Godverquote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef PandorasBox het volgende:
Ik weet niet of jullie deze al gezien hebben...
Level 5's Rogue Galaxy voor de Ps2:
http://www.gamespot.com/ps2/rpg/roguegalaxy/media.html
Mooi filmpje.![]()
![]()
Van de makers van Dark Cloud en Dragon Quest VIII...zie je ook aan de stijl.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand Grandia 2 gespeeld?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:43 schreef Jebus het volgende:
Door al die mooie beelden van Grandia 3 ben ik ook geintresseerd geraakt in Grandia 2 voor de ps2, die nu goedkoop is. Heeft iemand die gespeeld en iIs die de moeite waard?
Ik heb de Dreamcast versie gegamed (als dat 2 is) en die was coolquote:
Zijn er bij Play.com nou geen bezorgkosten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
over dante gesproken DMC3 is 28 euro bij play.com
*besteld heeft
Neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef Frenzer het volgende:
[..]
Zijn er bij Play.com nou geen bezorgkosten?
Jaquote:Geldt dat ook als je ze naar Nederland laat sturen?
jaquote:En kan je alleen maar met creditcard betalen?
Ps2 prijsdaling?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:32 schreef Jim.Beam het volgende:
Wanneer wordt hij weer eens wat goedkoper? Zit al tijdje te azen op een Pstwo maar 139,00 vind ik nog net iets teveel, voor 100,00 euro mogen ze hem aan mij kwijt iig. Iemand een idee of er weer een prijsverlaging komt?
waar hebben ze die pakketten? die zilveren lijkt me wel wat...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:00 schreef P-Style het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik de volgende prijsdaling pas nádat de PS3 op de markt is verschenen!
Ik vind de prijs van de PS2 sowieso al best laag (jaja.. ik ben inmiddels aan de Euro gewend) en er zijn nu al vele voordelige pakketen. Zoals een PS2 + Tekken 5 voor ¤179,- of een PS2 + GT4 voor ¤179,- of een PS2 + Jak 3 + Ratchet & Clank 3 voor ¤179,- of een zilveren PS2 met twee controllers èn een memory card voor ¤179,- ...
Je moet gewoon voor zo'n pakket gaan!
Dixons, Free Record Shop, Bart Smit, Intertoys...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:30 schreef Byte_Me het volgende:
waar hebben ze die pakketten? die zilveren lijkt me wel wat...
Ik ga het bijhoudenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef Jebus het volgende:
[..]
Vertel me hoevaak je dood bent gegaan bij de eerste baas
Volgens IGN welquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:09 schreef H.Flick het volgende:
Hij is toch niet moeilijker dan Ninja Gaiden?
En dat is dan nog zonder memorycardquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:35 schreef Henk-B het volgende:
Gisteren Dvd erin, komt er weer uit zichzelf uit en daarna leest hij dus niks meer!
Kan niet gerepareerd worden!
Weten jullie mischien waar de PS 2 het goedkoopst is ??
Ik zie veel 150 euro staan, toch nog duur voor zo'n oude console!!!![]()
Als je getrained hebt in ninja gaiden is ie al een stuk beter te doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:44 schreef H.Flick het volgende:
Op normal ben ik bij de eerste baas 2 keer dood gegaan en de derde keer heb ik hem makkelijk verslagen. Zo lastig vind ik het allemaal niet. Bij Ninja Gaiden zat ik 3 dagen vast bij de eerste baas
Ik ben nu bij die cerberus met dat ijs en die is best lastig. Ik ben tot nu toe 3 keer dood gegaan en heb dan geen zin meer om het hele level opnieuw te moeten spelen. Maar het komt wel goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Jebus het volgende:
[..]
Als je getrained hebt in ninja gaiden is ie al een stuk beter te doenMaar er zitten wel pittige stukjes in hoor! Ik vind die eerste baas (ook van NG) wel humor omdat ie meteen moeilijk is zegmaar, niet van die mietjes bazen de eerste keer, dat zie je niet vaak.
Die cerberus bedoel ik met de eerste eindbaasquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben nu bij die cerberus met dat ijs en die is best lastig. Ik ben tot nu toe 3 keer dood gegaan en heb dan geen zin meer om het hele level opnieuw te moeten spelen. Maar het komt wel goed
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef Jebus het volgende:
[..]
Die cerberus bedoel ik met de eerste eindbaasZit er nog een voor dan?
Intertoys, Bartsmit, FRS. Bij FRS was hij altijd 169 euro geloof ik. Kijk ik vind zo'n pack prachtig maar dan moet er wel een memorycard bijzitten, die krengen kosten een vermogen man. En om nou 215 euro uit te geven voor Gt4 vind ik te ver gaan, 170/80 oké maar niet boven de 200quote:
Ik quote even mezelf, is het nog wel verstandig eigenlijk om nog zoveel geld uit te geven aan een machine die bijna dood is ??quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:35 schreef Henk-B het volgende:
Gisteren Dvd erin, komt er weer uit zichzelf uit en daarna leest hij dus niks meer!
Kan niet gerepareerd worden!
Weten jullie mischien waar de PS 2 het goedkoopst is ??
Ik zie veel 150 euro staan, toch nog duur voor zo'n oude console!!!![]()
Ik kan je één ding vertellen... De PS2 is voorlopig nog ècht niet dood!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef Henk-B het volgende:
Ik quote even mezelf, is het nog wel verstandig eigenlijk om nog zoveel geld uit te geven aan een machine die bijna dood is ??
Waar ik hem eigenlijk voor had was voor de WInning eleven serie, deel 9 is er binnen een week en die kan ik dus jammergenoeg niet spelen !
Wat raden julie me nu te doen ?
ksnap zoiezo niet waarom sony die memory kaarten er niet gewoon bij elk pack bijdoet, 170 euro bekt mischien lekkerder, maar als ze er gewoon 200 van maken kom je alsnog op hetzelfde bedrag uit,quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:41 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Intertoys, Bartsmit, FRS. Bij FRS was hij altijd 169 euro geloof ik. Kijk ik vind zo'n pack prachtig maar dan moet er wel een memorycard bijzitten, die krengen kosten een vermogen man. En om nou 215 euro uit te geven voor Gt4 vind ik te ver gaan, 170/80 oké maar niet boven de 200![]()
Nou ja... er is dus één pakket waar die memory card wèl bij zit!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:56 schreef Gamedemon het volgende:
ksnap zoiezo niet waarom sony die memory kaarten er niet gewoon bij elk pack bijdoet, 170 euro bekt mischien lekkerder, maar als ze er gewoon 200 van maken kom je alsnog op hetzelfde bedrag uit,
iedereen koopt een memory kaart bij zen ps2, doe die dingen er standaard bij ofzo
De kleine natuurlijk! Alleen maar voordelen en hij 's bijzonder stijlvol. En trouwens... ik denk niet dat je überhaupt nog aan een ouwe grote kunt komen! Tenzij je er eentje tweedehands koopt natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:08 schreef Henk-B het volgende:
Wat raden jullie me dan aan,. de nieuwe platte of de oude versie?
Ik heb gehoord dat er wat problemen zijn met de lens van de nieuwe?
True er is welgeteld 1 pakket waar die bijzit, dat hadden ze vanaf de launch al moeten doenquote:Op zondag 31 juli 2005 02:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... er is dus één pakket waar die memory card wèl bij zit!En dat is die met de zilveren kleine, twee controllers en natuurlijk de memory card. Voor ¤179,- Gelukkig is dat gedoe met die (proprietary) memory cards bij de PS3 tenminste afgelopen!
[..]
De kleine natuurlijk! Alleen maar voordelen en hij 's bijzonder stijlvol. En trouwens... ik denk niet dat je überhaupt nog aan een ouwe grote kunt komen! Tenzij je er eentje tweedehands koopt natuurlijk.
Oke thnx !quote:Op zondag 31 juli 2005 02:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... er is dus één pakket waar die memory card wèl bij zit!En dat is die met de zilveren kleine, twee controllers en natuurlijk de memory card. Voor ¤179,- Gelukkig is dat gedoe met die (proprietary) memory cards bij de PS3 tenminste afgelopen!
[..]
De kleine natuurlijk! Alleen maar voordelen en hij 's bijzonder stijlvol. En trouwens... ik denk niet dat je überhaupt nog aan een ouwe grote kunt komen! Tenzij je er eentje tweedehands koopt natuurlijk.
Nieuwe kopen..... mijn PS2 ging in januari dood.... direct een nieuwe platte gehaald... totaaaaaal geen spijt van uiteraard. Er komen nog zat games. Zit nu te genieten van God of War !quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik quote even mezelf, is het nog wel verstandig eigenlijk om nog zoveel geld uit te geven aan een machine die bijna dood is ??
Waar ik hem eigenlijk voor had was voor de WInning eleven serie, deel 9 is er binnen een week en die kan ik dus jammergenoeg niet spelen !
Wat raden julie me nu te doen ?
Heh, tyfus, weer eenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef PandorasBox het volgende:
Ik weet niet of jullie deze al gezien hebben...
Level 5's Rogue Galaxy voor de Ps2:
http://www.gamespot.com/ps2/rpg/roguegalaxy/media.html
Mooi filmpje.![]()
![]()
Van de makers van Dark Cloud en Dragon Quest VIII...zie je ook aan de stijl.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |