Nee, het gaat om een Canadese band uit de jaren '70quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
we don't talk anymore van cliff richard?
Het zijn beide pareltjes van wansmaakquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
Verkeerd gegokt dus (ik vond sweet Louise nog iets afshuwelijker dan you ain't seen nothing yet)
Ik vind diequote:
Pardonquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind diein verband met de vraag wel wat overdone GLO
?
Geweldig. Ik snap niet dat de VPRO of een andere zender dit nooit heeft uitgezonden in Nederlandquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja goed zijn die hè?
"Me and a young friend of mine had a nice weekend in"
Ik bedoel dat het helemaal niet leuk is dat hij dood is...that's all...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Pardon
Wat had het dan moeten zijn? [afbeelding] ?
Aha. Maar dequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het helemaal niet leuk is dat hij dood is...that's all...
I know... was gewoon een raar hersenspinsel.. heb zonet 2 uur zitten stoven in de auto... dat zal het wel zijn..... By the way wat voor werk doe jij eigenlijk? Lijkt namelijk wel of je altijd aan het werk bent... Ben je zo'n Workaholic?quote:
ik dacht juist omgekeerd:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
I know... was gewoon een raar hersenspinsel.. heb zonet 2 uur zitten stoven in de auto... dat zal het wel zijn..... By the way wat voor werk doe jij eigenlijk? Lijkt namelijk wel of je altijd aan het werk bent... Ben je zo'n Workaholic?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |