Nee, helaas vertrekken wij vanuit Mokum, Eindhoven zou wel praktischer zijn geweest.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Kopstoor vertrekt ook vanaf Eindhoven? Zitten we int zelfde vliegtuig?
Wij gaan iig ook van 13 tm 21 juli, hotel salamkis
Hotel Salmakis, leuk hotel hoor, met een mooi uitzicht ook nog!quote:Op maandag 27 juni 2005 07:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Kopstoor vertrekt ook vanaf Eindhoven? Zitten we int zelfde vliegtuig?
Wij gaan iig ook van 13 tm 21 juli, hotel salamkis
Ik weet er zelf niet heel veel over, me tante is er geweest. Ze heeft er zeker geen spijt van gehad, ze vond alles gewoon goed gaan. Personeel was oke heb ik gehoord, qua eten kan ik je niks vertellen want ze hebben elke dag buiten bij een restaurant gegeten, wel gingen ze ontbijten en dat was wel lekker. Zover ik het me herriner hadden ze ook een privestrand, die was ook wel oke dacht ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Damn, wat een enorme typo
Vertel er es wat meer over JCARA ajb?
Mooi om te horenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:39 schreef Thieske het volgende:
Vorig jaar ook 2 weken geweest en was een super vakantie.
Zover ik het weet is het vlakbij Akyarlar Beach. Akyarlar Beach was trouwens tijdje terug gekozen tot een van de 15 World's Most Luxurious Beaches.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:28 schreef Harmvt het volgende:
JCARA mag me trouwens even vertellen waar ik dat strand op de 2e foto kan vinden, want ik heb nog niets anders gezien als grouw zand/grind-strand van max 10 meter diep.
Mokum, de vlucht van 2100 uur? Wir auch namelijk, wij zitten in Bodrum, hotel Güler resort..party partyquote:Op maandag 27 juni 2005 10:08 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Nee, helaas vertrekken wij vanuit Mokum, Eindhoven zou wel praktischer zijn geweest.
Ja die vlucht.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:28 schreef Mr.Walt het volgende:
[..]
Mokum, de vlucht van 2100 uur? Wir auch namelijk, wij zitten in Bodrum, hotel Güler resort..party party
Und wir auch! En wat die mile high club aangaat... als ze net zo lekker zijn als vorig jaar, die stewardessen, komt dat wel goedquote:
Gemiddelde temperatuur 25 gradenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:00 schreef Doekes het volgende:
Ik kan pas half september op vakantieIs het weer dan ook nog goed in Turkije?
11 tot 26 september vorig jaar was het er heel goed uit te houden hoor. De ergste hitte is er dan van af.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:00 schreef Doekes het volgende:
Ik kan pas half september op vakantieIs het weer dan ook nog goed in Turkije?
Das goed te doen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Gemiddelde temperatuur 25 graden
Gemiddeld aantal zonuren: 10
Pas maar op! Een hoop Russen met chlamydiaquote:Op maandag 25 juli 2005 12:47 schreef Kopstoot het volgende:
Damn, wat een hoop mooie vrouwen daar. Eens een keer andersom daar, je wordt versierd in plaats van dat je zelf moeite moet doen! Wat een top vakantie
Nee hoor, die Russen negeerde ik structureel, die Engelse outcast is alleen leuk om naar te kijken, Nederlandse meiden zijn toch wel het leukst.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:23 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Pas maar op! Een hoop Russen met chlamydia![]()
![]()
Eensquote:Op maandag 25 juli 2005 16:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Nee hoor, die Russen negeerde ik structureel, die Engelse outcast is alleen leuk om naar te kijken, Nederlandse meiden zijn toch wel het leukst.![]()
Ik ook, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef oncrea het volgende:
overmorgen ga ik ook
Betere tijden, ik mag lekker om 21.30 vertrekken fuckersquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:38 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb net een reisje geboekt naar Gümbet-Bodrum (Royal Palm Area Hotel).
6 aug 9.25 uur vanaf Schiphol met Martinair vertrekken en 13 aug om 23.59u weer aan de terugreis beginnen.
Ik zou eerst ook om 19.15 gaan ofzo, maar omdat wij met Martinair gaan ipv Onur kregen we een ochtend-vluchtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:52 schreef oncrea het volgende:
[..]
Betere tijden, ik mag lekker om 21.30 vertrekken fuckers
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:42 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik vond Halekarnas ook vies tegenvallen. Zijn veel leukere wat kleinere discotheken. Overigens vond ik Gumbet qua stappen veel beter te doen dan Bodrum
Hoe is het weer in de herfstvakantie in Turkije? Nog een beetje strandweer??quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:12 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ga in de herfstvakantie met 13 mensen naar Bodrum, voor de 3e keer. Vorige keer naar Halikarnas geweest, maar vond het geen zak aan
.
Alleen is de benzine net zo duur als in nederlandquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:07 schreef t0n het volgende:
Hoi,
Ik ga samen met mijn vriendin naar een huisje in Bodrum, Turkije.
Nu willen we best ook eens lekker rond rijden en boodschappies doen etc etc, met 'n autotje.
Ik, als PTA-fan wil uiteraard 'n Jeep (Vitara oid.) huren, maar heb daar wat vragen over:
- We zijn beide 22 jaar.
- ik heb mijn rijbewijs al 4 jaar.
Kan ik zomaar 'n auto huren daar?
Hoe zit dat met de verzekering etc?
En waar moet ik nog meer opletten?
Bedankt,
Tonny
Welke maatschappijen doen dit zoal?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Een auto huren kan als je minimaal 21 jaar bent en een jaar je rijbewijs hebt. Bij de normale verhuurbedrijven is de verzekering inclusief en kun je het eigen risico afkopen. Gewoon even kijken op de websites van de grotere verhuurbedrijven en je weet wat het kost.
Avis, hertz, europcar, etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:16 schreef t0n het volgende:
Welke maatschappijen doen dit zoal?
http://bodrumturkey.8m.com/English/peninsula/#Gumbet hier een overzichtje van alle plaatsjes rond Bodrumquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef Double_B het volgende:
Kan iemand mij iets zeggen over Torba zelf, en de liggeng t.o.v. plaatsen zoals Bodrum en Gümbet?
Ja ik als je die in Bodrum bedoelde die eindigde in de halikarnas.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:37 schreef seilram het volgende:
Zo ben net terug
zat in Hotel Filis
Iemand met die husk of x-travel kroegentochten meegeweest?
De week van 1-8.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:31 schreef oncrea het volgende:
Thiekse die bedoelde ik ja
maar was dat in de week van 1-8 of in de week van 8-8?
Ik zıt nu ın een ınternetcafe ın het hotel... Tot nu toe heerlıjk weer gehad alleen de eerste dag was slecht. Morgen ıs de laatste dag, en ze verwachten storm. Maar voor de rest ben ık heerlıjk bruın gebakkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:12 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ga in de herfstvakantie met 13 mensen naar Bodrum, voor de 3e keer. Vorige keer naar Halikarnas geweest, maar vond het geen zak aan
.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Maken we hem toch centraal en van 2006.
Voor Babs doen wij zuks.
In zo'n boekje stond dat je er kon duiken en snorkelen, geen idee waar dat isquote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef Jumparound het volgende:
Duiken? die booten liggen toch in de haven?
of in elk geval 1... tijd gelden dat ik er ben geweest hoor!
ff de haven inlopen en ook de stijgers afgaan :-)
Welk hotel in Gumbet en welke datumquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:02 schreef Nouk het volgende:
Ik ga in mei weer ff naar Gumbet, heerlijk hoor, lekker strand, leuk stappen, en veel zon.
Wij gaan 5 mei, tot en met 16 mei. Bij het hotel tenedos, meteen privestrand enz.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef Nouk het volgende:
Oh echt? Ik ga 8 mei en ik weet ff niet hoe het hotel heet, iig gelijk aan het strand daar!
Wanneer gaan jullie en welk hotel?
Ik jou en je moeder wel hoor! Het is helemaal niet zo groot daar. Al zit dat hotel wel anderhalve kilometer van het centrum af, ik zit in het centrum. Maar daar gaan jullie vast wel eens heenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wij gaan 5 mei, tot en met 16 mei. Bij het hotel tenedos, meteen privestrand enz.
Misschien zie ik je wel!maar dan zal ik je wel niet herkennen
Ja sowieso gaan we naar het centrumquote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik jou en je moeder wel hoor! Het is helemaal niet zo groot daar. Al zit dat hotel wel anderhalve kilometer van het centrum af, ik zit in het centrum. Maar daar gaan jullie vast wel eens heen.
Grappig wel.
Het strand van Bodrum is veel minder in vergelijking met Alanya.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef XiChico het volgende:
Wat zouden jullie doen .. Alanya of Bodrum? Ik ben nu aan het kijken voor een zomervakantie.. 2 personen .. samen met een maatje van me.. allebei 18 jaar. In Alanya kunnen wij 15 dagen all in voor zo'n ¤580 pp in een appartement verblijven (excl eten dan).
Maar goed .. dat Bodrum ziet er ook wel goed uit .. alleen komt hij niet voor @ beachmasters.. dus iemand die miscchien zowel in Alanya als Bodrum is geweest en wat kan vertellen over de verschillen qua mensen, uitgaan ed.!?
Ik ben in die vakantie ook een keer naar het strand van Gumbet geweest, en dat was toen wel hutjemutje-werk a la Scheveningen op een dag zoals vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:46 schreef BrauN het volgende:
Maareh, in Gumbet, is dat hutjemutje op mekaar liggen op het strand? Da's namelijk niet echt mijn ding, dan ga ik wel naar Scheveningen o.i.d. En zitten er ook 'n beetje 'stijlvollere' clubs, waar niet elke Sjonnie en Anita zomaar worden binnengelaten?
Ik ben er geweest! Het is echt een heel mooi hotel, ruim opgezet en stuk of 5 restaurants, eigen stoelen op de vlonder aan t strand en genoeg zwembaden. Ik vond het er iig super!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:04 schreef redjeee het volgende:
ik ga 5 mei voor het eerst naar bodrum naar het blue dreams hotel.
iemand bekent met dit hotel ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |