ik vind 'm heel erg vetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:20 schreef Radjesh het volgende:
damn
Als je wat faked, fake dan iets moois, die controller ziet er niet uit![]()
pfff, die is denk ik zelfs voor mij te ingewikkeld. Als Nintendo zou denken dat deze eenvoudig is zijn ze denk ik wel heel ver heen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:17 schreef Tomasso het volgende:
En nog een fake pic van de controller (het houdt ook nooit op he)
[afbeelding]
Goed gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:38 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb het trouwens allemaal niet echt meer gevolgd sinds de E3, maar het revolutionaire is dus nog niet bekend als ik het goed heb?
Gaat snel hequote:
We zaten nu op nummer 3 ofzo als het niet voor die E3 press conference was.quote:
Ik moet zeggen dat hij er inderdaad wel leuk uitziet jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:41 schreef RaymanNL het volgende:
Die controller heeft toch wel iets leuks![]()
Helemaal niks. Alleen dat het uiteindelijk allemaal zal tegenvallen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:31 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er alweer geruchten over de bekendmaking van het revolutionaire?
zoals verwacht dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Helemaal niks. Alleen dat het uiteindelijk allemaal zal tegenvallen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Helemaal niks. Alleen dat het uiteindelijk allemaal zal tegenvallen.
SpaceWorld? Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
* MMaRsu schopt nikk..
Btw spaceworld komt elke dag dichtbij!
Inderdaad. Waar valt/viel die te zien danquote:
hieroquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar valt/viel die te zien dan
Omdat ik er vanuit ga dat Nintendo een blowout houdt op Spaceworld met speelbare Revoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SpaceWorld? Hoe kom je daarbij?
Ik verwacht toch minstens speelbare games dan. Nu kan je ook met de revo spelen als je wilt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat ik er vanuit ga dat Nintendo een blowout houdt op Spaceworld met speelbare Revo![]()
quote:
Laat je fantasie gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:22 schreef gamecube_master het volgende:
Maar ff serieus, is die poster echt? En "think outside the box", wat moeten we hier van verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |