Coolquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:58 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Shin Megami Tensei vanmiddag gehaald en hij is top. Het is een soort kruising tussen Final Fantasy en Pokemon (alleen het goede uit pokemon) maar dan in een soort neo post apocalyptische setting, als je begrijpt wat ik bedoel. Het leuke is dat je team eigenlijk uit 1 gast bestaat en de rest kan je helemaal zelf invullen. Je moet met demons praten die je tegenkomt en ze proberen te overtuigen zodat ze bij je team komen, en dan levelen ze up, kunnen ze evolven en je kan ze fusen om nog sterkere demons te krijgen. (vandaar het pokemon effect) En Dante uit devil may cry die jaagt op je omdat je zelf half demon bent dat is ook erg cool gedaan ("I'm sure I've seen that guy before somewhere"
)
Al met al, top dus.
[afbeelding]
Al die games..... houd het ooit opquote:
Inderdaadquote:
Moet ik deze ook weer gaan halenquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:58 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Shin Megami Tensei vanmiddag gehaald en hij is top. Het is een soort kruising tussen Final Fantasy en Pokemon (alleen het goede uit pokemon) maar dan in een soort neo post apocalyptische setting, als je begrijpt wat ik bedoel. Het leuke is dat je team eigenlijk uit 1 gast bestaat en de rest kan je helemaal zelf invullen. Je moet met demons praten die je tegenkomt en ze proberen te overtuigen zodat ze bij je team komen, en dan levelen ze up, kunnen ze evolven en je kan ze fusen om nog sterkere demons te krijgen. (vandaar het pokemon effect) En Dante uit devil may cry die jaagt op je omdat je zelf half demon bent dat is ook erg cool gedaan ("I'm sure I've seen that guy before somewhere"
)
Al met al, top dus.
[afbeelding]
Ik heb 'm ook maar op mn wishlist gezetquote:
Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boxart Tales of Legendia:
[afbeelding]
Vind m niet zo mooi eigenlijk
Net zoals FFX-2 (quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59867quote:When the dust settles on the PS2 era and it's time to sit back and reflect upon the system's best games, God Of War stands out as an absolute colossus that towers over the competition - on any format. It not only deserves to become part of any gamer's (not just PS2 owners') collection in the immediate future, but will be held aloft as one of the true greats of this generation. It's not often a game just comes along and floors the competition, but that God Of War does so in such breathtaking style is incredible. For the love of God, buy it.
Uhhuh. Lijkt me cool om te zien hoe ze dat uitwerken. Tis echt iets nieuws voor zover ik weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat new game + vind ik wel cool.... na het uitspelen verder gaan met een character !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |