Tja, iedereen die in 1992 naar 120 minutes of alternative nation keek kent de band. Maar ik denk dat toen niemand dat deed behalve ik. Terwijl nu iedereen Kink luistert en een indie-tv programma (mits dat bestaat) kijkt behalve ik. Dat verklaart misschien waarom niemand 90's indiebands kent en 00's indiebands in 3 seconden geraden zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:34 schreef Grobbel het volgende:
Oei - nu gaat ranja zo meteen zeker weer die vraag van gisteren er bij halen.
Nou ja, dat valt op zich ook wel weer mee, hoor - ik ken zat jaren '90 indiebands, alleen niet degenen die de tand des tijds niet echt doorstaan hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, iedereen die in 1992 naar 120 minutes of alternative nation keek kent de band. Maar ik denk dat toen niemand dat deed behalve ik. Terwijl nu iedereen Kink luistert en een indie-tv programma (mits dat bestaat) kijkt behalve ik. Dat verklaart misschien waarom niemand 90's indiebands kent en 00's indiebands in 3 seconden geraden zijn.
Ik ben halverwege de jaren 00 nog steeds teveel met meisjes bezigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:03 schreef peaceman het volgende:
Ik was begin jaren 90 nog teveel met meisjes bezigipv muziek....
Heel erg in de verte klinkt er iets bekends... maar of dat heel in de verte nog op aarde is, waag ik te betwijfelen..... Is het de moeite om in te verdiepen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:05 schreef ranja het volgende:
Maar goed, ik bedenk wel wat anders. Niemand kent dus de Drop nineteens?
Nope.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:05 schreef ranja het volgende:
Maar goed, ik bedenk wel wat anders. Niemand kent dus de Drop nineteens?
Hmm ik ga na Rock Werchter wel eens op onderzoek uitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:11 schreef ranja het volgende:
Tja, hangt er van af waar je van houdt... het is vrij toegankelijk, voor shoegaze-achtige indie. Bekendste nummer denk ik is Winona. Als je die ergens vandaan kunt toveren....
Ik bedoelde eigenlijk een andere bandnaam maar dat had ik er niet bijgezegdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Motorhead – Motorhead
Hawkwind – Motorhead
Motorhead – We Are Motorhead
Motorhead – R.A.M.O.N.E.S.
Heideroosjes – Ode To The Ramones
LCD Soundsystem – Daft Punk Is Playing At My House
Black Sabbath – Black Sabbath
Black Sabbath – After Forever
Iron Maiden – Iron Maiden
House Of Love – The Beatles & The Stones
Dat verwachtte ik al, ik ben ondertussen ook maar rustig naar huis gegaan in de veronderstelling dat het wel fout zou zijn. Naja, 't puntje is toch mooi meegenomen. Omdat het weekend is: mag ik dan een lijstje met 10 songtitels (+artiest) over 't weekend? Weekend in de ruime zin en wees creatiefquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een andere bandnaam maar dat had ik er niet bijgezegd
Sack_blabbath +1
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Earth & Fire - Weekend Golden Earring - Weekend Love Elton John - Saturday Night's Alright For Fighting The Specials - Friday Night And Saturday Morning The Small Faces - Lazy Sunday Queen - Lazing On A Sunday Afternoon Neil Young - Out On The Weekend Mel & Kim - Showing Out (Get Fresh At The Weekend) Fatboy Slim - The Weekend Starts Here The Buzzards - Saturday Night Beneath The PLastic Palm Trees 8-) |
Glo+1quote:
quote:Alice Cooper - School's Out
Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
The Darkness - Friday Night
Whigfield - Saturday Night
U2 - Sunday Bloody Sunday
Black Eyed Peas - Weekend
Roxette - Here Comes The Weekend
Tja, mijn weekend is blijkbaar niet zo opwindend als het jouwe...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:25 schreef peaceman het volgende:
Golden Earring - Weekend love
Earth & fire - Weekend
Hermand Brood - Saturday Night
Kool & The Gang - Celebration (Celebrate good time, come on)
Pulp - Disco 2000
Velvert Underground - Sunday Morning
Pulp - Party hard
Stef Bos - Hier stroomt het bier
Marco Borsato - vrij zijn
Doe Maar - 1 nacht alleen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, mijn weekend is blijkbaar niet zo opwindend als het jouwe...
Tsss....jij gaat vechten met Elton John, das ook best opwindend. Hoewel opwindend misschien een foute woordkeuze is in dit geval:Xquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, mijn weekend is blijkbaar niet zo opwindend als het jouwe...
Welnee, wat denk je welquote:
Hey Tof! Bij welke bands kunnen we je vinden?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Welnee, wat denk je welja dus, moet werreke dit weekend, maar misschien zondag toch nog naar RP!
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef peaceman het volgende:
specifiek over bier? pff dat laat ik ff lopen dan...
Idem, ik kijk even naar het programma wanneer ik het park inloop, het voorrecht van de Nijmegenaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
moet werreke dit weekend, maar misschien zondag toch nog naar RP!
Jawel, maar ben nog aan het werk en mijn hoofd staat niet echt naar lijstjes momenteel, die andere was al een opgave...., sorryquote:
Als ik kom hè... ja, dan wil ik wel graag QOTSA, NIN, Jamie Cullum, REM en The Tears zien, denk ik. Eagles Of Death Metal ook wel. De rest interesseert me niet of heb ik al (vaker) gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey Tof! Bij welke bands kunnen we je vinden?
Ja, voor mij is het een hele reis. Dat speelt ook mee in de beslissing. Als ik nog de halve dag werk heb, dan is het voor mij de moeite niet meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Idem, ik kijk even naar het programma wanneer ik het park inloop, het voorrecht van de Nijmegenaar
Waarom niet? Je kunt toch heen en weer peddelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
REM én NIN gaat niet echt lukken geloof ik..
Dan zien we je in elk geval wel bij R.E.M. (nou ja...zal wel niet), want wij willen in elk geval Interpol ook zien... en zullen verder wat over het terrein zwerven denk ik.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Als ik kom hè... ja, dan wil ik wel graag QOTSA, NIN, Jamie Cullum, REM en The Tears zien, denk ik. Eagles Of Death Metal ook wel. De rest interesseert me niet of heb ik al (vaker) gezien.
Of je gaat gewoon naar Parkpop, ik wel iigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:50 schreef Mark het volgende:
NIN in een tent? Hmm, dan maar in de tuin met een biertje
5, 9 en 10 vind ik dubieus, maar het is een mooie lijst en je was de eerste en je concurrenten hebben er ook twijfelachtige tussenstaan en zijn bovendien niet tot de tien gekomen, dus...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1 Stef Bos - Hier stroomt het bier
2 Harry Vermeegen - 1234 Dennis Bier
3 Normaal - Mama Woar Is Mien Pils?
4 Osdorp Posse - Bier
5 50 Pence - In Da Pub
6 Band Zonder Banaan - Koning Pintemans
7 Against Me - Pints Of Guinness Make You Strong
8 NOFX - Beer Bong
9 Flogging Molly - Drunken Lullabies
10 Ozzy Osbourne - Demon Alcohol
Ik niet. Ik zie liever overal een beetje van dan alles van een paar. Komt ook omdat mijn aandachtsspanne tegenwoordig niet meer zo lang is. Na een kwartiertje, halfuurtje heb ik het meestal wel gezien. Tenzij ik iets echt heel heel erg goed vind. En trouwens, lopen op een festival is ook leuk, maakt voor mij deel uit van de pret. Net als reizen ook deel van de vakantie is.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Geen idee hoever het uit elkaar staat..maar 1 band helemaal zien zou ik dan prefereren boven meer dan helft van de tijd allebei missen vanwege het lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |