende:
Morgen komt voor mij VfL Bochum of Racing Mechelen d'r bij
Ben er zelf nog niet uit, maar als iemand een tip heeft voor 1 van de 2 mag ie het zeggen...
Eupen is lekker dichtbij, kan ik op de fiets doen hehe,quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Stadion van K.A.S. Eupen komt er ook binnenkort bij
Er zitten weer wat leuke matchen bij, helaas gaan stadsderby meer.quote:
Welke?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
en we gaan straks weer een nieuwe bezoeken
Hoop dat Gent voor een stunt kan zorgen deze ronde en dat wij volgende week goed doorkomen...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Otten Stadion van Gnet voor AA Gent v Valencia,samen met CMT
wat een heikneuters zeg,jankpubliek zegquote:Op zondag 17 juli 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geweldig publiek daar op de tribune.
johquote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:
ahhhh zijn jullie gezellig samen geweest
De wave was toch best plezant?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een heikneuters zeg,jankpubliek zeg
amaiquote:Op zondag 17 juli 2005 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De wave was toch best plezant?
quote:
gaat die opmerking over dat publiek dan over jou DG?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nummer 52: Otten-stadion van AA Gent.
Geweldig publiek daar op de tribune.
Nee,want ik ben OKquote:Op zondag 17 juli 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
gaat die opmerking over dat publiek dan over jou DG?
en koningquote:
Op "tribune 3",lange zijde,richting de straatkant zeg maarquote:Op maandag 18 juli 2005 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
Waar zaten jullie DG en CMT? Paar jaar terug, voor de verbouwingen achter het doel, was het een veel gaver stadion trouwens. Mooie hoge ring achter het doel waar de fanatieke kop stond, heb ik nog mooie sfeerplaatjes van gezien.
in de 87e minuut bij een 0-0 standquote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die fanatieke kop was vooral erg fanatiek bezig met het inzetten van waves.
Nee hoor,je staat nog mijlenver achter mij,zowel in de groundhopperslijst dan wel wat Engelse stadionsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dit weekeinde komt er weer wat bij. In ieder geval Brunton Park van Carlisle. De volgende dag zit ik in Liverpool en daar wil ik ook Goodison Park en Anfield Road bezoeken. Ook zit er een bezoek aan Feethams in de planning.
DG, be afraid, be very afraid.
Maar jij gaat dit jaar gloryhunten in de Library, terwijl ik al een tweede tripje heb gepland op 3 september (Dag & Red v Exeter).quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,je staat nog mijlenver achter mij,zowel in de groundhopperslijst dan wel wat Engelse stadions
Wave is zoooo Heerenveen/Oranje...quote:Op maandag 18 juli 2005 02:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb persoonlijk een godsgruwelijke hekel aan die wave, ook al sta je dik voor.Wave
Heb je Eupen ook meegeteld?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nummer 47 is het Olympia Stadion in München die aan mijn lijstje kan worden toegevoegd.
En dat wordt ook mijn 2e van het seizoenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Maar jij gaat dit jaar gloryhunten in de Library, terwijl ik al een tweede tripje heb gepland op 3 september (Dag & Red v Exeter).![]()
Bij mij niet,Charlton en Omniworld zeker en verder is het afwachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit jaar komt er nog wel het een ent ander bij bij mij..
Omniworld komt nogquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben in de meeste stadions van NL wel geweest, dus echt hard gaat het niet meer.
Morgen naar Emmen, maar daar ben ik dus 5 jaar geleden al geweest.
Die naam alleen al....quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:28 schreef vitazz het volgende:
[..]
100. Mitsubishi Forklift Stadion/Fanny Blankers-Koen Sportpark (Omniworld) te Almere
K.A.S. Eupen ( http://www.as-eupen.be/index2.html )quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Telt die ook mee dan?
Dat is toch geen betaald voetbal stadion?
Oké dan!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
K.A.S. Eupen ( http://www.as-eupen.be/index2.html )
Spelen volgens mij gewoon 2e divisie in Belgie
23. Emmen stadion
godverdomme,ik ga een keer niet mee en ze jassen er gelijk 6 doorheenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
77. Brunton Park - Carlisle United
78. Feethams - Darlington
79. Anfield Road - Liverpool
80. Goodison Park - Everton
81. Hilton Park - Leigh RMI
82. Reebok Stadium - Bolton Wanderers
Foto´s volgen nog.
Ja en we hadden ook naar het nieuwe stadion van Darlington kunnen gaan en door omstandigheden hebben we gisteren Stockport, Oldham, Bury en Rochdale niet gezien. Anders had je moeten beven, mannetje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
godverdomme,ik ga een keer niet mee en ze jassen er gelijk 6 doorheen
Je bent er ook echt binnen geweest?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ja en we hadden ook naar het nieuwe stadion van Darlington kunnen gaan en door omstandigheden hebben we gisteren Stockport, Oldham, Bury en Rochdale niet gezien. Anders had je moeten beven, mannetje.![]()
Direct komen de foto´s. Van Feethams heb ik zelfs een souvenier overgehouden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bent er ook echt binnen geweest?
Er langs rijden is wat anders dan er binnen zijn geweest,dat weet je toch?
op zijn minst de middenstip neem ik aan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Direct komen de foto´s. Van Feethams heb ik zelfs een souvenier overgehouden.
Die was al overwoekerd door gras. Ik had een ticketsbord op het oog, maar die paste niet in mijn tas.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
op zijn minst de middenstip neem ik aan?
wat zouden ze raar hebben staan te kijken bij EJ als je daarmee aan zou komenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die was al overwoekerd door gras. Ik had een ticketsbord op het oog, maar die paste niet in mijn tas.
Die homo´s hadden niets kunnen zeggen, want het vliegtuig had 3 uur vertraging. Weg met EJquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat zouden ze raar hebben staan te kijken bij EJ als je daarmee aan zou komen
Whehequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die homo´s hadden niets kunnen zeggen, want het vliegtuig had 3 uur vertraging. Weg met EJ![]()
95.Mitsubishi Forklift Stadion-FC Omniworldquote:Op zondag 17 juli 2005 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
nummertje 94. Otten Stadion-AA Gent
Weet je zeker dat je er echt allemaal in ben geweest en niet alleen langs gelopen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
77. Brunton Park - Carlisle United
78. Feethams - Darlington
79. Anfield Road - Liverpool
80. Goodison Park - Everton
81. Hilton Park - Leigh RMI
82. Reebok Stadium - Bolton Wanderers
Foto´s volgen nog.
Nummer 49 Mitsubishi Forklift Fanny Blankers Koen Stadion - FC Omniworldquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Oké dan!
48. Stadion K.A.S Eupen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
24.Mitsubishi Forklift Stadion-FC Omniworld
Ja hoor +/- 85quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef Erasmusch het volgende:
Zaten dr ook nog nietfokkers in het uitvak?
Had ik het toch goed gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:45 schreef Reanimatie.com het volgende:
+ 1. Mitsubishi Forklift / Fanny Blankers Koen Stadion - FC Omniworld (FC Omniworld - FC Den Bosch 2 - 3)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:45 schreef Reanimatie.com het volgende:
THANK GOD, WE'VE GOT THE POWELLLLLLLL!!!!!!Fuck the Powel
een paar met een ietwat te grote mond.quote:
Niet om even lullig te doen, maar ik weet helemaal niet welk gezicht er bij jou hoort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Had ik het toch goed gezien.
Je mag wel wat zeggen hoor![]()
[..]
Je weet niet welke naam er achter mij schuilt, niet welk gezicht of beide?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:12 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Niet om even lullig te doen, maar ik weet helemaal niet welk gezicht er bij jou hoort.
daarnaast was ik undercover als superbril
Ha, en dat zegt de man die met droge ogen nummer 92 op zijn lijst zetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
Weet je zeker dat je er echt allemaal in ben geweest en niet alleen langs gelopen?
Ik was undercover als superbril en weet niet welk gezicht er bij jouw naam hoort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Je weet niet welke naam er achter mij schuilt, niet welk gezicht of beide?
Het is duidelijk dat jij onze DG niet kent.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef SE7 het volgende:
[..]
Ha, en dat zegt de man die met droge ogen nummer 92 op zijn lijst zet![]()
Ik heb jou toch al eens vaker gezien bij een GB meeting.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:05 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Ik was undercover als superbril en weet niet welk gezicht er bij jouw naam hoort.
Bosschenaren zie je overalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef rubbereend het volgende:het begint hier op het: "Waar gaan we met FC Den Bosch allemaal op bezoek topic" te lijken
je denkt te beperkt, stadions zijn ook mooi zonder wedstrijdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
Doe mij maar stadions met een wedstrijd.
Helemaal mee eens, de stadions die ik heb bezocht zonder dat er een wedstrijd werd gespeeld tel ik voor mezelf niet eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
Doe mij maar stadions met een wedstrijd.
Dan doe je dat toch. Misschien ook een idee om een apart topic te openen met daarin een ranglijst van personen die stadions hebben bezocht waar ook een wedstrijd was.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:15 schreef spurs het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, de stadions die ik heb bezocht zonder dat er een wedstrijd werd gespeeld tel ik voor mezelf niet eens
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
VBL / Het grote FOK! Groundhoppers-topic
VBL / Het grote FOK! Matchhoppers-topic
Scheelt een stukskequote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, daar gaan we nog maar een keer dan:
[knip]kut-belgië....
Voor jouw fok-tijd heb ik wat België-tours gehoudenquote:
Daar vind ik nou geen kut aan, of het moet een Nou Camp zijn of San Siro, maar van die kleine stadionnetjes kunnen me echt niet boeien.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voor jouw fok-tijd heb ik wat België-tours gehouden.
Ik vind stadions gewoon geil. Op een verlaten vrijdagmiddag een tour maken over alle verlaten tribunes vind ik eigenlijk veel mooier dan in een uitvak gepropt worden en een wedstrijd kijken
(als het om het bezoeken van het stadion gaat dan).
In Nederland eigenlijk alles met FC achterna gereisd, dus overal minimaal 1 wedstrijd gezien.
De maandelijkse discussie komt weer eens voorbij, gaat vanzelf weer overquote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
gaan we nu ineens over op Matchhoppen? Dus als liefhebber van stadions bezoeken ben k genaaid omdat k er perse een wedstrijd gezien moet hebben?
open daar maar lekker een appart topic over, of maak een topic wie de meeste wedstrijden in totaal gezien heeft
mooi, we Groundhoppen lekker verderquote:Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De maandelijkse discussie komt weer eens voorbij, gaat vanzelf weer over.
Liefhebber van stadions bezoekenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
gaan we nu ineens over op Matchhoppen? Dus als liefhebber van stadions bezoeken ben k genaaid omdat k er perse een wedstrijd gezien moet hebben?
open daar maar lekker een appart topic over, of maak een topic wie de meeste wedstrijden in totaal gezien heeft
Ken de site al een tijdje, maar het is echt een aanrader om de groundhopverslagen te lezen op de site van fortuna-online!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef Evertje het volgende:
[..]
www.fortuna-online.nl (en dan naar Lateral Boys gedeelte) voor enkele groundhop verslagen. jaja spam, maar dan begrijp je misschien wel het fenomeen groundhoppen
96. Victoria Road-Dagenham&Redbridgequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
95.Mitsubishi Forklift Stadion-FC Omniworld
Wat toevallig? Was jij die gast met dat Den Bosch trainingspak aan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
96. Victoria Road-Dagenham&Redbridge
En hier moet ik serieus op ingaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wat toevallig? Was jij die gast met dat Den Bosch trainingspak aan?
Hedde gij een Den Bosch trainingspakquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En hier moet ik serieus op ingaan
en durf je het buitenshuis aan?quote:Op zondag 4 september 2005 02:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hedde gij een Den Bosch trainingspak![]()
Ik heb er geen dus: neequote:Op zondag 4 september 2005 02:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en durf je het buitenshuis aan?
maar DG blijkbaar wel.......quote:Op zondag 4 september 2005 02:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik heb er geen dus: nee![]()
Hoezo?quote:Op zondag 4 september 2005 03:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar DG blijkbaar wel............. brrrrrr
En dan nog wel zo'n strakke. Echt eng.quote:Op zondag 4 september 2005 03:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar DG blijkbaar wel............. brrrrrr
Nope,die gast loopt te zwetsen,ik ken hem niet eens.quote:Op zondag 4 september 2005 02:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hedde gij een Den Bosch trainingspak![]()
Naam nou alweer vergeten? De Geusselt dus...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
26. Stadion MVV
Idem.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Geusselt ben ik al een paar keer geweest, die telt dus niet.
97. De Bosuil-Antwerp FCquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
96. Victoria Road-Dagenham&Redbridge
Eerste match met veel geluk 1 puntje, tegen Virton (1-0) en Bergen (1-2) verloren. Tegen Virton was het waardeloos, gister ging het nog wel (inzet) maar echte kansen zijn er, op die ene goal na, niet geweest. Patrick Goots begon de laatste 2 matchen gewoon op de bank...quote:Op zondag 11 september 2005 10:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tegen Geel moet dat toch lukken, zelfs op De Leunen.
Gisteren niet.quote:Op zondag 11 september 2005 16:56 schreef Sjwanz01 het volgende:
Was jij er gister ook dan? Wat een kutweer vanaf de pauze...K heb me wel de Chiliburgers laten smaken, verder aardige wedstrijd gezien, aardige sfeer alleen weinig goede aanvallen aan KV kant....
Stop met zoeken,Oldham,punt.quote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn vervallen stadions bereikbaar binnen 1 uur met OV vanaf Manchester?
Oldham en Burnley zien er wel geinig uit, zit het een beetje vol daaro?
het resultaat alleen wat minderquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:03 schreef MaxPower het volgende:
21. Bazaly Stadion (Banik Ostrava) +1
Schitterend stadion trouwens!
Tja, ik ging al heen met de wetenschap dat Heerenveen zwaar uit vorm is, dus veel hoop had ik niet. Niettemin nog steeds klote natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het resultaat alleen wat mindermaar blij dat je nog ergens van hebt kunnen genieten
Zo KVM zomaar weer is gewonnen....quote:Op zondag 18 september 2005 20:41 schreef DarkShine het volgende:
Gisteren bij Geel 1-2 KVM geweest. 1 Nieuw stadion dus, lijstje volgt nog!
Nadat Geel op 1-0 kwam (25 minuten voor tijd) hoorde je het Geel publiek niet juichen, maar hoorde je alleen nog de meegereisde KVM aanhang welke massaal achter KV gingen staan!quote:Op zondag 18 september 2005 22:21 schreef spurs het volgende:
[..]
Zo KVM zomaar weer is gewonnen....
18.10 Praag pas mijn eerstvolgendequote:Op zondag 18 september 2005 23:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Zoals het er nu naaruit ziet komt mijn eerstvolgende stadion er pas bij op 5 november of Willem II moet gaan stunten tegen Monaco.
Hoe ga je daar heen?quote:Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
18.10 Praag pas mijn eerstvolgende
Kijk ff snel je verzekerinspapieren na, weet dat 2 bekenden van Roda daarom niet zelf naar Liberec-Roda konden rijden.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hulde dat je tyfusend gaat rijden om Arsenal te zien.
27, Stadion Veendamquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
26. Stadion MVV
Hij wist toch ook niet hoe het stadion van MVV (de Geusselt) heet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Yeahinho het volgende:
Als je niet weet hoe het stadion van Veendam heet, dan ben je je plaats op deze groundhop-lijst niet waardig.
Hij weet van haast geen enkel stadion hoe het heetquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij wist toch ook niet hoe het stadion van MVV (de Geusselt) heet.
Bang dat je ingehaald word ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Yeahinho het volgende:
Als je niet weet hoe het stadion van Veendam heet, dan ben je je plaats op deze groundhop-lijst niet waardig.
Nostalgie!quote:Sloop Noordtribune Kaalheide
Aanstaande maandag, 10 oktober, start de gemeente met de sloop van de Noordtribune op Kaalheide. De staantribune aan de lange zijde wordt in zijn geheel afgebroken. Tevens zullen ook de kassahokjes verdwijnen. De dakconstructie en het beton van de tribune zijn rot. Omdat er nu vaker jeugd rondom en zelfs op de tribune speelt is de veiligheid niet meer te waarborgen. De tribune, waarop in het verleden de fanatieke supporters van Roda JC stonden, wordt vervangen door een talud met beplanting.
Bron: Roda JC
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nummertje 28 ExcelsiorStad Rotterdam Verzekeringen stadion / Woudestein staat al weer op de planning
Eerst zou alleen het dak eraf gaan, nu ineens de hele tribune.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Kut van Kaalheide trouwens. Ben ik nog niet geweest, maar ik dacht nog tijd genoeg te hebben aangezien het jullie trainingscomplex is. En dan lees ik ineens zo'n berichtje, ik heb nog welgeteld 4 dagen....
Je krijgt waarschijnlijk nog 1 week de tijd...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Nu de wedstrijd verplaatst is kan ga ik ook mee naar Excelsior. Kan eigenlijk alsnog niet, maar ik maak er maar tijd voor
. Volendam ga ik helaas niet halen, maar daar ben ik al twee keer geweest
.
Kut van Kaalheide trouwens. Ben ik nog niet geweest, maar ik dacht nog tijd genoeg te hebben aangezien het jullie trainingscomplex is. En dan lees ik ineens zo'n berichtje, ik heb nog welgeteld 4 dagen....
Wellicht je hebt geluk een krijgst een card voor het gasten tribune bij other matches.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Weet iemand hoe groot de kans is dat je op de wedstrijddag kaartjes hebt voor Bayer Leverkusen, volgens hun site waren alle wedstrijden op de laatste na tegen Koln uitverkocht
Ja bin ich! Bin durch Zufall in diesem Forum gelandet. Wohne in der nähe von Meppen (bei Emmen, Enschede)quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Bist du ein Deutscher?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |