Nee, helaas vertrekken wij vanuit Mokum, Eindhoven zou wel praktischer zijn geweest.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Kopstoor vertrekt ook vanaf Eindhoven? Zitten we int zelfde vliegtuig?
Wij gaan iig ook van 13 tm 21 juli, hotel salamkis
Hotel Salmakis, leuk hotel hoor, met een mooi uitzicht ook nog!quote:Op maandag 27 juni 2005 07:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Kopstoor vertrekt ook vanaf Eindhoven? Zitten we int zelfde vliegtuig?
Wij gaan iig ook van 13 tm 21 juli, hotel salamkis
Ik weet er zelf niet heel veel over, me tante is er geweest. Ze heeft er zeker geen spijt van gehad, ze vond alles gewoon goed gaan. Personeel was oke heb ik gehoord, qua eten kan ik je niks vertellen want ze hebben elke dag buiten bij een restaurant gegeten, wel gingen ze ontbijten en dat was wel lekker. Zover ik het me herriner hadden ze ook een privestrand, die was ook wel oke dacht ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Damn, wat een enorme typo
Vertel er es wat meer over JCARA ajb?
Mooi om te horenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:39 schreef Thieske het volgende:
Vorig jaar ook 2 weken geweest en was een super vakantie.
Zover ik het weet is het vlakbij Akyarlar Beach. Akyarlar Beach was trouwens tijdje terug gekozen tot een van de 15 World's Most Luxurious Beaches.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:28 schreef Harmvt het volgende:
JCARA mag me trouwens even vertellen waar ik dat strand op de 2e foto kan vinden, want ik heb nog niets anders gezien als grouw zand/grind-strand van max 10 meter diep.
Mokum, de vlucht van 2100 uur? Wir auch namelijk, wij zitten in Bodrum, hotel Güler resort..party partyquote:Op maandag 27 juni 2005 10:08 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Nee, helaas vertrekken wij vanuit Mokum, Eindhoven zou wel praktischer zijn geweest.
Ja die vlucht.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:28 schreef Mr.Walt het volgende:
[..]
Mokum, de vlucht van 2100 uur? Wir auch namelijk, wij zitten in Bodrum, hotel Güler resort..party party
Und wir auch! En wat die mile high club aangaat... als ze net zo lekker zijn als vorig jaar, die stewardessen, komt dat wel goedquote:
Gemiddelde temperatuur 25 gradenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:00 schreef Doekes het volgende:
Ik kan pas half september op vakantieIs het weer dan ook nog goed in Turkije?
11 tot 26 september vorig jaar was het er heel goed uit te houden hoor. De ergste hitte is er dan van af.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:00 schreef Doekes het volgende:
Ik kan pas half september op vakantieIs het weer dan ook nog goed in Turkije?
Das goed te doen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Gemiddelde temperatuur 25 graden
Gemiddeld aantal zonuren: 10
Pas maar op! Een hoop Russen met chlamydiaquote:Op maandag 25 juli 2005 12:47 schreef Kopstoot het volgende:
Damn, wat een hoop mooie vrouwen daar. Eens een keer andersom daar, je wordt versierd in plaats van dat je zelf moeite moet doen! Wat een top vakantie
Nee hoor, die Russen negeerde ik structureel, die Engelse outcast is alleen leuk om naar te kijken, Nederlandse meiden zijn toch wel het leukst.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:23 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Pas maar op! Een hoop Russen met chlamydia![]()
![]()
Eensquote:Op maandag 25 juli 2005 16:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Nee hoor, die Russen negeerde ik structureel, die Engelse outcast is alleen leuk om naar te kijken, Nederlandse meiden zijn toch wel het leukst.![]()
Ik ook, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef oncrea het volgende:
overmorgen ga ik ook
Betere tijden, ik mag lekker om 21.30 vertrekken fuckersquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:38 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb net een reisje geboekt naar Gümbet-Bodrum (Royal Palm Area Hotel).
6 aug 9.25 uur vanaf Schiphol met Martinair vertrekken en 13 aug om 23.59u weer aan de terugreis beginnen.
Ik zou eerst ook om 19.15 gaan ofzo, maar omdat wij met Martinair gaan ipv Onur kregen we een ochtend-vluchtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:52 schreef oncrea het volgende:
[..]
Betere tijden, ik mag lekker om 21.30 vertrekken fuckers
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:42 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik vond Halekarnas ook vies tegenvallen. Zijn veel leukere wat kleinere discotheken. Overigens vond ik Gumbet qua stappen veel beter te doen dan Bodrum
Hoe is het weer in de herfstvakantie in Turkije? Nog een beetje strandweer??quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:12 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ga in de herfstvakantie met 13 mensen naar Bodrum, voor de 3e keer. Vorige keer naar Halikarnas geweest, maar vond het geen zak aan
.
Alleen is de benzine net zo duur als in nederlandquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:07 schreef t0n het volgende:
Hoi,
Ik ga samen met mijn vriendin naar een huisje in Bodrum, Turkije.
Nu willen we best ook eens lekker rond rijden en boodschappies doen etc etc, met 'n autotje.
Ik, als PTA-fan wil uiteraard 'n Jeep (Vitara oid.) huren, maar heb daar wat vragen over:
- We zijn beide 22 jaar.
- ik heb mijn rijbewijs al 4 jaar.
Kan ik zomaar 'n auto huren daar?
Hoe zit dat met de verzekering etc?
En waar moet ik nog meer opletten?
Bedankt,
Tonny
Welke maatschappijen doen dit zoal?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Een auto huren kan als je minimaal 21 jaar bent en een jaar je rijbewijs hebt. Bij de normale verhuurbedrijven is de verzekering inclusief en kun je het eigen risico afkopen. Gewoon even kijken op de websites van de grotere verhuurbedrijven en je weet wat het kost.
Avis, hertz, europcar, etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:16 schreef t0n het volgende:
Welke maatschappijen doen dit zoal?
http://bodrumturkey.8m.com/English/peninsula/#Gumbet hier een overzichtje van alle plaatsjes rond Bodrumquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef Double_B het volgende:
Kan iemand mij iets zeggen over Torba zelf, en de liggeng t.o.v. plaatsen zoals Bodrum en Gümbet?
Ja ik als je die in Bodrum bedoelde die eindigde in de halikarnas.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:37 schreef seilram het volgende:
Zo ben net terug
zat in Hotel Filis
Iemand met die husk of x-travel kroegentochten meegeweest?
De week van 1-8.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:31 schreef oncrea het volgende:
Thiekse die bedoelde ik ja
maar was dat in de week van 1-8 of in de week van 8-8?
Ik zıt nu ın een ınternetcafe ın het hotel... Tot nu toe heerlıjk weer gehad alleen de eerste dag was slecht. Morgen ıs de laatste dag, en ze verwachten storm. Maar voor de rest ben ık heerlıjk bruın gebakkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:12 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ga in de herfstvakantie met 13 mensen naar Bodrum, voor de 3e keer. Vorige keer naar Halikarnas geweest, maar vond het geen zak aan
.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Maken we hem toch centraal en van 2006.
Voor Babs doen wij zuks.
In zo'n boekje stond dat je er kon duiken en snorkelen, geen idee waar dat isquote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef Jumparound het volgende:
Duiken? die booten liggen toch in de haven?
of in elk geval 1... tijd gelden dat ik er ben geweest hoor!
ff de haven inlopen en ook de stijgers afgaan :-)
Welk hotel in Gumbet en welke datumquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:02 schreef Nouk het volgende:
Ik ga in mei weer ff naar Gumbet, heerlijk hoor, lekker strand, leuk stappen, en veel zon.
Wij gaan 5 mei, tot en met 16 mei. Bij het hotel tenedos, meteen privestrand enz.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef Nouk het volgende:
Oh echt? Ik ga 8 mei en ik weet ff niet hoe het hotel heet, iig gelijk aan het strand daar!
Wanneer gaan jullie en welk hotel?
Ik jou en je moeder wel hoor! Het is helemaal niet zo groot daar. Al zit dat hotel wel anderhalve kilometer van het centrum af, ik zit in het centrum. Maar daar gaan jullie vast wel eens heenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wij gaan 5 mei, tot en met 16 mei. Bij het hotel tenedos, meteen privestrand enz.
Misschien zie ik je wel!maar dan zal ik je wel niet herkennen
Ja sowieso gaan we naar het centrumquote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik jou en je moeder wel hoor! Het is helemaal niet zo groot daar. Al zit dat hotel wel anderhalve kilometer van het centrum af, ik zit in het centrum. Maar daar gaan jullie vast wel eens heen.
Grappig wel.
Het strand van Bodrum is veel minder in vergelijking met Alanya.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef XiChico het volgende:
Wat zouden jullie doen .. Alanya of Bodrum? Ik ben nu aan het kijken voor een zomervakantie.. 2 personen .. samen met een maatje van me.. allebei 18 jaar. In Alanya kunnen wij 15 dagen all in voor zo'n ¤580 pp in een appartement verblijven (excl eten dan).
Maar goed .. dat Bodrum ziet er ook wel goed uit .. alleen komt hij niet voor @ beachmasters.. dus iemand die miscchien zowel in Alanya als Bodrum is geweest en wat kan vertellen over de verschillen qua mensen, uitgaan ed.!?
Ik ben in die vakantie ook een keer naar het strand van Gumbet geweest, en dat was toen wel hutjemutje-werk a la Scheveningen op een dag zoals vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:46 schreef BrauN het volgende:
Maareh, in Gumbet, is dat hutjemutje op mekaar liggen op het strand? Da's namelijk niet echt mijn ding, dan ga ik wel naar Scheveningen o.i.d. En zitten er ook 'n beetje 'stijlvollere' clubs, waar niet elke Sjonnie en Anita zomaar worden binnengelaten?
Ik ben er geweest! Het is echt een heel mooi hotel, ruim opgezet en stuk of 5 restaurants, eigen stoelen op de vlonder aan t strand en genoeg zwembaden. Ik vond het er iig super!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:04 schreef redjeee het volgende:
ik ga 5 mei voor het eerst naar bodrum naar het blue dreams hotel.
iemand bekent met dit hotel ?
Dit is dus echt zwaar gelul, in Alanya zit Auditorium en daar kan Halikarnas denk ik een stuk of 10x in. Ze willen wel graag toeristen laten geloven dat het de grootste openlucht discotheek is van Europa. Auditorium had ook nog een zwembad erin.quote:Op zondag 26 juni 2005 04:01 schreef JCARA het volgende:
- Halikarnas; grootste openlucht discotheek van Europa.
wat is in heel Bodrum en omgeving de drukste strand onder de toeristen.. is dat die van Gumbet of een andere?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:41 schreef Nouk het volgende:
Gumbet is echt heel erg klein he. Dus dr is ongeveer 1 strandje. Gewoon heel lang.
Gast... wacht gewoon tot je er bent en bekijk het met je eigen ogen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:23 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
wat is in heel Bodrum en omgeving de drukste strand onder de toeristen.. is dat die van Gumbet of een andere?
Is idd niet echt een strand te noemen.quote:
Iets fijnere kiezel.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef mrcool het volgende:
Gumbet weet ik niet.
Die zitten overal!quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:04 schreef tylerdurden22 het volgende:
als we het hebben over Bodrum en omgeving..
waar zitten de Duitsers?
waar zitten de Engelsen/Ieren?
waar zitten de Russen?
en waar zitten de Nederlanders?
kan iemand hier antwoord op geven, dan weet ik waar ik wel moet zijn en waar niet..
Veel plezier.quote:
veel plezier!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef Brechtje het volgende:
Morgenavond vertrek ik naar Bodrum!
En de weersverwachting ziet er goed uit.
Gumbet: http://www.zoover.nl/turkije/turkije/gumbet_bij_bodrum/weer
Bodrum: http://www.zoover.nl/turkije/turkije/bodrum/weer
Ik was er vorig jaar ook geweest (Gumbet) Maar dat was de eerste keer en we wisten niet echt wat we allemaal konden doen. Nu weten we waar we 's avonds heen kunnen gaan, wat we overdag kunnen doen enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
veel plezier!
ben er vorig jaar geweest, was erg leuk daar! (Gumbet eigenlijk maar dat ligt naast elkaar)
wil ik ook wel weten..quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:04 schreef tylerdurden22 het volgende:
als we het hebben over Bodrum en omgeving..
waar zitten de Duitsers?
waar zitten de Engelsen/Ieren?
waar zitten de Russen?
en waar zitten de Nederlanders?
kan iemand hier antwoord op geven, dan weet ik waar ik wel moet zijn en waar niet..
Vooral in de voormalige Sovjet-Unie.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:52 schreef martin85 het volgende:
waar zitten de Russen?
Russen moeten daar lekker blijven ipv de vakantie van andere "all inclusive (quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vooral in de voormalige Sovjet-Unie.
Wat de fak is dat nou voor lompe vraag man!?
ik bedoel waar zitten de Russen omgeving Bodrum..?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vooral in de voormalige Sovjet-Unie.
Wat de fak is dat nou voor lompe vraag man!?
het ıs veel warmer geworden dan 25 gradenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:56 schreef Nouk het volgende:
Ik ga dinsdag heen, woensdag wordt het wel minder weer, daarna weer gewoon 25 graden. Wel redelijk weer dus, van mij mag het wel iets warmer, maar goed.
Als ik je zie Brechtje, wel ff roepen he!
Ik ben ook de 15de naar huis gegaan! Ik smiddags om 4 uur met Pegasus, ging je met Onur?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:44 schreef Brechtje het volgende:
[..]
het ıs veel warmer geworden dan 25 gradensoms wel 38 graden enz.
Mja vannacht weer naar huıs en ık heb je nıet gezıen helaas!
Was wel echt super weer en veel meegemaakt maar dat laat ık allemaal nog wel weten
hoe is de verbinding van het hotel met het centrum?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:24 schreef redjeee het volgende:
ik ga 12 juni weer naar club blue dreams in bodrum !!! echt een super hotel !!!
Heb je misschien weleens 4 gabbers gezien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ben ook de 15de naar huis gegaan! Ik smiddags om 4 uur met Pegasus, ging je met Onur?
Wij hebben boottochtje gedaan en een dagje in Bodrum geweest. Voor de rest lekker relaxed op het strand geweest, en 3 avonden in Central Bar en X-Bar geweest. Central was nog erg rustig, X-bar al veel drukker maar veel van die ordinaire engelsen, maar ach daar raak je wel aan gewend.
Echt weer heerlijk gehad.
Nee, ik bedoel dat je echt met stoel en al in het water zat. En dan hadden ze op die plek ook het zeewater verlicht.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:57 schreef Marioow het volgende:
je hebt wel heel veel restaurants waar bij het terras boven de zee zit
Mooiste strand heb je in Bitez en het populairst is het strand in Gumbet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Brian20 het volgende:
ik ga dit jaar ook naar Bodrum denk ik (voor het eerst).. moet alleen nog kijken welk hotel in mijn budget past..
weet iemand welk strand in de omgeving van Bodrum het mooist is? en welk strand is het drukst/populairst onder de toeristen?
kan iemand mij hierover informeren.
Mooiste stranden in de buurt zijn Bitez en Torba, en populairste is Gumbet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Brian20 het volgende:
ik ga dit jaar ook naar Bodrum denk ik (voor het eerst).. moet alleen nog kijken welk hotel in mijn budget past..
weet iemand welk strand in de omgeving van Bodrum het mooist is? en welk strand is het drukst/populairst onder de toeristen?
kan iemand mij hierover informeren.
Deze gast zit nu in bodrum!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:41 schreef redjeee het volgende:
ik vlieg vanavond met pegasus om 1955 vanuit amsterdam naar bodrum meer mensen ?
Godverdomme, heerlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Jaja, kan je gewoon doen aan het strand in Gümbet, op meerdere plekken zelfs, geen probleem.
Gümbet
35Euro voor een kwartiertje dat wel 2 minuten lijktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Godverdomme, heerlijk.
Enig idee van de prijzen? Wat mij betreft huur ik zo'n ding een hele dag, maar dat zal wel onbetaalbaar zijn. En moet je binnen een bepaald 'afgezet' gebied blijven? Dat zou sucken, maar wel logisch zijn...
What the fuck, schandalig duur zeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
35Euro voor een kwartiertje dat wel 2 minuten lijkt
25 euro volgens mij hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
35Euro voor een kwartiertje dat wel 2 minuten lijkt
Wat dan? Vertel eens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
Bodrum. de verhalen die ik hoor erover
.
Vertel! Vertel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
Bodrum. de verhalen die ik hoor erover
.
Dude, doe je marktonderzoek ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:23 schreef ScofieldBurrows het volgende:
hoeveel supermarkten zitten er in Gümbet zelf, hoe heten ze en waar zitten ze? kan iemand mij die info geven..
Ja, volg de lange weg helemaal tot aan beneden bij het strand, en ga daar links of recht een stukje het strand op, niemand die je lastig valt, komen wel eens mensen voorbij lopen, maar die slaan er eigenlijk geen acht op..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dude, doe je marktonderzoek ofzo.
Ik ga d'r zaterdag heen, maar je ziet toch vanzelf wel welk supermarktje het dichtst bij zit?
Anyway, ik heb er zin an!
Kun je trouwens een beetje sfeervol op 't strand zitten 's nachts? Ofwel, valt er lekker te neuken zonder in de spotlights te zitten? Ben ik benieuwd naar.
er staan zelfs hemelbeddenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ga d'r zaterdag heen, maar je ziet toch vanzelf wel welk supermarktje het dichtst bij zit?
Kun je trouwens een beetje sfeervol op 't strand zitten 's nachts? Ofwel, valt er lekker te neuken zonder in de spotlights te zitten? Ben ik benieuwd naar.
Whehe, je wordt er wel gewaarschuwd omdat er altijd turken op de loer liggen omdat ze je spullen willen jatten. Ik was er ook met een nederlandse jongen en we gingen s'nachts na het uitgaan het water nog in, maar iedereen waarschuwde ons wel van let altijd op je spullenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Heul niet, is geheim.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Brechtje kan het beter vertellen.
haha dat is mn zus overkomenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:49 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Whehe, je wordt er wel gewaarschuwd omdat er altijd turken op de loer liggen omdat ze je spullen willen jatten. Ik was er ook met een nederlandse jongen en we gingen s'nachts na het uitgaan het water nog in, maar iedereen waarschuwde ons wel van let altijd op je spullenTurken liggen je gewoon te bespioneren daar achter boompjes.
Best creapy.
Dus als je bezig bent, je spullen góed bij je houden.
Maar veel plezier.![]()
Dinsdagquote:Op donderdag 24 april 2008 12:05 schreef Marioow het volgende:
Nog mensen die dit jaar gaan?
Nou vertel op! Waar vind je de goedkoopste cocktails? Waar vind je het lekkerste vlees?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou vertel op! Waar vind je de goedkoopste cocktails? Waar vind je het lekkerste vlees? geilste vrouwtjes
Ik zal het je na september beter kunnen vertellen, neem ik een schrijfblok meequote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou vertel op! Waar vind je de goedkoopste cocktails? Waar vind je het lekkerste vlees?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |