Daar begin ik niet eens aanquote:Op maandag 27 juni 2005 10:16 schreef Youp het volgende:
jezus kerel![]()
hoe ziet t er dan uit als je eens iets moet verven ofzo?stel je voor de deuren in huis moeten een nieuw kleurtje ofzo
Hoerquote:Op maandag 27 juni 2005 09:15 schreef Fugie het volgende:
moge
* Fugie weer 2 voldoendes gehaalt heeft
Euh... en jij wilde weer raggen?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:11 schreef BoJo het volgende:
Je moet me zien als ik aan het poolen ben, dan zit die blauwe zooi ook overal op m'n kleding en in m'n nek.![]()
wat heeft dat nou weer met auto rijden te maken?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Euh... en jij wilde weer raggen?Godzijdank is A'dam een flink eind weg
whehe ik heb nog geen onvoldoendes gehad dit kwartaalquote:Op maandag 27 juni 2005 10:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoer
Ik heb gvd een 1 en een 3 terugik verwachte een 3 en een 6
![]()
Als je een keu al amperaan kunt controleren, hoe moet je dan een auto met 200 controleren?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heeft dat nou weer met auto rijden te maken?![]()
en toen nam je moeder na 5 minuten je verfmateriaal voorgoed af?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij is het enige wat ik ooit geverft heb een paasei geweest
ik zie het verband nog steeds nietquote:Op maandag 27 juni 2005 10:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als je een keu al amperaan kunt controleren, hoe moet je dan een auto met 200 controleren?
jaquote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef Youp het volgende:
[..]
en toen nam je moeder na 5 minuten je verfmateriaal voorgoed af?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
en de keukentafel het ik ook nooit meer gezien
Eindelijk een lekker wijfquote:
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
jonge, als ik op de nurnburgring rij met de opel rij ik die carrera gt zoek, je weet![]()
ik zei ook niet dat jij het niet konquote:Op maandag 27 juni 2005 10:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook
toch jammer dan dat ik in 6 ritten, 3x een halve noodstop moest maken omdat ik een file 'ietwat' laat zag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |