abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:31:29 #276
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30885046
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Yeahinho het volgende:
Als je niet weet hoe het stadion van Veendam heet, dan ben je je plaats op deze groundhop-lijst niet waardig .
Hij wist toch ook niet hoe het stadion van MVV (de Geusselt) heet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_30885350
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij wist toch ook niet hoe het stadion van MVV (de Geusselt) heet.
Hij weet van haast geen enkel stadion hoe het heet .

Maar de Langeleegte niet kennen is heiligenschennis .
pi_30886783
Tuurlijk weet ik wel hoe die stadions heten. Alleen heb ik vanaf het begin af aan gewoon de club genoemd. En dat blijf ik ook doen.

En nee die namen interreseren me ook geen hol
pi_30886815
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Yeahinho het volgende:
Als je niet weet hoe het stadion van Veendam heet, dan ben je je plaats op deze groundhop-lijst niet waardig .
Bang dat je ingehaald word ?
pi_30892898
Mij zul je nooit inhalen .

Maar met al jouw/onze bezoeken aan stadions waar ik al ben geweest schiet het niet echt op natuurlijk .
pi_30893021
Nummertje 28 Excelsior stadion staat al weer op de planning
pi_31138168
Helaas geen kaarten voor Tsjechië - Nederland weten te bemachtigen, dus nu wordt het een weekendje Engeland. van plan om naar de volgende wedstrijden te gaan:
vrijdag Tranmere Rovers - Scunthorpe Utd.
zaterdag Stockport County - Leyton Orient
zondag Blackpool - Colchester Utd. of Engeland(olympisch) - Nederland(olympisch)
volgende wedstrijden:
pi_31145887
Hier wat foto's van een wedstrijd van Alianza Lima tegen Cristal die ik heb gemaakt. Foto's zijn met een gewone camera gemaakt en daarna ingescand, geen superkwaliteit dus. Voor meer en betere foto's kun je kijken op http://www.comandosvr.com

Ik zal deze foto's weleens één voor één inscannen en wat vergroten.

[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]

Er komen dus nog meer foto's, wat grotere foto's en wat foto's van betere kwaliteit. Zeker als ik in November met een digitale camera foto's ga maken daar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31147403
86. Stade Géronstère -> FC Spa

Het hadden er meer kunnen zijn, maar mijn reisgenoten waren niet zo'n voetbalfans. Anders had ik ook langs de Luikse stadions, Seraing en Sprimont kunnen gaan. Mijn volgende komt erbij op 29 oktober: The Valley van Charlton Athletic.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 20:28:42 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31214381
quote:
Sloop Noordtribune Kaalheide

Aanstaande maandag, 10 oktober, start de gemeente met de sloop van de Noordtribune op Kaalheide. De staantribune aan de lange zijde wordt in zijn geheel afgebroken. Tevens zullen ook de kassahokjes verdwijnen. De dakconstructie en het beton van de tribune zijn rot. Omdat er nu vaker jeugd rondom en zelfs op de tribune speelt is de veiligheid niet meer te waarborgen. De tribune, waarop in het verleden de fanatieke supporters van Roda JC stonden, wordt vervangen door een talud met beplanting.

Bron: Roda JC
Nostalgie!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 5 oktober 2005 @ 20:32:08 #286
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31214507
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nummertje 28 ExcelsiorStad Rotterdam Verzekeringen stadion / Woudestein staat al weer op de planning
Planning:
-
pi_31219332
Nu de wedstrijd verplaatst is kan ga ik ook mee naar Excelsior . Kan eigenlijk alsnog niet, maar ik maak er maar tijd voor . Volendam ga ik helaas niet halen, maar daar ben ik al twee keer geweest .

Kut van Kaalheide trouwens . Ben ik nog niet geweest, maar ik dacht nog tijd genoeg te hebben aangezien het jullie trainingscomplex is. En dan lees ik ineens zo'n berichtje, ik heb nog welgeteld 4 dagen....
  woensdag 5 oktober 2005 @ 22:51:18 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31219396
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Kut van Kaalheide trouwens . Ben ik nog niet geweest, maar ik dacht nog tijd genoeg te hebben aangezien het jullie trainingscomplex is. En dan lees ik ineens zo'n berichtje, ik heb nog welgeteld 4 dagen....
Eerst zou alleen het dak eraf gaan, nu ineens de hele tribune.
Planning:
-
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:08:40 #289
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31221964
Midden Noord, Kaalheide...

Waarschijnlijk maandag het dak, donderdag de rest...

[ Bericht 26% gewijzigd door DarkShine op 06-10-2005 10:46:39 ]
Planning:
-
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:09:46 #290
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31246084
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Nu de wedstrijd verplaatst is kan ga ik ook mee naar Excelsior . Kan eigenlijk alsnog niet, maar ik maak er maar tijd voor . Volendam ga ik helaas niet halen, maar daar ben ik al twee keer geweest .

Je krijgt waarschijnlijk nog 1 week de tijd...
Planning:
-
pi_31326564
Weet iemand hoe groot de kans is dat je op de wedstrijddag kaartjes hebt voor Bayer Leverkusen, volgens hun site waren alle wedstrijden op de laatste na tegen Koln uitverkocht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31327292
Planning veranderd, eerst naar Volendam
pi_31344017
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 07:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Weet iemand hoe groot de kans is dat je op de wedstrijddag kaartjes hebt voor Bayer Leverkusen, volgens hun site waren alle wedstrijden op de laatste na tegen Koln uitverkocht
Wellicht je hebt geluk een krijgst een card voor het gasten tribune bij other matches.

Mij grounds van professional clubs:

Nederland

1. Heracles Almelo (Polman-Stadion)
2. Vitesse Arnhem (Gelredome)
3. FC Twente (Arke Stadion)
4. VV Venlo (Stadion de Koel)
5. GAE Deventer (de Adelaarshorst)
6. FC Emmen (Univé Stadion)
7. BV Veendam (de Langeleegte)
+ 6 Grounds tot 4e Division of een Tribune

Belgie
8. AS Eupen (Stadion am Kehrweg)
9. KAA Gent (Jules Ottenstadion)
+ 1 Ground in de 3e Division

Frankrijk
10. FC Metz (Stade Saint Symphorien)
11. Lille OSC (Stadium Lille Métropole)

Duitsland
12. FC Schalke 04 (Arena AufSchalke)
13. Bayern München oud (Olympiastadion)
14. Bayern München nieuw (Allianz-Arena)
15. Borussia Dortmund (Westfalenstadion)
16. Borussia Mönchengladbach oud (Stadion Bökelberg)
17. Hannover 96 (Niedersachsenstadion)
18. Werder Bremen (Weserstadion)
19. VfL Bochum (Ruhrstadion)
20. Hansa Rostock (Ostseestadion)
21. VfL Wolfsburg (Volkswagen-Arena)
22. Hamburger SV (AOL-Arena)
23. Arminia Bielefeld (Schüco-Arena)
24. SC Freiburg (Badenova-Stadion)
25. 1. FC Köln (Rhein-Energie-Stadion)
26. MSV Duisburg (Wedaustadion)
27. LR Ahlen (Wersestadion)
28. VfL Osnabrück (Osnatel-Arena)
29. Rot-Weiß Oberhausen (Niederrheinstadion)
30. Eintracht Trier (Moselstadion)
31. SV Meppen (Emslandstadion)
+ 160 Grounds tot 5e Division of een Tribune

Oostenrijk
32. Austria Salzburg (WM-Stadion Wals-Siezenheim)

Polen
33. Jagiellonia Bialystok (Stadion Hetman)

Tsjechíe
34. Slavia Praha (Stadion Evzena Rosického)

---------------------------------------------------------------------

Vrijdag: FC Omniworld vs. SC Cambuur
25. Oct.: AFC vs. MVV in het Olympisch Stadion
pi_31344201
Bist du ein Deutscher?
pi_31344357
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Bist du ein Deutscher?
Ja bin ich! Bin durch Zufall in diesem Forum gelandet. Wohne in der nähe von Meppen (bei Emmen, Enschede)
pi_31345708
willkommen!
pi_31346143
Wilkommen, und danke fur die info . Essen spielt in november geleichzeitig mit Leverkusen, Essen kann dan ein back-up sein wenn ich keine karten bekommen kan fur Leverkusen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31346562
Naja also in Leverkusen ist ja bekanntlich JEDES Spiel ausverkauft. Du redest vom Wochenende Leverkusen-Hamburg und Essen-Erfurt, ja? Ich denke Hamburg wird viele Gäste mitbringen so dass es mit Karten für den Gästeblock doch sehr schwierig wird! Vergiss nicht dass das Spiel in Essen um 14 Uhr angepfiffen wird, in Leverkusen allerdings um 15:30 Uhr.
Tot ziens
Thomas

PS: Sorry voor duits! Ik probeer nederlands schrijven.

[ Bericht 8% gewijzigd door Emskopp82 op 10-10-2005 23:38:16 ]
pi_31346570
Ja hallo, maak er effe een Duits topic van .

Dan kan ik het niet meer volgen .
pi_31347701
Dit begrijp je toch nog wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')