Zidane was tof gekquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... dat is ZidaneDeze is heerlijk knap en gay
![]()
Ik vond Tidus echt een mindere character....quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:09 schreef peristilius het volgende:
En t is nog een kneus ook, FF hoofdpersonen horen cool en zelfstandig te zijn, deze gast is gewoon een prutser.
Idd was ook zon zielig jongetje, Cloud, Squall en Zidane waren tenminste stoer en hielden het hoofd koel (alleen draaide Cloud nogal door en Squall een klein beetje).quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond Tidus echt een mindere character....
Yuna maakte veel goed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond Tidus echt een mindere character....
We krijgen een game met Vincent Valentine, dat komt in de buurt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef PandorasBox het volgende:
Nee, geen hoofdpersonage met veel spieren enzo. Geen rambo type.
Iemand zoals Dante uit Devil May Cry zou een perfecte FF hoofdpersonage zijn.![]()
Maar dan wel als tiener met (het liefst) blond stekelig haarquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef PandorasBox het volgende:
Iemand zoals Dante uit Devil May Cry zou een perfecte FF hoofdpersonage zijn.![]()
Dank voor het linkje Hern Flick.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik hou d'r niet van, maar de reviews zijn goed.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920588.asp?q=tekken
Volgens mij komt dat gewoon doordat ze allemaal gladde gay gezichten hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:06 schreef xienix84 het volgende:
Hoe zat het nu precies dat alle FF hoofdpersonen, of een aantal, echt heel erg op de band Japanse band Gackt lijken???Weet iemand daar meer van??
Overigens, is Star Ocean till the end of time een beetje een leuk spel?
Gackt is een gast, geen band. Volgens mij is het meer zo dat gackt graag op de personages uit FF wil lijken. Hij verkleed zich als allerlij verschillende figuren (ook castlevania lookalikes enzo) dus misschien heeft ie zijn draai nog niet zo gevondenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:06 schreef xienix84 het volgende:
Hoe zat het nu precies dat alle FF hoofdpersonen, of een aantal, echt heel erg op de band Japanse band Gackt lijken???Weet iemand daar meer van??
Overigens, is Star Ocean till the end of time een beetje een leuk spel?
over dante gesproken DMC3 is 28 euro bij play.comquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef PandorasBox het volgende:
Een zeer tof spel. Voor zo een prijsje mag je hem natuurlijk niet laten liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
over dante gesproken DMC3 is 28 euro bij play.com
*besteld heeft
Ik ken eigenlijk bar weinig co-op PS2 spellen, in half-life zit een apart co-op deel en star wars: jedi starfighter heeft gewoon co-op. Voor de rest kan ik op het moment geen andere co-op spellen bedenken, misschien SOCOM of Ghost Recon 2 maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:48 schreef koei het volgende:
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een PS2, maar ben nog niet zo thuis in de spellen. Welke spellen zijn aan te raden voor twee spelers, en dan bij voorkeur co-op?
VT2 is gewoon heel erg goed, zowel op PS2 als op de DCquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef mordradead het volgende:
pro evo is (als je er van houd) natuurlijk leuk met 2 spelers virtua tennis 2 ook (al weet ik niet of die wel van dc kwaliteit is op de ps2)
Alle vechtspellen, oa: Tekken 5, Soul Calibur 2, DBZ budokai 3, Guilty Gear X-2, Virtua Fighter 4 etc etcquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:18 schreef koei het volgende:
hmm, geen co-op dus..
En gewone leuke 2 speler spellen, welke zijn dan aan te raden?
Da's een héél mooi prijsje voor een héle mooie game!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:30 schreef Chocobo het volgende:
God of War via Ebay op de kop kunnen tikken... nieuw en gesealed voor 35 euro
Ja dat vond ik ook. Lijkt me een briljant spel en de Eurogamer review en de positieve reacties hier hebben me overgehaald. Maarja.... het kan ook eigenlijk niet fout gaan voor 35 euroquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's een héél mooi prijsje voor een héle mooie game!
Dat las ik weer op IGN... spel zit bordevol extra's. IGN gaf zelfs aan dat dit een voorbeeldspel wat betreft extra's zou kunnen zijn. Zonder te spoileren.... wat zijn o.a. die extra's dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:41 schreef H.Flick het volgende:
God of War is schitterend! Als ik Shin Megadinges Tendinges uitgespeeld heb ga ik GoW zeker nog een keer doen om de rest van de extra's te unlocken.
Je kunt filmpjes unlocken waarin je levels te zien krijgt die het spel niet gehaald hebben, inclusief commentaar waarom ze het niet gehaald hebben etc. Je kunt 3D modellen bekijken van 'afgekeurde' monsters. En als je het spel helemaal uitspeelt (dus ook op God mode) dan kun je meer te weten komen over het verleden en de toekomst van bepaalde personen uit het spel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat las ik weer op IGN... spel zit bordevol extra's. IGN gaf zelfs aan dat dit een voorbeeldspel wat betreft extra's zou kunnen zijn. Zonder te spoileren.... wat zijn o.a. die extra's dan?
Vaag ik dacht ergens gelezen te hebben dat Europa tegenwoordig een grotere markt was dan Amerika voor playstationquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:11 schreef BMH het volgende:
PlayStation 2 Hardware
Met betrekking tot de 'slim' PS2 is dat ook het gevalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:44 schreef Jebus het volgende:
[..]
Vaag ik dacht ergens gelezen te hebben dat Europa tegenwoordig een grotere markt was dan Amerika voor playstation
Ik had hier helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
over dante gesproken DMC3 is 28 euro bij play.com
*besteld heeft
Ziet er goed uit, maar DQVIII is toch van square-enix?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef PandorasBox het volgende:
Van de makers van Dark Cloud en Dragon Quest VIII...zie je ook aan de stijl.
Velen maken deze fout...quote:Op zondag 24 juli 2005 16:22 schreef Jebus het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar DQVIII is toch van square-enix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |