lol..quote:Op maandag 27 juni 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alle legendarische auto's zijn weg
Ultimora's fictieve M5 powered M3 & Audi S6+
Tjabbo's vleugel Celica
Xerses' Sexrex
Jouw CRE
Ja nu wel, maar die oude, die halen gewoon op hun sloffen een miljoen kilometerquote:Op maandag 27 juni 2005 14:17 schreef Youp het volgende:
[..]mer
ce
des
als er een overraterd teringmerk waar alles aan kapot gaat (naast volkswagen) is is het dat wel
Toyota Starlet, Yaris, Dyna, Camry, Corolla, Carina, Avensis, Hiace moet ik nog doorgaan?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar die oude, die halen gewoon op hun sloffen een miljoen kilometer![]()
Noem één auto die dat nog haalt tegenwoordig
Buiten toyotaquote:Op maandag 27 juni 2005 14:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota Starlet, Yaris, Dyna, Camry, Corolla, Carina, Avensis, Hiace moet ik nog doorgaan?![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota Starlet, Yaris, Dyna, Camry, Corolla, Carina, Avensis, Hiace moet ik nog doorgaan?![]()
dat ben ik met je eensquote:Op maandag 27 juni 2005 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar die oude, die halen gewoon op hun sloffen een miljoen kilometer![]()
Noem één auto die dat nog haalt tegenwoordig
boeit ook niet.. ik wil nog altijd een keer een BMW 635Ci of M635Ciquote:Op maandag 27 juni 2005 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
Mja dat kan gebeuren heh
Ik heb gewoon iets met foute auto's, kan het ook niet helpen
ik moet juist iets snels hebben... die brieven moet ik dan maar even vergeten maar in de auto van mn moeder val ik al bijna in slaap tijdens het rijden en dan ben ik constant aan het planken bij het optrekkenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
Is veel te snel voor mij
Ik moet echt iets hebben wat in de 20 sec op de 100 zit anders ligt hier straks een stappel incasso brieven waar je niet goed van wordt
Die brieven zijn het probleem niet.... Ik ben banger voor de bomen e.d.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
Is veel te snel voor mij
Ik moet echt iets hebben wat in de 20 sec op de 100 zit anders ligt hier straks een stappel incasso brieven waar je niet goed van wordt
dat volk moet echt gauw optyfen... tegen de tijd dat het zo erg is hier als in de grotere steden gaat er oorlog gevoerd wordenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
vannochtend in de bus, een kutmocro zat met zat met z'n poten op het bankje tegenover hem, een gastje van 15-16 ofzo kwam ook de bus in. Hij liep daar naartoe en vroeg of hij z'n voeten even wilde opschuiven of weghalen.
Mocro begint te protesteren
Jochie zei dat hij betaald en de mocro gewoon betaald hebben voor 1 plaatsje in de bus of ie even normaal wilde doen en z'n voeten toch echt even weg wilde halen
En toen kreeg ie meteen een koek op z'n oog
Ik trek ze uit elkaar, bus stopt en de chauffeur kicked em eruit![]()
Wat een fucking stelletje dieren zijn het toch ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bloedhekel...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Kosovo 2 ik zeg het jequote:Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef Youp het volgende:
[..]
dat volk moet echt gauw optyfen... tegen de tijd dat het zo erg is hier als in de grotere steden gaat er oorlog gevoerd worden
Uitsmijtertje van mequote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
Ik trek ze uit elkaar
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die brieven zijn het probleem niet.... Ik ben banger voor de bomen e.d.
Kosovo was toch tussen twee etnische groepen die sowieso al naast elkaar leefden?quote:
quote:
Tis de waarheidquote:
triestelingquote:Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Val dood, kop een trein of stop gewoon met ademen.
Randmongool.quote:
ehm ja ik heb vorig weekend met een maat van me wat strips enzo er op gezet... daar nog bevestigingsmateriaal voor moeten gaan zoeken enzo.. was nogal een werk, uiteindelijk bij een andere 02 freak gaan kopen... en nu moet ik een hele lading ijzerwaren aan gaan schaffen (boutjes moertjes en de hele shit)quote:Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis de waarheid
Hoe ver ben je met het herbouwen eigenlijk?
Albanen die steeds meer in kosovo kwamen wonen, uiteindelijk woonden er meer albanen als serven. Je geeft ze dat hun taal als 2de taal word geaccepteerd word daar en geloof maar ze wilden meer. Ze wilden heel Kosovo waarbij ze de Serven die daar woonden geterroriseerd hebben. Servische leger steekt daar een stokje voor en hoppa het westen bombardeerd want oh wat zijn die moslims toch zielig. En Amerika vond ons toch niet zo aardig omdat we niet hun anus wilden likken zoals derest van het westen. Ook blijkt er een belangrijke olie leiding te lopen door Kosovo waar die Amerikanen belang bij hadden. kut volkquote:Op maandag 27 juni 2005 14:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kosovo was toch tussen twee etnische groepen die sowieso al naast elkaar leefden?![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Albanen die steeds meer in kosovo kwamen wonen, uiteindelijk woonden er meer albanen als serven. Je geeft ze dat hun taal als 2de taal word geaccepteerd word daar en geloof maar ze wilden meer. Ze wilden heel Kosovo waarbij ze de Serven die daar woonden geterroriseerd hebben. Servische leger steekt daar een stokje voor en hoppa het westen bombardeerd want oh wat zijn die moslims toch zielig. En Amerika vond ons toch niet zo aardig omdat we niet hun anus wilden likken zoals derest van het westen. Ook blijkt er een belangrijke olie leiding te lopen door Kosovo waar die Amerikanen belang bij hadden. kut volk![]()
je had hem een tik op de neus moeten verkopenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik kon er snel bij, jochie was 15 ofzo, en die mocro ruim 20![]()
echt zo fucking oneerlijk en barbaars
Slag bij het Merelveld, trots uit een nederlaagquote:Op maandag 27 juni 2005 14:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Albanen die steeds meer in kosovo kwamen wonen, uiteindelijk woonden er meer albanen als serven. Je geeft ze dat hun taal als 2de taal word geaccepteerd word daar en geloof maar ze wilden meer. Ze wilden heel Kosovo waarbij ze de Serven die daar woonden geterroriseerd hebben. Servische leger steekt daar een stokje voor en hoppa het westen bombardeerd want oh wat zijn die moslims toch zielig. En Amerika vond ons toch niet zo aardig omdat we niet hun anus wilden likken zoals derest van het westen. Ook blijkt er een belangrijke olie leiding te lopen door Kosovo waar die Amerikanen belang bij hadden. kut volk![]()
goedzo....quote:
nee je moet niet bij de grens gebieden ervan komen. Erbuiten is het geen probleem. Ik heb alleen een gruwelijke hekel aan Albanezen.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die regio is, ook historisch bezien?, echt een tyfus zooi. Is het er nu stabiel?
Balkan is historisch gezien een horror, leuk als geschiedenis student, moet je dat allemaal lerenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee je moet niet bij de grens gebieden ervan komen. Erbuiten is het geen probleem. Ik heb alleen een gruwelijke hekel aan Albanezen.
Niet echt zin in. Ik zit elke dag alleen in die bus en heb em echt nodig. En dat ding is zeg maar voor de rest een mocroshuttlequote:Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je had hem een tik op de neus moeten verkopen![]()
denk dat hij geen kans had gehad als jij was begonnen te slaanquote:Op maandag 27 juni 2005 14:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet echt zin in. Ik zit elke dag alleen in die bus en heb em echt nodig. En dat ding is zeg maar voor de rest een mocroshuttle
Het gaan van maarssen via zuilen (sjonnies en mocro's in goedkope huurhuisjes) naar het centrum
Hij zou me nog gaan pakken zei ieen sja ik weet niet wat hij wel niet was gaan organiseren als ik em geslagen had. Ik heb em nu in een hoek gedouwd en hem naar buiten gewerkt. Als ik was gaan matten en echt me best was gaan doen in een volle bus had het nog leuk kunnen worden
![]()
![]()
alleen het probleem is dus dat ik daar beheurlijk in dw minderheid ben de andere dagen
ja ze hebben continu mot daarquote:Op maandag 27 juni 2005 14:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Balkan is historisch gezien een horror, leuk als geschiedenis student, moet je dat allemaal leren
Je vergeet de caddy van broes en de gestylede polo van z'n kameraad.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alle legendarische auto's zijn weg
Ultimora's fictieve M5 powered M3 & Audi S6+
Tjabbo's vleugel Celica
Xerses' Sexrex
Jouw CRE
preciesquote:Op maandag 27 juni 2005 15:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk dat hij geen kans had gehad als jij was begonnen te slaan![]()
maar dan is het idd verstandig om je rustig te houden, voordat je het weet staan ze er volgende keer met de hele familie![]()
Ja en Sefans nieuwe suup, die alles bij elkaar owntquote:Op maandag 27 juni 2005 15:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je vergeet de caddy van broes en de gestylede polo van z'n kameraad.
En de MKIV van StefanP
gelukkig is mijn supra ervoor terug gekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |