Dit is dus echt zwaar gelul, in Alanya zit Auditorium en daar kan Halikarnas denk ik een stuk of 10x in. Ze willen wel graag toeristen laten geloven dat het de grootste openlucht discotheek is van Europa. Auditorium had ook nog een zwembad erin.quote:Op zondag 26 juni 2005 04:01 schreef JCARA het volgende:
- Halikarnas; grootste openlucht discotheek van Europa.
wat is in heel Bodrum en omgeving de drukste strand onder de toeristen.. is dat die van Gumbet of een andere?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:41 schreef Nouk het volgende:
Gumbet is echt heel erg klein he. Dus dr is ongeveer 1 strandje. Gewoon heel lang.
Gast... wacht gewoon tot je er bent en bekijk het met je eigen ogen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:23 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
wat is in heel Bodrum en omgeving de drukste strand onder de toeristen.. is dat die van Gumbet of een andere?
Is idd niet echt een strand te noemen.quote:
Iets fijnere kiezel.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef mrcool het volgende:
Gumbet weet ik niet.
Die zitten overal!quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:04 schreef tylerdurden22 het volgende:
als we het hebben over Bodrum en omgeving..
waar zitten de Duitsers?
waar zitten de Engelsen/Ieren?
waar zitten de Russen?
en waar zitten de Nederlanders?
kan iemand hier antwoord op geven, dan weet ik waar ik wel moet zijn en waar niet..
Veel plezier.quote:
veel plezier!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef Brechtje het volgende:
Morgenavond vertrek ik naar Bodrum!
En de weersverwachting ziet er goed uit.
Gumbet: http://www.zoover.nl/turkije/turkije/gumbet_bij_bodrum/weer
Bodrum: http://www.zoover.nl/turkije/turkije/bodrum/weer
Ik was er vorig jaar ook geweest (Gumbet) Maar dat was de eerste keer en we wisten niet echt wat we allemaal konden doen. Nu weten we waar we 's avonds heen kunnen gaan, wat we overdag kunnen doen enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
veel plezier!
ben er vorig jaar geweest, was erg leuk daar! (Gumbet eigenlijk maar dat ligt naast elkaar)
wil ik ook wel weten..quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:04 schreef tylerdurden22 het volgende:
als we het hebben over Bodrum en omgeving..
waar zitten de Duitsers?
waar zitten de Engelsen/Ieren?
waar zitten de Russen?
en waar zitten de Nederlanders?
kan iemand hier antwoord op geven, dan weet ik waar ik wel moet zijn en waar niet..
Vooral in de voormalige Sovjet-Unie.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:52 schreef martin85 het volgende:
waar zitten de Russen?
Russen moeten daar lekker blijven ipv de vakantie van andere "all inclusive (quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vooral in de voormalige Sovjet-Unie.
Wat de fak is dat nou voor lompe vraag man!?
ik bedoel waar zitten de Russen omgeving Bodrum..?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vooral in de voormalige Sovjet-Unie.
Wat de fak is dat nou voor lompe vraag man!?
het ıs veel warmer geworden dan 25 gradenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:56 schreef Nouk het volgende:
Ik ga dinsdag heen, woensdag wordt het wel minder weer, daarna weer gewoon 25 graden. Wel redelijk weer dus, van mij mag het wel iets warmer, maar goed.
Als ik je zie Brechtje, wel ff roepen he!
Ik ben ook de 15de naar huis gegaan! Ik smiddags om 4 uur met Pegasus, ging je met Onur?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:44 schreef Brechtje het volgende:
[..]
het ıs veel warmer geworden dan 25 gradensoms wel 38 graden enz.
Mja vannacht weer naar huıs en ık heb je nıet gezıen helaas!
Was wel echt super weer en veel meegemaakt maar dat laat ık allemaal nog wel weten
hoe is de verbinding van het hotel met het centrum?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:24 schreef redjeee het volgende:
ik ga 12 juni weer naar club blue dreams in bodrum !!! echt een super hotel !!!
Heb je misschien weleens 4 gabbers gezien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ben ook de 15de naar huis gegaan! Ik smiddags om 4 uur met Pegasus, ging je met Onur?
Wij hebben boottochtje gedaan en een dagje in Bodrum geweest. Voor de rest lekker relaxed op het strand geweest, en 3 avonden in Central Bar en X-Bar geweest. Central was nog erg rustig, X-bar al veel drukker maar veel van die ordinaire engelsen, maar ach daar raak je wel aan gewend.
Echt weer heerlijk gehad.
Nee, ik bedoel dat je echt met stoel en al in het water zat. En dan hadden ze op die plek ook het zeewater verlicht.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:57 schreef Marioow het volgende:
je hebt wel heel veel restaurants waar bij het terras boven de zee zit
Mooiste strand heb je in Bitez en het populairst is het strand in Gumbet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Brian20 het volgende:
ik ga dit jaar ook naar Bodrum denk ik (voor het eerst).. moet alleen nog kijken welk hotel in mijn budget past..
weet iemand welk strand in de omgeving van Bodrum het mooist is? en welk strand is het drukst/populairst onder de toeristen?
kan iemand mij hierover informeren.
Mooiste stranden in de buurt zijn Bitez en Torba, en populairste is Gumbet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Brian20 het volgende:
ik ga dit jaar ook naar Bodrum denk ik (voor het eerst).. moet alleen nog kijken welk hotel in mijn budget past..
weet iemand welk strand in de omgeving van Bodrum het mooist is? en welk strand is het drukst/populairst onder de toeristen?
kan iemand mij hierover informeren.
Deze gast zit nu in bodrum!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:41 schreef redjeee het volgende:
ik vlieg vanavond met pegasus om 1955 vanuit amsterdam naar bodrum meer mensen ?
Godverdomme, heerlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Jaja, kan je gewoon doen aan het strand in Gümbet, op meerdere plekken zelfs, geen probleem.
Gümbet
35Euro voor een kwartiertje dat wel 2 minuten lijktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Godverdomme, heerlijk.
Enig idee van de prijzen? Wat mij betreft huur ik zo'n ding een hele dag, maar dat zal wel onbetaalbaar zijn. En moet je binnen een bepaald 'afgezet' gebied blijven? Dat zou sucken, maar wel logisch zijn...
What the fuck, schandalig duur zeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
35Euro voor een kwartiertje dat wel 2 minuten lijkt
25 euro volgens mij hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
35Euro voor een kwartiertje dat wel 2 minuten lijkt
Wat dan? Vertel eens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
Bodrum. de verhalen die ik hoor erover
.
Vertel! Vertel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
Bodrum. de verhalen die ik hoor erover
.
Dude, doe je marktonderzoek ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:23 schreef ScofieldBurrows het volgende:
hoeveel supermarkten zitten er in Gümbet zelf, hoe heten ze en waar zitten ze? kan iemand mij die info geven..
Ja, volg de lange weg helemaal tot aan beneden bij het strand, en ga daar links of recht een stukje het strand op, niemand die je lastig valt, komen wel eens mensen voorbij lopen, maar die slaan er eigenlijk geen acht op..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dude, doe je marktonderzoek ofzo.
Ik ga d'r zaterdag heen, maar je ziet toch vanzelf wel welk supermarktje het dichtst bij zit?
Anyway, ik heb er zin an!
Kun je trouwens een beetje sfeervol op 't strand zitten 's nachts? Ofwel, valt er lekker te neuken zonder in de spotlights te zitten? Ben ik benieuwd naar.
er staan zelfs hemelbeddenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ga d'r zaterdag heen, maar je ziet toch vanzelf wel welk supermarktje het dichtst bij zit?
Kun je trouwens een beetje sfeervol op 't strand zitten 's nachts? Ofwel, valt er lekker te neuken zonder in de spotlights te zitten? Ben ik benieuwd naar.
Whehe, je wordt er wel gewaarschuwd omdat er altijd turken op de loer liggen omdat ze je spullen willen jatten. Ik was er ook met een nederlandse jongen en we gingen s'nachts na het uitgaan het water nog in, maar iedereen waarschuwde ons wel van let altijd op je spullenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Heul niet, is geheim.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Brechtje kan het beter vertellen.
haha dat is mn zus overkomenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:49 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Whehe, je wordt er wel gewaarschuwd omdat er altijd turken op de loer liggen omdat ze je spullen willen jatten. Ik was er ook met een nederlandse jongen en we gingen s'nachts na het uitgaan het water nog in, maar iedereen waarschuwde ons wel van let altijd op je spullenTurken liggen je gewoon te bespioneren daar achter boompjes.
Best creapy.
Dus als je bezig bent, je spullen góed bij je houden.
Maar veel plezier.![]()
Dinsdagquote:Op donderdag 24 april 2008 12:05 schreef Marioow het volgende:
Nog mensen die dit jaar gaan?
Nou vertel op! Waar vind je de goedkoopste cocktails? Waar vind je het lekkerste vlees?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou vertel op! Waar vind je de goedkoopste cocktails? Waar vind je het lekkerste vlees? geilste vrouwtjes
Ik zal het je na september beter kunnen vertellen, neem ik een schrijfblok meequote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou vertel op! Waar vind je de goedkoopste cocktails? Waar vind je het lekkerste vlees?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |