Wat dan? Vertel eens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
Bodrum. de verhalen die ik hoor erover
.
Vertel! Vertel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
Bodrum. de verhalen die ik hoor erover
.
Dude, doe je marktonderzoek ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:23 schreef ScofieldBurrows het volgende:
hoeveel supermarkten zitten er in Gümbet zelf, hoe heten ze en waar zitten ze? kan iemand mij die info geven..
Ja, volg de lange weg helemaal tot aan beneden bij het strand, en ga daar links of recht een stukje het strand op, niemand die je lastig valt, komen wel eens mensen voorbij lopen, maar die slaan er eigenlijk geen acht op..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dude, doe je marktonderzoek ofzo.
Ik ga d'r zaterdag heen, maar je ziet toch vanzelf wel welk supermarktje het dichtst bij zit?
Anyway, ik heb er zin an!
Kun je trouwens een beetje sfeervol op 't strand zitten 's nachts? Ofwel, valt er lekker te neuken zonder in de spotlights te zitten? Ben ik benieuwd naar.
er staan zelfs hemelbeddenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ga d'r zaterdag heen, maar je ziet toch vanzelf wel welk supermarktje het dichtst bij zit?
Kun je trouwens een beetje sfeervol op 't strand zitten 's nachts? Ofwel, valt er lekker te neuken zonder in de spotlights te zitten? Ben ik benieuwd naar.
Whehe, je wordt er wel gewaarschuwd omdat er altijd turken op de loer liggen omdat ze je spullen willen jatten. Ik was er ook met een nederlandse jongen en we gingen s'nachts na het uitgaan het water nog in, maar iedereen waarschuwde ons wel van let altijd op je spullenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Heul niet, is geheim.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Brechtje kan het beter vertellen.
haha dat is mn zus overkomenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:49 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Whehe, je wordt er wel gewaarschuwd omdat er altijd turken op de loer liggen omdat ze je spullen willen jatten. Ik was er ook met een nederlandse jongen en we gingen s'nachts na het uitgaan het water nog in, maar iedereen waarschuwde ons wel van let altijd op je spullenTurken liggen je gewoon te bespioneren daar achter boompjes.
Best creapy.
Dus als je bezig bent, je spullen góed bij je houden.
Maar veel plezier.![]()
Dinsdagquote:Op donderdag 24 april 2008 12:05 schreef Marioow het volgende:
Nog mensen die dit jaar gaan?
Nou vertel op! Waar vind je de goedkoopste cocktails? Waar vind je het lekkerste vlees?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou vertel op! Waar vind je de goedkoopste cocktails? Waar vind je het lekkerste vlees? geilste vrouwtjes
Ik zal het je na september beter kunnen vertellen, neem ik een schrijfblok meequote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou vertel op! Waar vind je de goedkoopste cocktails? Waar vind je het lekkerste vlees?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |