ik moet er nog 2quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal me niks verbazen als ik het nog in me gezicht gesmeerd heb![]()
![]()
Daar begin ik niet eens aanquote:Op maandag 27 juni 2005 10:16 schreef Youp het volgende:
jezus kerel![]()
hoe ziet t er dan uit als je eens iets moet verven ofzo?stel je voor de deuren in huis moeten een nieuw kleurtje ofzo
Hoerquote:Op maandag 27 juni 2005 09:15 schreef Fugie het volgende:
moge
* Fugie weer 2 voldoendes gehaalt heeft
Euh... en jij wilde weer raggen?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:11 schreef BoJo het volgende:
Je moet me zien als ik aan het poolen ben, dan zit die blauwe zooi ook overal op m'n kleding en in m'n nek.![]()
wat heeft dat nou weer met auto rijden te maken?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Euh... en jij wilde weer raggen?Godzijdank is A'dam een flink eind weg
whehe ik heb nog geen onvoldoendes gehad dit kwartaalquote:Op maandag 27 juni 2005 10:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoer
Ik heb gvd een 1 en een 3 terugik verwachte een 3 en een 6
![]()
Als je een keu al amperaan kunt controleren, hoe moet je dan een auto met 200 controleren?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heeft dat nou weer met auto rijden te maken?![]()
en toen nam je moeder na 5 minuten je verfmateriaal voorgoed af?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij is het enige wat ik ooit geverft heb een paasei geweest
ik zie het verband nog steeds nietquote:Op maandag 27 juni 2005 10:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als je een keu al amperaan kunt controleren, hoe moet je dan een auto met 200 controleren?
jaquote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef Youp het volgende:
[..]
en toen nam je moeder na 5 minuten je verfmateriaal voorgoed af?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
en de keukentafel het ik ook nooit meer gezien
Eindelijk een lekker wijfquote:
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
jonge, als ik op de nurnburgring rij met de opel rij ik die carrera gt zoek, je weet![]()
ik zei ook niet dat jij het niet konquote:Op maandag 27 juni 2005 10:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook
toch jammer dan dat ik in 6 ritten, 3x een halve noodstop moest maken omdat ik een file 'ietwat' laat zag![]()
Klopt.quote:
... pics? verhalen?....?quote:
Hoe staat het met je afscheidsspeech?quote:
ik zet vrijdag wel een mailtje inelkaar enne savonds geeft iemand hier een verjaardags feestje waarbij iedereen is uitgenodigd om te zuipen ergens in Utreg en daarna ergens anders nog... kan ik mooi meeliftenquote:
"Het waren 164 fantastische dagen"quote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zet vrijdag wel een mailtje inelkaar enne savonds geeft iemand hier een verjaardags feestje waarbij iedereen is uitgenodigd om te zuipen ergens in Utreg en daarna ergens anders nog... kan ik mooi meeliften![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
"Het waren 164 fantastische dagen"
Wanneer begin je met de nieuwe bezigheidstherapie?
Jaja, foto's komen nog wel.quote:
wat ben je 'stil' vandaagquote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaja, foto's komen nog wel.
Ik moet wel zeggen dat er niet zoveel waren.
En verhalen heb ik niet zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |