Altijd wel....... kan geen miskoop worden. Ik bedoel,.. jij kan nu de coolste games tegen een mooie prijs kopen. Iets waar wij de afgelopen 4 jaar al honderden euro's in gegooit hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:05 schreef Elvi het volgende:
Op de vraag waar ik de afgelopen 5 jaar was: Ik dacht dat meisjes geen PS2 mochten hebben en geen monsters overhoop mochten knallen!Wist ik veel
![]()
Maar goed nu wil ik m wel omdattie nu niet zo heel duur meer is en ik goed gespaard hebMaar nu weet ik niet of het wel de moeite waard is dus...
![]()
Wat zijn eigenlijk alle RPG's die nog voor de PS2 uitkomen, of net uit zijn. En welke daarvan zijn de moeite?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:03 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Radiata Stories screens !
En die spellen blijven voorlopig nog wel in de handel? Ook als die ps3 al uit is?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd wel....... kan geen miskoop worden. Ik bedoel,.. jij kan nu de coolste games tegen een mooie prijs kopen. Iets waar wij de afgelopen 4 jaar al honderden euro's in gegooit hebben
Nee op den duur zullen de PS2 games wel verdwijnen, maar dat duurt nog wel erg lang denk ik. Kijk maar naar PSone games.... zijn nog te koop. Plus je kan je oude games straks gewoon nog op je PS3 gamenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
En die spellen blijven voorlopig nog wel in de handel? Ook als die ps3 al uit is?
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:12 schreef Jebus het volgende:
Ik post het hier nog maar een keer
De RPG Shin Megami Tensei komt ook deze week uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IGN review (8,6) http://ps2.ign.com/articles/550/550199p1.html
Ziet er wel hip uit voor een RPG
De trailer: http://www.gametrailers.com/player.php?id=3514&type=mov
Er lijkt ook rol weggelegd te zijn voor Dante uit DMCZiet er echt supercool uit ik ben beniewd
Heb veel interesse gekregen in deze titel vandaag. Veel over gelezen en gekeken. Ziet er uit als een top RPG !quote:Op maandag 27 juni 2005 12:12 schreef Jebus het volgende:
Ik post het hier nog maar een keer
De RPG Shin Megami Tensei komt ook deze week uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IGN review (8,6) http://ps2.ign.com/articles/550/550199p1.html
Ziet er wel hip uit voor een RPG
De trailer: http://www.gametrailers.com/player.php?id=3514&type=mov
Er lijkt ook rol weggelegd te zijn voor Dante uit DMCZiet er echt supercool uit ik ben beniewd
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef H.Flick het volgende:
God of War wilde ik vanmiddag ook halen. Ik heb echter toch gekozen voor Conker op de Xbox.
Conker is een stom knaagdier, Kratos is de man!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:26 schreef H.Flick het volgende:
Nou, Conker is toevallig ook zeer vermakelijk
Is niet zo moeilijk hoor. Aan de onderkant van je PS2 zitten van die plasic "vierkantjes". Deze moet je eruit halen, evenals de vierkante rubberen voetjes (dit lukt al met je nagels). Daaronder zitten alle schroeven. Draai ze los en je hebt je Ps2 in no time open. Je moet alleen wel je "garantie-sticker" eraf halen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:14 schreef Jebus het volgende:
Ik heb het gevoel dat er stof op mijn lens zit, dus nu wil ik mijn ps2 open maken om hem schoon te maken, maar hoe maak je dat ding in godsnaam open? Ik zie nergens schroefjes ofzo zitten. Of is het sterk af te raden hem open te maken?
Ok thnx ik ga het proberen. Garantie heb ik toch niet meerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor. Aan de onderkant van je PS2 zitten van die plasic "vierkantjes". Deze moet je eruit halen, evenals de vierkante rubberen voetjes (dit lukt al met je nagels). Daaronder zitten alle schroeven. Draai ze los en je hebt je Ps2 in no time open. Je moet alleen wel je "garantie-sticker" eraf halen.
39 bij playquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Jebus het volgende:Shin Megami Tensei is 45 euro nieuw en nu te koop
GOWquote:Op maandag 27 juni 2005 21:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Conker is een stom knaagdier, Kratos is de man!
Free record shop? Dixons? Gamezaak?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik was net even bij de Bart Smit (wat een gekkenhuis is het daar trouwens op woensdag middag), maar ze hadden GOW niet
.
Ga ik zometeen even kijken. Ik kwam net toevallig langs een Bart Smit en liep even naar binnen, ik was ook niet gericht op zoek.quote:
ik begin em minder te vinden nu naar 6 uur spelen, 1 eindbaas gehad en de puzzles zijn meer irritant dan dat ze leuk zijnquote:
Is de game makkelijk/moeilijk?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik begin em minder te vinden nu naar 6 uur spelen, 1 eindbaas gehad en de puzzles zijn meer irritant dan dat ze leuk zijn
m.a.w. Hij is toch niet zo moeilijk als Ninja Gaiden?!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is de game makkelijk/moeilijk?
Heel veel standen. Die puzzles vind ik overigens prima te doen. Heb Pandora's box net gescoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uhhuh, daar komt het op neerquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
m.a.w. Hij is toch niet zo moeilijk als Ninja Gaiden?!
ik speel em op normal , vrij makkelijke gamequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uhhuh, daar komt het op neerLevel 1 t/m 3 bij NG waren nog wel leuk, zo moeilijk mag een game van mij tegen het einde zijn
Coolquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:58 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Shin Megami Tensei vanmiddag gehaald en hij is top. Het is een soort kruising tussen Final Fantasy en Pokemon (alleen het goede uit pokemon) maar dan in een soort neo post apocalyptische setting, als je begrijpt wat ik bedoel. Het leuke is dat je team eigenlijk uit 1 gast bestaat en de rest kan je helemaal zelf invullen. Je moet met demons praten die je tegenkomt en ze proberen te overtuigen zodat ze bij je team komen, en dan levelen ze up, kunnen ze evolven en je kan ze fusen om nog sterkere demons te krijgen. (vandaar het pokemon effect) En Dante uit devil may cry die jaagt op je omdat je zelf half demon bent dat is ook erg cool gedaan ("I'm sure I've seen that guy before somewhere"
)
Al met al, top dus.
[afbeelding]
Al die games..... houd het ooit opquote:
Inderdaadquote:
Moet ik deze ook weer gaan halenquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:58 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Shin Megami Tensei vanmiddag gehaald en hij is top. Het is een soort kruising tussen Final Fantasy en Pokemon (alleen het goede uit pokemon) maar dan in een soort neo post apocalyptische setting, als je begrijpt wat ik bedoel. Het leuke is dat je team eigenlijk uit 1 gast bestaat en de rest kan je helemaal zelf invullen. Je moet met demons praten die je tegenkomt en ze proberen te overtuigen zodat ze bij je team komen, en dan levelen ze up, kunnen ze evolven en je kan ze fusen om nog sterkere demons te krijgen. (vandaar het pokemon effect) En Dante uit devil may cry die jaagt op je omdat je zelf half demon bent dat is ook erg cool gedaan ("I'm sure I've seen that guy before somewhere"
)
Al met al, top dus.
[afbeelding]
Ik heb 'm ook maar op mn wishlist gezetquote:
Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boxart Tales of Legendia:
[afbeelding]
Vind m niet zo mooi eigenlijk
Net zoals FFX-2 (quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59867quote:When the dust settles on the PS2 era and it's time to sit back and reflect upon the system's best games, God Of War stands out as an absolute colossus that towers over the competition - on any format. It not only deserves to become part of any gamer's (not just PS2 owners') collection in the immediate future, but will be held aloft as one of the true greats of this generation. It's not often a game just comes along and floors the competition, but that God Of War does so in such breathtaking style is incredible. For the love of God, buy it.
Uhhuh. Lijkt me cool om te zien hoe ze dat uitwerken. Tis echt iets nieuws voor zover ik weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !
Briljante reviewquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef H.Flick het volgende:
Als je God of War nog niet hebt gaat dit je zeker over de streep trekken. De Eurogamer review.
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59867
Misschien moet ik het spel toch nog eens een tweede kans geven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:31 schreef Chocobo het volgende:
Briljante reviewHoe groot is het spel eigenlijk ?
huh ? Heb je hem nog niet uitgespeeld dan? Ben je gestopt ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het spel toch nog eens een tweede kans geven.
Je bent zwakquote:
ze zullen het mischien gelijk spelen maar wel 2 keer zoveel mensen die het orgineel hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef P-Style het volgende:
Eigenlijk zouden alle games ¤20,- moeten zijn! Ook nieuwe games. Ik weet zeker dat dan véél meer mensen spellen kopen en dat de consolefabrikanten er uiteindelijk ook meer mee verdienen.
Nou ja... ¤40,- voor een nieuwe game dan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef Gamedemon het volgende:
ze zullen het mischien gelijk spelen maar wel 2 keer zoveel mensen die het orgineel hebben
je hebt altijd nog triestelingen die liever een console om laten bouwen voor 50 euro dan zo nu en dan 20 euro er aan uit te geven
Dat heb ik ook gelezen. Ik heb een ander elfje gefused, zo'n vuurelfjequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef Jebus het volgende:
Je hebt toch niet dat begin elfje weggedaan he?? Die verandert op het laatst in een super machtige demon stond in het boekje
En met die auto-knop ros je lekker snel door de random encounters heen, dat vind ik ook fijn!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het ook wel fijn dat het spel een NTSC mode heeft! Geen lelijke randen dus!
Hehe ziet er best netjes uit, misschien wat meer gebouwen. En je belichting klopt niet want die zon staat achter terwijl hij van voren belicht wordt. Nog ff riggen en in een coole pose zettenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:00 schreef menesis het volgende:
Ik ben bezig om ratchet & clank een beetje na te maken en vroeg me af wat jullie gamefreaks ervan vinden:
[[url=http://img28.imageshack.us/img28/2028/ratchetandclank20tb.th.jpg]afbeelding][/URL]
(hij is nog niet af btw)
Daar heb ik nog geen last van gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:05 schreef Jebus het volgende:
[..]
Hij is soms wat moeilijk, dan moet je redelijk wat levelen
Als je een skelet met een matador outfit tegenkomt moet je het maar ff meldenquote:
Het gaat nu al constant fout tijdens normale random encountersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:10 schreef Jebus het volgende:
[..]
Als je een skelet met een matador outfit tegenkomt moet je het maar ff melden![]()
Ik ben bij de matadorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:10 schreef Jebus het volgende:
[..]
Als je een skelet met een matador outfit tegenkomt moet je het maar ff melden![]()
Zo heb ik het gedaan:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben bij de matador. Die is echt lastig. Ik ben nu level 15, maar dat is dus niet genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sold my Soul to Sony
beste onimusha uit de serie, hijs ongeveer 8 uur lang maar erg leuk om te spelenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:37 schreef xienix84 het volgende:
Ik heb net van de week Onimusha 3 besteld, lijkt me een erg leuk spel. Maar ik vroeg me ook af wat de ervaringen van mensen hier zijn mbt dat spel?
Is het inderdaad zo kort, ook als je alle paden bewandeld?
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:07 schreef H.Flick het volgende:
oh Notorious! Ga maar naar de winkel om Shin Megamei Tensei te kopen, want hier is de Eurogamer review!.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59988
geen duckhunt maar wel time crisis enzoquote:Op zondag 10 juli 2005 23:15 schreef menesis het volgende:
ik zie nu btw ook lightguns voor de PS2 op die site, maar welke games ondersteunen dat eigenlijk!? bestaat Duckhunt PS2 ofzo? :p
url
Niks fatsoenlijks. Dit genre is toch weggelegd voor de PC. Maar de PS3 moet straks op HDTV, met USB-toetsenbord en -muis toch prima strategiespellen kunnen draaien!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wat is er op de PS2 eigenlijk aan strategie spellen zoals Command&Conquer en Age of empires ??
Maar het is zo'n gedoe... Een toetsenbord én muis vanuit je luie stoelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niks fatsoenlijks. Dit genre is toch weggelegd voor de PC. Maar de PS3 moet straks op HDTV, met USB-toetsenbord en -muis toch prima strategiespellen kunnen draaien!
Nou... dan niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar het is zo'n gedoe... Een toetsenbord én muis vanuit je luie stoelDaar gaat dan het hele 'consolegamen' de deur uit. Nee, voor mij hoeft dat niet.
Ghehe, klinkt als een 'duh' hequote:
Draadloos! Op schoot!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, klinkt als een 'duh' heMaar ik bedoel dus meer te zeggen 'hoe wil je in godsnaam met tobo en muis gamen achter je PS'? Aan tafel?
![]()
![]()
Ga jij nou maar Shin Megami Tensei kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe, klinkt als een 'duh' heMaar ik bedoel dus meer te zeggen 'hoe wil je in godsnaam met tobo en muis gamen achter je PS'? Aan tafel?
![]()
![]()
Een rts kan toch ook nog wel zonder toetsenbord? Ik zie een rts wel zitten op de Revolution, dat je met je ds en stylus als muis aan de gang gaat, en dat door een knop inhouden hij een andere functie krijgt, zoals zoomen of scrollen of selecteren of whatever.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hear, Hear!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:00 schreef Jebus het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Shin Megami Tensei kopenSerieus ik bedoel , 45 euro, dat is dan 22 bier minder, blijf je gewoon 2 avonden thuis
![]()
Hangt er vanaf wat je in de aanbieding hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:31 schreef Markster het volgende:
Wie wil er games ruilen ?
Onlinemode zit er niet in?!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:53 schreef Markster het volgende:
- Killzone (enkel offline, onlinemode zit er niet in )
Nee ik weet niet, ik schijn een andere versie te hebben ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Onlinemode zit er niet in?!Heb je die van de dvd-rom af gekrast ofzo?
Wat de hel?! En wat staat er op de voorkant van het doosje? Als daar "met online play" staat (wat er ook moét staan), dan kun je er gewoon mee online. Misschien kun je geen online mode selecteren omdat je geen netwerkadapter in je PS2 geprikt hebt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:31 schreef Markster het volgende:
Nee ik weet niet, ik schijn een andere versie te hebben ofzo
Ik kan gewoon met geen mogelijkheid online, simpelweg omdat ik alleen maar 1 of 2 players kan kiezen bij battlefield. Nergens online oid.
Ik ben wel blond, maar niet domquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat de hel?! En wat staat er op de voorkant van het doosje? Als daar "met online play" staat (wat er ook moét staan), dan kun je er gewoon mee online. Misschien kun je geen online mode selecteren omdat je geen netwerkadapter in je PS2 geprikt hebt?
Je hebt dus gewoon een hele gare mislukte versie?!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Markster het volgende:
Ik ben wel blond, maar niet dom
Al me andere games kunnen wel online. Dus aan me verbinding ligt het echt niet. De functie zit er gewoon niet in. Er staat wel "with net play" op het hoesje, maar er viel mij 1 dingetje op. Er staat een gele stip op mijn hoesje, naast het pegi rating icoon. Die staat niet op de hoesjes die ik in me winkel heb liggen.
Wilde net even online gaan proberen, maar dan moet je eerst een update van 3000KB downloaden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:16 schreef P-Style het volgende:
Zal toch eens kijken of ik niet online kom.
Het spel schijnt pittig te zijn dus Noot zou hem moeten laten liggenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:07 schreef H.Flick het volgende:
oh Notorious! Ga maar naar de winkel om Shin Megamei Tensei te kopen, want hier is de Eurogamer review!.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59988
Het is redelijk veel trial&error, zeker bij de wat lastigere bossfights. Maar als je eenmaal de juiste combinatie van characters hebt valt het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het spel schijnt pittig te zijn dus Noot zou hem moeten laten liggen
RPG's zijn een heel ander soort games dan hack n slash, dus daar maakt me de moeilijkheidsgraad niet van uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het spel schijnt pittig te zijn dus Noot zou hem moeten laten liggen
Ik weet het Gijs...... het was ook gewoon een dis !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RPG's zijn een heel ander soort games dan hack n slash, dus daar maakt me de moeilijkheidsgraad niet van uit.
Stap in dan!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs...... het was ook gewoon een dis !
Devil May Cry 1&3 zijn toch wel de toppers op hack&slash gebied voor mij. (ik vind het nog steeds beter dan god of warquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:23 schreef Frenzer het volgende:
Ik heb laatst ook een PS2 gekocht, maar nu wilde ik wel effe weten wat nou echte 'musthave' games zijn. Want ik heb werkelijk geen idee wat voor soort en welke spellen de moeite waard zijn.
Ik zeg er wel bij dat ik wel van de hack 'n slash hou![]()
Dus misschien kunnen jullie van elke genre je favo game vertellen.![]()
bedankt![]()
DMC series zijn idd erg goed maar dat gaat me echt te snelquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hack 'n Slash: God of War, Devil May Cry en evt Prince of Persia Warrior Within (al heeft die een dik platform spring element)
Jeetje... niet dat ik weet. De nieuwe Arc the Lad (weet de volledige titel even niet) kan dat wel maar ik weet niet of die een PAL release krijgt !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:46 schreef KumA het volgende:
zijn er strategie rpgs als disgaea voor de ps2 die je online kan spelen?
Ik moet wel een NTSC release hebben, maar ik weet niet meer waar, maar ik had ergens gelezen dat de online versie van arc the lad een beetje zou tegenvallen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje... niet dat ik weet. De nieuwe Arc the Lad (weet de volledige titel even niet) kan dat wel maar ik weet niet of die een PAL release krijgt !
Dat klopt idd..... Phantasy Star gaat ook online voor PS2.... meer weet ik nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:49 schreef KumA het volgende:
[..]
Ik moet wel een NTSC release hebben, maar ik weet niet meer waar, maar ik had ergens gelezen dat de online versie van arc the lad een beetje zou tegenvallen.
zijn er ook hack 'n slash die met z'n 2en kan doen? Dus niet tegen elkaar, maar zij aan zijquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hack 'n Slash: God of War, Devil May Cry en evt Prince of Persia Warrior Within (al heeft die een dik platform spring element)
En ik maar denken dat ik de enige was die met Shin Megami speelde. Wat een tof spel zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:00 schreef Jebus het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Shin Megami Tensei kopenSerieus ik bedoel , 45 euro, dat is dan 22 bier minder, blijf je gewoon 2 avonden thuis
![]()
Best bizar eigenlijk... Een lòsse Eyetoy camera is al ¤39,95!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:21 schreef Markster het volgende:
Eyetoy play2 + camera is bij Bart Smit nu 39,95.
nope. laats eye toy camera voor 15 euro gekocht in de winkel gekochtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Best bizar eigenlijk... Een lòsse Eyetoy camera is al ¤39,95!
Serieus? Da's best goedkoop!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
nope. laats eye toy camera voor 15 euro gekocht in de winkel gekocht
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:34 schreef Markster het volgende:
Dat eyetoy chat he, wordt dat nou nog een beetje gebruikt door mensen? Heb niet het idee dat dat spul nou populair is eigenlijk..
Nee,.... dat is Zidanequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis wel de lelijkste hoofdpersoon ooit wa?
Zidane was tof gekquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... dat is ZidaneDeze is heerlijk knap en gay
![]()
Ik vond Tidus echt een mindere character....quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:09 schreef peristilius het volgende:
En t is nog een kneus ook, FF hoofdpersonen horen cool en zelfstandig te zijn, deze gast is gewoon een prutser.
Idd was ook zon zielig jongetje, Cloud, Squall en Zidane waren tenminste stoer en hielden het hoofd koel (alleen draaide Cloud nogal door en Squall een klein beetje).quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond Tidus echt een mindere character....
Yuna maakte veel goed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond Tidus echt een mindere character....
We krijgen een game met Vincent Valentine, dat komt in de buurt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef PandorasBox het volgende:
Nee, geen hoofdpersonage met veel spieren enzo. Geen rambo type.
Iemand zoals Dante uit Devil May Cry zou een perfecte FF hoofdpersonage zijn.![]()
Maar dan wel als tiener met (het liefst) blond stekelig haarquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef PandorasBox het volgende:
Iemand zoals Dante uit Devil May Cry zou een perfecte FF hoofdpersonage zijn.![]()
Dank voor het linkje Hern Flick.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik hou d'r niet van, maar de reviews zijn goed.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920588.asp?q=tekken
Volgens mij komt dat gewoon doordat ze allemaal gladde gay gezichten hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:06 schreef xienix84 het volgende:
Hoe zat het nu precies dat alle FF hoofdpersonen, of een aantal, echt heel erg op de band Japanse band Gackt lijken???Weet iemand daar meer van??
Overigens, is Star Ocean till the end of time een beetje een leuk spel?
Gackt is een gast, geen band. Volgens mij is het meer zo dat gackt graag op de personages uit FF wil lijken. Hij verkleed zich als allerlij verschillende figuren (ook castlevania lookalikes enzo) dus misschien heeft ie zijn draai nog niet zo gevondenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:06 schreef xienix84 het volgende:
Hoe zat het nu precies dat alle FF hoofdpersonen, of een aantal, echt heel erg op de band Japanse band Gackt lijken???Weet iemand daar meer van??
Overigens, is Star Ocean till the end of time een beetje een leuk spel?
over dante gesproken DMC3 is 28 euro bij play.comquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef PandorasBox het volgende:
Een zeer tof spel. Voor zo een prijsje mag je hem natuurlijk niet laten liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
over dante gesproken DMC3 is 28 euro bij play.com
*besteld heeft
Ik ken eigenlijk bar weinig co-op PS2 spellen, in half-life zit een apart co-op deel en star wars: jedi starfighter heeft gewoon co-op. Voor de rest kan ik op het moment geen andere co-op spellen bedenken, misschien SOCOM of Ghost Recon 2 maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:48 schreef koei het volgende:
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een PS2, maar ben nog niet zo thuis in de spellen. Welke spellen zijn aan te raden voor twee spelers, en dan bij voorkeur co-op?
VT2 is gewoon heel erg goed, zowel op PS2 als op de DCquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef mordradead het volgende:
pro evo is (als je er van houd) natuurlijk leuk met 2 spelers virtua tennis 2 ook (al weet ik niet of die wel van dc kwaliteit is op de ps2)
Alle vechtspellen, oa: Tekken 5, Soul Calibur 2, DBZ budokai 3, Guilty Gear X-2, Virtua Fighter 4 etc etcquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:18 schreef koei het volgende:
hmm, geen co-op dus..
En gewone leuke 2 speler spellen, welke zijn dan aan te raden?
Da's een héél mooi prijsje voor een héle mooie game!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:30 schreef Chocobo het volgende:
God of War via Ebay op de kop kunnen tikken... nieuw en gesealed voor 35 euro
Ja dat vond ik ook. Lijkt me een briljant spel en de Eurogamer review en de positieve reacties hier hebben me overgehaald. Maarja.... het kan ook eigenlijk niet fout gaan voor 35 euroquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's een héél mooi prijsje voor een héle mooie game!
Dat las ik weer op IGN... spel zit bordevol extra's. IGN gaf zelfs aan dat dit een voorbeeldspel wat betreft extra's zou kunnen zijn. Zonder te spoileren.... wat zijn o.a. die extra's dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:41 schreef H.Flick het volgende:
God of War is schitterend! Als ik Shin Megadinges Tendinges uitgespeeld heb ga ik GoW zeker nog een keer doen om de rest van de extra's te unlocken.
Je kunt filmpjes unlocken waarin je levels te zien krijgt die het spel niet gehaald hebben, inclusief commentaar waarom ze het niet gehaald hebben etc. Je kunt 3D modellen bekijken van 'afgekeurde' monsters. En als je het spel helemaal uitspeelt (dus ook op God mode) dan kun je meer te weten komen over het verleden en de toekomst van bepaalde personen uit het spel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat las ik weer op IGN... spel zit bordevol extra's. IGN gaf zelfs aan dat dit een voorbeeldspel wat betreft extra's zou kunnen zijn. Zonder te spoileren.... wat zijn o.a. die extra's dan?
Vaag ik dacht ergens gelezen te hebben dat Europa tegenwoordig een grotere markt was dan Amerika voor playstationquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:11 schreef BMH het volgende:
PlayStation 2 Hardware
Met betrekking tot de 'slim' PS2 is dat ook het gevalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:44 schreef Jebus het volgende:
[..]
Vaag ik dacht ergens gelezen te hebben dat Europa tegenwoordig een grotere markt was dan Amerika voor playstation
Ik had hier helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
*besteld heeft
Ziet er goed uit, maar DQVIII is toch van square-enix?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef PandorasBox het volgende:
Van de makers van Dark Cloud en Dragon Quest VIII...zie je ook aan de stijl.
Velen maken deze fout...quote:Op zondag 24 juli 2005 16:22 schreef Jebus het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar DQVIII is toch van square-enix?
Godverquote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef PandorasBox het volgende:
Ik weet niet of jullie deze al gezien hebben...
Level 5's Rogue Galaxy voor de Ps2:
http://www.gamespot.com/ps2/rpg/roguegalaxy/media.html
Mooi filmpje.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand Grandia 2 gespeeld?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:43 schreef Jebus het volgende:
Door al die mooie beelden van Grandia 3 ben ik ook geintresseerd geraakt in Grandia 2 voor de ps2, die nu goedkoop is. Heeft iemand die gespeeld en iIs die de moeite waard?
Ik heb de Dreamcast versie gegamed (als dat 2 is) en die was coolquote:
Zijn er bij Play.com nou geen bezorgkosten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
*besteld heeft
Neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef Frenzer het volgende:
[..]
Zijn er bij Play.com nou geen bezorgkosten?
Jaquote:Geldt dat ook als je ze naar Nederland laat sturen?
jaquote:En kan je alleen maar met creditcard betalen?
Ps2 prijsdaling?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:32 schreef Jim.Beam het volgende:
Wanneer wordt hij weer eens wat goedkoper? Zit al tijdje te azen op een Pstwo maar 139,00 vind ik nog net iets teveel, voor 100,00 euro mogen ze hem aan mij kwijt iig. Iemand een idee of er weer een prijsverlaging komt?
waar hebben ze die pakketten? die zilveren lijkt me wel wat...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:00 schreef P-Style het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik de volgende prijsdaling pas nádat de PS3 op de markt is verschenen!
Ik vind de prijs van de PS2 sowieso al best laag (jaja.. ik ben inmiddels aan de Euro gewend) en er zijn nu al vele voordelige pakketen. Zoals een PS2 + Tekken 5 voor ¤179,- of een PS2 + GT4 voor ¤179,- of een PS2 + Jak 3 + Ratchet & Clank 3 voor ¤179,- of een zilveren PS2 met twee controllers èn een memory card voor ¤179,- ...
Je moet gewoon voor zo'n pakket gaan!
Dixons, Free Record Shop, Bart Smit, Intertoys...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:30 schreef Byte_Me het volgende:
waar hebben ze die pakketten? die zilveren lijkt me wel wat...
Ik ga het bijhoudenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef Jebus het volgende:
[..]
Vertel me hoevaak je dood bent gegaan bij de eerste baas
Volgens IGN welquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:09 schreef H.Flick het volgende:
Hij is toch niet moeilijker dan Ninja Gaiden?
En dat is dan nog zonder memorycardquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:35 schreef Henk-B het volgende:
Gisteren Dvd erin, komt er weer uit zichzelf uit en daarna leest hij dus niks meer!
Kan niet gerepareerd worden!
Weten jullie mischien waar de PS 2 het goedkoopst is ??
Ik zie veel 150 euro staan, toch nog duur voor zo'n oude console!!!![]()
Als je getrained hebt in ninja gaiden is ie al een stuk beter te doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:44 schreef H.Flick het volgende:
Op normal ben ik bij de eerste baas 2 keer dood gegaan en de derde keer heb ik hem makkelijk verslagen. Zo lastig vind ik het allemaal niet. Bij Ninja Gaiden zat ik 3 dagen vast bij de eerste baas
Ik ben nu bij die cerberus met dat ijs en die is best lastig. Ik ben tot nu toe 3 keer dood gegaan en heb dan geen zin meer om het hele level opnieuw te moeten spelen. Maar het komt wel goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Jebus het volgende:
[..]
Als je getrained hebt in ninja gaiden is ie al een stuk beter te doenMaar er zitten wel pittige stukjes in hoor! Ik vind die eerste baas (ook van NG) wel humor omdat ie meteen moeilijk is zegmaar, niet van die mietjes bazen de eerste keer, dat zie je niet vaak.
Die cerberus bedoel ik met de eerste eindbaasquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben nu bij die cerberus met dat ijs en die is best lastig. Ik ben tot nu toe 3 keer dood gegaan en heb dan geen zin meer om het hele level opnieuw te moeten spelen. Maar het komt wel goed
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef Jebus het volgende:
[..]
Die cerberus bedoel ik met de eerste eindbaasZit er nog een voor dan?
Intertoys, Bartsmit, FRS. Bij FRS was hij altijd 169 euro geloof ik. Kijk ik vind zo'n pack prachtig maar dan moet er wel een memorycard bijzitten, die krengen kosten een vermogen man. En om nou 215 euro uit te geven voor Gt4 vind ik te ver gaan, 170/80 oké maar niet boven de 200quote:
Ik quote even mezelf, is het nog wel verstandig eigenlijk om nog zoveel geld uit te geven aan een machine die bijna dood is ??quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:35 schreef Henk-B het volgende:
Gisteren Dvd erin, komt er weer uit zichzelf uit en daarna leest hij dus niks meer!
Kan niet gerepareerd worden!
Weten jullie mischien waar de PS 2 het goedkoopst is ??
Ik zie veel 150 euro staan, toch nog duur voor zo'n oude console!!!![]()
Ik kan je één ding vertellen... De PS2 is voorlopig nog ècht niet dood!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef Henk-B het volgende:
Ik quote even mezelf, is het nog wel verstandig eigenlijk om nog zoveel geld uit te geven aan een machine die bijna dood is ??
Waar ik hem eigenlijk voor had was voor de WInning eleven serie, deel 9 is er binnen een week en die kan ik dus jammergenoeg niet spelen !
Wat raden julie me nu te doen ?
ksnap zoiezo niet waarom sony die memory kaarten er niet gewoon bij elk pack bijdoet, 170 euro bekt mischien lekkerder, maar als ze er gewoon 200 van maken kom je alsnog op hetzelfde bedrag uit,quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:41 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Intertoys, Bartsmit, FRS. Bij FRS was hij altijd 169 euro geloof ik. Kijk ik vind zo'n pack prachtig maar dan moet er wel een memorycard bijzitten, die krengen kosten een vermogen man. En om nou 215 euro uit te geven voor Gt4 vind ik te ver gaan, 170/80 oké maar niet boven de 200![]()
Nou ja... er is dus één pakket waar die memory card wèl bij zit!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:56 schreef Gamedemon het volgende:
ksnap zoiezo niet waarom sony die memory kaarten er niet gewoon bij elk pack bijdoet, 170 euro bekt mischien lekkerder, maar als ze er gewoon 200 van maken kom je alsnog op hetzelfde bedrag uit,
iedereen koopt een memory kaart bij zen ps2, doe die dingen er standaard bij ofzo
De kleine natuurlijk! Alleen maar voordelen en hij 's bijzonder stijlvol. En trouwens... ik denk niet dat je überhaupt nog aan een ouwe grote kunt komen! Tenzij je er eentje tweedehands koopt natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:08 schreef Henk-B het volgende:
Wat raden jullie me dan aan,. de nieuwe platte of de oude versie?
Ik heb gehoord dat er wat problemen zijn met de lens van de nieuwe?
True er is welgeteld 1 pakket waar die bijzit, dat hadden ze vanaf de launch al moeten doenquote:Op zondag 31 juli 2005 02:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... er is dus één pakket waar die memory card wèl bij zit!En dat is die met de zilveren kleine, twee controllers en natuurlijk de memory card. Voor ¤179,- Gelukkig is dat gedoe met die (proprietary) memory cards bij de PS3 tenminste afgelopen!
[..]
De kleine natuurlijk! Alleen maar voordelen en hij 's bijzonder stijlvol. En trouwens... ik denk niet dat je überhaupt nog aan een ouwe grote kunt komen! Tenzij je er eentje tweedehands koopt natuurlijk.
Oke thnx !quote:Op zondag 31 juli 2005 02:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... er is dus één pakket waar die memory card wèl bij zit!En dat is die met de zilveren kleine, twee controllers en natuurlijk de memory card. Voor ¤179,- Gelukkig is dat gedoe met die (proprietary) memory cards bij de PS3 tenminste afgelopen!
[..]
De kleine natuurlijk! Alleen maar voordelen en hij 's bijzonder stijlvol. En trouwens... ik denk niet dat je überhaupt nog aan een ouwe grote kunt komen! Tenzij je er eentje tweedehands koopt natuurlijk.
Nieuwe kopen..... mijn PS2 ging in januari dood.... direct een nieuwe platte gehaald... totaaaaaal geen spijt van uiteraard. Er komen nog zat games. Zit nu te genieten van God of War !quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik quote even mezelf, is het nog wel verstandig eigenlijk om nog zoveel geld uit te geven aan een machine die bijna dood is ??
Waar ik hem eigenlijk voor had was voor de WInning eleven serie, deel 9 is er binnen een week en die kan ik dus jammergenoeg niet spelen !
Wat raden julie me nu te doen ?
Heh, tyfus, weer eenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef PandorasBox het volgende:
Ik weet niet of jullie deze al gezien hebben...
Level 5's Rogue Galaxy voor de Ps2:
http://www.gamespot.com/ps2/rpg/roguegalaxy/media.html
Mooi filmpje.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |