wholla wholla, kom dan vechten, kom dan vechten!quote:
en dan trekken ze hun jasjes uit en dan gaan zequote:Op maandag 27 juni 2005 15:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
wholla wholla, kom dan vechten, kom dan vechten!
Ze durven geen van alle te beginnenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dan trekken ze hun jasjes uit en dan gaan ze![]()
laat ze elkaar maar afmaken hoor
wapens gevenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
Whahahahahaha vechtende 10 jarige morco's voor de deur, zal ik ingrijpen of niet?
Wie wil de nintjaku's?quote:
samplequote:Op maandag 27 juni 2005 15:25 schreef Sjoewe het volgende:
Gadverdamme, na de sextape van die Paris Gratenhoer Hilton is er nu ook een Eve sextape,
Er zit in ieder geval een jungle tussen d'r benenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze durven geen van alle te beginnenIk had eigenlijk een weddeschap uit het raam moeten roepen
"10 euro op die met het te kleine petje"
en, heb je dat gedaan?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:58 schreef -Muse- het volgende:
Gisteravond hier ook voor de deur, 2 groepen van zo'n 10 tot 15 man stonden naar elkaar te roepen.
"OOOHHH kom dan jonguuu duurf je niet ofzoo jonguuu!?!?!"
kon ze stuk voor stuk wel afschieten..
nou niet doen alsof je het niet leuk vindquote:Op maandag 27 juni 2005 19:43 schreef PeuRac het volgende:
Kom ik terug van t eten, staan er 5 gespreks vensters open met meisjes, dus ik denk: CHILL![]()
blijken ze 5min later stuk voor stuk rond de 12 jaar te zijn, zijn t vriendinnen van mn nichtje
![]()
kijk eens welke dj's er bij www.matrixx.nl komenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:53 schreef BoJo het volgende:
ohja ik ben muziek voor de vakantie aan het down*kuch*kopen, any requests Peu?
Download beter zelf maar, pleuren het wel op m'n laptop bij jouquote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kijk eens welke dj's er bij www.matrixx.nl komen![]()
gewoon relaxe muziek, beetje harde en zachte muziek van alles wel wat, Jazz en Lounge muziek zijn meesterlijk voor als je vermoeid bent (Norah Jones, Alicia Keys)
mijn pc trekt dat nietquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Download beter zelf maar, pleuren het wel op m'n laptop bij jou![]()
we luisteren wel naar de radioquote:Op maandag 27 juni 2005 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn pc trekt dat nietals ik ga downloaden loopt msn vast of andersom
Nee super snel juist. Het is nu 21.03 dat ik dit typquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:06 schreef PeuRac het volgende:
ik ga morgen naar een BMW E28 Alpina kijken![]()
Weet je hoe stoer, een Alpinaquote:
Alfa gaat niet weg hoorquote:
nouwelijks als in langzaam?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa gaat niet weg hoorDie Alpina rijdt nouwelijks als ik em zo zag, dus die is voor erbij
t is geen alfaquote:Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef BoJo het volgende:
nouwelijk als in stuk,kaput,niet lopend waarschijnlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |