Kan ik ook nog doen jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar Parkpop, ik wel iig
* Sack_Blabbath Denkt terug aan de achterbank, in een auto die van binnen kan concurreren met de beste ovens qua temperatuur, aan 't etterende broertje, 't jankende zusje, een overspannen moeder, een vader die vanaf de bestuurdersstoel blind naar achteren loopt te meppen, de kramp overal omdat je amper kan bewegen en de bordjes: Spaanse grens nog 1821 KM.quote:
Toedeloequote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:56 schreef peaceman het volgende:
ik ben weg, misschien tot vanavond/vannacht!![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath Denkt terug aan de achterbank, in een auto die van binnen kan concurreren met de beste ovens qua temperatuur, aan 't etterende broertje, 't jankende zusje, een overspannen moeder, een vader die vanaf de bestuurdersstoel blind naar achteren loopt te meppen, de kramp overal omdat je amper kan bewegen en de bordjes: Spaanse grens nog 1821 KM.
Ja, zelfs vroeger was reizen al een deel van de vakantie
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath Denkt terug aan de achterbank, in een auto die van binnen kan concurreren met de beste ovens qua temperatuur, aan 't etterende broertje, 't jankende zusje, een overspannen moeder, een vader die vanaf de bestuurdersstoel blind naar achteren loopt te meppen, de kramp overal omdat je amper kan bewegen en de bordjes: Spaanse grens nog 1821 KM.
Ja, zelfs vroeger was reizen al een deel van de vakantie
D'r schijnen bekende(n) van een vriend in te spelen, dus ik denk dat ik er sowieso wel heen gesleurd wordt. Ik ben benieuwd. Ze staan alleen wel vroeg, en op zondag ben ik zeg maar niet zo snel, zeker niet met dit weer....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:01 schreef GLO het volgende:
Trouwens Sack, zorg dat je Grechko's Doll meepikt. Toffe band! Wel vooraan gaan staan, anders werkt het niet (best wel intensieve muziek).
O, in Mono? Of in de Koe?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, in een café in A'dam. Gelukkig is het dan iets minder warm dan de afgelopen dagen.
Ow ja, wij hadden een vouwwagen met een aanleg voor lekke banden op de Franse snelwegen met 100 Km/u. Ook leuk. En een moeder die geen kaart kan lezen. Ook leuk. En altijd binnen een half uur al je flesje water opdrinken wat bedoelt was voor de hele reis. Ook leuk. En er achter komen dat die toeristische binnenweg inderdaad sneller is, maar dat de benzinepompen daar s'avonds dicht zijn. Ook leuk. En natuurlijk de onvermijdelijke files. Ook leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ken ik, zij het dat wij met z'n vieren op de achterbank zaten, een sleurhut meetrokken en een zeilboot op het dak hadden.
vooral de blind meppende bestuurder is heel herkenbaar
Weet je zeker dat je geen broer van me bent?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ow ja, wij hadden een vouwwagen met een aanleg voor lekke banden op de Franse snelwegen met 100 Km/u. Ook leuk. En een moeder die geen kaart kan lezen. Ook leuk. En altijd binnen een half uur al je flesje water opdrinken wat bedoelt was voor de hele reis. Ook leuk. En er achter komen dat die toeristische binnenweg inderdaad sneller is, maar dat de benzinepompen daar s'avonds dicht zijn. Ook leuk. En natuurlijk de onvermijdelijke files. Ook leuk.
Als jij degene was die altijd liep te etteren, dan ben ik je broerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen broer van me bent?
Wat newbie zegt, zondag zal het aangenamer weer zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r schijnen bekende(n) van een vriend in te spelen, dus ik denk dat ik er sowieso wel heen gesleurd wordt. Ik ben benieuwd. Ze staan alleen wel vroeg, en op zondag ben ik zeg maar niet zo snel, zeker niet met dit weer....
Ja, misschien heb je wel gelijk. Ach, het zal er wel op uitdraaien dat ik gewoon achter m'n prehistorische monitor zit...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Op een lowlands zou ik dat met je eens zijn, GLO. Maar als ik dan (vergelijkend) een hoeveelheid mensen bij REM voorstel zolas bijv Werchter 2003 en een hoeveelheid mensen bij een populaire band in de Alpha op LL, en je zou tussen die 2 willen peddelen, dan kun je net zo goed met je iPod met hun liedjes over het terrein lopen, want dat zou voor mij net zoveel indruk maken.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe mij trouwens maar 10 liedjes over reizen, met artiest erbij enzo
vanwege de hitte doe ik alleen maar ongeinspireerde lijstjesvragen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | CCR – Travelin’ Band Diesel – Going Back To China Willy & Willeke Alberti - Reisje Langs De Rijn CCR – Sweet Hitch-Hiker Little River Band – It’s A Long Way Home Bintangs – Ridin’ On The L&N Bintangs – Travelling In The USA Supersister – Judy Goes On Holiday Jr. Walker & The All Stars – Road Runner Shocking Blue – Long Lonesome Road |
GLO+1quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:27 schreef GLO het volgende:
Zou ik nog bijna vergeten dat er een vraag open staat
[..]
[ code verwijderd ]
Fijn weekend Sackquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
GLO+1
Ik ga naar m'n vriendin en ben 't hele weekend niet meer online. Dus allemaal veel plezier op Rockin Park, Parkpop, bij popkwissen of achter jullie monitortjes. Tot maandag
Ik had er ook 10, niet één gelijk aan die van jouquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:27 schreef GLO het volgende:
Zou ik nog bijna vergeten dat er een vraag open staat
[..]
[ code verwijderd ]
Universeel thema dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had er ook 10, niet één gelijk aan die van jou
Geen idee zegt-ie danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:54 schreef GLO het volgende:
Geen idee. Broertje van de chapman stick?
Ben eten trouwens
Krijg nou wat en dank je, 't was lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee zegt-ie dan
Het is de Chapman Stick, ook wel kortweg The Stick.![]()
GLO +1
Eet smakelijk
En jij ook bedanktquote:
Niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:04 schreef dolle_hond het volgende:
trekzak
quote:Deverschilt wezenlijk van de
en de trekzak omdat elke afzonderlijke toets aan beide kanten van het instrument een afzonderlijke toon geeft, in plaats van een akkoordmogelijkheid onder een knop aan de linkerhand.
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Bandoneon
Heeft er altijd 10 gehad. De bedoeling is dat je tegelijk gitaar en basgitaar speelt, zodoende. Er bestaan ook nog 12 snarigen en een 8 snarige bas-uitvoering.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:06 schreef GLO het volgende:
Hoe zit dat nou Scrut, met die chapman stick en het aantal snaren?
Aha. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft er altijd 10 gehad. De bedoeling is dat je tegelijk gitaar en basgitaar speelt, zodoende. Er bestaan ook nog 12 snarigen en een 8 snarige bas-uitvoering.
Nee hoor. Ik dacht het gewoonquote:Mischien ben je in de war met Stanley Jordan die op een soortgelijke manier (two-hand-tapping) op een electrische gitaar speelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |