Vooral in de voormalige Sovjet-Unie.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:52 schreef martin85 het volgende:
waar zitten de Russen?
Russen moeten daar lekker blijven ipv de vakantie van andere "all inclusive (quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vooral in de voormalige Sovjet-Unie.
Wat de fak is dat nou voor lompe vraag man!?
ik bedoel waar zitten de Russen omgeving Bodrum..?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vooral in de voormalige Sovjet-Unie.
Wat de fak is dat nou voor lompe vraag man!?
het ıs veel warmer geworden dan 25 gradenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:56 schreef Nouk het volgende:
Ik ga dinsdag heen, woensdag wordt het wel minder weer, daarna weer gewoon 25 graden. Wel redelijk weer dus, van mij mag het wel iets warmer, maar goed.
Als ik je zie Brechtje, wel ff roepen he!
Ik ben ook de 15de naar huis gegaan! Ik smiddags om 4 uur met Pegasus, ging je met Onur?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:44 schreef Brechtje het volgende:
[..]
het ıs veel warmer geworden dan 25 gradensoms wel 38 graden enz.
Mja vannacht weer naar huıs en ık heb je nıet gezıen helaas!
Was wel echt super weer en veel meegemaakt maar dat laat ık allemaal nog wel weten
hoe is de verbinding van het hotel met het centrum?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:24 schreef redjeee het volgende:
ik ga 12 juni weer naar club blue dreams in bodrum !!! echt een super hotel !!!
Heb je misschien weleens 4 gabbers gezien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ben ook de 15de naar huis gegaan! Ik smiddags om 4 uur met Pegasus, ging je met Onur?
Wij hebben boottochtje gedaan en een dagje in Bodrum geweest. Voor de rest lekker relaxed op het strand geweest, en 3 avonden in Central Bar en X-Bar geweest. Central was nog erg rustig, X-bar al veel drukker maar veel van die ordinaire engelsen, maar ach daar raak je wel aan gewend.
Echt weer heerlijk gehad.
Nee, ik bedoel dat je echt met stoel en al in het water zat. En dan hadden ze op die plek ook het zeewater verlicht.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:57 schreef Marioow het volgende:
je hebt wel heel veel restaurants waar bij het terras boven de zee zit
Mooiste strand heb je in Bitez en het populairst is het strand in Gumbet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Brian20 het volgende:
ik ga dit jaar ook naar Bodrum denk ik (voor het eerst).. moet alleen nog kijken welk hotel in mijn budget past..
weet iemand welk strand in de omgeving van Bodrum het mooist is? en welk strand is het drukst/populairst onder de toeristen?
kan iemand mij hierover informeren.
Mooiste stranden in de buurt zijn Bitez en Torba, en populairste is Gumbet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Brian20 het volgende:
ik ga dit jaar ook naar Bodrum denk ik (voor het eerst).. moet alleen nog kijken welk hotel in mijn budget past..
weet iemand welk strand in de omgeving van Bodrum het mooist is? en welk strand is het drukst/populairst onder de toeristen?
kan iemand mij hierover informeren.
Deze gast zit nu in bodrum!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:41 schreef redjeee het volgende:
ik vlieg vanavond met pegasus om 1955 vanuit amsterdam naar bodrum meer mensen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |