Was eigenlijk wel een beetje te verwachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
Jankovic breekt terug. Idiote partije.
Meest logische zou nu zijn dat Jankovic terugbreaktquote:
Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Rain delay ?
Of alletweequote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Butra het volgende:
Johansson blijft toch erg matig hoor de laatste maanden.
Of Gonzo was zo goed natuurlijk.![]()
Die bakt er idd heu-le-maal niks meer van.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Butra het volgende:
Johansson blijft toch erg matig hoor de laatste maanden.
Alleen geen showcourt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:03 schreef At_Fundum het volgende:
Nou ja, morgen op baan 4 zijn Ivo en Rogier tenminste de eerste!
Hele dag tennis of hele dag onweer en regen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef Public_NME het volgende:
Stond vandaag weer in de rij rond half 3 en zag dikke wolken (zoals de voorspelling), dus ben er maar uitgegaan en lekker naar huis op tv gaan kijken met een biertje... Tijdje erna ging het idd onweren en regenen!
Morgen hele dag als het goed is...
als Wassen nu nog twee potjes wint kan Bogstra hem eigenlijk niet thuislaten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er wordt nu getennist. En over een half uur mag Wassen.
Die 3e ronde wordt hoe dan ook erg tricky, Llodra/Knowles is één van de beste koppels ter wereld.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:30 schreef mitt het volgende:
[..]
als Wassen nu nog twee potjes wint kan Bogstra hem eigenlijk niet thuislaten.
Volgens mij is dat geen vast koppel hoor. Hoewel ze afzonderlijk natuurlijk wel wereldtop zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die 3e ronde wordt hoe dan ook erg tricky, Llodra/Knowles is één van de beste koppels ter wereld.
Nee, Knowles speelt meestal met Nestor. Maar Haarhuis was b.v. ook zonder Eltingh nog wereldtop.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Butra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen vast koppel hoor. Hoewel ze afzonderlijk natuurlijk wel wereldtop zijn.
En gewonnen. Na 3 dagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Meteen 3 matchpoints voor Wassen.
Bjorkman had erg veel geluk met de loting. En verder is ie gewoon een oude rot op gras, dus nooit uit te vlakken. Maar als ie de kwartfinale bereikt zal ie idd wel van de baan geramd worden door Federer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:24 schreef Khalein het volgende:
Ben wel benieuwd naar de afloop van Youzhny vs Jonas BjorkmanBjorkman lijkt me echt het type om onopgemerkt een heel eind te komen (om vervolgens van de baan getimmerd te worden, maar dat terzijde...)
Heb het even niet zo snel voor me.. Tegen wie moeten ze dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:40 schreef okee6 het volgende:
Leuk voor Wassen, maar ze kunnen de volgende ronde weer vol aan de bak.
Mark Knowles / Michael Llodra (3e geplaatst).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb het even niet zo snel voor me.. Tegen wie moeten ze dan?
Knowles en Llodra, 3e geplaatst.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb het even niet zo snel voor me.. Tegen wie moeten ze dan?
Da's een pittige partijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mark Knowles / Michael Llodra (3e geplaatst).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |