Niks fatsoenlijks. Dit genre is toch weggelegd voor de PC. Maar de PS3 moet straks op HDTV, met USB-toetsenbord en -muis toch prima strategiespellen kunnen draaien!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wat is er op de PS2 eigenlijk aan strategie spellen zoals Command&Conquer en Age of empires ??
Maar het is zo'n gedoe... Een toetsenbord én muis vanuit je luie stoelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niks fatsoenlijks. Dit genre is toch weggelegd voor de PC. Maar de PS3 moet straks op HDTV, met USB-toetsenbord en -muis toch prima strategiespellen kunnen draaien!
Nou... dan niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar het is zo'n gedoe... Een toetsenbord én muis vanuit je luie stoelDaar gaat dan het hele 'consolegamen' de deur uit. Nee, voor mij hoeft dat niet.
Ghehe, klinkt als een 'duh' hequote:
Draadloos! Op schoot!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, klinkt als een 'duh' heMaar ik bedoel dus meer te zeggen 'hoe wil je in godsnaam met tobo en muis gamen achter je PS'? Aan tafel?
![]()
![]()
Ga jij nou maar Shin Megami Tensei kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe, klinkt als een 'duh' heMaar ik bedoel dus meer te zeggen 'hoe wil je in godsnaam met tobo en muis gamen achter je PS'? Aan tafel?
![]()
![]()
Een rts kan toch ook nog wel zonder toetsenbord? Ik zie een rts wel zitten op de Revolution, dat je met je ds en stylus als muis aan de gang gaat, en dat door een knop inhouden hij een andere functie krijgt, zoals zoomen of scrollen of selecteren of whatever.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hear, Hear!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:00 schreef Jebus het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Shin Megami Tensei kopenSerieus ik bedoel , 45 euro, dat is dan 22 bier minder, blijf je gewoon 2 avonden thuis
![]()
Hangt er vanaf wat je in de aanbieding hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:31 schreef Markster het volgende:
Wie wil er games ruilen ?
Onlinemode zit er niet in?!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:53 schreef Markster het volgende:
- Killzone (enkel offline, onlinemode zit er niet in )
Nee ik weet niet, ik schijn een andere versie te hebben ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Onlinemode zit er niet in?!Heb je die van de dvd-rom af gekrast ofzo?
Wat de hel?! En wat staat er op de voorkant van het doosje? Als daar "met online play" staat (wat er ook moét staan), dan kun je er gewoon mee online. Misschien kun je geen online mode selecteren omdat je geen netwerkadapter in je PS2 geprikt hebt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:31 schreef Markster het volgende:
Nee ik weet niet, ik schijn een andere versie te hebben ofzo
Ik kan gewoon met geen mogelijkheid online, simpelweg omdat ik alleen maar 1 of 2 players kan kiezen bij battlefield. Nergens online oid.
Ik ben wel blond, maar niet domquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat de hel?! En wat staat er op de voorkant van het doosje? Als daar "met online play" staat (wat er ook moét staan), dan kun je er gewoon mee online. Misschien kun je geen online mode selecteren omdat je geen netwerkadapter in je PS2 geprikt hebt?
Je hebt dus gewoon een hele gare mislukte versie?!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Markster het volgende:
Ik ben wel blond, maar niet dom
Al me andere games kunnen wel online. Dus aan me verbinding ligt het echt niet. De functie zit er gewoon niet in. Er staat wel "with net play" op het hoesje, maar er viel mij 1 dingetje op. Er staat een gele stip op mijn hoesje, naast het pegi rating icoon. Die staat niet op de hoesjes die ik in me winkel heb liggen.
Wilde net even online gaan proberen, maar dan moet je eerst een update van 3000KB downloaden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:16 schreef P-Style het volgende:
Zal toch eens kijken of ik niet online kom.
Het spel schijnt pittig te zijn dus Noot zou hem moeten laten liggenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:07 schreef H.Flick het volgende:
oh Notorious! Ga maar naar de winkel om Shin Megamei Tensei te kopen, want hier is de Eurogamer review!.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59988
Het is redelijk veel trial&error, zeker bij de wat lastigere bossfights. Maar als je eenmaal de juiste combinatie van characters hebt valt het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het spel schijnt pittig te zijn dus Noot zou hem moeten laten liggen
RPG's zijn een heel ander soort games dan hack n slash, dus daar maakt me de moeilijkheidsgraad niet van uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het spel schijnt pittig te zijn dus Noot zou hem moeten laten liggen
Ik weet het Gijs...... het was ook gewoon een dis !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RPG's zijn een heel ander soort games dan hack n slash, dus daar maakt me de moeilijkheidsgraad niet van uit.
Stap in dan!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs...... het was ook gewoon een dis !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |