Ruzie met Timquote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat ben je 'stil' vandaag
wat is er meissie?
Xtreem de pta sc huis psych.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat ben je 'stil' vandaag
wat is er meissie?
Kon dat niet in 1 post?quote:
Ik en psychquote:
Die kant van de bank zit in ieder geval dichterbijquote:
en comfortabellerquote:Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die kant van de bank zit in ieder geval dichterbij
Jij kent beide kantenquote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:
die ongelooflijke fantaseer vermogen van jou he, komt dat uit je jeugd? Kan je me daar meer over vertellen?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me![]()
Bo die op de bank ligt, aan het lullen is... Komt Bo2 naar boven, die psych speelt, pijp in je bek, beetje rondlopen en moeilijke vragen stellen... Dan snel weer gaan liggen en antwoord geven
Ik had nooit vriendjes, dus ik moest altijd alleen spelen en fantaseerde dan over vriendjes en vriendinnejtesquote:Op maandag 27 juni 2005 11:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
die ongelooflijke fantaseer vermogen van jou he, komt dat uit je jeugd? Kan je me daar meer over vertellen?![]()
over bier fantaserenquote:
Ooh het is al 5 voor Bierquote:
Waarover dan wel?quote:
Ik fantaseer altijd hoe het zou zijn om jou te wezenquote:
De waarheid lijkt me in jouw geval voldoendequote:Op maandag 27 juni 2005 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat wil je graag horen zodat je jezelf kunt betitelen als "normaal"?
Je mag wel een dagje mee lopen hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik fantaseer altijd hoe het zou zijn om jou te wezen
Ik niet. Ik heb al ontbeten en geluncht.... en alweer hongerquote:Op maandag 27 juni 2005 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
w00t!!!111oneoneone
Ik ga maar eens boodschappen doen
Ik begin wel een beetje honger te krijgen.
Wat let je?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef Youp het volgende:
uitgesport en weer thuis is![]()
nu vind ik dat het tijd is om te zwemmen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |