quote:
alsof het weer 1989 of zo is. Slowly we rotquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:06 schreef Berkery het volgende:
Blind Melon
Heel zomerse foto ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef Mark het volgende:
Mungo jerry
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:23 schreef ranja het volgende:
iets van David Lee Roth, maar hoe die plaat heet?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:26 schreef Jappr het volgende:
worden jullie ook zo gek van die hitte?
crazy from the heat dus..
Tja, iedereen die in 1992 naar 120 minutes of alternative nation keek kent de band. Maar ik denk dat toen niemand dat deed behalve ik. Terwijl nu iedereen Kink luistert en een indie-tv programma (mits dat bestaat) kijkt behalve ik. Dat verklaart misschien waarom niemand 90's indiebands kent en 00's indiebands in 3 seconden geraden zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:34 schreef Grobbel het volgende:
Oei - nu gaat ranja zo meteen zeker weer die vraag van gisteren er bij halen.
Nou ja, dat valt op zich ook wel weer mee, hoor - ik ken zat jaren '90 indiebands, alleen niet degenen die de tand des tijds niet echt doorstaan hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, iedereen die in 1992 naar 120 minutes of alternative nation keek kent de band. Maar ik denk dat toen niemand dat deed behalve ik. Terwijl nu iedereen Kink luistert en een indie-tv programma (mits dat bestaat) kijkt behalve ik. Dat verklaart misschien waarom niemand 90's indiebands kent en 00's indiebands in 3 seconden geraden zijn.
Ik ben halverwege de jaren 00 nog steeds teveel met meisjes bezigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:03 schreef peaceman het volgende:
Ik was begin jaren 90 nog teveel met meisjes bezigipv muziek....
Heel erg in de verte klinkt er iets bekends... maar of dat heel in de verte nog op aarde is, waag ik te betwijfelen..... Is het de moeite om in te verdiepen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:05 schreef ranja het volgende:
Maar goed, ik bedenk wel wat anders. Niemand kent dus de Drop nineteens?
Nope.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:05 schreef ranja het volgende:
Maar goed, ik bedenk wel wat anders. Niemand kent dus de Drop nineteens?
Hmm ik ga na Rock Werchter wel eens op onderzoek uitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:11 schreef ranja het volgende:
Tja, hangt er van af waar je van houdt... het is vrij toegankelijk, voor shoegaze-achtige indie. Bekendste nummer denk ik is Winona. Als je die ergens vandaan kunt toveren....
Ik bedoelde eigenlijk een andere bandnaam maar dat had ik er niet bijgezegdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Motorhead – Motorhead
Hawkwind – Motorhead
Motorhead – We Are Motorhead
Motorhead – R.A.M.O.N.E.S.
Heideroosjes – Ode To The Ramones
LCD Soundsystem – Daft Punk Is Playing At My House
Black Sabbath – Black Sabbath
Black Sabbath – After Forever
Iron Maiden – Iron Maiden
House Of Love – The Beatles & The Stones
Dat verwachtte ik al, ik ben ondertussen ook maar rustig naar huis gegaan in de veronderstelling dat het wel fout zou zijn. Naja, 't puntje is toch mooi meegenomen. Omdat het weekend is: mag ik dan een lijstje met 10 songtitels (+artiest) over 't weekend? Weekend in de ruime zin en wees creatiefquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een andere bandnaam maar dat had ik er niet bijgezegd
Sack_blabbath +1
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Earth & Fire - Weekend Golden Earring - Weekend Love Elton John - Saturday Night's Alright For Fighting The Specials - Friday Night And Saturday Morning The Small Faces - Lazy Sunday Queen - Lazing On A Sunday Afternoon Neil Young - Out On The Weekend Mel & Kim - Showing Out (Get Fresh At The Weekend) Fatboy Slim - The Weekend Starts Here The Buzzards - Saturday Night Beneath The PLastic Palm Trees 8-) |
Glo+1quote:
quote:Alice Cooper - School's Out
Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
The Darkness - Friday Night
Whigfield - Saturday Night
U2 - Sunday Bloody Sunday
Black Eyed Peas - Weekend
Roxette - Here Comes The Weekend
Tja, mijn weekend is blijkbaar niet zo opwindend als het jouwe...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:25 schreef peaceman het volgende:
Golden Earring - Weekend love
Earth & fire - Weekend
Hermand Brood - Saturday Night
Kool & The Gang - Celebration (Celebrate good time, come on)
Pulp - Disco 2000
Velvert Underground - Sunday Morning
Pulp - Party hard
Stef Bos - Hier stroomt het bier
Marco Borsato - vrij zijn
Doe Maar - 1 nacht alleen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, mijn weekend is blijkbaar niet zo opwindend als het jouwe...
Tsss....jij gaat vechten met Elton John, das ook best opwindend. Hoewel opwindend misschien een foute woordkeuze is in dit geval:Xquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, mijn weekend is blijkbaar niet zo opwindend als het jouwe...
Welnee, wat denk je welquote:
Hey Tof! Bij welke bands kunnen we je vinden?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Welnee, wat denk je welja dus, moet werreke dit weekend, maar misschien zondag toch nog naar RP!
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef peaceman het volgende:
specifiek over bier? pff dat laat ik ff lopen dan...
Idem, ik kijk even naar het programma wanneer ik het park inloop, het voorrecht van de Nijmegenaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
moet werreke dit weekend, maar misschien zondag toch nog naar RP!
Jawel, maar ben nog aan het werk en mijn hoofd staat niet echt naar lijstjes momenteel, die andere was al een opgave...., sorryquote:
Als ik kom hè... ja, dan wil ik wel graag QOTSA, NIN, Jamie Cullum, REM en The Tears zien, denk ik. Eagles Of Death Metal ook wel. De rest interesseert me niet of heb ik al (vaker) gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey Tof! Bij welke bands kunnen we je vinden?
Ja, voor mij is het een hele reis. Dat speelt ook mee in de beslissing. Als ik nog de halve dag werk heb, dan is het voor mij de moeite niet meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Idem, ik kijk even naar het programma wanneer ik het park inloop, het voorrecht van de Nijmegenaar
Waarom niet? Je kunt toch heen en weer peddelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
REM én NIN gaat niet echt lukken geloof ik..
Dan zien we je in elk geval wel bij R.E.M. (nou ja...zal wel niet), want wij willen in elk geval Interpol ook zien... en zullen verder wat over het terrein zwerven denk ik.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Als ik kom hè... ja, dan wil ik wel graag QOTSA, NIN, Jamie Cullum, REM en The Tears zien, denk ik. Eagles Of Death Metal ook wel. De rest interesseert me niet of heb ik al (vaker) gezien.
Of je gaat gewoon naar Parkpop, ik wel iigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:50 schreef Mark het volgende:
NIN in een tent? Hmm, dan maar in de tuin met een biertje
5, 9 en 10 vind ik dubieus, maar het is een mooie lijst en je was de eerste en je concurrenten hebben er ook twijfelachtige tussenstaan en zijn bovendien niet tot de tien gekomen, dus...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1 Stef Bos - Hier stroomt het bier
2 Harry Vermeegen - 1234 Dennis Bier
3 Normaal - Mama Woar Is Mien Pils?
4 Osdorp Posse - Bier
5 50 Pence - In Da Pub
6 Band Zonder Banaan - Koning Pintemans
7 Against Me - Pints Of Guinness Make You Strong
8 NOFX - Beer Bong
9 Flogging Molly - Drunken Lullabies
10 Ozzy Osbourne - Demon Alcohol
Ik niet. Ik zie liever overal een beetje van dan alles van een paar. Komt ook omdat mijn aandachtsspanne tegenwoordig niet meer zo lang is. Na een kwartiertje, halfuurtje heb ik het meestal wel gezien. Tenzij ik iets echt heel heel erg goed vind. En trouwens, lopen op een festival is ook leuk, maakt voor mij deel uit van de pret. Net als reizen ook deel van de vakantie is.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Geen idee hoever het uit elkaar staat..maar 1 band helemaal zien zou ik dan prefereren boven meer dan helft van de tijd allebei missen vanwege het lopen..
Kan ik ook nog doen jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar Parkpop, ik wel iig
* Sack_Blabbath Denkt terug aan de achterbank, in een auto die van binnen kan concurreren met de beste ovens qua temperatuur, aan 't etterende broertje, 't jankende zusje, een overspannen moeder, een vader die vanaf de bestuurdersstoel blind naar achteren loopt te meppen, de kramp overal omdat je amper kan bewegen en de bordjes: Spaanse grens nog 1821 KM.quote:
Toedeloequote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:56 schreef peaceman het volgende:
ik ben weg, misschien tot vanavond/vannacht!![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath Denkt terug aan de achterbank, in een auto die van binnen kan concurreren met de beste ovens qua temperatuur, aan 't etterende broertje, 't jankende zusje, een overspannen moeder, een vader die vanaf de bestuurdersstoel blind naar achteren loopt te meppen, de kramp overal omdat je amper kan bewegen en de bordjes: Spaanse grens nog 1821 KM.
Ja, zelfs vroeger was reizen al een deel van de vakantie
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath Denkt terug aan de achterbank, in een auto die van binnen kan concurreren met de beste ovens qua temperatuur, aan 't etterende broertje, 't jankende zusje, een overspannen moeder, een vader die vanaf de bestuurdersstoel blind naar achteren loopt te meppen, de kramp overal omdat je amper kan bewegen en de bordjes: Spaanse grens nog 1821 KM.
Ja, zelfs vroeger was reizen al een deel van de vakantie
D'r schijnen bekende(n) van een vriend in te spelen, dus ik denk dat ik er sowieso wel heen gesleurd wordt. Ik ben benieuwd. Ze staan alleen wel vroeg, en op zondag ben ik zeg maar niet zo snel, zeker niet met dit weer....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:01 schreef GLO het volgende:
Trouwens Sack, zorg dat je Grechko's Doll meepikt. Toffe band! Wel vooraan gaan staan, anders werkt het niet (best wel intensieve muziek).
O, in Mono? Of in de Koe?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, in een café in A'dam. Gelukkig is het dan iets minder warm dan de afgelopen dagen.
Ow ja, wij hadden een vouwwagen met een aanleg voor lekke banden op de Franse snelwegen met 100 Km/u. Ook leuk. En een moeder die geen kaart kan lezen. Ook leuk. En altijd binnen een half uur al je flesje water opdrinken wat bedoelt was voor de hele reis. Ook leuk. En er achter komen dat die toeristische binnenweg inderdaad sneller is, maar dat de benzinepompen daar s'avonds dicht zijn. Ook leuk. En natuurlijk de onvermijdelijke files. Ook leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ken ik, zij het dat wij met z'n vieren op de achterbank zaten, een sleurhut meetrokken en een zeilboot op het dak hadden.
vooral de blind meppende bestuurder is heel herkenbaar
Weet je zeker dat je geen broer van me bent?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ow ja, wij hadden een vouwwagen met een aanleg voor lekke banden op de Franse snelwegen met 100 Km/u. Ook leuk. En een moeder die geen kaart kan lezen. Ook leuk. En altijd binnen een half uur al je flesje water opdrinken wat bedoelt was voor de hele reis. Ook leuk. En er achter komen dat die toeristische binnenweg inderdaad sneller is, maar dat de benzinepompen daar s'avonds dicht zijn. Ook leuk. En natuurlijk de onvermijdelijke files. Ook leuk.
Als jij degene was die altijd liep te etteren, dan ben ik je broerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen broer van me bent?
Wat newbie zegt, zondag zal het aangenamer weer zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r schijnen bekende(n) van een vriend in te spelen, dus ik denk dat ik er sowieso wel heen gesleurd wordt. Ik ben benieuwd. Ze staan alleen wel vroeg, en op zondag ben ik zeg maar niet zo snel, zeker niet met dit weer....
Ja, misschien heb je wel gelijk. Ach, het zal er wel op uitdraaien dat ik gewoon achter m'n prehistorische monitor zit...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Op een lowlands zou ik dat met je eens zijn, GLO. Maar als ik dan (vergelijkend) een hoeveelheid mensen bij REM voorstel zolas bijv Werchter 2003 en een hoeveelheid mensen bij een populaire band in de Alpha op LL, en je zou tussen die 2 willen peddelen, dan kun je net zo goed met je iPod met hun liedjes over het terrein lopen, want dat zou voor mij net zoveel indruk maken.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe mij trouwens maar 10 liedjes over reizen, met artiest erbij enzo
vanwege de hitte doe ik alleen maar ongeinspireerde lijstjesvragen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | CCR – Travelin’ Band Diesel – Going Back To China Willy & Willeke Alberti - Reisje Langs De Rijn CCR – Sweet Hitch-Hiker Little River Band – It’s A Long Way Home Bintangs – Ridin’ On The L&N Bintangs – Travelling In The USA Supersister – Judy Goes On Holiday Jr. Walker & The All Stars – Road Runner Shocking Blue – Long Lonesome Road |
GLO+1quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:27 schreef GLO het volgende:
Zou ik nog bijna vergeten dat er een vraag open staat
[..]
[ code verwijderd ]
Fijn weekend Sackquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
GLO+1
Ik ga naar m'n vriendin en ben 't hele weekend niet meer online. Dus allemaal veel plezier op Rockin Park, Parkpop, bij popkwissen of achter jullie monitortjes. Tot maandag
Ik had er ook 10, niet één gelijk aan die van jouquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:27 schreef GLO het volgende:
Zou ik nog bijna vergeten dat er een vraag open staat
[..]
[ code verwijderd ]
Universeel thema dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had er ook 10, niet één gelijk aan die van jou
Geen idee zegt-ie danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:54 schreef GLO het volgende:
Geen idee. Broertje van de chapman stick?
Ben eten trouwens
Krijg nou wat en dank je, 't was lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee zegt-ie dan
Het is de Chapman Stick, ook wel kortweg The Stick.![]()
GLO +1
Eet smakelijk
En jij ook bedanktquote:
Niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:04 schreef dolle_hond het volgende:
trekzak
quote:Deverschilt wezenlijk van de
en de trekzak omdat elke afzonderlijke toets aan beide kanten van het instrument een afzonderlijke toon geeft, in plaats van een akkoordmogelijkheid onder een knop aan de linkerhand.
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Bandoneon
Heeft er altijd 10 gehad. De bedoeling is dat je tegelijk gitaar en basgitaar speelt, zodoende. Er bestaan ook nog 12 snarigen en een 8 snarige bas-uitvoering.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:06 schreef GLO het volgende:
Hoe zit dat nou Scrut, met die chapman stick en het aantal snaren?
Aha. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft er altijd 10 gehad. De bedoeling is dat je tegelijk gitaar en basgitaar speelt, zodoende. Er bestaan ook nog 12 snarigen en een 8 snarige bas-uitvoering.
Nee hoor. Ik dacht het gewoonquote:Mischien ben je in de war met Stanley Jordan die op een soortgelijke manier (two-hand-tapping) op een electrische gitaar speelde?
Deze zijn niet goed, de rest welquote:
quote:ik heb dit nummer zo vaak moeten zingen op school, het is een trauma geworden
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
far away, here to stay, used to be, hanging over me, she wouldn't say, for yesterday, game to play, hide away
Nee, het gaat om een Canadese band uit de jaren '70quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
we don't talk anymore van cliff richard?
Het zijn beide pareltjes van wansmaakquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
Verkeerd gegokt dus (ik vond sweet Louise nog iets afshuwelijker dan you ain't seen nothing yet)
Ik vind diequote:
Pardonquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind diein verband met de vraag wel wat overdone GLO
Geweldig. Ik snap niet dat de VPRO of een andere zender dit nooit heeft uitgezonden in Nederlandquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja goed zijn die hè?
"Me and a young friend of mine had a nice weekend in"
Ik bedoel dat het helemaal niet leuk is dat hij dood is...that's all...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Pardon
Wat had het dan moeten zijn? [afbeelding] ?
Aha. Maar dequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het helemaal niet leuk is dat hij dood is...that's all...
I know... was gewoon een raar hersenspinsel.. heb zonet 2 uur zitten stoven in de auto... dat zal het wel zijn..... By the way wat voor werk doe jij eigenlijk? Lijkt namelijk wel of je altijd aan het werk bent... Ben je zo'n Workaholic?quote:
ik dacht juist omgekeerd:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
I know... was gewoon een raar hersenspinsel.. heb zonet 2 uur zitten stoven in de auto... dat zal het wel zijn..... By the way wat voor werk doe jij eigenlijk? Lijkt namelijk wel of je altijd aan het werk bent... Ben je zo'n Workaholic?![]()
Ik ben journalist en copywriter. Freelance, dus werk thuis (als ik niet op pad ben) en volgens mijn eigen werktijden. Wat neerkomt op zo goed als altijd, tussen de bedrijven als huisman, echtgenoot, vader en Triviaspeler doorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
I know... was gewoon een raar hersenspinsel.. heb zonet 2 uur zitten stoven in de auto... dat zal het wel zijn..... By the way wat voor werk doe jij eigenlijk? Lijkt namelijk wel of je altijd aan het werk bent... Ben je zo'n Workaholic?![]()
Hot Hot Heat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zijn deze jongens al gevraagd de afgelopen dagen?
[afbeelding]
Hahaha. En jij dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht juist omgekeerd:
GLO is altijd hier, 's nachts, 's ochtends, 's middags, 's avonds.
zal wel een werkloze of huisman zijn
Heeft Dolle Hond toch een beetje gelijk haha, werkelozen kunnen ook hun eigen tijd indelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ben journalist en copywriter. Freelance, dus werk thuis (als ik niet op pad ben) en volgens mijn eigen werktijden. Wat neerkomt op zo goed als altijd, tussen de bedrijven als huisman, echtgenoot, vader en Triviaspeler door
Does that answer your question?
Nope.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:26 schreef brother52 het volgende:
the imposters??
En anders wellicht The Attractions.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:26 schreef brother52 het volgende:
the imposters??
Maar die hebben geen deadlinesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft Dolle Hond toch een beetje gelijk haha, werkelozen kunnen ook hun eigen tijd indelen![]()
Geen bekende bladenquote:Waar schrijf je zoal voor?
Dat zou ook wel eens goed kunnen, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dutch Swing College?
quote:I FIRST SAW thein 1995 at the London South Bank Centre's Meltdown Festival, of which I was Artistic Director. I had very much wanted to present some of Raymond Scott's music during the season and had been told that a group out of Amsterdam (then trading under the banner "The Wooden Indians") were my only men.
- - In two late night concerts, they thrilled, scared and enchanted an audience that was certainly curious but in some cases unfamiliar with this wonderful music. This is surely the beauty of the group: to faithfully bring music from hidden corners and make it part of our lives. No dusty scholarship! Hear how they swing!
- - One of my fondest memories of that busy and involving week was watching Raymond's widow, Mitzi Scott, as she laughed and then dabbed her eyes in the semi-darkness while thebrought her husband's music to life on stage. I hope it is a joy to know that the world is richer for having both her husband's original recordings and the
on disc - and coming soon to a stage somewhere near you!!!
-Elvis Costello
Nee het zijn die saxofonisten die ook wel eens met het Metropole Orkest spelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:38 schreef Grobbel het volgende:
ICP Orchestra?
edit: al is dat natuurlijk verre van swing...
quote:Thezijn vernoemd naar een film van Laurel & Hardy. Het orkest is dan ook gespecialiseerd in het vertolken van de muziek uit de films van het komische duo, geschreven door de componisten Leroy Shield (1893-1962) en Marvin Hatley (1905-1986). Met hulp van onderzoeker Piet Schreuders reconstrueren en arrangeren The
muziek bij Amerikaanse films uit de jaren dertig, met name die van producer/regisseur Hal Roach (1892-1992), bekend van Laurel & Hardy, Harold Lloyd, Mack Sennett en The Little Rascals.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
wat zijn de Babes in Toyland oud geworden zeg
Dat zijn zequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
The Beau Hunks oid?
weinig zware metalen en indie vandaagquote:
Laurel en Hardy deden bij mij het kwartje vallenquote:De inspiratie voor de vraag kwam van het kijken naar newbies avatar...
Jawohlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
tic tac toe?
Jong zijn is soms een zegen, Grobbelquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef Grobbel het volgende:
Mis ik iets aan clout, trouwens? Ik ken ze helemaal niet, en het enige wat AMG wil prijsgeven over de band is het noemen van Abba als 'similar artist'.![]()
Daar mis je niks aan. Substitute is denk ik hun bekendste nummerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef Grobbel het volgende:
Mis ik iets aan clout, trouwens? Ik ken ze helemaal niet, en het enige wat AMG wil prijsgeven over de band is het noemen van Abba als 'similar artist'.![]()
En of!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef GLO het volgende:
Meindert Talma & The Negroes?
Een voetnoot in de popgeschiedenis. Maar een paar hits gehad, waarvan de grootste (Substitute) meteen de leukste is. No sweat dus, sonquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben gewoon te jong voor dit spelletje af en toe.![]()
Heel knapquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ice T?
Wat zijn er meer?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:32 schreef Mark het volgende:
Zou ook Elvis denken, maar goed: Kris Kristofferson?
Edit: lama
Edit2: nou, volgens mij zijn dat er meer....
Ome Kris heeft volgens mij meer rollen dan Ice-T, maar just for the record. Wat is je bron?quote:
quote:
IMDb en je hebt gelijk. Zijn er 80. Punt gaat naar jou:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Ome Kris heeft volgens mij meer rollen dan Ice-T, maar just for the record. Wat is je bron?
zag de hint te laat.. denk het te weten, maar kom er nie op..quote:
Yahquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef GLO het volgende:
June 'Someone Loves You Honey' Lodge
juist die had ik dus in mijn hoofd.... de titel dan... de naam borrelde nog ergens..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef GLO het volgende:
June 'Someone Loves You Honey' Lodge
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
JJ Cale - Shades?
Natuurlijk wel...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is het eerste album van Cale hè? Ik weet de naam alleen niet![]()
Ik heb 't antwoord anders al gegeven hoor... sort ofquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou m'n broer even kunnen bellen maar ik denk dat-ie zich rotschrikt als ik hem nu bel
Denk je? Geen mens slaapt nu volgens mij (te warm), behalve Diaan73 danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou m'n broer even kunnen bellen maar ik denk dat-ie zich rotschrikt als ik hem nu bel
En Twan vast ook. Hoop ik voor Diaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk je? Geen mens slaapt nu volgens mij (te warm), behalve Diaan73 dan![]()
Dies bij papa, co-ouderschap.....quote:
Bij nader inzien denk ik dat-ie momenteel dronken is. Hij woont in Assen en het is TT-nachtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk je? Geen mens slaapt nu volgens mij (te warm), behalve Diaan73 dan![]()
als we die ellende zondag maar niet krijgen dan....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:32 schreef Grobbel het volgende:
Wordt er trouwens nog weer eens een keer een afkoeldagje met onweer verwacht? Het wordt er nochtans weer eens tijd voor.![]()
Zeker als je alleen maar binnen zit om essays en papers uit te werken, of om te studeren.
Ach god ja, Rockin' Park. Een paar kilometer van mijn huis af. Leuke timing.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
als we die ellende zondag maar niet krijgen dan....
Nee, eind van de nacht en morgenvroeg. Tot zover het weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
als we die ellende zondag maar niet krijgen dan....
Zou vanavond na acht uur (gisteravond dus inmiddels) gebeuren zeiden ze gisteren (eergisteren). Vanuit het (zuid)westen. Hier dus. Nou, nog geen druppel gezien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:32 schreef Grobbel het volgende:
Wordt er trouwens nog weer eens een keer een afkoeldagje met onweer verwacht? Het wordt er nochtans weer eens tijd voor.![]()
Hou op schei uitquote:Zeker als je alleen maar binnen zit om essays en papers uit te werken, of om te studeren.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, eind van de nacht en morgenvroeg. Tot zover het weer![]()
Ik heb t opgezocht... maar natuurlijk haalt Scrut het puntje wel op...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:38 schreef GLO het volgende:
Nou kom op Scrut of iemand anders, natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:39 schreef Grobbel het volgende:
Ik had het ondertussen al opgezocht, maar dat had je wellicht al gemerkt.![]()
tevens hint
Hè hè...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is de hint vermoedelijk. Ik zat te denken aan Really maar het zal dan wel Naturally zijn![]()
Oei Scrut, brother52 was je nog voor ook!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:40 schreef brother52 het volgende:
Om terug te komen op de vraag, Naturally??
dat krijg ik tenminste als ik natuurlijk vertaal
Ook GLO is inmiddels bevangen door de hittequote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo te zien is m'n brother52 me voor
Warm hè GLO?![]()
Ik heb al zo veel punten gehaald vandaag dat ik vooral moeite heb nieuwe vragen te bedenkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:43 schreef brother52 het volgende:
Ja, maar dat is puur omdat ik aan het vertalen geslagen ben, puntje mag je hebben van mij, als ik de volgende vraag mag doen
D'ohquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo te zien is m'n brother52 me voor
Warm hè GLO?![]()
Jij was de eerste met het goede antwoord. Dus of je wilt of niet, je krijgt het punt - én de nieuwe vraagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:43 schreef brother52 het volgende:
Ja, maar dat is puur omdat ik aan het vertalen geslagen ben, puntje mag je hebben van mij, als ik de volgende vraag mag doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |