het resultaat alleen wat minderquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:03 schreef MaxPower het volgende:
21. Bazaly Stadion (Banik Ostrava) +1
Schitterend stadion trouwens!
Tja, ik ging al heen met de wetenschap dat Heerenveen zwaar uit vorm is, dus veel hoop had ik niet. Niettemin nog steeds klote natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het resultaat alleen wat mindermaar blij dat je nog ergens van hebt kunnen genieten
Zo KVM zomaar weer is gewonnen....quote:Op zondag 18 september 2005 20:41 schreef DarkShine het volgende:
Gisteren bij Geel 1-2 KVM geweest. 1 Nieuw stadion dus, lijstje volgt nog!
Nadat Geel op 1-0 kwam (25 minuten voor tijd) hoorde je het Geel publiek niet juichen, maar hoorde je alleen nog de meegereisde KVM aanhang welke massaal achter KV gingen staan!quote:Op zondag 18 september 2005 22:21 schreef spurs het volgende:
[..]
Zo KVM zomaar weer is gewonnen....
18.10 Praag pas mijn eerstvolgendequote:Op zondag 18 september 2005 23:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Zoals het er nu naaruit ziet komt mijn eerstvolgende stadion er pas bij op 5 november of Willem II moet gaan stunten tegen Monaco.
Hoe ga je daar heen?quote:Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
18.10 Praag pas mijn eerstvolgende
Kijk ff snel je verzekerinspapieren na, weet dat 2 bekenden van Roda daarom niet zelf naar Liberec-Roda konden rijden.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hulde dat je tyfusend gaat rijden om Arsenal te zien.
27, Stadion Veendamquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
26. Stadion MVV
Hij wist toch ook niet hoe het stadion van MVV (de Geusselt) heet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Yeahinho het volgende:
Als je niet weet hoe het stadion van Veendam heet, dan ben je je plaats op deze groundhop-lijst niet waardig.
Hij weet van haast geen enkel stadion hoe het heetquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij wist toch ook niet hoe het stadion van MVV (de Geusselt) heet.
Bang dat je ingehaald word ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Yeahinho het volgende:
Als je niet weet hoe het stadion van Veendam heet, dan ben je je plaats op deze groundhop-lijst niet waardig.
Nostalgie!quote:Sloop Noordtribune Kaalheide
Aanstaande maandag, 10 oktober, start de gemeente met de sloop van de Noordtribune op Kaalheide. De staantribune aan de lange zijde wordt in zijn geheel afgebroken. Tevens zullen ook de kassahokjes verdwijnen. De dakconstructie en het beton van de tribune zijn rot. Omdat er nu vaker jeugd rondom en zelfs op de tribune speelt is de veiligheid niet meer te waarborgen. De tribune, waarop in het verleden de fanatieke supporters van Roda JC stonden, wordt vervangen door een talud met beplanting.
Bron: Roda JC
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nummertje 28 ExcelsiorStad Rotterdam Verzekeringen stadion / Woudestein staat al weer op de planning
Eerst zou alleen het dak eraf gaan, nu ineens de hele tribune.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Kut van Kaalheide trouwens. Ben ik nog niet geweest, maar ik dacht nog tijd genoeg te hebben aangezien het jullie trainingscomplex is. En dan lees ik ineens zo'n berichtje, ik heb nog welgeteld 4 dagen....
Je krijgt waarschijnlijk nog 1 week de tijd...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Nu de wedstrijd verplaatst is kan ga ik ook mee naar Excelsior. Kan eigenlijk alsnog niet, maar ik maak er maar tijd voor
. Volendam ga ik helaas niet halen, maar daar ben ik al twee keer geweest
.
Kut van Kaalheide trouwens. Ben ik nog niet geweest, maar ik dacht nog tijd genoeg te hebben aangezien het jullie trainingscomplex is. En dan lees ik ineens zo'n berichtje, ik heb nog welgeteld 4 dagen....
Wellicht je hebt geluk een krijgst een card voor het gasten tribune bij other matches.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Weet iemand hoe groot de kans is dat je op de wedstrijddag kaartjes hebt voor Bayer Leverkusen, volgens hun site waren alle wedstrijden op de laatste na tegen Koln uitverkocht
Ja bin ich! Bin durch Zufall in diesem Forum gelandet. Wohne in der nähe von Meppen (bei Emmen, Enschede)quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Bist du ein Deutscher?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |