Klopt, vijf is het maximum.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat er dan nog een 6de komt
laten we hopen, dat zo al de concurrentie voor kim clijsters wordt uitgeschakeldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Williams is trouwens begonnen op the graveyard. Ik zie ze wel verliezen eigenlijk.
Eerst maar eens Davenport uitschakelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laten we hopen, dat zo al de concurrentie voor kim clijsters wordt uitgeschakeld
davenport zal eraan geloven. Clijsters kan het spel van davenport zeker aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:41 schreef Khalein het volgende:
Eerst maar eens Davenport uitschakelenDie staat ze toch erg goed te raken tot nu toe
Ik hoop het in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:47 schreef petitlapin het volgende:
davenport zal eraan geloven. Clijsters kan het spel van davenport zeker aan.
en Clijsters zal wel wraak willen voor wat er gebeurd is op Roland Garros ...
RTL5.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:08 schreef komrad het volgende:
ambrosius, wordt dat ook uitgezonden?
Ik ken haar ook niet. Ze is een Amerikaanse, won makkelijk van Bartoli (29e geplaatst) in de vorige ronde.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:10 schreef komrad het volgende:
wie is dat? nooit van gehoord namelijk
Zie het er eerlijk gezegd niet echt meer van komenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:14 schreef Butra het volgende:
Ja Serena, misschien toch maar eens wat meer trainen en tennis iets serieuzer nemen.
2-2.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:20 schreef komrad het volgende:
wat is de stand daar dan?
Zijn ze inmiddels aan hun dagelijkse terugblik begonnen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:03 schreef Airelle het volgende:
Waarom zenden ze het niet uit bij RTL5.
Tiebreak... spannend.
Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:04 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels aan hun dagelijkse terugblik begonnen?
Volgens mij hebben ze een deal voor tv-rechten die om 22.00 uur onze tijd ophoudtquote:
quote:
Het is inderdaad wel een beetje weird jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:08 schreef Airelle het volgende:
Maf eigenlijk... vorig jaar nog in de finale, de jaren ervoor winares. Word je nu even weggeveegd door de nummer 85.
Die konden of a) de rechten niet betalen of b) hadden geen behoefte de zoveelste te zijn die Wimbledon naar het kleine scherm brengt. We kunnen nu al kiezen uit zeker 3 kanalen voor het tennis, vaak als beide BBC's meedoen 4.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:09 schreef Airelle het volgende:
Waarom zendt Eurosport niets uit van Wimbledon?
Welke nog meer dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:14 schreef Khalein het volgende:
[..]
Die konden of a) de rechten niet betalen of b) hadden geen behoefte de zoveelste te zijn die Wimbledon naar het kleine scherm brengt. We kunnen nu al kiezen uit zeker 3 kanalen voor het tennis, vaak als beide BBC's meedoen 4.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje weird jaVooral als je bedenkt dat het echt niet zo hoeft te zijn. Serena kan miepen wat ze wil over blessures, maar dat is niet de enige reden waarom ze zo brak speelt de laatste tijd. Motivatie is een belangrijk verhaal volgens mij, al zegt ze nog zo vaak dat ze meer wil winnen. Je kunt mij niet wijsmaken dat een goed voorbereidde, mentaal sterke Serena niet weer zo dominant zou kunnen zijn als een paar jaren geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |