Absoluutquote:
Ja, nu is het een Schot. Vraag me af hoe Henman zou kijken als Murray Wimbledon zou winnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:22 schreef petitlapin het volgende:
als er op wimbledon een engelsman speelt, is het publiek altijd zo rete-irritant
dit jaar zal murray wimbledon zeker niet winnen ( en idd, 't is een schot...)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:31 schreef girllover het volgende:
Ja, nu is het een Schot. Vraag me af hoe Henman zou kijken als Murray Wimbledon zou winnen.![]()
Crisisquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:55 schreef zjroentje het volgende:
Murray 2-0 voor in sets tegen Nalbandian.
Hoewel die het weer afleggen tegen het Argentijns publiek tijdens de Davis Cup geloof ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:07 schreef Apfel het volgende:
Het engelse publiek is gewoon 10 keer erger dan bijvoorbeeld de fransen als er een 'eigen' speler op het veld staat.![]()
![]()
![]()
Nee, dat lijkt me ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dit jaar zal murray wimbledon zeker niet winnen ( en idd, 't is een schot...)
Die het op hun beurt misschien weer afleggen tegen het Oostenrijkse publiek. Er was een keer een dubbelwedstrijd met Thomas Muster en Horst Skoff in de Davis Cup en dat was echt een drama, publiekstechnisch.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:08 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hoewel die het weer afleggen tegen het Argentijns publiek tijdens de Davis Cup geloof ik
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:53 schreef Khalein het volgende:
Straks heeft Gasquet ook nog een off-day en staat ie in de kwart
dat is het over en sluiten.quote:
Ja, ik denk ook niet dat er dan nog een 6de komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |