Dat moet een eitje worden met alleen Cardiff,Charlton en Omniworld die zeker zijn dir seizoen bij mijquote:Op maandag 27 juni 2005 17:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
Doel voor komende seizoen is de gloryhuntende DG in te halen. Dat wordt dus hopen op een lang Europees avontuur voor Willem II.
Een leeg stadion bezoeken is ook leuk hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zonder wedstrijd bezoeken is niks... Daarvoor ga je toch naar een stadion.
Maar het is het Groundhoppers-topic. Dat is dus stadions bezoeken met of zonder wedstrijd, hoewel ik een wedstrijd bezoeken stukken leuker vind.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Een leeg stadion bezoeken is ook leuk hoor.
Maar ik ben het eens dat alleen een wedstrijd bezoeken mee moet tellen.
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat moet een eitje worden met alleen Cardiff,Charlton en Omniworld die zeker zijn dir seizoen bij mij
Ik ben in het Gelredome geweest bij een concert maar niet bij een wedstrijd.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zonder wedstrijd bezoeken is niks... Daarvoor ga je toch naar een stadion.
Jijquote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef SE7 het volgende:
[..]
![]()
Wie gaat jou kaarten voor Charlton leveren dan?![]()
Schandalig dat je nog niet bij Omniworld geweest bent!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:34 schreef Maja het volgende:
Volgend seizoen eens kijken om onderstaande nog niet bezochte stadions in mijn lijst terecht gaan komen:
FC Omniworld
Helmond Sport
FC Eindhoven
De Graafschap
Cambuur
Go Ahead Eagles
Eigenlijk schandalig dat ik 'n aantal hiervan nog nooit bezocht heb![]()
Nee, in Kerkrade ben ik ook nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef DarkShine het volgende:Behoorde jij tot die 3 Volendamsupporters bij de laatste Roda-Volendam?
Dus er ontbreken nog 2 stadions in je lijstje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Maja het volgende:
[..]
Nee, in Kerkrade ben ik ook nog nooit geweest.![]()
En de kans is groot dat ik ik daar volgend seizoen ook niet kom![]()
En Brunton Parkquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
als alles lukt staan voor het komend half jaar iig Estadio Mestalla van Valencia en het TOP Oss Stadion op de lijst om te gaan bezoeken
quote:
Kwam vandaag foto's tegen uit de nacompetitie Fortuna - FC Volendam. Wij hadden toen problemen met de stewards in het uitvak omdat ik een Roda shirt aanhad.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Maja het volgende:
[..]
Nee, in Kerkrade ben ik ook nog nooit geweest.![]()
En de kans is groot dat ik ik daar volgend seizoen ook niet kom![]()
Yeah right,als Carlisle uberhaupt al bezocht wordt is dat zeker niet door een Carlisle volger hier...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als k t geld heb ga k dit seizoen zeker naar Carlisle
quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yeah right,als Carlisle uberhaupt al bezocht wordt is dat zeker niet door een Carlisle volger hier...
zal wel moeten anders degradeer jequote:Op donderdag 30 juni 2005 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben volgens mij zelfs een paar plaatsjes gezakt![]()
Zondag komt er misschien een stadion bij en volgend seizoen wil ik de 50 halen
Eigenlijk moeten we er een weddenschap van maken. Als een Barnetfan als eerste Carlisle bezoekt moeten allen Carlisle-gloryhunters een Barnet avatar nemen voor een half jaar en als een Carlisle-gloryhunter als eerste Carlisle bezoekt, neem ik een Carlisle avatar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yeah right,als Carlisle uberhaupt al bezocht wordt is dat zeker niet door een Carlisle volger hier...
Kunnen we weleens doen,maar ik ga dan wel mee naar Carlislequote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we er een weddenschap van maken. Als een Barnetfan als eerste Carlisle bezoekt moeten allen Carlisle-gloryhunters een Barnet avatar nemen voor een half jaar en als een Carlisle-gloryhunter als eerste Carlisle bezoekt, neem ik een Carlisle avatar.![]()
Als je nou eens niet zou gaan gloryhunten dit jaar...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kunnen we weleens doen,maar ik ga dan wel mee naar Carlisle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |