jij hebt me nog geen reden gegevenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:35 schreef BoJo het volgende:
en ik heb nog geen antwoord gehad van m'n aanzoek AnneS![]()
Wilde er geen meisjes met je kussenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik betaal 500 euro aan benzine per maand, reden genoeg?![]()
dus omdat we dan 700 euro samen eraan uitgeven ?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik betaal 500 euro aan benzine per maand, reden genoeg?![]()
Ik was 10, braaf jochie uit het oosten. De rest van de groep was 11 a 13, amsterdams tuig.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wilde er geen meisjes met je kussen
Ik zit bijna drie weken voor gratiz in Edinbourgh, mij zal je niet horen klagen
Psst, hij is al arm door de benzinequote:Op maandag 27 juni 2005 13:38 schreef AnneS het volgende:
[..]
dus omdat we dan 700 euro samen eraan uitgeven ?
we knikkeren die jeep eruit dan, betaal ik die 200 wel voor die Renoquote:Op maandag 27 juni 2005 13:38 schreef AnneS het volgende:
[..]
dus omdat we dan 700 euro samen eraan uitgeven ?
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
we knikkeren die jeep eruit dan, betaal ik die 200 wel voor die Reno![]()
Ik heb wel de leukere reizen, eerste is een talenreis voor mensen die hun engels willen verbeteren, dan hebben ze het grootste deel van de dag les. Dat scheelt, plus dat Amsterdamse sjonnies niet mee doen. Ik ken dat type wel, kinderen van omhoog gevallen aannemers die hun kinderen maar al te graag een paar weken kwijt zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik was 10, braaf jochie uit het oosten. De rest van de groep was 11 a 13, amsterdams tuig.Was ik niet echt tegen opgewassen
Oh, en de begeleiding was ruk
Sterkte
mijn renault komt in december niet meer door de keuring denk ikquote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
we knikkeren die jeep eruit dan, betaal ik die 200 wel voor die Reno![]()
Dan kopen we wel een Reno Express die we laten tunen bij Tommyquote:Op maandag 27 juni 2005 13:46 schreef AnneS het volgende:
[..]
mijn renault komt in december niet meer door de keuring denk ik![]()
'Eerlijke' concurrentiequote:
foto?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan kopen we wel een Reno Express die we laten tunen bij Tommy
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb wel de leukere reizen, eerste is een talenreis voor mensen die hun engels willen verbeteren, dan hebben ze het grootste deel van de dag les. Dat scheelt, plus dat Amsterdamse sjonnies niet mee doen. Ik ken dat type wel, kinderen van omhoog gevallen aannemers die hun kinderen maar al te graag een paar weken kwijt zijn.
En de tweede is een film/theater kamp, daar schrijft dat slag zich ook niet voor in.
Komt wel goed denk ik
neej van hoe onze express eruit gaat zien dan, k geef hem niet aan iedereen meequote:
De jouwe of de mijnequote:Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent gewoon een *wijst naar ondertitel*![]()
k hou niet van sigarenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:50 schreef BoJo het volgende:
Maar ik heb een goeie reden, check hoe lekker ik ben
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:50 schreef AnneS het volgende:
[..]
neej van hoe onze express eruit gaat zien dan, k geef hem niet aan iedereen mee
1x 14-16 2x 12-14quote:Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef Xtreem het volgende:
Ik wist dat ik met een zeilkamp fout zat.
De groepen die jij begeleid zijn ergens 12 a 14 gok ik, gezien de activiteiten?
190Dquote:en wat de NEUK is er met dat 190D?!?
was maar eenmalig hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef AnneS het volgende:
[..]
k hou niet van sigarenalleen van moods sigaartjes
Sterktequote:
quote:[..]
190D
Strak strak in m'n trainingspak pak kijk 'ns hoe ik hak hak lekker uit m'n dak tot in de vroege morgenquote:
Craze Reno Expres IIquote:Op maandag 27 juni 2005 13:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
KOEL, dan mag ik een tweedeCRE
maken.
* Tommy_Kuklinski droomt weg
Tja, ik vind het gewoon toffe auto's, juist omdat ze zo sloom zijn en haast uitsluitend aan medelanders behoren...quote:
mooi was dat laminaat hequote:Op maandag 27 juni 2005 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Craze Reno Expres II
Met laminaat en GTT motor
nee das nepquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon toffe auto's, juist omdat ze zo sloom zijn en haast uitsluitend aan medelanders behoren...190D
Dat zijn geen atmosferische dieselsquote:
Alle legendarische auto's zijn wegquote:Op maandag 27 juni 2005 14:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kreeg daar wel veel reactie's op destijds:D
Het was ook zooo mooi allemaal![]()
Waarom zou je ingodsnaam een atmosferische diesel uit die kut tijd willenquote:
En dan in van die Beierse stronhokken gaan rijden met z'n allenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:12 schreef Youp het volgende:
wij hebben in een lang, ver, prachtig verleden verleden ook een 190D gehad
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan in van die Beierse stronhokken gaan rijden met z'n allen
Wat een afgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |