veel te verwarrend inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spaanse lefties die aan serve-volley doen en er goed in zijn, op zo'n manier zou ik ook niet willen winnen hoor
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:00 schreef At_Fundum het volgende:
Kan de TT aangepast worden of gaan we heel snel dit topic vol lullen?
Hij blijft natuurlijk wel een held..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:00 schreef At_Fundum het volgende:
Kan de TT aangepast worden of gaan we heel snel dit topic vol lullen?
Banwaardig ditquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef At_Fundum het volgende:
Held op sokken die op kousevoetjes het toernooi verlaat dan
Nog nietquote:
Ze stond op een gegeven moment @ 100 bij betfairquote:
Ze is nog niet begonnen. Zodra ze de baan op komt schakelen ze over.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:48 schreef brambor het volgende:
Waarom zenden de Belgen Kim niet uit?
Was about timequote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:55 schreef Ambrosius het volgende:
Myskina breekt naar 8-7.
Was eigenlijk wel een beetje te verwachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
Jankovic breekt terug. Idiote partije.
Meest logische zou nu zijn dat Jankovic terugbreaktquote:
Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Rain delay ?
Of alletweequote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Butra het volgende:
Johansson blijft toch erg matig hoor de laatste maanden.
Of Gonzo was zo goed natuurlijk.![]()
Die bakt er idd heu-le-maal niks meer van.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Butra het volgende:
Johansson blijft toch erg matig hoor de laatste maanden.
Alleen geen showcourt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:03 schreef At_Fundum het volgende:
Nou ja, morgen op baan 4 zijn Ivo en Rogier tenminste de eerste!
Hele dag tennis of hele dag onweer en regen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef Public_NME het volgende:
Stond vandaag weer in de rij rond half 3 en zag dikke wolken (zoals de voorspelling), dus ben er maar uitgegaan en lekker naar huis op tv gaan kijken met een biertje... Tijdje erna ging het idd onweren en regenen!
Morgen hele dag als het goed is...
als Wassen nu nog twee potjes wint kan Bogstra hem eigenlijk niet thuislaten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er wordt nu getennist. En over een half uur mag Wassen.
Die 3e ronde wordt hoe dan ook erg tricky, Llodra/Knowles is één van de beste koppels ter wereld.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:30 schreef mitt het volgende:
[..]
als Wassen nu nog twee potjes wint kan Bogstra hem eigenlijk niet thuislaten.
Volgens mij is dat geen vast koppel hoor. Hoewel ze afzonderlijk natuurlijk wel wereldtop zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die 3e ronde wordt hoe dan ook erg tricky, Llodra/Knowles is één van de beste koppels ter wereld.
Nee, Knowles speelt meestal met Nestor. Maar Haarhuis was b.v. ook zonder Eltingh nog wereldtop.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Butra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen vast koppel hoor. Hoewel ze afzonderlijk natuurlijk wel wereldtop zijn.
En gewonnen. Na 3 dagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Meteen 3 matchpoints voor Wassen.
Bjorkman had erg veel geluk met de loting. En verder is ie gewoon een oude rot op gras, dus nooit uit te vlakken. Maar als ie de kwartfinale bereikt zal ie idd wel van de baan geramd worden door Federer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:24 schreef Khalein het volgende:
Ben wel benieuwd naar de afloop van Youzhny vs Jonas BjorkmanBjorkman lijkt me echt het type om onopgemerkt een heel eind te komen (om vervolgens van de baan getimmerd te worden, maar dat terzijde...)
Heb het even niet zo snel voor me.. Tegen wie moeten ze dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:40 schreef okee6 het volgende:
Leuk voor Wassen, maar ze kunnen de volgende ronde weer vol aan de bak.
Mark Knowles / Michael Llodra (3e geplaatst).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb het even niet zo snel voor me.. Tegen wie moeten ze dan?
Knowles en Llodra, 3e geplaatst.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb het even niet zo snel voor me.. Tegen wie moeten ze dan?
Da's een pittige partijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mark Knowles / Michael Llodra (3e geplaatst).
Dat valt inderdaad aardig tegen jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:51 schreef komrad het volgende:
ach als karlovic het op zijn heupen heeft win je iig veel servicegames, returns slaan daarentegen kan hij niet
Eruitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:23 schreef Butra het volgende:
Ana.
Absoluutquote:
Ja, nu is het een Schot. Vraag me af hoe Henman zou kijken als Murray Wimbledon zou winnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:22 schreef petitlapin het volgende:
als er op wimbledon een engelsman speelt, is het publiek altijd zo rete-irritant
dit jaar zal murray wimbledon zeker niet winnen ( en idd, 't is een schot...)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:31 schreef girllover het volgende:
Ja, nu is het een Schot. Vraag me af hoe Henman zou kijken als Murray Wimbledon zou winnen.![]()
Crisisquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:55 schreef zjroentje het volgende:
Murray 2-0 voor in sets tegen Nalbandian.
Hoewel die het weer afleggen tegen het Argentijns publiek tijdens de Davis Cup geloof ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:07 schreef Apfel het volgende:
Het engelse publiek is gewoon 10 keer erger dan bijvoorbeeld de fransen als er een 'eigen' speler op het veld staat.![]()
![]()
![]()
Nee, dat lijkt me ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dit jaar zal murray wimbledon zeker niet winnen ( en idd, 't is een schot...)
Die het op hun beurt misschien weer afleggen tegen het Oostenrijkse publiek. Er was een keer een dubbelwedstrijd met Thomas Muster en Horst Skoff in de Davis Cup en dat was echt een drama, publiekstechnisch.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:08 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hoewel die het weer afleggen tegen het Argentijns publiek tijdens de Davis Cup geloof ik
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:53 schreef Khalein het volgende:
Straks heeft Gasquet ook nog een off-day en staat ie in de kwart
dat is het over en sluiten.quote:
Ja, ik denk ook niet dat er dan nog een 6de komtquote:
Klopt, vijf is het maximum.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat er dan nog een 6de komt
laten we hopen, dat zo al de concurrentie voor kim clijsters wordt uitgeschakeldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Williams is trouwens begonnen op the graveyard. Ik zie ze wel verliezen eigenlijk.
Eerst maar eens Davenport uitschakelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laten we hopen, dat zo al de concurrentie voor kim clijsters wordt uitgeschakeld
davenport zal eraan geloven. Clijsters kan het spel van davenport zeker aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:41 schreef Khalein het volgende:
Eerst maar eens Davenport uitschakelenDie staat ze toch erg goed te raken tot nu toe
Ik hoop het in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:47 schreef petitlapin het volgende:
davenport zal eraan geloven. Clijsters kan het spel van davenport zeker aan.
en Clijsters zal wel wraak willen voor wat er gebeurd is op Roland Garros ...
RTL5.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:08 schreef komrad het volgende:
ambrosius, wordt dat ook uitgezonden?
Ik ken haar ook niet. Ze is een Amerikaanse, won makkelijk van Bartoli (29e geplaatst) in de vorige ronde.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:10 schreef komrad het volgende:
wie is dat? nooit van gehoord namelijk
Zie het er eerlijk gezegd niet echt meer van komenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Butra het volgende:
Ja Serena, misschien toch maar eens wat meer trainen en tennis iets serieuzer nemen.
2-2.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:20 schreef komrad het volgende:
wat is de stand daar dan?
Zijn ze inmiddels aan hun dagelijkse terugblik begonnen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:03 schreef Airelle het volgende:
Waarom zenden ze het niet uit bij RTL5.
Tiebreak... spannend.
Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:04 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels aan hun dagelijkse terugblik begonnen?
Volgens mij hebben ze een deal voor tv-rechten die om 22.00 uur onze tijd ophoudtquote:
quote:
Het is inderdaad wel een beetje weird jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:08 schreef Airelle het volgende:
Maf eigenlijk... vorig jaar nog in de finale, de jaren ervoor winares. Word je nu even weggeveegd door de nummer 85.
Die konden of a) de rechten niet betalen of b) hadden geen behoefte de zoveelste te zijn die Wimbledon naar het kleine scherm brengt. We kunnen nu al kiezen uit zeker 3 kanalen voor het tennis, vaak als beide BBC's meedoen 4.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:09 schreef Airelle het volgende:
Waarom zendt Eurosport niets uit van Wimbledon?
Welke nog meer dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:14 schreef Khalein het volgende:
[..]
Die konden of a) de rechten niet betalen of b) hadden geen behoefte de zoveelste te zijn die Wimbledon naar het kleine scherm brengt. We kunnen nu al kiezen uit zeker 3 kanalen voor het tennis, vaak als beide BBC's meedoen 4.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje weird jaVooral als je bedenkt dat het echt niet zo hoeft te zijn. Serena kan miepen wat ze wil over blessures, maar dat is niet de enige reden waarom ze zo brak speelt de laatste tijd. Motivatie is een belangrijk verhaal volgens mij, al zegt ze nog zo vaak dat ze meer wil winnen. Je kunt mij niet wijsmaken dat een goed voorbereidde, mentaal sterke Serena niet weer zo dominant zou kunnen zijn als een paar jaren geleden
Die sowieso jaquote:
Zoals Jacco gisteren al zei (of eergisteren, dat kan ook) "ze heeft zich niet goed genoeg voorbereid. Ze is zeker een kilo of 7 te zwaar. En dat is weer meer gewicht dat je op je rotte enkel moet zetten"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje weird jaVooral als je bedenkt dat het echt niet zo hoeft te zijn. Serena kan miepen wat ze wil over blessures, maar dat is niet de enige reden waarom ze zo brak speelt de laatste tijd. Motivatie is een belangrijk verhaal volgens mij, al zegt ze nog zo vaak dat ze meer wil winnen. Je kunt mij niet wijsmaken dat een goed voorbereidde, mentaal sterke Serena niet weer zo dominant zou kunnen zijn als een paar jaren geleden
Mauresmo is net een vent?quote:Op zondag 26 juni 2005 02:41 schreef Public_NME het volgende:
Net ff uitgeweest in Wimbledon village, en toen we via een achteraf straatje erna toe liepen kwamen we Mauresmo tegen. Niet verkeerd!!! Ze keek mij en een vriend van me echt aan omdat ze wist dat we haar herkende! Echt grappig.
Voor de rest nog Jokanovic tegengekomen in de pub en nog wat minder bekende speelsters waar ik de naam niet van weet...
Er zijn ook meer speelsters die een oplossing vinden tegen dat pure powertennis. En dat moeten die dames iets nieuws gaan bedenken en dat blijkt dan erg moeilijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 07:18 schreef brambor het volgende:
Misschien dat Serena het afgelopen jaar teveel wedstrijden (tegen de andere topspeelsters) gewonnen heeft omdat ze Serena is. En ze kon zich vaak redden met haar service als de rest van haar game niet echt goed was. (om een understatement te maken)
Misschien is dit een wake-up call!
Als je op mannen valt niet verkeerd iddquote:Op zondag 26 juni 2005 02:41 schreef Public_NME het volgende:
kwamen we Mauresmo tegen. Niet verkeerd!!!
Zou het? Ik hoop het. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een jaar heb meegemaakt waarin er zoveel spelers in zaten met een reële kans (Federer, Roddick, Hewitt, Safin, Nalbandian, Ferrero(?), Ancic, Thomas Johansson, Henman(?)).quote:Op zondag 26 juni 2005 12:12 schreef Norrage het volgende:
Ja Federer is absoluut niet zo overtuigend als vorig jaar, maar zoals McEnroe al zei, zelfs op niet volledige kracht wint hij dit toernooi op zijn gemak...:)
Maar het gaat in ieder geval nog wel spannender worden dan vorig jaar
Zeg toch ook niet dat ik op haar val? Zeg alleen dat het niet verkeerd was om haar tegen te komen...quote:Op zondag 26 juni 2005 11:14 schreef pietje-tering het volgende:
[..]
Als je op mannen valt niet verkeerd idd![]()
Haha vond ik dus ook. Het duurt wel 3 uur maar dat heb je echt helemaal niet door.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:12 schreef Norrage het volgende:
Dat in die rij zitten is eigenlijk geen enkel probleem..Heb het destrijds 2 keer gedaan, en het is gewoon leukBeetje spelletje spelen(Ik toentertijd gameboy, was nog niet zo oud:P) en beetje met gekke Engelsen praten over de Henmania en zo...:)
In rijen staan is meestal kut, maar dat was gewoon echt leuk
Ja, zeker interessant. Mooie foto's.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:07 schreef Remzz het volgende:
Weet niet of jullie het interesant vinden maar hier wat foto's van Wimbledon, ik was er op woesdag:
Je moet er dus om 8 uur staan om, om 11 uur binnen te zijn, er waren 2 verschillende rijen die allebei meer dan anderhalve kilometer lang waren.
De wereldranglijst zegt toch gewoon genoeg.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best triest, die reactie van Serena. Haar hele houding eigenlijk.
Ze vindt zichzelf echt met voorsprong de beste van het circuit. Als ze verliest, is dit niet omdat de tegenstander beter was, nee hoor, dat kan alleen als Serena een offday heeft.
Wel, Serena, Henin en Sharapova hebben je echt wel geklopt toen je top was, zij waren gewoon beter hoor.
In feite zou je dan een wereldranglijst in moeten voeren op basis van je gemiddelde prestatie per toernooi, zoals dat het geval is in het golf. Dan heb je echt uitsluitsel.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:30 schreef Norrage het volgende:
Serena en Venus zeiden destijds ook dat Henin en Clijsters alleen maar hoger stonden omdat ze meer toernooien speelden...Serena en Venus wilden en vonden zich te goed om aan kleine toernooien mee te doen
Ja je moet altijd quenen voor een ground card. Volgensmij kan bijna niemand aan kaartjes komen als je geen "vrienden" bij de sponsors van Wimbledon hebt.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:23 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, zeker interessant. Mooie foto's.Maar wat ik nou echt nooit begrijp: is het mogelijk om vanuit Nederland al kaartjes te kopen of moet je altijd queuen? Ik dacht weleens een aanbieding te hebben gezien waarbij je dus niet in de rij hoefde te staan.
Hoe vond je het trouwens? En wie heb je zien spelen? En ben je op het Centre Court geweest?
Volgens mij kan je je in januari wel inschrijven voor kaarten, en de verdeling ervan wordt bepaald door een loterij. Of geldt dat alleen voor Engelsen?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja je moet altijd quenen voor een ground card. Volgensmij kan bijna niemand aan kaartjes komen als je geen "vrienden" bij de sponsors van Wimbledon hebt.
Eehm dat zou kunnen. Je krijgt in de rij a guide to queing the championship(ja zo heet dat echtquote:Op zondag 26 juni 2005 13:59 schreef Butra het volgende:
[..]
Volgens mij kan je je in januari wel inschrijven voor kaarten, en de verdeling ervan wordt bepaald door een loterij. Of geldt dat alleen voor Engelsen?
Inderdaad en daar staat Williams al jaren niet meer op 1.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De wereldranglijst zegt toch gewoon genoeg.
blijkbaar een herhaling van zaterdagquote:Op zondag 26 juni 2005 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Was Wimbledon Today nog wat? Heb het gemist namelijk.
Herhaling is om 23.50.
Safin en Henman zijn er natuurlijk nu allemaal al uit.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef girllover het volgende:
[..]
Zou het? Ik hoop het. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een jaar heb meegemaakt waarin er zoveel spelers in zaten met een reële kans (Federer, Roddick, Hewitt, Safin, Nalbandian, Ferrero(?), Ancic, Thomas Johansson, Henman(?)).
Leuk allemaal. Misschien dat ik het volgend jaar ook een keer probeer. Maar als je bijvoorbeeld de finale van de heren wilt zien. Is dat te doen of kun je dat wel vergeten?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja je moet altijd quenen voor een ground card. Volgensmij kan bijna niemand aan kaartjes komen als je geen "vrienden" bij de sponsors van Wimbledon hebt.
Ik vond het trouwens echt fantastisch. Ik moet eerlijk toegeven dat Tennis niet echt de sport is die ik het interessants vind(volg het wel maar daar houd het ook mee op) maar vooral de ervaring was super. En niet alleeen het tennisen maar ook hoe de mensen zich daar gedragen. De helft van de mensen hebben denk ik de hele dag geen wedstrijd gezien. Die maken er gewoon een dagje uit van en gaan de hele dag op Henman Hill zitten.
Woensdag waren eigenlijk alleen maar dubbels op de open courts en de mannen singles die er waren zaten bijna de hele wedstrijd vol en moest je echt in de rij staan wou je er kijken. Wel de dubbel wedstrijd van Wassen gezien, dat was wel erg leuk. En we hadden een goede plaats op Court 3 dus daar 2 leuke wedstrijden gezien: Ferrero - Lee en Klaschka - Dementieva. Ff kijken of ik daar nog wat foto's van heb.
Klinkt heel relaxt. Da's precies wat ik zou willen. Welke reisbureau was dat als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:04 schreef Chepke het volgende:
Ik ben vorig jaar de eerste drie dagen geweest. Heb vanuit Nederland kaarten en een hotel in Londen geboekt. (één dag gereserveerde Centre court kaarten, en twee dagen Court NO.1. En verder toegang tot alle ground courts). Wij hebben gewoon aan een reisbureau gevraagd om het te regelen voor ons.
We hebben niet in de rij hoeven staan, maar konden onze kaarten elke ochtend ophalen bij "the championship club". Kreeg je ook gebak en wat drinken 's ochtens en een soort van pret pakket. Was allemaal super goed geregeld, en dus zonder dat je veel hoeft te wachten.
Heb je gelijk in. Ik bedoelde meer dat ze van tevoren een reële kans hadden (al zie ik Henman persoonlijk nooit winnen en die heb ik ook nooit als een mogelijke winnaar gezien.).quote:Op maandag 27 juni 2005 00:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Safin en Henman zijn er natuurlijk nu allemaal al uit.
Die vond ik ook teleurstellend. en in die finale tegen Hewitt gaf hij ook niet echt veel partij. Het is ook meer dat de spelers die ik noemde puur op basis van hun spel en hun resultaten in het verleden een reële kans hebben. Maar als je je afvraagt of ze echt zouden kunnen winnen, tja.quote:Nalbandian vind ik geen reële kans maken. Niet na zijn blamage tegen dat pisventje van een Murray. Begrijp me niet verkeerd, Murray stond best goed te tennissen, maar de eerste 2 sets was Nalbandian echt ongeintresseerd bezig.
Sorry, ik zei Thomas, maar ik bedoelde Joachim.quote:Johansson vind ik ook geen kans maken. Het is een aardige speler, maar het niveau van die ene keer dat hij de Aus Open won heeft hij nooit meer gehaald. Mede door een blessure trouwens.
En de finale? En wie wint die denk je? Ik neem aan dat je gokt op Federer-Roddick en dat Federer wint? Dat lijtk mij het meest logisch, maar dan moet Federer wel wat beter spelen. Toch is het zo dat Federer Hewitt kan overklassen en dat Roddick nerveus wordt tegen Federer (heeft Roddick volgens mij zelf gezegd).quote:Halve finales: Federer-Hewitt en Roddick - Gasquet is mijn voorspelling.
Joachim is er ook al uitquote:Op maandag 27 juni 2005 01:28 schreef girllover het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik bedoelde meer dat ze van tevoren een reële kans hadden (al zie ik Henman persoonlijk nooit winnen en die heb ik ook nooit als een mogelijke winnaar gezien.).
[..]
Die vond ik ook teleurstellend. en in die finale tegen Hewitt gaf hij ook niet echt veel partij. Het is ook meer dat de spelers die ik noemde puur op basis van hun spel en hun resultaten in het verleden een reële kans hebben. Maar als je je afvraagt of ze echt zouden kunnen winnen, tja.
[..]
Sorry, ik zei Thomas, maar ik bedoelde Joachim.
[..]
Federer - Roddick idd. Federer zal wel winnen. Hoe sterker zijn tegenstander, hoe beter hij gaat spelen. Niet echt verrassingen dus...quote:En de finale? En wie wint die denk je? Ik neem aan dat je gokt op Federer-Roddick en dat Federer wint? Dat lijtk mij het meest logisch, maar dan moet Federer wel wat beter spelen. Toch is het zo dat Federer Hewitt kan overklassen en dat Roddick nerveus wordt tegen Federer (heeft Roddick volgens mij zelf gezegd).
Ja, weet ik maar ik bedoelde dus vordat het toernooi begon.quote:
Zit wat in.quote:vind het trouwens iets te veel "alles of niets" spelen. Op zich is het vaak wel leuk om naar te kijken maar ik denk niet dat het genoeg is om een grand slam te kunnen winnen. Gewoon omdat dat spel heel veel kracht kost en concentratie. Dat is moeilijk om 3 of meer sets vol te houden en dan ook nog 7 wedstrijden lang.
Dus valt hij voor mij al af.
Wat bedoel je met dat je wel hoopt op een verrassing? Dat Roddick bijvoorbeeld verliest? Ik vind Roddick zelf ook niet leuk om naar te kijken. Ik vind hem erg sportief (misschien wel de sportiefste van allemaal, omdat hij geregeld punten aan de tegenstander geeft als die volgens hem in geslagen hebben) maar dat spel vind ik zo irritant, een beetje houterig.quote:Federer - Roddick idd. Federer zal wel winnen. Hoe sterker zijn tegenstander, hoe beter hij gaat spelen. Niet echt verrassingen dus...
Al hoop ik er wel op. Ik vond Roddick een beetje tegenvallen bij die wedstrijd tegen die italiaan dus misschien dat hij van een betere speler kan verliezen. Maar ik denk niet dat het gebeurd....
Ja, die vind ik ook erg leuk elk jaar. Ik vind ze eigenlijk nog leuker dan de BBC-commentatoren, inclusief Becker, McEnroe en Connors. Connors vind ik trouwens ergquote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef Public_NME het volgende:
-Elting & Siemerink (incl. foto; lache gasten!)
Cool. Ze ziet er ook erg leuk uit dit jaar vind ik. Dat rokje is echtquote:-SHARAPOVA (pfff... toen die op 4m van me vandaag liep begon ik toch wel ff te kwijlen... Beter krijg je ze echt niet! Alleen jammer dat ze met een bodyguard liep haha)
Ik vind het prachtig. Overal als een beest achteraan rennen en dan als het even kan een zo hard mogelijke dreun verkopen. Heerlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef girllover het volgende:
Ik vind Roddick zelf ook niet leuk om naar te kijken. Ik vind hem erg sportief (misschien wel de sportiefste van allemaal, omdat hij geregeld punten aan de tegenstander geeft als die volgens hem in geslagen hebben) maar dat spel vind ik zo irritant, een beetje houterig.
Ja, dat is op zichzelf wel leuk. En dat hij records breekt met zijn service ook. Ik geloof meer dat ik eigenlijk een beetje bang ben als hij tegen Federer moet spelen.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:47 schreef Riert het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Overal als een beest achteraan rennen en dan als het even kan een zo hard mogelijke dreun verkopen. Heerlijk
In normale kleren is ze nog beter... Wat een lekker wijf en echt wel lang heee.. pff die benenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook erg leuk elk jaar. Ik vind ze eigenlijk nog leuker dan de BBC-commentatoren, inclusief Becker, McEnroe en Connors. Connors vind ik trouwens erg.
[..]
Cool. Ze ziet er ook erg leuk uit dit jaar vind ik. Dat rokje is echt. Vind het alleen zo jammer dat ze niet meer gewone slipjes dragen zoals vroeger. Weet niet wat ze nu precies dragen maar ik vind het niet zoveel.
Roddick is inderdaad sportief, net zoals Nalbandian zeer sportief en gewaardeerd is onder zijn collega's.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, weet ik maar ik bedoelde dus vordat het toernooi begon.
[..]
Zit wat in.
[..]
Wat bedoel je met dat je wel hoopt op een verrassing? Dat Roddick bijvoorbeeld verliest? Ik vind Roddick zelf ook niet leuk om naar te kijken. Ik vind hem erg sportief (misschien wel de sportiefste van allemaal, omdat hij geregeld punten aan de tegenstander geeft als die volgens hem in geslagen hebben) maar dat spel vind ik zo irritant, een beetje houterig.
Roddick speelt veel conservatiever dan vroeger...Ik zie hem nog zelden zo'n dreun verkopen...Hij probeert nu gewoon heel weinig fouten te maken en dat maakt zijn spel nu eigenlijk heel saai...Vroeger ging hij vol voor elke bal, nu niet meerquote:Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, dat is op zichzelf wel leuk. En dat hij records breekt met zijn service ook. Ik geloof meer dat ik eigenlijk een beetje bang ben als hij tegen Federer moet spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |