Nee, Knowles speelt meestal met Nestor. Maar Haarhuis was b.v. ook zonder Eltingh nog wereldtop.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Butra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen vast koppel hoor. Hoewel ze afzonderlijk natuurlijk wel wereldtop zijn.
En gewonnen. Na 3 dagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Meteen 3 matchpoints voor Wassen.
Bjorkman had erg veel geluk met de loting. En verder is ie gewoon een oude rot op gras, dus nooit uit te vlakken. Maar als ie de kwartfinale bereikt zal ie idd wel van de baan geramd worden door Federer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:24 schreef Khalein het volgende:
Ben wel benieuwd naar de afloop van Youzhny vs Jonas BjorkmanBjorkman lijkt me echt het type om onopgemerkt een heel eind te komen (om vervolgens van de baan getimmerd te worden, maar dat terzijde...)
Heb het even niet zo snel voor me.. Tegen wie moeten ze dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:40 schreef okee6 het volgende:
Leuk voor Wassen, maar ze kunnen de volgende ronde weer vol aan de bak.
Mark Knowles / Michael Llodra (3e geplaatst).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb het even niet zo snel voor me.. Tegen wie moeten ze dan?
Knowles en Llodra, 3e geplaatst.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb het even niet zo snel voor me.. Tegen wie moeten ze dan?
Da's een pittige partijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mark Knowles / Michael Llodra (3e geplaatst).
Dat valt inderdaad aardig tegen jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:51 schreef komrad het volgende:
ach als karlovic het op zijn heupen heeft win je iig veel servicegames, returns slaan daarentegen kan hij niet
Eruitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:23 schreef Butra het volgende:
Ana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |