Veel plezier!
[Dit bericht is gewijzigd door geit op 24-01-2003 09:34]
Ik heb gister met n turk gepraat (woehoe ) en die vertelde me dat Bodrum te vergelijken is met Lloret de Mar! Partytime
Nu ook weer vakantie in die buurt geboekt, dit keer wordt het Yalikavak.
En wij gaan dus niet voor de disco's daarheen, maar voor onze rust.
quote:Das dus precies wat ik niet zoek
Op zondag 26 januari 2003 17:41 schreef golfer het volgende:
We zijn vorig jaar wel in Bodrum geweest, of liever gezegd een plaatje vlakbij Bodrum: Bitez.Nu ook weer vakantie in die buurt geboekt, dit keer wordt het Yalikavak.
En wij gaan dus niet voor de disco's daarheen, maar voor onze rust.
Maar het is ook juist leuk om andere dingen te doen zoals een jeepsafari! echt leuk voor de afwisseling of een boottocht zeeeeeer relaxed! Kortom genoeg te doen en het eten is echt ge-wel-dig!
Bodrum, bitez en gumbet!
quote:das nou top
Op zondag 26 januari 2003 19:46 schreef bluebellyfluff het volgende:
oeh oeh oeh, DUIKEN! je kan ook nog een daggie gaan duiken met perfecte begeleiding! dat MOET je gewoon doen; ikzelf had nog noooooit gedoken en eigenlijk in een opwelling geboekt met mijn vriendin. allemaal perfect geregeld, busje komt, haalt je op, naar de boot, uitleg en twee tellen later lig je in het water met persoonlijke begeleiding en kan je 20 minuten duiken!
ge-wel-dig! Oh ja he krijgt ook nog een duikbrevet tot 6 meter!
toch leuk als aandenken
quote:Waarom gaat iedereen nou weer naar turkije dit jaar?
Op vrijdag 24 januari 2003 08:02 schreef Partygurl het volgende:
Wij gaan in de grote vakantie naar Bodrum voor 2 weken in plaats van naar Kreta. Kan je in Bodrum goed stappen enzow,..ik heb daar namelijk mijn twijfels over al zeggen mijn vrienden dat het daar net zoiets moet zijn als in Salou en dergelijkeReacties graag!
quote:Marmaris ga ik in mei een week heen maar om je dan pas te laten weten hoe t daar is is wel een beetje erg laat
Op zondag 26 januari 2003 23:28 schreef tummeke het volgende:[..]
Waarom gaat iedereen nou weer naar turkije dit jaar?
Ik twijfel trouwens ook nog tussen Bodrum en Marmaris.. Maar daar heb ik al een topic over lopen![]()
Allemaal dus ff goed reageren, hebben party en ik er tenminste wat aan
quote:
Op maandag 27 januari 2003 07:07 schreef Partygurl het volgende:[..]
Marmaris ga ik in mei een week heen maar om je dan pas te laten weten hoe t daar is is wel een beetje erg laat
Anders ga gewoon naar BodrumKunnen we gaan feesten
Zit echt nog te twijfelen.. Marmaris schijnt super te zijn naar verhalen van kennissen. Iig beter dan Alanya.. En in bodrum lijkt me die discoboot zo gaaf.. Maar als iemand daar voor z'n rust heen gaat..
Maarja.. Marmaris zit eigenlijk bijna helemaal vol bij Gogo enzo..
Met welke reisorganisatie ga jij dan?
quote:4aug en welke organisatie ik ga....das een goeie vraag
Op maandag 27 januari 2003 10:33 schreef tummeke het volgende:[..]
Name the place and timeZit echt nog te twijfelen.. Marmaris schijnt super te zijn naar verhalen van kennissen. Iig beter dan Alanya.. En in bodrum lijkt me die discoboot zo gaaf.. Maar als iemand daar voor z'n rust heen gaat..
Maarja.. Marmaris zit eigenlijk bijna helemaal vol bij Gogo enzo..Met welke reisorganisatie ga jij dan?
quote:en stappuh ook he
Op maandag 27 januari 2003 11:12 schreef Dezz het volgende:
Bodrum is super vet! Ik ben er vorig jaar ook geweest, je kan er goed eten en drinken (vooral dat laatste) ook de omgeving is echt prachtig. Ik ben vorig jaar met verschillende excursies meegeweest en die waren echt super
Ook naar zo'n strand geweest waar Caretta Caretta (reuze schildpadden) broeden. Echt mooi ook een paar schildpadden gezien.
quote:En toch ga ik naar Marmaris
Op maandag 27 januari 2003 17:25 schreef Partygurl het volgende:[..]
4aug en welke organisatie ik ga....das een goeie vraag
Weet ik eik niet! Maaruh ik heb vandaag weer gehoord dat je ontzettend kan feesten in bodrum dus ga maar daar heen
Ben trouwens hoe dan ook 4 aug al weer weg, we vertrekken zon beetje rond 20 juli. Dan ist het altijd het gezelligst Mn ex was trouwens in marmaris geweest vorig jaar hoorde ik net.. Scheen volgens haar ook heel relaxt te zijn, al had ze niet veel discotheken gezien enzo..
Maargoed, aangezien ik veel leuke aanbiedingen heb gezien in marmaris ga ik toch maar daar heen met de groep
quote:Ga maar lekker naar Marmaris, steek ik die 2discotheken die ze hebben in de fik in mei
Op maandag 27 januari 2003 18:33 schreef tummeke het volgende:[..]
En toch ga ik naar Marmaris
Ben trouwens hoe dan ook 4 aug al weer weg, we vertrekken zon beetje rond 20 juli. Dan ist het altijd het gezelligst
Mn ex was trouwens in marmaris geweest vorig jaar hoorde ik net.. Scheen volgens haar ook heel relaxt te zijn, al had ze niet veel discotheken gezien enzo..
Maargoed, aangezien ik veel leuke aanbiedingen heb gezien in marmaris ga ik toch maar daar heen met de groep
quote:*slowchat doet*
Op maandag 27 januari 2003 19:03 schreef Partygurl het volgende:[..]
Ga maar lekker naar Marmaris, steek ik die 2discotheken die ze hebben in de fik in mei
haha neej hoor, have fun
Maarruh laat het me wel ff weten in mei hoe het was he!
Al is het dan natuurlijk langgg niet zo tof als in juli
Hoezo ga je trouwens in mei?
quote:ff weekje weg gwoon
Op maandag 27 januari 2003 19:06 schreef tummeke het volgende:[..]
*slowchat doet*
Pff moet je proberen..
Kom ik wel ff in geldrop langs met een bulldozer ofzoMaarruh laat het me wel ff weten in mei hoe het was he!
Al is het dan natuurlijk langgg niet zo tof als in juli
Hoezo ga je trouwens in mei?
Net even democratisch besloten dat Bodrum ons toch beter leek.. Heb het oog laten vallen op een prachtig appartement, en heb er wel zin in zo
Maar goed, ik ga morgen even kijken wat er nog beschikbaar is, en dan gaan we als het kan naar bodrum (1e Twee keuzes) en anders naar Marmaris...
Duzzz hoe dan ook, ik boek onze reis morgen..
Let the party begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |