Jawel hoor, maar had het niet meer gedacht, het toernooi is toch gedaanquote:Op zondag 3 juli 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
Oh, is dat niet gebruikelijk?
Oke dankje...quote:Op zondag 3 juli 2005 21:21 schreef BVO het volgende:
Coke toch?
Feliciano Lopez, Fernando Gonzalez en Jimmy Connors (vanwege zijn commentaar op de BBC)quote:Op zondag 3 juli 2005 21:20 schreef mitt het volgende:
5 sterren van de BBC?
wie waren de andere drie behalve Murray en Federer?
Nou...... Wel beter......quote:Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ik zag vanmorgen een foto in de krant van de beide Wimbledonwinnaars en vond dat Federer er vrouwelijker uitzag dan Williams...![]()
Verwacht van niet, dat was Capriatiquote:Op zondag 3 juli 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Nog uit vorige topic.
Ik hoorde van een collega dat Davenport verslaafd is geweest aan Drugs?
crack en hotdogs!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
Oh, is dat niet gebruikelijk?
Vorige topic: [Tennis] Wimbledon #7
Trouwens, nog even over Capriati... Waar was ze nou aan verslaafd?
Nee dusquote:
Federer..quote:Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ik zag vanmorgen een foto in de krant van de beide Wimbledonwinnaars en vond dat Federer er vrouwelijker uitzag dan Williams...![]()
Tja, het ís wel zo.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef KlappernootatWork het volgende:
Dat is niet zo moeilijk alleen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef KlappernootatWork het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |