quote:Rotisserie restored Rally Sport powered by a 496ci/548hp. new GM crate engine. Other features include a 4-speed transmission, Centerforce clutch, coated headers, Flowmaster exhaust, HEI ignition, Genuine Motion valve covers, 12 bolt posi trac, power front disc brakes, tilt steering, gauge package, tic-toc tach, front & rear spoilers & red-line tires. This car has very few miles since completion. Engine specifications and dyno sheet available.
moet je ook je rokje niet omhoog trekkenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven flink verbrand!
armpje uit het raam bij het rijdenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
Ik ben de hele week al aan 1 arm constant aan het verbranden geweest, nu is het net alsof mijn linker arm in z'n eentje naar Spanje op vakantie is geweest en de rest hier heeft gelaten..
Gelukkig ga ik 14 juli op vakantie naar Frankrijk dan kan de rest bijbruinen..
ik ben nooit helemaal wakker geworden vandaagquote:Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis gaat maar eens proberen te slapen..
Dat hoefde nog nieteens, gewoon raampje open en handje aan het stuur in het zonlicht werkt ook..quote:
Ik vond die andere achterlichten mooier ja, dus geef mij maar die nieuwe met de oude achterlichtenquote:
Dan kun je inderdaad maar beter een Thomos hebben.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Wat een vieze pauperchevy!
Hugsterquote:
Nazi wagenquote:Op maandag 27 juni 2005 01:07 schreef ook_gek het volgende:
is maar goed dat die auto uit de TS geen duits merk is met zijn SS
Helemaal lullig als hij op gas rijdquote:
Jaguar heette toch voor de WOII SS als merknaamquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Wat een vieze pauperchevy!
quote:
Volgens mij is er niemand op de fietsquote:Op maandag 27 juni 2005 08:59 schreef Youp het volgende:
je kan vast wel iemands fiets lenen als je m heel lief aankijkt
ik moet er nog 2quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal me niks verbazen als ik het nog in me gezicht gesmeerd heb![]()
![]()
Daar begin ik niet eens aanquote:Op maandag 27 juni 2005 10:16 schreef Youp het volgende:
jezus kerel![]()
hoe ziet t er dan uit als je eens iets moet verven ofzo?stel je voor de deuren in huis moeten een nieuw kleurtje ofzo
Hoerquote:Op maandag 27 juni 2005 09:15 schreef Fugie het volgende:
moge
* Fugie weer 2 voldoendes gehaalt heeft
Euh... en jij wilde weer raggen?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:11 schreef BoJo het volgende:
Je moet me zien als ik aan het poolen ben, dan zit die blauwe zooi ook overal op m'n kleding en in m'n nek.![]()
wat heeft dat nou weer met auto rijden te maken?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Euh... en jij wilde weer raggen?Godzijdank is A'dam een flink eind weg
whehe ik heb nog geen onvoldoendes gehad dit kwartaalquote:Op maandag 27 juni 2005 10:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoer
Ik heb gvd een 1 en een 3 terugik verwachte een 3 en een 6
![]()
Als je een keu al amperaan kunt controleren, hoe moet je dan een auto met 200 controleren?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heeft dat nou weer met auto rijden te maken?![]()
en toen nam je moeder na 5 minuten je verfmateriaal voorgoed af?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij is het enige wat ik ooit geverft heb een paasei geweest
ik zie het verband nog steeds nietquote:Op maandag 27 juni 2005 10:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als je een keu al amperaan kunt controleren, hoe moet je dan een auto met 200 controleren?
jaquote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef Youp het volgende:
[..]
en toen nam je moeder na 5 minuten je verfmateriaal voorgoed af?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
en de keukentafel het ik ook nooit meer gezien
Eindelijk een lekker wijfquote:
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
jonge, als ik op de nurnburgring rij met de opel rij ik die carrera gt zoek, je weet![]()
ik zei ook niet dat jij het niet konquote:Op maandag 27 juni 2005 10:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook
toch jammer dan dat ik in 6 ritten, 3x een halve noodstop moest maken omdat ik een file 'ietwat' laat zag![]()
Klopt.quote:
... pics? verhalen?....?quote:
Hoe staat het met je afscheidsspeech?quote:
ik zet vrijdag wel een mailtje inelkaar enne savonds geeft iemand hier een verjaardags feestje waarbij iedereen is uitgenodigd om te zuipen ergens in Utreg en daarna ergens anders nog... kan ik mooi meeliftenquote:
"Het waren 164 fantastische dagen"quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zet vrijdag wel een mailtje inelkaar enne savonds geeft iemand hier een verjaardags feestje waarbij iedereen is uitgenodigd om te zuipen ergens in Utreg en daarna ergens anders nog... kan ik mooi meeliften![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
"Het waren 164 fantastische dagen"
Wanneer begin je met de nieuwe bezigheidstherapie?
Jaja, foto's komen nog wel.quote:
wat ben je 'stil' vandaagquote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaja, foto's komen nog wel.
Ik moet wel zeggen dat er niet zoveel waren.
En verhalen heb ik niet zo..
Ruzie met Timquote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat ben je 'stil' vandaag
wat is er meissie?
Xtreem de pta sc huis psych.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat ben je 'stil' vandaag
wat is er meissie?
Kon dat niet in 1 post?quote:
Ik en psychquote:
Die kant van de bank zit in ieder geval dichterbijquote:
en comfortabellerquote:Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die kant van de bank zit in ieder geval dichterbij
Jij kent beide kantenquote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:
die ongelooflijke fantaseer vermogen van jou he, komt dat uit je jeugd? Kan je me daar meer over vertellen?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me![]()
Bo die op de bank ligt, aan het lullen is... Komt Bo2 naar boven, die psych speelt, pijp in je bek, beetje rondlopen en moeilijke vragen stellen... Dan snel weer gaan liggen en antwoord geven
Ik had nooit vriendjes, dus ik moest altijd alleen spelen en fantaseerde dan over vriendjes en vriendinnejtesquote:Op maandag 27 juni 2005 11:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
die ongelooflijke fantaseer vermogen van jou he, komt dat uit je jeugd? Kan je me daar meer over vertellen?![]()
over bier fantaserenquote:
Ooh het is al 5 voor Bierquote:
Waarover dan wel?quote:
Ik fantaseer altijd hoe het zou zijn om jou te wezenquote:
De waarheid lijkt me in jouw geval voldoendequote:Op maandag 27 juni 2005 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat wil je graag horen zodat je jezelf kunt betitelen als "normaal"?
Je mag wel een dagje mee lopen hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik fantaseer altijd hoe het zou zijn om jou te wezen
Ik niet. Ik heb al ontbeten en geluncht.... en alweer hongerquote:Op maandag 27 juni 2005 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
w00t!!!111oneoneone
Ik ga maar eens boodschappen doen
Ik begin wel een beetje honger te krijgen.
Wat let je?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef Youp het volgende:
uitgesport en weer thuis is![]()
nu vind ik dat het tijd is om te zwemmen...
Tommy! Lang niet gezien mên...quote:
jij hebt me nog geen reden gegevenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:35 schreef BoJo het volgende:
en ik heb nog geen antwoord gehad van m'n aanzoek AnneS![]()
Wilde er geen meisjes met je kussenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik betaal 500 euro aan benzine per maand, reden genoeg?![]()
dus omdat we dan 700 euro samen eraan uitgeven ?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik betaal 500 euro aan benzine per maand, reden genoeg?![]()
Ik was 10, braaf jochie uit het oosten. De rest van de groep was 11 a 13, amsterdams tuig.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wilde er geen meisjes met je kussen
Ik zit bijna drie weken voor gratiz in Edinbourgh, mij zal je niet horen klagen
Psst, hij is al arm door de benzinequote:Op maandag 27 juni 2005 13:38 schreef AnneS het volgende:
[..]
dus omdat we dan 700 euro samen eraan uitgeven ?
we knikkeren die jeep eruit dan, betaal ik die 200 wel voor die Renoquote:Op maandag 27 juni 2005 13:38 schreef AnneS het volgende:
[..]
dus omdat we dan 700 euro samen eraan uitgeven ?
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
we knikkeren die jeep eruit dan, betaal ik die 200 wel voor die Reno![]()
Ik heb wel de leukere reizen, eerste is een talenreis voor mensen die hun engels willen verbeteren, dan hebben ze het grootste deel van de dag les. Dat scheelt, plus dat Amsterdamse sjonnies niet mee doen. Ik ken dat type wel, kinderen van omhoog gevallen aannemers die hun kinderen maar al te graag een paar weken kwijt zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik was 10, braaf jochie uit het oosten. De rest van de groep was 11 a 13, amsterdams tuig.Was ik niet echt tegen opgewassen
Oh, en de begeleiding was ruk
Sterkte
mijn renault komt in december niet meer door de keuring denk ikquote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
we knikkeren die jeep eruit dan, betaal ik die 200 wel voor die Reno![]()
Dan kopen we wel een Reno Express die we laten tunen bij Tommyquote:Op maandag 27 juni 2005 13:46 schreef AnneS het volgende:
[..]
mijn renault komt in december niet meer door de keuring denk ik![]()
'Eerlijke' concurrentiequote:
foto?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan kopen we wel een Reno Express die we laten tunen bij Tommy
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb wel de leukere reizen, eerste is een talenreis voor mensen die hun engels willen verbeteren, dan hebben ze het grootste deel van de dag les. Dat scheelt, plus dat Amsterdamse sjonnies niet mee doen. Ik ken dat type wel, kinderen van omhoog gevallen aannemers die hun kinderen maar al te graag een paar weken kwijt zijn.
En de tweede is een film/theater kamp, daar schrijft dat slag zich ook niet voor in.
Komt wel goed denk ik
neej van hoe onze express eruit gaat zien dan, k geef hem niet aan iedereen meequote:
De jouwe of de mijnequote:Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent gewoon een *wijst naar ondertitel*![]()
k hou niet van sigarenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:50 schreef BoJo het volgende:
Maar ik heb een goeie reden, check hoe lekker ik ben
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:50 schreef AnneS het volgende:
[..]
neej van hoe onze express eruit gaat zien dan, k geef hem niet aan iedereen mee
1x 14-16 2x 12-14quote:Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef Xtreem het volgende:
Ik wist dat ik met een zeilkamp fout zat.
De groepen die jij begeleid zijn ergens 12 a 14 gok ik, gezien de activiteiten?
190Dquote:en wat de NEUK is er met dat 190D?!?
was maar eenmalig hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef AnneS het volgende:
[..]
k hou niet van sigarenalleen van moods sigaartjes
Sterktequote:
quote:[..]
190D
Strak strak in m'n trainingspak pak kijk 'ns hoe ik hak hak lekker uit m'n dak tot in de vroege morgenquote:
Craze Reno Expres IIquote:Op maandag 27 juni 2005 13:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
KOEL, dan mag ik een tweedeCRE
maken.
* Tommy_Kuklinski droomt weg
Tja, ik vind het gewoon toffe auto's, juist omdat ze zo sloom zijn en haast uitsluitend aan medelanders behoren...quote:
mooi was dat laminaat hequote:Op maandag 27 juni 2005 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Craze Reno Expres II
Met laminaat en GTT motor
nee das nepquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon toffe auto's, juist omdat ze zo sloom zijn en haast uitsluitend aan medelanders behoren...190D
Dat zijn geen atmosferische dieselsquote:
Alle legendarische auto's zijn wegquote:Op maandag 27 juni 2005 14:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kreeg daar wel veel reactie's op destijds:D
Het was ook zooo mooi allemaal![]()
Waarom zou je ingodsnaam een atmosferische diesel uit die kut tijd willenquote:
En dan in van die Beierse stronhokken gaan rijden met z'n allenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:12 schreef Youp het volgende:
wij hebben in een lang, ver, prachtig verleden verleden ook een 190D gehad
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan in van die Beierse stronhokken gaan rijden met z'n allen
Wat een afgang
lol..quote:Op maandag 27 juni 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alle legendarische auto's zijn weg
Ultimora's fictieve M5 powered M3 & Audi S6+
Tjabbo's vleugel Celica
Xerses' Sexrex
Jouw CRE
Ja nu wel, maar die oude, die halen gewoon op hun sloffen een miljoen kilometerquote:Op maandag 27 juni 2005 14:17 schreef Youp het volgende:
[..]mer
ce
des
als er een overraterd teringmerk waar alles aan kapot gaat (naast volkswagen) is is het dat wel
Toyota Starlet, Yaris, Dyna, Camry, Corolla, Carina, Avensis, Hiace moet ik nog doorgaan?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar die oude, die halen gewoon op hun sloffen een miljoen kilometer![]()
Noem één auto die dat nog haalt tegenwoordig
Buiten toyotaquote:Op maandag 27 juni 2005 14:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota Starlet, Yaris, Dyna, Camry, Corolla, Carina, Avensis, Hiace moet ik nog doorgaan?![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota Starlet, Yaris, Dyna, Camry, Corolla, Carina, Avensis, Hiace moet ik nog doorgaan?![]()
dat ben ik met je eensquote:Op maandag 27 juni 2005 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar die oude, die halen gewoon op hun sloffen een miljoen kilometer![]()
Noem één auto die dat nog haalt tegenwoordig
boeit ook niet.. ik wil nog altijd een keer een BMW 635Ci of M635Ciquote:Op maandag 27 juni 2005 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
Mja dat kan gebeuren heh
Ik heb gewoon iets met foute auto's, kan het ook niet helpen
ik moet juist iets snels hebben... die brieven moet ik dan maar even vergeten maar in de auto van mn moeder val ik al bijna in slaap tijdens het rijden en dan ben ik constant aan het planken bij het optrekkenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
Is veel te snel voor mij
Ik moet echt iets hebben wat in de 20 sec op de 100 zit anders ligt hier straks een stappel incasso brieven waar je niet goed van wordt
Die brieven zijn het probleem niet.... Ik ben banger voor de bomen e.d.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
Is veel te snel voor mij
Ik moet echt iets hebben wat in de 20 sec op de 100 zit anders ligt hier straks een stappel incasso brieven waar je niet goed van wordt
dat volk moet echt gauw optyfen... tegen de tijd dat het zo erg is hier als in de grotere steden gaat er oorlog gevoerd wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
vannochtend in de bus, een kutmocro zat met zat met z'n poten op het bankje tegenover hem, een gastje van 15-16 ofzo kwam ook de bus in. Hij liep daar naartoe en vroeg of hij z'n voeten even wilde opschuiven of weghalen.
Mocro begint te protesteren
Jochie zei dat hij betaald en de mocro gewoon betaald hebben voor 1 plaatsje in de bus of ie even normaal wilde doen en z'n voeten toch echt even weg wilde halen
En toen kreeg ie meteen een koek op z'n oog
Ik trek ze uit elkaar, bus stopt en de chauffeur kicked em eruit![]()
Wat een fucking stelletje dieren zijn het toch ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bloedhekel...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Kosovo 2 ik zeg het jequote:Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef Youp het volgende:
[..]
dat volk moet echt gauw optyfen... tegen de tijd dat het zo erg is hier als in de grotere steden gaat er oorlog gevoerd worden
Uitsmijtertje van mequote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
Ik trek ze uit elkaar
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die brieven zijn het probleem niet.... Ik ben banger voor de bomen e.d.
Kosovo was toch tussen twee etnische groepen die sowieso al naast elkaar leefden?quote:
quote:
Tis de waarheidquote:
triestelingquote:Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Val dood, kop een trein of stop gewoon met ademen.
Randmongool.quote:
ehm ja ik heb vorig weekend met een maat van me wat strips enzo er op gezet... daar nog bevestigingsmateriaal voor moeten gaan zoeken enzo.. was nogal een werk, uiteindelijk bij een andere 02 freak gaan kopen... en nu moet ik een hele lading ijzerwaren aan gaan schaffen (boutjes moertjes en de hele shit)quote:Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis de waarheid
Hoe ver ben je met het herbouwen eigenlijk?
Albanen die steeds meer in kosovo kwamen wonen, uiteindelijk woonden er meer albanen als serven. Je geeft ze dat hun taal als 2de taal word geaccepteerd word daar en geloof maar ze wilden meer. Ze wilden heel Kosovo waarbij ze de Serven die daar woonden geterroriseerd hebben. Servische leger steekt daar een stokje voor en hoppa het westen bombardeerd want oh wat zijn die moslims toch zielig. En Amerika vond ons toch niet zo aardig omdat we niet hun anus wilden likken zoals derest van het westen. Ook blijkt er een belangrijke olie leiding te lopen door Kosovo waar die Amerikanen belang bij hadden. kut volkquote:Op maandag 27 juni 2005 14:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kosovo was toch tussen twee etnische groepen die sowieso al naast elkaar leefden?![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Albanen die steeds meer in kosovo kwamen wonen, uiteindelijk woonden er meer albanen als serven. Je geeft ze dat hun taal als 2de taal word geaccepteerd word daar en geloof maar ze wilden meer. Ze wilden heel Kosovo waarbij ze de Serven die daar woonden geterroriseerd hebben. Servische leger steekt daar een stokje voor en hoppa het westen bombardeerd want oh wat zijn die moslims toch zielig. En Amerika vond ons toch niet zo aardig omdat we niet hun anus wilden likken zoals derest van het westen. Ook blijkt er een belangrijke olie leiding te lopen door Kosovo waar die Amerikanen belang bij hadden. kut volk![]()
je had hem een tik op de neus moeten verkopenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik kon er snel bij, jochie was 15 ofzo, en die mocro ruim 20![]()
echt zo fucking oneerlijk en barbaars
Slag bij het Merelveld, trots uit een nederlaagquote:Op maandag 27 juni 2005 14:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Albanen die steeds meer in kosovo kwamen wonen, uiteindelijk woonden er meer albanen als serven. Je geeft ze dat hun taal als 2de taal word geaccepteerd word daar en geloof maar ze wilden meer. Ze wilden heel Kosovo waarbij ze de Serven die daar woonden geterroriseerd hebben. Servische leger steekt daar een stokje voor en hoppa het westen bombardeerd want oh wat zijn die moslims toch zielig. En Amerika vond ons toch niet zo aardig omdat we niet hun anus wilden likken zoals derest van het westen. Ook blijkt er een belangrijke olie leiding te lopen door Kosovo waar die Amerikanen belang bij hadden. kut volk![]()
goedzo....quote:
nee je moet niet bij de grens gebieden ervan komen. Erbuiten is het geen probleem. Ik heb alleen een gruwelijke hekel aan Albanezen.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die regio is, ook historisch bezien?, echt een tyfus zooi. Is het er nu stabiel?
Balkan is historisch gezien een horror, leuk als geschiedenis student, moet je dat allemaal lerenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee je moet niet bij de grens gebieden ervan komen. Erbuiten is het geen probleem. Ik heb alleen een gruwelijke hekel aan Albanezen.
Niet echt zin in. Ik zit elke dag alleen in die bus en heb em echt nodig. En dat ding is zeg maar voor de rest een mocroshuttlequote:Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je had hem een tik op de neus moeten verkopen![]()
denk dat hij geen kans had gehad als jij was begonnen te slaanquote:Op maandag 27 juni 2005 14:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet echt zin in. Ik zit elke dag alleen in die bus en heb em echt nodig. En dat ding is zeg maar voor de rest een mocroshuttle
Het gaan van maarssen via zuilen (sjonnies en mocro's in goedkope huurhuisjes) naar het centrum
Hij zou me nog gaan pakken zei ieen sja ik weet niet wat hij wel niet was gaan organiseren als ik em geslagen had. Ik heb em nu in een hoek gedouwd en hem naar buiten gewerkt. Als ik was gaan matten en echt me best was gaan doen in een volle bus had het nog leuk kunnen worden
![]()
![]()
alleen het probleem is dus dat ik daar beheurlijk in dw minderheid ben de andere dagen
ja ze hebben continu mot daarquote:Op maandag 27 juni 2005 14:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Balkan is historisch gezien een horror, leuk als geschiedenis student, moet je dat allemaal leren
Je vergeet de caddy van broes en de gestylede polo van z'n kameraad.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alle legendarische auto's zijn weg
Ultimora's fictieve M5 powered M3 & Audi S6+
Tjabbo's vleugel Celica
Xerses' Sexrex
Jouw CRE
preciesquote:Op maandag 27 juni 2005 15:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk dat hij geen kans had gehad als jij was begonnen te slaan![]()
maar dan is het idd verstandig om je rustig te houden, voordat je het weet staan ze er volgende keer met de hele familie![]()
Ja en Sefans nieuwe suup, die alles bij elkaar owntquote:Op maandag 27 juni 2005 15:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je vergeet de caddy van broes en de gestylede polo van z'n kameraad.
En de MKIV van StefanP
gelukkig is mijn supra ervoor terug gekomen![]()
wholla wholla, kom dan vechten, kom dan vechten!quote:
en dan trekken ze hun jasjes uit en dan gaan zequote:Op maandag 27 juni 2005 15:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
wholla wholla, kom dan vechten, kom dan vechten!
Ze durven geen van alle te beginnenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dan trekken ze hun jasjes uit en dan gaan ze![]()
laat ze elkaar maar afmaken hoor
wapens gevenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
Whahahahahaha vechtende 10 jarige morco's voor de deur, zal ik ingrijpen of niet?
Wie wil de nintjaku's?quote:
samplequote:Op maandag 27 juni 2005 15:25 schreef Sjoewe het volgende:
Gadverdamme, na de sextape van die Paris Gratenhoer Hilton is er nu ook een Eve sextape,
Er zit in ieder geval een jungle tussen d'r benenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze durven geen van alle te beginnenIk had eigenlijk een weddeschap uit het raam moeten roepen
"10 euro op die met het te kleine petje"
en, heb je dat gedaan?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:58 schreef -Muse- het volgende:
Gisteravond hier ook voor de deur, 2 groepen van zo'n 10 tot 15 man stonden naar elkaar te roepen.
"OOOHHH kom dan jonguuu duurf je niet ofzoo jonguuu!?!?!"
kon ze stuk voor stuk wel afschieten..
nou niet doen alsof je het niet leuk vindquote:Op maandag 27 juni 2005 19:43 schreef PeuRac het volgende:
Kom ik terug van t eten, staan er 5 gespreks vensters open met meisjes, dus ik denk: CHILL![]()
blijken ze 5min later stuk voor stuk rond de 12 jaar te zijn, zijn t vriendinnen van mn nichtje
![]()
kijk eens welke dj's er bij www.matrixx.nl komenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:53 schreef BoJo het volgende:
ohja ik ben muziek voor de vakantie aan het down*kuch*kopen, any requests Peu?
Download beter zelf maar, pleuren het wel op m'n laptop bij jouquote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kijk eens welke dj's er bij www.matrixx.nl komen![]()
gewoon relaxe muziek, beetje harde en zachte muziek van alles wel wat, Jazz en Lounge muziek zijn meesterlijk voor als je vermoeid bent (Norah Jones, Alicia Keys)
mijn pc trekt dat nietquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Download beter zelf maar, pleuren het wel op m'n laptop bij jou![]()
we luisteren wel naar de radioquote:Op maandag 27 juni 2005 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn pc trekt dat nietals ik ga downloaden loopt msn vast of andersom
Nee super snel juist. Het is nu 21.03 dat ik dit typquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:06 schreef PeuRac het volgende:
ik ga morgen naar een BMW E28 Alpina kijken![]()
Weet je hoe stoer, een Alpinaquote:
Alfa gaat niet weg hoorquote:
nouwelijks als in langzaam?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa gaat niet weg hoorDie Alpina rijdt nouwelijks als ik em zo zag, dus die is voor erbij
t is geen alfaquote:Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef BoJo het volgende:
nouwelijk als in stuk,kaput,niet lopend waarschijnlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |