Deze zijn niet goed, de rest welquote:
quote:ik heb dit nummer zo vaak moeten zingen op school, het is een trauma geworden
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
far away, here to stay, used to be, hanging over me, she wouldn't say, for yesterday, game to play, hide away
Nee, het gaat om een Canadese band uit de jaren '70quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
we don't talk anymore van cliff richard?
Het zijn beide pareltjes van wansmaakquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
Verkeerd gegokt dus (ik vond sweet Louise nog iets afshuwelijker dan you ain't seen nothing yet)
Ik vind diequote:
Pardonquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind diein verband met de vraag wel wat overdone GLO
Geweldig. Ik snap niet dat de VPRO of een andere zender dit nooit heeft uitgezonden in Nederlandquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja goed zijn die hè?
"Me and a young friend of mine had a nice weekend in"
Ik bedoel dat het helemaal niet leuk is dat hij dood is...that's all...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Pardon
Wat had het dan moeten zijn? [afbeelding] ?
Aha. Maar dequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het helemaal niet leuk is dat hij dood is...that's all...
I know... was gewoon een raar hersenspinsel.. heb zonet 2 uur zitten stoven in de auto... dat zal het wel zijn..... By the way wat voor werk doe jij eigenlijk? Lijkt namelijk wel of je altijd aan het werk bent... Ben je zo'n Workaholic?quote:
ik dacht juist omgekeerd:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
I know... was gewoon een raar hersenspinsel.. heb zonet 2 uur zitten stoven in de auto... dat zal het wel zijn..... By the way wat voor werk doe jij eigenlijk? Lijkt namelijk wel of je altijd aan het werk bent... Ben je zo'n Workaholic?![]()
Ik ben journalist en copywriter. Freelance, dus werk thuis (als ik niet op pad ben) en volgens mijn eigen werktijden. Wat neerkomt op zo goed als altijd, tussen de bedrijven als huisman, echtgenoot, vader en Triviaspeler doorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
I know... was gewoon een raar hersenspinsel.. heb zonet 2 uur zitten stoven in de auto... dat zal het wel zijn..... By the way wat voor werk doe jij eigenlijk? Lijkt namelijk wel of je altijd aan het werk bent... Ben je zo'n Workaholic?![]()
Hot Hot Heat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zijn deze jongens al gevraagd de afgelopen dagen?
[afbeelding]
Hahaha. En jij dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht juist omgekeerd:
GLO is altijd hier, 's nachts, 's ochtends, 's middags, 's avonds.
zal wel een werkloze of huisman zijn
Heeft Dolle Hond toch een beetje gelijk haha, werkelozen kunnen ook hun eigen tijd indelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ben journalist en copywriter. Freelance, dus werk thuis (als ik niet op pad ben) en volgens mijn eigen werktijden. Wat neerkomt op zo goed als altijd, tussen de bedrijven als huisman, echtgenoot, vader en Triviaspeler door
Does that answer your question?
Nope.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:26 schreef brother52 het volgende:
the imposters??
En anders wellicht The Attractions.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:26 schreef brother52 het volgende:
the imposters??
Maar die hebben geen deadlinesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft Dolle Hond toch een beetje gelijk haha, werkelozen kunnen ook hun eigen tijd indelen![]()
Geen bekende bladenquote:Waar schrijf je zoal voor?
Dat zou ook wel eens goed kunnen, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dutch Swing College?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |