Gemiddelde temperatuur 25 gradenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:00 schreef Doekes het volgende:
Ik kan pas half september op vakantieIs het weer dan ook nog goed in Turkije?
11 tot 26 september vorig jaar was het er heel goed uit te houden hoor. De ergste hitte is er dan van af.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:00 schreef Doekes het volgende:
Ik kan pas half september op vakantieIs het weer dan ook nog goed in Turkije?
Das goed te doen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Gemiddelde temperatuur 25 graden
Gemiddeld aantal zonuren: 10
Pas maar op! Een hoop Russen met chlamydiaquote:Op maandag 25 juli 2005 12:47 schreef Kopstoot het volgende:
Damn, wat een hoop mooie vrouwen daar. Eens een keer andersom daar, je wordt versierd in plaats van dat je zelf moeite moet doen! Wat een top vakantie
Nee hoor, die Russen negeerde ik structureel, die Engelse outcast is alleen leuk om naar te kijken, Nederlandse meiden zijn toch wel het leukst.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:23 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Pas maar op! Een hoop Russen met chlamydia![]()
![]()
Eensquote:Op maandag 25 juli 2005 16:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Nee hoor, die Russen negeerde ik structureel, die Engelse outcast is alleen leuk om naar te kijken, Nederlandse meiden zijn toch wel het leukst.![]()
Ik ook, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef oncrea het volgende:
overmorgen ga ik ook
Betere tijden, ik mag lekker om 21.30 vertrekken fuckersquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:38 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb net een reisje geboekt naar Gümbet-Bodrum (Royal Palm Area Hotel).
6 aug 9.25 uur vanaf Schiphol met Martinair vertrekken en 13 aug om 23.59u weer aan de terugreis beginnen.
Ik zou eerst ook om 19.15 gaan ofzo, maar omdat wij met Martinair gaan ipv Onur kregen we een ochtend-vluchtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:52 schreef oncrea het volgende:
[..]
Betere tijden, ik mag lekker om 21.30 vertrekken fuckers
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:42 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik vond Halekarnas ook vies tegenvallen. Zijn veel leukere wat kleinere discotheken. Overigens vond ik Gumbet qua stappen veel beter te doen dan Bodrum
Hoe is het weer in de herfstvakantie in Turkije? Nog een beetje strandweer??quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:12 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ga in de herfstvakantie met 13 mensen naar Bodrum, voor de 3e keer. Vorige keer naar Halikarnas geweest, maar vond het geen zak aan
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |