Zoals Jacco gisteren al zei (of eergisteren, dat kan ook) "ze heeft zich niet goed genoeg voorbereid. Ze is zeker een kilo of 7 te zwaar. En dat is weer meer gewicht dat je op je rotte enkel moet zetten"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje weird jaVooral als je bedenkt dat het echt niet zo hoeft te zijn. Serena kan miepen wat ze wil over blessures, maar dat is niet de enige reden waarom ze zo brak speelt de laatste tijd. Motivatie is een belangrijk verhaal volgens mij, al zegt ze nog zo vaak dat ze meer wil winnen. Je kunt mij niet wijsmaken dat een goed voorbereidde, mentaal sterke Serena niet weer zo dominant zou kunnen zijn als een paar jaren geleden
Mauresmo is net een vent?quote:Op zondag 26 juni 2005 02:41 schreef Public_NME het volgende:
Net ff uitgeweest in Wimbledon village, en toen we via een achteraf straatje erna toe liepen kwamen we Mauresmo tegen. Niet verkeerd!!! Ze keek mij en een vriend van me echt aan omdat ze wist dat we haar herkende! Echt grappig.
Voor de rest nog Jokanovic tegengekomen in de pub en nog wat minder bekende speelsters waar ik de naam niet van weet...
Er zijn ook meer speelsters die een oplossing vinden tegen dat pure powertennis. En dat moeten die dames iets nieuws gaan bedenken en dat blijkt dan erg moeilijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 07:18 schreef brambor het volgende:
Misschien dat Serena het afgelopen jaar teveel wedstrijden (tegen de andere topspeelsters) gewonnen heeft omdat ze Serena is. En ze kon zich vaak redden met haar service als de rest van haar game niet echt goed was. (om een understatement te maken)
Misschien is dit een wake-up call!
Als je op mannen valt niet verkeerd iddquote:Op zondag 26 juni 2005 02:41 schreef Public_NME het volgende:
kwamen we Mauresmo tegen. Niet verkeerd!!!
Zou het? Ik hoop het. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een jaar heb meegemaakt waarin er zoveel spelers in zaten met een reële kans (Federer, Roddick, Hewitt, Safin, Nalbandian, Ferrero(?), Ancic, Thomas Johansson, Henman(?)).quote:Op zondag 26 juni 2005 12:12 schreef Norrage het volgende:
Ja Federer is absoluut niet zo overtuigend als vorig jaar, maar zoals McEnroe al zei, zelfs op niet volledige kracht wint hij dit toernooi op zijn gemak...:)
Maar het gaat in ieder geval nog wel spannender worden dan vorig jaar
Zeg toch ook niet dat ik op haar val? Zeg alleen dat het niet verkeerd was om haar tegen te komen...quote:Op zondag 26 juni 2005 11:14 schreef pietje-tering het volgende:
[..]
Als je op mannen valt niet verkeerd idd![]()
Haha vond ik dus ook. Het duurt wel 3 uur maar dat heb je echt helemaal niet door.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:12 schreef Norrage het volgende:
Dat in die rij zitten is eigenlijk geen enkel probleem..Heb het destrijds 2 keer gedaan, en het is gewoon leukBeetje spelletje spelen(Ik toentertijd gameboy, was nog niet zo oud:P) en beetje met gekke Engelsen praten over de Henmania en zo...:)
In rijen staan is meestal kut, maar dat was gewoon echt leuk
Ja, zeker interessant. Mooie foto's.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:07 schreef Remzz het volgende:
Weet niet of jullie het interesant vinden maar hier wat foto's van Wimbledon, ik was er op woesdag:
Je moet er dus om 8 uur staan om, om 11 uur binnen te zijn, er waren 2 verschillende rijen die allebei meer dan anderhalve kilometer lang waren.
De wereldranglijst zegt toch gewoon genoeg.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best triest, die reactie van Serena. Haar hele houding eigenlijk.
Ze vindt zichzelf echt met voorsprong de beste van het circuit. Als ze verliest, is dit niet omdat de tegenstander beter was, nee hoor, dat kan alleen als Serena een offday heeft.
Wel, Serena, Henin en Sharapova hebben je echt wel geklopt toen je top was, zij waren gewoon beter hoor.
In feite zou je dan een wereldranglijst in moeten voeren op basis van je gemiddelde prestatie per toernooi, zoals dat het geval is in het golf. Dan heb je echt uitsluitsel.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:30 schreef Norrage het volgende:
Serena en Venus zeiden destijds ook dat Henin en Clijsters alleen maar hoger stonden omdat ze meer toernooien speelden...Serena en Venus wilden en vonden zich te goed om aan kleine toernooien mee te doen
Ja je moet altijd quenen voor een ground card. Volgensmij kan bijna niemand aan kaartjes komen als je geen "vrienden" bij de sponsors van Wimbledon hebt.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:23 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, zeker interessant. Mooie foto's.Maar wat ik nou echt nooit begrijp: is het mogelijk om vanuit Nederland al kaartjes te kopen of moet je altijd queuen? Ik dacht weleens een aanbieding te hebben gezien waarbij je dus niet in de rij hoefde te staan.
Hoe vond je het trouwens? En wie heb je zien spelen? En ben je op het Centre Court geweest?
Volgens mij kan je je in januari wel inschrijven voor kaarten, en de verdeling ervan wordt bepaald door een loterij. Of geldt dat alleen voor Engelsen?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja je moet altijd quenen voor een ground card. Volgensmij kan bijna niemand aan kaartjes komen als je geen "vrienden" bij de sponsors van Wimbledon hebt.
Eehm dat zou kunnen. Je krijgt in de rij a guide to queing the championship(ja zo heet dat echtquote:Op zondag 26 juni 2005 13:59 schreef Butra het volgende:
[..]
Volgens mij kan je je in januari wel inschrijven voor kaarten, en de verdeling ervan wordt bepaald door een loterij. Of geldt dat alleen voor Engelsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |