Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boxart Tales of Legendia:
[afbeelding]
Vind m niet zo mooi eigenlijk
Net zoals FFX-2 (quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59867quote:When the dust settles on the PS2 era and it's time to sit back and reflect upon the system's best games, God Of War stands out as an absolute colossus that towers over the competition - on any format. It not only deserves to become part of any gamer's (not just PS2 owners') collection in the immediate future, but will be held aloft as one of the true greats of this generation. It's not often a game just comes along and floors the competition, but that God Of War does so in such breathtaking style is incredible. For the love of God, buy it.
Uhhuh. Lijkt me cool om te zien hoe ze dat uitwerken. Tis echt iets nieuws voor zover ik weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !
Briljante reviewquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef H.Flick het volgende:
Als je God of War nog niet hebt gaat dit je zeker over de streep trekken. De Eurogamer review.
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59867
Misschien moet ik het spel toch nog eens een tweede kans geven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:31 schreef Chocobo het volgende:
Briljante reviewHoe groot is het spel eigenlijk ?
huh ? Heb je hem nog niet uitgespeeld dan? Ben je gestopt ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het spel toch nog eens een tweede kans geven.
Je bent zwakquote:
ze zullen het mischien gelijk spelen maar wel 2 keer zoveel mensen die het orgineel hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef P-Style het volgende:
Eigenlijk zouden alle games ¤20,- moeten zijn! Ook nieuwe games. Ik weet zeker dat dan véél meer mensen spellen kopen en dat de consolefabrikanten er uiteindelijk ook meer mee verdienen.
Nou ja... ¤40,- voor een nieuwe game dan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef Gamedemon het volgende:
ze zullen het mischien gelijk spelen maar wel 2 keer zoveel mensen die het orgineel hebben
je hebt altijd nog triestelingen die liever een console om laten bouwen voor 50 euro dan zo nu en dan 20 euro er aan uit te geven
Dat heb ik ook gelezen. Ik heb een ander elfje gefused, zo'n vuurelfjequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef Jebus het volgende:
Je hebt toch niet dat begin elfje weggedaan he?? Die verandert op het laatst in een super machtige demon stond in het boekje
En met die auto-knop ros je lekker snel door de random encounters heen, dat vind ik ook fijn!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het ook wel fijn dat het spel een NTSC mode heeft! Geen lelijke randen dus!
Hehe ziet er best netjes uit, misschien wat meer gebouwen. En je belichting klopt niet want die zon staat achter terwijl hij van voren belicht wordt. Nog ff riggen en in een coole pose zettenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:00 schreef menesis het volgende:
Ik ben bezig om ratchet & clank een beetje na te maken en vroeg me af wat jullie gamefreaks ervan vinden:
[[url=http://img28.imageshack.us/img28/2028/ratchetandclank20tb.th.jpg]afbeelding][/URL]
(hij is nog niet af btw)
Daar heb ik nog geen last van gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:05 schreef Jebus het volgende:
[..]
Hij is soms wat moeilijk, dan moet je redelijk wat levelen
Als je een skelet met een matador outfit tegenkomt moet je het maar ff meldenquote:
Het gaat nu al constant fout tijdens normale random encountersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:10 schreef Jebus het volgende:
[..]
Als je een skelet met een matador outfit tegenkomt moet je het maar ff melden![]()
Ik ben bij de matadorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:10 schreef Jebus het volgende:
[..]
Als je een skelet met een matador outfit tegenkomt moet je het maar ff melden![]()
Zo heb ik het gedaan:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben bij de matador. Die is echt lastig. Ik ben nu level 15, maar dat is dus niet genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sold my Soul to Sony
beste onimusha uit de serie, hijs ongeveer 8 uur lang maar erg leuk om te spelenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:37 schreef xienix84 het volgende:
Ik heb net van de week Onimusha 3 besteld, lijkt me een erg leuk spel. Maar ik vroeg me ook af wat de ervaringen van mensen hier zijn mbt dat spel?
Is het inderdaad zo kort, ook als je alle paden bewandeld?
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:07 schreef H.Flick het volgende:
oh Notorious! Ga maar naar de winkel om Shin Megamei Tensei te kopen, want hier is de Eurogamer review!.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59988
geen duckhunt maar wel time crisis enzoquote:Op zondag 10 juli 2005 23:15 schreef menesis het volgende:
ik zie nu btw ook lightguns voor de PS2 op die site, maar welke games ondersteunen dat eigenlijk!? bestaat Duckhunt PS2 ofzo? :p
url
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |