Lindenbergh hebben wel al gekocht..quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef golfer het volgende:
Vlaar zou welkom zijn, de rest van AZ is oninteressant voor Ajax, want we hebben zelf betere spelers op elke positie of in de opleiding.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik vind Kenneth Perez wel een interessante optie als tweede linksbuiten (achter Ryan Babel) want ik heb geen vertrouwen in Nicolae Mitea en Nourdin Boukhari...
Het rendement van Kenneth Perez is vele malen beter dan het rendement van Nicolae Mitea en Nourdin Boukhari bij elkaar en we moeten toch wat, als Ryan Babel een keer geschorst is of geblesseerd raakt. Dan maar Kenneth Perez...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]. Kenneth Perez, alsjeblieft niet zeg. *kots*
Sinds wanneer speelt er een Park bij Ajax?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:07 schreef ChAoZ het volgende:
Ik denk niet dat er veel spelers Van Geel zullen volgen. De prijzen waarvoor AZ wil gaan, liggen volgens mij veel te hoog voor Ajax en terecht. Als Park en Vd Vaart weggaan voor resp 6 en 5 miljoen, is een Kromkamp dan 15 waard? Ik vind van niet.
Grygera is ook geen echte Ajax-verdediger, maar toch erg belangrijk geworden. Daarbij is Vlaar nog veel meer coachend bezig. Een opbouwende speler ernaast, en klaar is Ajax.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Vlaar vind ik niet direct een Ajax-verdediger.
En Babel heeft op links best wel vrijheid, zoals Pienaar dat op rechts kreeg.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt er een Park bij Ajax?
Leg de assists en kools van Kenneth eens naast nourdin of mitea......Welkom Kennethquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]. Kenneth Perez, alsjeblieft niet zeg. *kots*
Ook alleen dit seizoen. Ik vind ook dat er iemand op linksbuiten moet komen maar aub geen Perez. Die gaat echt floppen. Toekomst is er in ieder geval wel met Boerrigter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Leg de assists en kools van Kenneth eens naast nourdin of mitea......Welkom Kenneth![]()
En de Cler gaat niet terugquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Perez en De Cler zijn wat mij betreft spelers die Ajax wel kan gebruiken. Alleen gaat Perez niet lang meer mee.
Vind ik ook, maar het ligt ook nog aan het feit hoelang contracten nog duren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:07 schreef ChAoZ het volgende:
Ik denk niet dat er veel spelers Van Geel zullen volgen. De prijzen waarvoor AZ wil gaan, liggen volgens mij veel te hoog voor Ajax en terecht. Als Park en Vd Vaart weggaan voor resp 6 en 5 miljoen, is een Kromkamp dan 15 waard? Ik vind van niet.
Tja, heeft iemand die Boerrigter een keer echt aan het werk gezien? Is ie echt zo goed als mensen beweren?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook alleen dit seizoen. Ik vind ook dat er iemand op linksbuiten moet komen maar aub geen Perez. Die gaat echt floppen. Toekomst is er in ieder geval wel met Boerrigter.
En De Cler?.
Zitten een paar leuke tussenquote:Mogelijke tegenstanders voorronde CL
Slavia Praag
Real Betis
FC Basel
Wisla Kraków
Partizan Belgrado
Udinese
Shakhtar Donetsk
Maccabi Haifa
Everton
Steaua Boekarest
Brøndby IF
Rapid Wien
CSKA Sofia
DVSC Debrecen
Trabzonspor
Vålerengen IF
dat staat er nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt er een Park bij Ajax?
Het lijkt me dat er ook teams die uit de tweede qualifying komen ook mogelijke tegenstanders zijn en wellicht een aantal van de genoemde teams (aslnog) "seeded" zijn ...quote:
Niet goed genoeg om 4e te worden, maar wel goed genoeg om de CL te winnen, waarin ploegen als Barcelona, AC Milan, Real Madrid, Chelsea, Bayern Munchen, etc. mee deden. Om dat te winnen moet je toch wel iets meer in huis hebben dan een ploeg die 4e wordt in een competitie waarin ook ploegen spelen als Portsmouth, Aston Villa, Fulham, Blackburn Rovers, Charlton Athletic, etc.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zwakke redenatie...
Liverpool was niet goed genoeg om 4e te worden, dus verdien je het toch ook niet?
Precies, die redenatie slaat nergens op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zwakke redenatie...
Liverpool was niet goed genoeg om 4e te worden, dus verdien je het toch ook niet?
Net of ze tegen al die tegenstanders hebben gespeeld? En of er in de CL niet minder sterke zitten??quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet goed genoeg om 4e te worden, maar wel goed genoeg om de CL te winnen, waarin ploegen als Barcelona, AC Milan, Real Madrid, Chelsea, Bayern Munchen, etc. mee deden. Om dat te winnen moet je toch wel iets meer in huis hebben dan een ploeg die 4e wordt in een competitie waarin ook ploegen spelen als Portsmouth, Aston Villa, Fulham, Blackburn Rovers, Charlton Athletic, etc.
Ik snap je punt niet helemaal, als jij denkt dat het behalen van de Champions League een minder grote prestatie is dan vierde worden in de Premier League dan heb je echt geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:15 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Net of ze tegen al die tegenstanders hebben gespeeld? En of er in de CL niet minder sterke zitten??
De FA moest kiezen OF de 4e plek in de PL OF de winnaar vd CL.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zwakke redenatie...
De regels zijn NIETdat je dan DUS CL speelt maardat de locale Engelse/Spaanse/Italiaanse bond mag beslissen of de CL winnaar die buiten de top4 eindigt gaat spelen. Vorig jaar had de FA gesteld dat de CL winnaar zou spelen - nu bedacht de FA op het laatste moment dat #4 zou spelen (terwijl de competitie al tegen het einde liep...)quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:23 schreef keeper het volgende:
Everton een CL plek gegeven? Ze zijn toch vierde geworden? De regels zijn toch dat je dan (voorronde) CL mag spelen?
Om Everton die plek te ontnemen is net zo onzinnig als Arsenal of Man Utd die plek ontnemen.
Geinig weetje.quote:22/6/2005 - Discussie over selectie spelers op geboortedatum
(Gepost door RvN)
De Telegraaf kwam vorige week met een universiteitsonderzoek waaruit blijkt dat maar liefst 42% van de spelers in de jeugdopleiding van Ajax geboren is in het eerste kwartaal, januari/februari/maart. Zij zouden fysiek verder zijn dan hun jongere leeftijdgenoten van die lichting, maar niet noodzakelijkerwijs getalenteerder.
Sporthistoricus Jurryt van de Vooren publiceerde op de site Nu.nl op basis daarvan een eigen onderzoekje naar de geboortedata van alle Nederlands elftal spelers in het verleden. Daaruit blijkt geen noemenswaardig verschil tussen de diverse kwartalen qua talent.
'Zo kunnen we zien dat voetbaltalent niet tijdsgebonden is. Want ik ben wel zo vrij om iemand die het Nederlands Elftal haalt te beschouwen als bovengemiddeld goed. Dus het beleid van Ajax en AZ (en alle andere clubs die zo werken) klopt niet als voetballers uit de eerste drie maanden van het jaar zo oververtegenwoordigd zijn' aldus de sporthistoricus.
Geen Amstel Cup?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom al dat gelul over 4e plekken? Ajax wint de champions league volgend jaar en wordt gewoon 1e
de weinige beelden die ik van hem gezien heb die waren wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:02 schreef gras het volgende:
Waarom al dat vertrouwen in Manucharyan? Moet nog zien dat de beste man speelminuten gaat krijgen voor de winterstop. Drie spitsen staan voor hem in de rangorde. Daarnaast op de vleugels ook een overvloed aan keuzes.
Wie is Zlatan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:37 schreef Nashje het volgende:
Mooi goal van Rosenberg afgelopen week. Die man gaat Zlatan laten vergeten.
De man van de magistrale beweging tegen Liverpool.....quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De man van de magistrale beweging tegen Liverpool.....
De man die ons aan de dubbel hielp......
De man die ons de overwinning op Lyon schonk.......
De man die met een prachtige actie Ajax - Celta de Vigo besliste......
De man van het doelpunt van afgelopen jaar.......
De man waarvan Van Gaal vond dat we hem niet meer nodig hadden........
![]()
wat staat er op die pagina dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:43 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Haalt Ronald Koeman oud-Ajacied Wesley Sonck naar Benfica???
Borussia Mönchengladbach krijgt een Portugese trainer, maar toen ik deze "kop" zag, dacht ik als eerste aan het uitmuntende transferbeleid van Ronald Koeman...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat staat er op die pagina dan?
lijkt me wel een stunt zeg![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef StarGazer het volgende:
De man waarvan Van Gaal vond dat we hem niet meer nodig hadden........
![]()
Kut-joden!quote:Woning Dirk Kuijt geplunderd
Inbrekers hebben de woning van Dirk Kuijt leeggehaald. Daarbij is onder andere de auto van zijn echtgenote gestolen, evenals geluidsapparatuur en de televisie. Dit meldt Noordzee Fm. Kuijt bevond zich ten tijde van de inbraak op Aruba, waar hij meedoet aan het Beach Voetvolley Toernooi. De spits komt volgens zijn vader voor de inbraak niet eerder naar huis. Familieleden van de voetballer hebben bij de politie aangifte gedaan van de inbraak. Volgens vader Kuijt is er de afgelopen weken al diverse keren ingebroken in de wijk De Zanderij in Katwijk, waar Dirk Kuijt woont.
Nee Loekie, dat wou Van Gaal niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:51 schreef fransie102 het volgende:
[..]v. Gaal wou hem toch juist houden?
Ik dacht dat Koeman hem weg wou hebben, en v. Gaal hem juist wou houden. Maar dat heb ik fout dan.quote:
Het was dus andersom ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koeman hem weg wou hebben, en v. Gaal hem juist wou houden. Maar dat heb ik fout dan.
En Medunjanin ookquote:
d'r staat niks op planet.nlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:23 schreef SoA-Holic het volgende:
'Pienaar dichtbij transfer naar PSV'
De kans is groot dat Steven Pienaar deze zomer Ajax verruilt voor PSV, zo meldt de website van Planet Internet in de rubriek Gossip. Ajax liet eerder weten dat het geen poging zal ondernemen de Zuid-Afrikaan deze zomer te verkopen. Pienaar maakte onlangs bekend dat hij zijn medio 2006 aflopende contract niet zal verlengen.
Hierdoor is hij over een jaar transfervrij. De 23-jarige middenvelder weigerde bij te tekenen nadat bleek dat Ajax niet bereid was aan zijn salariseisen tegemoet te komen. PSV lonkt al enige tijd naar Pienaar, die ook in verband is gebracht met Arsenal en Benfica.
(Planet-AOL)
![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Hij gaat ook niet naar PSV, hoewel PSV dan in één keer erg veel sterker zou worden.
En BMG heeft een Portugese speler binnen, vandaar Sonck.
Houd em lekker in Amsterdam. SMS hem dat maarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Hij gaat ook niet naar PSV, hoewel PSV dan in één keer erg veel sterker zou worden.
En BMG heeft een Portugese speler binnen, vandaar Sonck.
Pfff, Cocu - Pienaar - Vayrynen, dat lijkt me toch vrij sterk inderdaad. Gelukkig gaat het niet gebeurenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Nee, te hoog gegegrepen voor hem. Eerste-divsie voetballer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Leuke voetballer voor Heracles Almelo, zeker op kunstgras.
Dan nog schat hij zichzelf te hoog in.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:11 schreef gras het volgende:
Charisteas: 'Bij Bremen waren misschien vier a vijf voetballers technisch beter, hier bij Ajax zijn dat er gauw tien a twaalf'.
Toch wel leuk om te horen.
Jensen, Davala en Zidan zijn ook goede voetballers.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Micoud, Aílton, Ernst, Lisztes... Dan houdt het ook wel op idd.
Qua techniek doet hij voor die eerste 2 niet onder.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jensen, Davala en Zidan zijn ook goede voetballers.
Vind ik wel. Ja, die back wil iedereen nu wel hebben volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Qua techniek doet hij voor die eerste 2 niet onder.
Overigens vind ik dat Ajax de rechtsback van Brazilie onder 20 moet halen.
Zeker. Erg leuke voetballer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:40 schreef zjroentje het volgende:
Rafael. Topper in wording.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:40 schreef zjroentje het volgende:
Nog niet gezien hier.quote:25/6/2005 - Ajax opent met thuisduel tegen ADO Den Haag
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax de competitie opent met een thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. De tegenstander mocht afgelopen seizoen geen fans mee nemen uit Den Haag als straf voor de spreekkoren in het duel ADO Den Haag - Ajax eerder in het seizoen aan het adres van Van der Vaart en zijn vrouw.
En von Bommel ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 05:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Take it, eat it.... En hij zal er ook nooit komen....
Nou, in de eerste plaats revanche nemen voor het puntverlies van afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:02 schreef Nashje het volgende:
Kunnen we meteen aan het doelsaldo werken.
Zidan kwam pas na Harry.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jensen, Davala en Zidan zijn ook goede voetballers.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:40 schreef zjroentje het volgende:
Ik oordeel natuurlijk alleen aan de hand van dit WK. Voorheen kende ik die gozer helemaal niet, maar hij is zowat de enige die me opvalt bij de Brazilianen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:01 schreef cultheld het volgende:
[..]De Zuid-Amerika experts schieten als paddestoelen uit de grond
![]()
Is toch makkelijk? Gewoon roepen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:01 schreef cultheld het volgende:
[..]De Zuid-Amerika experts schieten als paddestoelen uit de grond
![]()
Okquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik oordeel natuurlijk alleen aan de hand van dit WK. Voorheen kende ik die gozer helemaal niet, maar hij is zowat de enige die me opvalt bij de Brazilianen.
Nee hoor,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is toch makkelijk? Gewoon roepen.
je doet je username wel eer aanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 05:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zei Foppe ook alweer???
"Maduro wil graag bij de grote meneren horen, maar daar is hij nog lang niet"
Take it, eat it.... En hij zal er ook nooit komen....
Ik denk dan ook aan het post-Trabelsi tijdperk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:12 schreef methodmich het volgende:
Ook overbodig als je Trabelsi hebt.
Die speelt niet lang meer bij Ajax. Maar Rafael is onhaalbaar voor Ajax (en ook voor PSV).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:12 schreef methodmich het volgende:
Ook overbodig als je Trabelsi hebt.
Ja, dan kan je zo'n jong ventje wel halen en eerst laten banken idd. Doen maar dan, die is wel haalbaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk dan ook aan het post-Trabelsi tijdperk.
En uit die laatste zin blijkt maar weer dat je een geringe kennis van zaken hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dan kan je zo'n jong ventje wel halen en eerst laten banken idd. Doen maar dan, die is wel haalbaar.
Nee jij, die nog nooit van de Stellar group heeft gehoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:19 schreef methodmich het volgende:
Je blijft een uiterst vermakelijk ventje.
Wat ben je af en toe toch ongelooflijk onwetend. Corinthians is ook eigendom van de Stellar Group (organisatie van Abramovich). 10 van de spelers -20 van Brazilië zijn al "eigendom" van de Stellar Group en die groep vraagt minstens 15 miljoen aan belangstellenden voor een speler in eigendom van die groep. Maar dat kun jij niet weten, want Voetbal International heeft daar nog geen melding van gedaan, maar je zult het nog wel een keertje lezen. En dan roep je niet meer dat "Rafael wel haalbaar is".quote:
Volgens mij is mijn voorgaande post vrij inhoudelijk en informatief.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:27 schreef golfer het volgende:
Als MM en Cultheld nou eens besluiten hun wedstrijdje 'verpissen' met elkaar verder via andere kanalen af te handelen niet elk topic met jullie onderlinge gekissebis en betweterij te verpesten, dan kunnen die topics verder verschoond daarvan blijven?
Het gaat over Ajax hoor ome Golfer. Over die nieuwe speler die we gaan halen, Rafael. Zjroentje heeft hem al gescout!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:27 schreef golfer het volgende:
Als MM en Cultheld nou eens besluiten hun wedstrijdje 'verpissen' met elkaar verder via andere kanalen af te handelen niet elk topic met jullie onderlinge gekissebis en betweterij te verpesten, dan kunnen die topics verder verschoond daarvan blijven?
Jij gelooft serieus niet dat de Stellar Group 10 spelers van dat elftal heeft gecontracteerd?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
VI, je blijft grappig hoor. Maar goed, droom maar fijn van je Stellar Group en dan zien we zo al die Braziliaantjes wel in Europa ballen.
Waarom denk je dat de vraagprijs minimaal 15 miljoen is? Niet omdat Abramovich aan de spelers wil verdienen, maar omdat Abramovich er voor wil zorgen dat de concurrentie die spelers niet kan kopen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Zou best kunnen, maar dan nog. Er is geen enkele club die 15 miljoen betaalt voor een knul van nog geen 20, dus teams die 3 tot 5 miljoen bieden hebben gewoon kans hoor.
Klopt, maar wel een partner van Chelsea, net als de andere genoemde clubs.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Beira-Mar.... Dat is een waardeloos team man.
Het gaat indirect over Ajax. Er werd een speler onder contract van de Stellar Group aan Ajax gelinkt en ik legde ff haarfijn uit waarom dat een utopie is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:46 schreef golfer het volgende:
Nu weer over Ajax?
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef F1Bas het volgende:
Zouden de Ajacieden die het WK jeugd hebben gespeeld ook al 4 juli moeten beginnen? Lijkt me dat ze nog wel een weekje extra vakantie krijgen.
Volgens mij van maandag tm vrijdag maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:50 schreef gras het volgende:
14 juli begint Jong Ajax weer. Ben wel benieuwd naar Boerrigter en van der Kolk.
Overigens hoeveel dagen duurt dat trainingskamp in de Lutte?
Inzet hebben we nodigquote:Charisteas wil zich in Champions League bewijzen
25 juni 2005
Angelos Charisteas is in een interview in de Duitse krant Die Welt ingegaan op de magere resultaten van de Griekse nationale ploeg. De spits van Ajax beseft dat ook hijzelf op dit moment niet optimaal rendeert. "Ik ben niet langer de verrassende outsider", verwijst Charisteas naar zijn heldenrol op het afgelopen EK. "Nu moet ik twee keer zo hard werken, omdat de verwachtingen enorm zijn. Ik ben jong en moet nog steeds veel leren. Als het hele team niet functioneert, valt het niet mee om die ballen erin te schieten."
De 25-jarige international, die in januari door Ajax werd overgenomen van Werder Bremen, hoopt het komend seizoen tot volledige wasdom te komen bij de Amsterdammers. "Het is een omslag voor me geweest. In Bremen had je vier of vijf spelers die technisch gezien beter waren dan ik. In Amsterdam zijn dat er tien tot twaalf. Maar daar heb ik wel al van geleerd. In de komende maanden wil ik in de Champions League mijn kwaliteiten tonen."
Ja daagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:30 schreef cultheld het volgende:
Hij doet me in bepaalde opzichten aan Gomes denken.
Als 4de keeper.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:30 schreef Nashje het volgende:
Vermeer is nou al een wereldkeeper. Hij is ook al bij 't eerste gehaald door Blind voor volgend seizoen (of ze zijn er nog mee bezig).
Met Robben en Vicente op de vleugels wordt 't ook niks als Harry speelt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:45 schreef twi het volgende:
Ligt eraan wie er op de vleugels spelen. Met Babel en Rosales wordt 't niks als Harry speelt.
Je moet idd iemand met een goede voorzet hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Robben en Vicente op de vleugels wordt 't ook niks als Harry speelt.
En dat uit jouw mond.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
En uit die laatste zin blijkt maar weer dat je een geringe kennis van zaken hebt.
Dronken?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:31 schreef Radegast het volgende:
Ik heb vertrouwen in Charisteas. Vooral in de CL gaat hij van waarde zijn, heb ik zo'n gevoel.
Van der Meyde toch niequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:48 schreef Radegast het volgende:
Tja, ik had ook liever Gronkjaer en Van der Meyde gezien.
binnenkort ex-baas en je hoeft nu je ge-unbanned bent niet persé onmiddellijk weer in de fout te gaan.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ongeloofelijk dat er Ajacieden blij zijn met de komst van on-loyale hond Van Geel die geen knip voor de neus waard is.
Maar hij zal ongetwijfeld prima kunnen samenwerken met zijn baas foute Arie
Ach wij zijn er blij mee, dus lekker belangrijk wat jij vindt.quote:Op zondag 26 juni 2005 07:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat klopt er dan niet van? Ajax heeft geen moraal en dan blijkt het meest uit het persooneelsbeleid.
Ik dank god op mijn blote knieeen dat Van Geel niet bij PSV in dienst is.
Ik wacht nog op de dag, dat hij super talenten, voor de neus van PSV wegkaapt.quote:Op zondag 26 juni 2005 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat Van Geel een speler gaat vertellen dat die een contract moet respecteren
Hiervoor hebben we Don Leo gehadquote:Op zondag 26 juni 2005 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat Van Geel een speler gaat vertellen dat die een contract moet respecteren
Net of AZ onze grote concurrent is.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die ging niet naar de grote concurrent maar naar het buitenland, dat is nogal een verschil
Wel grote BS denk ik maar toch grappig.quote:'Charisteas genoemd bij Standard Luik'
Niet bevestigde geruchten in Belgie melden dat Standard Luik nadrukkelijk interesse zou hebben voor de Grieken Angelos Charisteas (Ajax) en Georgios Karagounis (Inter), zo meldt La Derniere Heure. Hoewel de Belgen het zelf ook niet al te serieus nemen gezien de status van de spelers, blijft er altijd de twijfel omdat Standard Luik er ook in slaagde om spelers als Sergio Conceicao naar Belgie te halen.
We zijn blijer met Van Geel bij Ajax dan met jou op dit forum. Trek je conclusies zou ik zeggenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ongeloofelijk dat er Ajacieden blij zijn met de komst van on-loyale hond Van Geel die geen knip voor de neus waard is.
Maar hij zal ongetwijfeld prima kunnen samenwerken met zijn baas foute Arie
minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap zowiezo niet wat al die psvers hier doen
Zegt een fan van de club die nog steeds spelers van de grote concurent wil hebbenquote:Op zondag 26 juni 2005 07:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat klopt er dan niet van? Ajax heeft geen moraal en dan blijkt het meest uit het persooneelsbeleid.
Ik dank god op mijn blote knieeen dat Van Geel niet bij PSV in dienst is.
Want? Jij bent admin?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. Had zo moeten blijven eigenlijk...
quote:
CMT ook.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Jij bent de enige die hem kan pruimen op dit forum, geloof ik cultheld....
Iddquote:Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap zowiezo niet wat al die psvers hier doen
Hij maakte toch een aanzienlijk aantal assists als je naar de cijfers keek.quote:Op zondag 26 juni 2005 02:28 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, alsof van der Meyde zo vaak goede voorzetten had, dat viel ook wel mee hoor.
Ik vind urby op dit moment nog lang niet rijp voor ajax 1.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:51 schreef yurko het volgende:
Ik vind Urby nog erg onrustig aan de bal. Hij heeft wel een goede inzet en af en toe doet hij echt goede dingen, maar hij verliest nog iets te vaak de bal wanneer dit niet echt nodig is.
Zo!,quote:Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)sis%20bij%20fans.php
Gaat snel met Markus.
Nu hopen dat ie het ook waar gaat makenquote:Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)sis%20bij%20fans.php
Gaat snel met Markus.
Lezen is moeilijk schijnbaar want Van Geel gaat immers van AZ naar Ajax en niet andersomquote:
Je meent het...quote:Op zondag 26 juni 2005 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk schijnbaar want Van Geel gaat immers van AZ naar Ajax en niet andersom
maar als je dat tegen zijn kansloze acties afzet, dan is het rendement maar matig....quote:Op zondag 26 juni 2005 16:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij maakte toch een aanzienlijk aantal assists als je naar de cijfers keek.
Maar jij gaat nu antwoord geven op je eigen retorische vraagquote:Op maandag 27 juni 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het schijnbaar heel erg moeilijk om aan te geven wat de topaankopen zijn Van Geel in zijn pak hem beet 8 jaar in Tilburg en Alkmaar
Hyypia en Landzaat?quote:Op maandag 27 juni 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het schijnbaar heel erg moeilijk om aan te geven wat de topaankopen zijn Van Geel in zijn pak hem beet 8 jaar in Tilburg en Alkmaar
Die 2 zaten er al eeuwenquote:Sowieso twee spelers die hij heeft gekocht in Alkmaar: Lindenbergh (!), Meerdink.
Voor de rest zijn veel voetballers daar goed gaan spelen (Obdam, Perez, Timmer, ...) en dat komt denk ik toch door Van Geel, die Adriaanse heeft gehaald.
Beetje matig vind je niet voor pak hem beet 8 jaar?quote:Hyypia en Landzaat?
quote:'Lobont dichtbij transfer naar Palermo?'
Volgens de Roemeense krant Pro Sport zou Ajax keeper Bogdan Lobont dichtbij een transfer naar het Italiaanse Palermo zijn. Dat zou de president van de Italiaanse Serie A club hebben laten weten. Een andere kandidaat, de 32-jarige Colombiaan Farid Mondragón van Galatasaray, zou met drie miljoen euro te duur zijn voor de Italianen.
Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte. Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik. Een AZ wat destijds dus ook gewoon met de hakken over de sloot het linkerrijtje wist te halen Natuurlijk was Co degene die de verantwoordelijke was voor de prestaties van die clubs, maar het materiaal heeft van Geel 'm beschikbaar gesteld, terwijl ome Dirk nou niet als gulle gever wat transfersommen te boek staat. En ook Willem II is niet de meest kapitaalkrachtige club.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die 2 zaten er al eeuwen
Beetje matig vind je niet voor pak hem beet 8 jaar?
Of als eerste.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:11 schreef Radegast het volgende:
Mooi.
Beetje geld vangen voor Lobont, en Vermeer als 3de keeper.
Belangrijker nog is dat hij ervoor zorgt dat er geen spelers van het kaliber Sikora, Soetaars e.d. meer gekocht worden. Maar volgens mij heeft van Geel ook wel een oogje voor jeugdspelers.quote:Op maandag 27 juni 2005 03:18 schreef twi het volgende:
[..]
Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte. Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik. Een AZ wat destijds dus ook gewoon met de hakken over de sloot het linkerrijtje wist te halen Natuurlijk was Co degene die de verantwoordelijke was voor de prestaties van die clubs, maar het materiaal heeft van Geel 'm beschikbaar gesteld, terwijl ome Dirk nou niet als gulle gever wat transfersommen te boek staat. En ook Willem II is niet de meest kapitaalkrachtige club.
Kortom, hij heeft aardig wat gepresteert met gelimiteerde middelen. Ik bedoel, die clubs hadden geen parkeerterrein voorhanden om te verkopen om een Tevez of Robinho te financieren
De enige spelers die Van Geel gehaald heeft zijn de Willem II´ers Sektoui, Ramzi, Mathijsen, Landzaat, Jaliens en Huysegemsquote:Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik.
Ga je nu beweren dat Ajax, Feyenoord en PSV geen betere spelers gehaald hebben de laatste 8 á 10 jaar dan Hypia en Landzaat?quote:Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte.
Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.quote:Maar volgens mij heeft van Geel ook wel een oogje voor jeugdspelers.
Dat is Blind als coach al helemaal geen probleem.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.
Den Boschquote:Op zondag 26 juni 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Vermeer moeten we maar verhuren aan een club zonder keeper. RKC misschien ofzo.
Na 2 jaar wachten heb ik er nu 1 op 427. Ff kijken of dat wat is.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef devv05 het volgende:
Eindelijk een seizoenskaart voor 409 komend seizoen
Wat betreft Lindenbergh heb je gelijk idd, 1999/2000; valt dus in de "categorie Timmer" die veel beter is gaan spelen, heeft de TD verder weinig mee te maken.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die 2 zaten er al eeuwen
[..]
Nee, alle homo's zitten in Rdam.quote:
En die hebben allen het nationale team van hun land gehaald. Niet slecht voor een niet top-3 ploeg. Bovendien gaat het er niet om hoe de spelers renderen, het gaat erom dat hij ze heeft gehaald met minder veel mogelijkheden als de top 3 ploegen.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De enige spelers die Van Geel gehaald heeft zijn de Willem II´ers Sektoui, Ramzi, Mathijsen, Landzaat, Jaliens en Huysegems
Alleen Matijssen, Landzaat en Hysegems zijn daar van geslaagd. Verder is het de selectie waar Van Stee mee werkte en kan je dat succes dus voornamelijk op het conto van Co schrijven
En jij durft het budget van AZ te vergelijken met dat van Ajax? Kom op zeg, kom eens even met normale argumenten, of kan je gewoon helemaal niet discussieren? Straks kom je nog aan met 't argument dat de TD van Real Madrid beter is dan van Geel omdat hij Figo, Zidane, Ronaldo, Beckham en Owen heeft gehaaldquote:Ga je nu beweren dat Ajax, Feyenoord en PSV geen betere spelers gehaald hebben de laatste 8 á 10 jaar dan Hypia en Landzaat?
Het is de coach die ze laat renderen in een team, het is de TD die ze weet te halen met de middelen die hij tot zijn beschikking heeft.quote:Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.
http://ajax.netwerk.toquote:27/6/2005 - Eerste interview Van Geel in Sportweek: Ajax betaalde meer dan de hoofdprijs voor Lindenbergh
(Gepost door RvN)
Voor het eerst sinds zijn overstap naar Ajax gaf de nieuwe technisch directeur Martin van Geel een uitgebreid interview waarin hij onder andere inging op de kritiek van Dirk Scheringa. Hij deed dat in het blad Sportweek dat dinsdag in de winkel ligt. Volgens Van Geel was dit het beste moment om bij AZ te vertrekken voor hem. Dat kon contractueel per direct. "Ik had een contract voor onbepaalde tijd. Op nadrukkelijk verzoek van Scheringa stond er zelfs een opzegtermijn per direct in" aldus Van Geel.
De transfer van Lindenbergh heeft er voor AZ in ieder geval niet onder geleden, integendeel aldus Van Geel. "Als de bedragen, gemoeid met de transfer van Lindenbergh, ooit bekend worden, dan zal iedereen kunnen concluderen dat Ajax meer dan de hoofdprijs heeft betaald."
Er van uitgaande dat Van Geel Van Gastel, Stam, Hypia, Galasek, Konterman, Kolkka, Meerdink, Huysegems, Mathijssen, Ramzi(2 keer), Sektoui, Jaliens gehaald heeft vind ik dat niet zo bijzonder voor een TD met pak hem beet 10 jaar ervaring.quote:Kom op zeg, kom eens even met normale argumenten, of kan je gewoon helemaal niet discussieren? Straks kom je nog aan met 't argument dat de TD van Real Madrid beter is dan van Geel omdat hij Figo, Zidane, Ronaldo, Beckham en Owen heeft gehaald
Riemer bij Heerenveen, Brands bij RKC, Nol bij Roda, die scout bij Vitesse doen of deden het zeker net zo goedquote:Tis gemiddeld bijna 1 goede speler per jaar die hij haalt dan zelfs, en bij die clubs is dat dus echt niet slecht.
Zou jij het hier ook over Ajax willen hebben?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Riemer bij Heerenveen, Brands bij RKC, Nol bij Roda, die scout bij Vitesse doen of deden het zeker net zo goed
Hij heeft 2 hele goede beslissingen gemaakt en dat is om 2 keer Co te halen
Jep en Vermeer vind ik een prima alternatief.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Lobont is te goed om derde keeper te zijn, dus mag ie wat mij betreft weg...
Ik zie liever Vonk verdwijnen, Lobont eerste, Stekelenburg tweede keeper, en Vermeer derde. Heb meer vertrouwen als Lobont in het doel staat als Stekelenburg, maargoed daar denkt Ajax dus anders over.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Mag Lobont weg van jullie?
Steek moet sowieso eerste keeper. Dit is zijn moment. Over een paar jaar vertrekt Steek naar een wereldclub en mag Vermeer zich gaan bewijzen.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:31 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik zie liever Vonk verdwijnen, Lobont eerste, Stekelenburg tweede keeper, en Vermeer derde. Heb meer vertrouwen als Lobont in het doel staat als Stekelenburg, maargoed daar denkt Ajax dus anders over.
quote:F-side.nl: conceptcompetitieprogramma; Ajax-Feyenoord al in derde ronde
F-side.nl heeft de hand weten te leggen op het concept-programma zoals dat naar de clubs is verstuurd. Hier kunnen nog wijzigingen op worden aangebracht. Meest opvallend dat al in de derde competitieronde Ajax-Feyenoord op het programma staat en in de vijfde ronde AZ-Ajax. PSV-Ajax staat voorlopig voor 23 oktober op het programma.
28 augustus.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:39 schreef JeroenV het volgende:
De derde ronde, welke datum is dat????
En 2e ronde dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
1e ronde Ajax - Ado
3e ronde Ajax - feyenooit
Word een leuke start!!!
quote:zo 14-08-05 Ajax - ADO Den Haag
za 20-08-05 RBC Roosendaal - Ajax
zo 28-08-05 Ajax - Feyenoord
za 10-09-05 Willem II - Ajax
zo 18-09-05 AZ - Ajax
zo 25-09-05 Ajax - Roda JC*
zo 02-10-05 Sparta - Ajax
zo 16-10-05 Ajax - Heracles Almelo*
zo 23-10-05 PSV - Ajax
vr 28-10-05 Ajax - SC Heerenveen
zo 06-11-05 NEC - Ajax
zo 20-11-05 Ajax - FC Twente
zo 27-11-05 FC Utrecht - Ajax
zo 04-12-05 Ajax - RKC Waalwijk*
zo 11-12-05 Vitesse - Ajax
zo 18-12-05 NAC Breda - Ajax
di 27-12-05 Ajax - FC Groningen
vr 30-12-05 SC Heerenveen - Ajax
zo 15-01-06 Ajax - NEC
zo 22-01-06 FC Twente - Ajax.
zo 29-01-06 Ajax - FC Utrecht
zo 05-02-06 Feyenoord - Ajax
wo 08-02-06 Ajax - Willem II
zo 12-02-06 ADO Den Haag - Ajax
zo 19-02-06 Ajax - RBC Roosendaal
zo 26-02-06 Heracles Almelo - Ajax
zo 05-03-06 Ajax - Sparta
zo 12-03-06 Ajax - PSV
zo 19-03-06 FC Groningen - Ajax
zo 26-03-06 Ajax - NAC Breda
zo 02-04-06 Roda JC - Ajax
zo 09-04-06 Ajax - AZ
wo 12-04-06 Ajax - Vitesse
zo 16-04-06 RKC Waalwijk - Ajax
* Wedstrijd wordt verplaatst indien Ajax CL verplichtingen heeft.
** indien combiwedstrijd wordt dit zaterdag 25-03-06
Tot AZ iig een makkie voor onsquote:Op maandag 27 juni 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
Voorgestelde complete programma van Ajax:
[..]
Die had ik nog wel kunnen scoren, wel een mooie assistquote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef F1Bas het volgende:
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=26&clipID=1468
Geweldig doelpunt van Rosenberg
quote:Maduro tekent verbeterd contract bij Ajax
28/6/2005 16:58
Hedwiges Maduro wordt beloond voor zijn spectaculaire doorbraak bij Ajax. De twintigjarige middenvelder tekent een verbeterd contract bij de Amsterdam-mers. Maduro blijft een jaar langer Ajacied (tot medio 2008) en gaat beter verdienen.
Maduro debuteerde dit seizoen in Ajax 1. In het UEFA Cupduel met AJ Auxerre, in de vierde ronde, viel hij vlak voor tijd in. Auxerre maakte prompt de beslissende treffer, waardoor Ajax werd uitgeschakeld.
Ondanks zijn ongelukkige entree overtuigde Maduro al snel met zijn volwassen en evenwichtige spel. Bondscoach Marco van Basten haalde hem na slechts drie competitiewedstrijden bij Oranje, waar hij tegen Roemenië direct debuteerde als snelste Ajacied ooit.
Op het WK voor spelers was hij Oranje's aanvoerder. Maduro scoorde twee keer maar speelde een uiterst matig duel in de kwartfinale, waarin Nederland uiteindelijk strandde op Nigeria.
Hij heeft nu nog een week vakantie. Het seizoen in Zweden was nog niet zo heel lang begonnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
maar die Rosenberg heeft dus gewoon achter elkaar door, zonder vakantie? das vrij slecht voor hem denkik...
Prima nieuwsquote:
Omdat je daar anders een half jaar met Emanuelson (die nog niet helemaal klaar is) of Escude (die niet goed op de backpositie uit de voeten kan) aan moet rotzooien totdat Maxwell op niveau is. Eer die weer op niveau is is 't april en rond die tijd zal 'ie wel een nieuwe club hebben uitgekozen. Daarom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |