abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28247863
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:23 schreef girllover het volgende:

[..]

Ja, zeker interessant. Mooie foto's. Maar wat ik nou echt nooit begrijp: is het mogelijk om vanuit Nederland al kaartjes te kopen of moet je altijd queuen? Ik dacht weleens een aanbieding te hebben gezien waarbij je dus niet in de rij hoefde te staan.

Hoe vond je het trouwens? En wie heb je zien spelen? En ben je op het Centre Court geweest?
Ja je moet altijd quenen voor een ground card. Volgensmij kan bijna niemand aan kaartjes komen als je geen "vrienden" bij de sponsors van Wimbledon hebt.
Ik vond het trouwens echt fantastisch. Ik moet eerlijk toegeven dat Tennis niet echt de sport is die ik het interessants vind(volg het wel maar daar houd het ook mee op) maar vooral de ervaring was super. En niet alleeen het tennisen maar ook hoe de mensen zich daar gedragen. De helft van de mensen hebben denk ik de hele dag geen wedstrijd gezien. Die maken er gewoon een dagje uit van en gaan de hele dag op Henman Hill zitten.
Woensdag waren eigenlijk alleen maar dubbels op de open courts en de mannen singles die er waren zaten bijna de hele wedstrijd vol en moest je echt in de rij staan wou je er kijken. Wel de dubbel wedstrijd van Wassen gezien, dat was wel erg leuk. En we hadden een goede plaats op Court 3 dus daar 2 leuke wedstrijden gezien: Ferrero - Lee en Klaschka - Dementieva. Ff kijken of ik daar nog wat foto's van heb.
pi_28248016
Wassen in zijn wedstrijd

Coria hield nog een handtekingsessie:

Hantuchova

En Dementieva:

zondag 26 juni 2005 @ 13:58:36 #273
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28248382
Ik heb nu al een hekel aan die Murray. Zijn hele houding in die laatste set. Kinderachtig gewoon.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28248394
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:33 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja je moet altijd quenen voor een ground card. Volgensmij kan bijna niemand aan kaartjes komen als je geen "vrienden" bij de sponsors van Wimbledon hebt.
Volgens mij kan je je in januari wel inschrijven voor kaarten, en de verdeling ervan wordt bepaald door een loterij. Of geldt dat alleen voor Engelsen?
pi_28248612
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:59 schreef Butra het volgende:

[..]

Volgens mij kan je je in januari wel inschrijven voor kaarten, en de verdeling ervan wordt bepaald door een loterij. Of geldt dat alleen voor Engelsen?
Eehm dat zou kunnen. Je krijgt in de rij a guide to queing the championship(ja zo heet dat echt ) en daar staat in dat het niet mogelijk is eerder kaartjes te bestellen. Maar er staat ook dat je voor de laatste 4 dagen geen kaartjes meer kunt halen voor het center court omdat die al zijn uitverkocht. Dus ik weet eigenlijk niet precies hoe het gaat.
  zondag 26 juni 2005 @ 14:42:50 #276
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28249264
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:29 schreef Leatherface het volgende:

[..]

De wereldranglijst zegt toch gewoon genoeg.
Inderdaad en daar staat Williams al jaren niet meer op 1.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28249779
Ik ben vorig jaar de eerste drie dagen geweest. Heb vanuit Nederland kaarten en een hotel in Londen geboekt. (één dag gereserveerde Centre court kaarten, en twee dagen Court NO.1. En verder toegang tot alle ground courts). Wij hebben gewoon aan een reisbureau gevraagd om het te regelen voor ons.
We hebben niet in de rij hoeven staan, maar konden onze kaarten elke ochtend ophalen bij "the championship club". Kreeg je ook gebak en wat drinken 's ochtens en een soort van pret pakket. Was allemaal super goed geregeld, en dus zonder dat je veel hoeft te wachten.
pi_28251277
Ja voor Center en N01 court hoef je niet te queuen..Die mensen zag ik destijds ook gewoon allemaal voorbij lopen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_28251371
Ideaal!!
  zondag 26 juni 2005 @ 22:36:33 #280
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_28257099
Was Wimbledon Today nog wat? Heb het gemist namelijk.

Herhaling is om 23.50.
sig verwijderd door FA
  maandag 27 juni 2005 @ 00:06:30 #281
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28259998
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Was Wimbledon Today nog wat? Heb het gemist namelijk.

Herhaling is om 23.50.
blijkbaar een herhaling van zaterdag
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28260073
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:06 schreef mitt het volgende:

[..]

blijkbaar een herhaling van zaterdag
Jup, helaas wel. Ik zie het ook net.
  maandag 27 juni 2005 @ 00:10:37 #283
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28260104
ik zag een stukje van het einde van de uitzending van 10 uur, maar dat was volgens mij echt een nieuwe aflevering.

Raar dat ze deze dan nog een keer uitzenden.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28260366
Ik had 'm ook aanstaan om 21:30, dacht toch echt hetzelfde als gisteren te zien. Hoor ik die knurft op het einde opeens 'tot morgen' zeggen.

Wassen/Karlovic mogen morgen om 13:00 beginnen op baan 6 trouwens.
pi_28260566
Zo oud is Wassen toch nog niet?

maandag 27 juni 2005 @ 00:28:45 #286
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28260586
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef girllover het volgende:

[..]

Zou het? Ik hoop het. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een jaar heb meegemaakt waarin er zoveel spelers in zaten met een reële kans (Federer, Roddick, Hewitt, Safin, Nalbandian, Ferrero(?), Ancic, Thomas Johansson, Henman(?)).
Safin en Henman zijn er natuurlijk nu allemaal al uit.
Nalbandian vind ik geen reële kans maken. Niet na zijn blamage tegen dat pisventje van een Murray. Begrijp me niet verkeerd, Murray stond best goed te tennissen, maar de eerste 2 sets was Nalbandian echt ongeintresseerd bezig.

Ferrero heeft ook geen kans denk ik. Ik denk dat tegen Federer zijn eindstation wordt.
Ancic is een outsider. Is heel goed bezig dit seizoen op gras.
Johansson vind ik ook geen kans maken. Het is een aardige speler, maar het niveau van die ene keer dat hij de Aus Open won heeft hij nooit meer gehaald. Mede door een blessure trouwens.

Ik denk dat Federer, Roddick en Hewitt de grote jongens zijn dit seizoen.
Gasquet is nog een outsider voor de finale. Maar dan zal hij langs Roddick worden en ik denk dat het net iets te zwaar voor hem is.
Ancic/Hewitt in de kwart zou een mooie pot tennis kunnen opleveren. Ben benieuwd wie er dan zal winnen. Ik denk Hewitt maar ik geef Ancic ook zeker een kans.

Halve finales: Federer-Hewitt en Roddick - Gasquet is mijn voorspelling.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 27 juni 2005 @ 00:57:06 #287
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_28261245
Hij zei idd 'morgen', dat laatste deel zal wel opnieuw ingesproken zijn. Kunnen ze beter gewoon geen uitzending, er was toch niks te melden vandaag.
sig verwijderd door FA
  maandag 27 juni 2005 @ 01:20:31 #288
84009 girllover
You had me at hello
pi_28261647
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:33 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik vond het trouwens echt fantastisch. Ik moet eerlijk toegeven dat Tennis niet echt de sport is die ik het interessants vind(volg het wel maar daar houd het ook mee op) maar vooral de ervaring was super. En niet alleeen het tennisen maar ook hoe de mensen zich daar gedragen. De helft van de mensen hebben denk ik de hele dag geen wedstrijd gezien. Die maken er gewoon een dagje uit van en gaan de hele dag op Henman Hill zitten.
Woensdag waren eigenlijk alleen maar dubbels op de open courts en de mannen singles die er waren zaten bijna de hele wedstrijd vol en moest je echt in de rij staan wou je er kijken. Wel de dubbel wedstrijd van Wassen gezien, dat was wel erg leuk. En we hadden een goede plaats op Court 3 dus daar 2 leuke wedstrijden gezien: Ferrero - Lee en Klaschka - Dementieva. Ff kijken of ik daar nog wat foto's van heb.
Leuk allemaal. Misschien dat ik het volgend jaar ook een keer probeer. Maar als je bijvoorbeeld de finale van de heren wilt zien. Is dat te doen of kun je dat wel vergeten?

Wel relaxt dat mensen allemaal zo goed omgaan met dat queuen. Maar goed, je moet natuurlijk wel en je weet het van tevoren.

Leuk dat je Dementieva hebt gezien. Ik vind haar geloof ik wel het leukst van al die Russische meisjes.
  maandag 27 juni 2005 @ 01:22:00 #289
84009 girllover
You had me at hello
pi_28261671
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:04 schreef Chepke het volgende:
Ik ben vorig jaar de eerste drie dagen geweest. Heb vanuit Nederland kaarten en een hotel in Londen geboekt. (één dag gereserveerde Centre court kaarten, en twee dagen Court NO.1. En verder toegang tot alle ground courts). Wij hebben gewoon aan een reisbureau gevraagd om het te regelen voor ons.
We hebben niet in de rij hoeven staan, maar konden onze kaarten elke ochtend ophalen bij "the championship club". Kreeg je ook gebak en wat drinken 's ochtens en een soort van pret pakket. Was allemaal super goed geregeld, en dus zonder dat je veel hoeft te wachten.
Klinkt heel relaxt. Da's precies wat ik zou willen. Welke reisbureau was dat als ik vragen mag?
  maandag 27 juni 2005 @ 01:28:21 #290
84009 girllover
You had me at hello
pi_28261775
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Safin en Henman zijn er natuurlijk nu allemaal al uit.
Heb je gelijk in. Ik bedoelde meer dat ze van tevoren een reële kans hadden (al zie ik Henman persoonlijk nooit winnen en die heb ik ook nooit als een mogelijke winnaar gezien.).
quote:
Nalbandian vind ik geen reële kans maken. Niet na zijn blamage tegen dat pisventje van een Murray. Begrijp me niet verkeerd, Murray stond best goed te tennissen, maar de eerste 2 sets was Nalbandian echt ongeintresseerd bezig.
Die vond ik ook teleurstellend. en in die finale tegen Hewitt gaf hij ook niet echt veel partij. Het is ook meer dat de spelers die ik noemde puur op basis van hun spel en hun resultaten in het verleden een reële kans hebben. Maar als je je afvraagt of ze echt zouden kunnen winnen, tja.
quote:
Johansson vind ik ook geen kans maken. Het is een aardige speler, maar het niveau van die ene keer dat hij de Aus Open won heeft hij nooit meer gehaald. Mede door een blessure trouwens.
Sorry, ik zei Thomas, maar ik bedoelde Joachim.
quote:
Halve finales: Federer-Hewitt en Roddick - Gasquet is mijn voorspelling.
En de finale? En wie wint die denk je? Ik neem aan dat je gokt op Federer-Roddick en dat Federer wint? Dat lijtk mij het meest logisch, maar dan moet Federer wel wat beter spelen. Toch is het zo dat Federer Hewitt kan overklassen en dat Roddick nerveus wordt tegen Federer (heeft Roddick volgens mij zelf gezegd).
  maandag 27 juni 2005 @ 10:11:22 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28265079
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:28 schreef girllover het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Ik bedoelde meer dat ze van tevoren een reële kans hadden (al zie ik Henman persoonlijk nooit winnen en die heb ik ook nooit als een mogelijke winnaar gezien.).
[..]

Die vond ik ook teleurstellend. en in die finale tegen Hewitt gaf hij ook niet echt veel partij. Het is ook meer dat de spelers die ik noemde puur op basis van hun spel en hun resultaten in het verleden een reële kans hebben. Maar als je je afvraagt of ze echt zouden kunnen winnen, tja.
[..]

Sorry, ik zei Thomas, maar ik bedoelde Joachim.
[..]
Joachim is er ook al uit
vind het trouwens iets te veel "alles of niets" spelen. Op zich is het vaak wel leuk om naar te kijken maar ik denk niet dat het genoeg is om een grand slam te kunnen winnen. Gewoon omdat dat spel heel veel kracht kost en concentratie. Dat is moeilijk om 3 of meer sets vol te houden en dan ook nog 7 wedstrijden lang.
Dus valt hij voor mij al af.
quote:
En de finale? En wie wint die denk je? Ik neem aan dat je gokt op Federer-Roddick en dat Federer wint? Dat lijtk mij het meest logisch, maar dan moet Federer wel wat beter spelen. Toch is het zo dat Federer Hewitt kan overklassen en dat Roddick nerveus wordt tegen Federer (heeft Roddick volgens mij zelf gezegd).
Federer - Roddick idd. Federer zal wel winnen. Hoe sterker zijn tegenstander, hoe beter hij gaat spelen. Niet echt verrassingen dus...
Al hoop ik er wel op. Ik vond Roddick een beetje tegenvallen bij die wedstrijd tegen die italiaan dus misschien dat hij van een betere speler kan verliezen. Maar ik denk niet dat het gebeurd....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_28266216
Yay eindelijk weer tennis vandaag, en wat voor
ALLEEN maar goede pwnage wedstrijden Hewitt - Dent , Gasquet - Nalbandian :|, Federer - Ferrero OMG, Clijsters - Davenport ...wtf echt, dit is echt een natte droom in tennis vandaag
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_28266719
Ik vind de wedstrijd Clijsters - Davenport eigenlijk een beetje te vroeg in het toernooi.

Maar niet minder leuk/spannend natuurlijk .
  maandag 27 juni 2005 @ 11:23:46 #294
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28266825
Ja ik moet helaas dus weer werken... Vanavond ga ik maar weer ff in de rij staan om nog ff de laatste 2 uurtjes tennis mee te pakken.
Zaterdag en Zondag avond in Wimbledon village wezen stappen en vrij veel tennisspelers gespot:

-Mauresmo
-Kuznetsova
-Ivanovic
-Elting & Siemerink (incl. foto; lache gasten!)
-Schuettler
-Die Griekse die Henin eruit gemept heeft
-Huzny
-SHARAPOVA (pfff... toen die op 4m van me vandaag liep begon ik toch wel ff te kwijlen... Beter krijg je ze echt niet! Alleen jammer dat ze met een bodyguard liep haha)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 27 juni 2005 @ 11:39:09 #295
84009 girllover
You had me at hello
pi_28267306
quote:
[b]Op maandag 27 juni 2005 10:11
Joachim is er ook al uit
Ja, weet ik maar ik bedoelde dus vordat het toernooi begon.
quote:
vind het trouwens iets te veel "alles of niets" spelen. Op zich is het vaak wel leuk om naar te kijken maar ik denk niet dat het genoeg is om een grand slam te kunnen winnen. Gewoon omdat dat spel heel veel kracht kost en concentratie. Dat is moeilijk om 3 of meer sets vol te houden en dan ook nog 7 wedstrijden lang.
Dus valt hij voor mij al af.
Zit wat in.
quote:
Federer - Roddick idd. Federer zal wel winnen. Hoe sterker zijn tegenstander, hoe beter hij gaat spelen. Niet echt verrassingen dus...
Al hoop ik er wel op. Ik vond Roddick een beetje tegenvallen bij die wedstrijd tegen die italiaan dus misschien dat hij van een betere speler kan verliezen. Maar ik denk niet dat het gebeurd....
Wat bedoel je met dat je wel hoopt op een verrassing? Dat Roddick bijvoorbeeld verliest? Ik vind Roddick zelf ook niet leuk om naar te kijken. Ik vind hem erg sportief (misschien wel de sportiefste van allemaal, omdat hij geregeld punten aan de tegenstander geeft als die volgens hem in geslagen hebben) maar dat spel vind ik zo irritant, een beetje houterig.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:42:47 #296
84009 girllover
You had me at hello
pi_28267421
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef Public_NME het volgende:
-Elting & Siemerink (incl. foto; lache gasten!)
Ja, die vind ik ook erg leuk elk jaar. Ik vind ze eigenlijk nog leuker dan de BBC-commentatoren, inclusief Becker, McEnroe en Connors. Connors vind ik trouwens erg .
quote:
-SHARAPOVA (pfff... toen die op 4m van me vandaag liep begon ik toch wel ff te kwijlen... Beter krijg je ze echt niet! Alleen jammer dat ze met een bodyguard liep haha)
Cool. Ze ziet er ook erg leuk uit dit jaar vind ik. Dat rokje is echt . Vind het alleen zo jammer dat ze niet meer gewone slipjes dragen zoals vroeger. Weet niet wat ze nu precies dragen maar ik vind het niet zoveel.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:47:46 #297
16494 Riert
rrrataputata
pi_28267568
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef girllover het volgende:

Ik vind Roddick zelf ook niet leuk om naar te kijken. Ik vind hem erg sportief (misschien wel de sportiefste van allemaal, omdat hij geregeld punten aan de tegenstander geeft als die volgens hem in geslagen hebben) maar dat spel vind ik zo irritant, een beetje houterig.
Ik vind het prachtig. Overal als een beest achteraan rennen en dan als het even kan een zo hard mogelijke dreun verkopen. Heerlijk
hophop
  maandag 27 juni 2005 @ 11:59:27 #298
84009 girllover
You had me at hello
pi_28267877
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:47 schreef Riert het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig. Overal als een beest achteraan rennen en dan als het even kan een zo hard mogelijke dreun verkopen. Heerlijk
Ja, dat is op zichzelf wel leuk. En dat hij records breekt met zijn service ook. Ik geloof meer dat ik eigenlijk een beetje bang ben als hij tegen Federer moet spelen.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:02:39 #299
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28267966
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef girllover het volgende:

[..]

Ja, die vind ik ook erg leuk elk jaar. Ik vind ze eigenlijk nog leuker dan de BBC-commentatoren, inclusief Becker, McEnroe en Connors. Connors vind ik trouwens erg .
[..]

Cool. Ze ziet er ook erg leuk uit dit jaar vind ik. Dat rokje is echt . Vind het alleen zo jammer dat ze niet meer gewone slipjes dragen zoals vroeger. Weet niet wat ze nu precies dragen maar ik vind het niet zoveel.
In normale kleren is ze nog beter... Wat een lekker wijf en echt wel lang heee.. pff die benen
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_28268834
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:39 schreef girllover het volgende:

[..]

Ja, weet ik maar ik bedoelde dus vordat het toernooi begon.
[..]

Zit wat in.
[..]

Wat bedoel je met dat je wel hoopt op een verrassing? Dat Roddick bijvoorbeeld verliest? Ik vind Roddick zelf ook niet leuk om naar te kijken. Ik vind hem erg sportief (misschien wel de sportiefste van allemaal, omdat hij geregeld punten aan de tegenstander geeft als die volgens hem in geslagen hebben) maar dat spel vind ik zo irritant, een beetje houterig.
Roddick is inderdaad sportief, net zoals Nalbandian zeer sportief en gewaardeerd is onder zijn collega's.
En Roddick maakt optimaal gebruik van de kwaliteieten die hij heeft, zijn service is geen oogstreling qua techniek, maar wel loeihard en hij heeft een goede forehand die hij regelmatige in stelling brengt, toch speelt hij wat minder dit toernooi.
Vandaag gaat het verder, ben benieuwd!
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')