Ik wacht nog op de dag, dat hij super talenten, voor de neus van PSV wegkaapt.quote:Op zondag 26 juni 2005 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat Van Geel een speler gaat vertellen dat die een contract moet respecteren
Hiervoor hebben we Don Leo gehadquote:Op zondag 26 juni 2005 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat Van Geel een speler gaat vertellen dat die een contract moet respecteren
Net of AZ onze grote concurrent is.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die ging niet naar de grote concurrent maar naar het buitenland, dat is nogal een verschil
Wel grote BS denk ik maar toch grappig.quote:'Charisteas genoemd bij Standard Luik'
Niet bevestigde geruchten in Belgie melden dat Standard Luik nadrukkelijk interesse zou hebben voor de Grieken Angelos Charisteas (Ajax) en Georgios Karagounis (Inter), zo meldt La Derniere Heure. Hoewel de Belgen het zelf ook niet al te serieus nemen gezien de status van de spelers, blijft er altijd de twijfel omdat Standard Luik er ook in slaagde om spelers als Sergio Conceicao naar Belgie te halen.
We zijn blijer met Van Geel bij Ajax dan met jou op dit forum. Trek je conclusies zou ik zeggenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ongeloofelijk dat er Ajacieden blij zijn met de komst van on-loyale hond Van Geel die geen knip voor de neus waard is.
Maar hij zal ongetwijfeld prima kunnen samenwerken met zijn baas foute Arie
minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap zowiezo niet wat al die psvers hier doen
Zegt een fan van de club die nog steeds spelers van de grote concurent wil hebbenquote:Op zondag 26 juni 2005 07:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat klopt er dan niet van? Ajax heeft geen moraal en dan blijkt het meest uit het persooneelsbeleid.
Ik dank god op mijn blote knieeen dat Van Geel niet bij PSV in dienst is.
Want? Jij bent admin?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. Had zo moeten blijven eigenlijk...
quote:
CMT ook.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Jij bent de enige die hem kan pruimen op dit forum, geloof ik cultheld....
Iddquote:Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap zowiezo niet wat al die psvers hier doen
Hij maakte toch een aanzienlijk aantal assists als je naar de cijfers keek.quote:Op zondag 26 juni 2005 02:28 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, alsof van der Meyde zo vaak goede voorzetten had, dat viel ook wel mee hoor.
Ik vind urby op dit moment nog lang niet rijp voor ajax 1.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:51 schreef yurko het volgende:
Ik vind Urby nog erg onrustig aan de bal. Hij heeft wel een goede inzet en af en toe doet hij echt goede dingen, maar hij verliest nog iets te vaak de bal wanneer dit niet echt nodig is.
Zo!,quote:Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)sis%20bij%20fans.php
Gaat snel met Markus.
Nu hopen dat ie het ook waar gaat makenquote:Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)sis%20bij%20fans.php
Gaat snel met Markus.
Lezen is moeilijk schijnbaar want Van Geel gaat immers van AZ naar Ajax en niet andersomquote:
Je meent het...quote:Op zondag 26 juni 2005 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk schijnbaar want Van Geel gaat immers van AZ naar Ajax en niet andersom
maar als je dat tegen zijn kansloze acties afzet, dan is het rendement maar matig....quote:Op zondag 26 juni 2005 16:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij maakte toch een aanzienlijk aantal assists als je naar de cijfers keek.
Maar jij gaat nu antwoord geven op je eigen retorische vraagquote:Op maandag 27 juni 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het schijnbaar heel erg moeilijk om aan te geven wat de topaankopen zijn Van Geel in zijn pak hem beet 8 jaar in Tilburg en Alkmaar
Hyypia en Landzaat?quote:Op maandag 27 juni 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het schijnbaar heel erg moeilijk om aan te geven wat de topaankopen zijn Van Geel in zijn pak hem beet 8 jaar in Tilburg en Alkmaar
Die 2 zaten er al eeuwenquote:Sowieso twee spelers die hij heeft gekocht in Alkmaar: Lindenbergh (!), Meerdink.
Voor de rest zijn veel voetballers daar goed gaan spelen (Obdam, Perez, Timmer, ...) en dat komt denk ik toch door Van Geel, die Adriaanse heeft gehaald.
Beetje matig vind je niet voor pak hem beet 8 jaar?quote:Hyypia en Landzaat?
quote:'Lobont dichtbij transfer naar Palermo?'
Volgens de Roemeense krant Pro Sport zou Ajax keeper Bogdan Lobont dichtbij een transfer naar het Italiaanse Palermo zijn. Dat zou de president van de Italiaanse Serie A club hebben laten weten. Een andere kandidaat, de 32-jarige Colombiaan Farid Mondragón van Galatasaray, zou met drie miljoen euro te duur zijn voor de Italianen.
Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte. Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik. Een AZ wat destijds dus ook gewoon met de hakken over de sloot het linkerrijtje wist te halen Natuurlijk was Co degene die de verantwoordelijke was voor de prestaties van die clubs, maar het materiaal heeft van Geel 'm beschikbaar gesteld, terwijl ome Dirk nou niet als gulle gever wat transfersommen te boek staat. En ook Willem II is niet de meest kapitaalkrachtige club.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die 2 zaten er al eeuwen
Beetje matig vind je niet voor pak hem beet 8 jaar?
Of als eerste.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:11 schreef Radegast het volgende:
Mooi.
Beetje geld vangen voor Lobont, en Vermeer als 3de keeper.
Belangrijker nog is dat hij ervoor zorgt dat er geen spelers van het kaliber Sikora, Soetaars e.d. meer gekocht worden. Maar volgens mij heeft van Geel ook wel een oogje voor jeugdspelers.quote:Op maandag 27 juni 2005 03:18 schreef twi het volgende:
[..]
Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte. Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik. Een AZ wat destijds dus ook gewoon met de hakken over de sloot het linkerrijtje wist te halen Natuurlijk was Co degene die de verantwoordelijke was voor de prestaties van die clubs, maar het materiaal heeft van Geel 'm beschikbaar gesteld, terwijl ome Dirk nou niet als gulle gever wat transfersommen te boek staat. En ook Willem II is niet de meest kapitaalkrachtige club.
Kortom, hij heeft aardig wat gepresteert met gelimiteerde middelen. Ik bedoel, die clubs hadden geen parkeerterrein voorhanden om te verkopen om een Tevez of Robinho te financieren
De enige spelers die Van Geel gehaald heeft zijn de Willem II´ers Sektoui, Ramzi, Mathijsen, Landzaat, Jaliens en Huysegemsquote:Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik.
Ga je nu beweren dat Ajax, Feyenoord en PSV geen betere spelers gehaald hebben de laatste 8 á 10 jaar dan Hypia en Landzaat?quote:Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte.
Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.quote:Maar volgens mij heeft van Geel ook wel een oogje voor jeugdspelers.
Dat is Blind als coach al helemaal geen probleem.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.
Den Boschquote:Op zondag 26 juni 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Vermeer moeten we maar verhuren aan een club zonder keeper. RKC misschien ofzo.
Na 2 jaar wachten heb ik er nu 1 op 427. Ff kijken of dat wat is.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef devv05 het volgende:
Eindelijk een seizoenskaart voor 409 komend seizoen
Wat betreft Lindenbergh heb je gelijk idd, 1999/2000; valt dus in de "categorie Timmer" die veel beter is gaan spelen, heeft de TD verder weinig mee te maken.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die 2 zaten er al eeuwen
[..]
Nee, alle homo's zitten in Rdam.quote:
En die hebben allen het nationale team van hun land gehaald. Niet slecht voor een niet top-3 ploeg. Bovendien gaat het er niet om hoe de spelers renderen, het gaat erom dat hij ze heeft gehaald met minder veel mogelijkheden als de top 3 ploegen.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De enige spelers die Van Geel gehaald heeft zijn de Willem II´ers Sektoui, Ramzi, Mathijsen, Landzaat, Jaliens en Huysegems
Alleen Matijssen, Landzaat en Hysegems zijn daar van geslaagd. Verder is het de selectie waar Van Stee mee werkte en kan je dat succes dus voornamelijk op het conto van Co schrijven
En jij durft het budget van AZ te vergelijken met dat van Ajax? Kom op zeg, kom eens even met normale argumenten, of kan je gewoon helemaal niet discussieren? Straks kom je nog aan met 't argument dat de TD van Real Madrid beter is dan van Geel omdat hij Figo, Zidane, Ronaldo, Beckham en Owen heeft gehaaldquote:Ga je nu beweren dat Ajax, Feyenoord en PSV geen betere spelers gehaald hebben de laatste 8 á 10 jaar dan Hypia en Landzaat?
Het is de coach die ze laat renderen in een team, het is de TD die ze weet te halen met de middelen die hij tot zijn beschikking heeft.quote:Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.
http://ajax.netwerk.toquote:27/6/2005 - Eerste interview Van Geel in Sportweek: Ajax betaalde meer dan de hoofdprijs voor Lindenbergh
(Gepost door RvN)
Voor het eerst sinds zijn overstap naar Ajax gaf de nieuwe technisch directeur Martin van Geel een uitgebreid interview waarin hij onder andere inging op de kritiek van Dirk Scheringa. Hij deed dat in het blad Sportweek dat dinsdag in de winkel ligt. Volgens Van Geel was dit het beste moment om bij AZ te vertrekken voor hem. Dat kon contractueel per direct. "Ik had een contract voor onbepaalde tijd. Op nadrukkelijk verzoek van Scheringa stond er zelfs een opzegtermijn per direct in" aldus Van Geel.
De transfer van Lindenbergh heeft er voor AZ in ieder geval niet onder geleden, integendeel aldus Van Geel. "Als de bedragen, gemoeid met de transfer van Lindenbergh, ooit bekend worden, dan zal iedereen kunnen concluderen dat Ajax meer dan de hoofdprijs heeft betaald."
Er van uitgaande dat Van Geel Van Gastel, Stam, Hypia, Galasek, Konterman, Kolkka, Meerdink, Huysegems, Mathijssen, Ramzi(2 keer), Sektoui, Jaliens gehaald heeft vind ik dat niet zo bijzonder voor een TD met pak hem beet 10 jaar ervaring.quote:Kom op zeg, kom eens even met normale argumenten, of kan je gewoon helemaal niet discussieren? Straks kom je nog aan met 't argument dat de TD van Real Madrid beter is dan van Geel omdat hij Figo, Zidane, Ronaldo, Beckham en Owen heeft gehaald
Riemer bij Heerenveen, Brands bij RKC, Nol bij Roda, die scout bij Vitesse doen of deden het zeker net zo goedquote:Tis gemiddeld bijna 1 goede speler per jaar die hij haalt dan zelfs, en bij die clubs is dat dus echt niet slecht.
Zou jij het hier ook over Ajax willen hebben?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Riemer bij Heerenveen, Brands bij RKC, Nol bij Roda, die scout bij Vitesse doen of deden het zeker net zo goed
Hij heeft 2 hele goede beslissingen gemaakt en dat is om 2 keer Co te halen
Jep en Vermeer vind ik een prima alternatief.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Lobont is te goed om derde keeper te zijn, dus mag ie wat mij betreft weg...
Ik zie liever Vonk verdwijnen, Lobont eerste, Stekelenburg tweede keeper, en Vermeer derde. Heb meer vertrouwen als Lobont in het doel staat als Stekelenburg, maargoed daar denkt Ajax dus anders over.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Mag Lobont weg van jullie?
Steek moet sowieso eerste keeper. Dit is zijn moment. Over een paar jaar vertrekt Steek naar een wereldclub en mag Vermeer zich gaan bewijzen.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:31 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik zie liever Vonk verdwijnen, Lobont eerste, Stekelenburg tweede keeper, en Vermeer derde. Heb meer vertrouwen als Lobont in het doel staat als Stekelenburg, maargoed daar denkt Ajax dus anders over.
quote:F-side.nl: conceptcompetitieprogramma; Ajax-Feyenoord al in derde ronde
F-side.nl heeft de hand weten te leggen op het concept-programma zoals dat naar de clubs is verstuurd. Hier kunnen nog wijzigingen op worden aangebracht. Meest opvallend dat al in de derde competitieronde Ajax-Feyenoord op het programma staat en in de vijfde ronde AZ-Ajax. PSV-Ajax staat voorlopig voor 23 oktober op het programma.
28 augustus.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:39 schreef JeroenV het volgende:
De derde ronde, welke datum is dat????
En 2e ronde dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
1e ronde Ajax - Ado
3e ronde Ajax - feyenooit
Word een leuke start!!!
quote:zo 14-08-05 Ajax - ADO Den Haag
za 20-08-05 RBC Roosendaal - Ajax
zo 28-08-05 Ajax - Feyenoord
za 10-09-05 Willem II - Ajax
zo 18-09-05 AZ - Ajax
zo 25-09-05 Ajax - Roda JC*
zo 02-10-05 Sparta - Ajax
zo 16-10-05 Ajax - Heracles Almelo*
zo 23-10-05 PSV - Ajax
vr 28-10-05 Ajax - SC Heerenveen
zo 06-11-05 NEC - Ajax
zo 20-11-05 Ajax - FC Twente
zo 27-11-05 FC Utrecht - Ajax
zo 04-12-05 Ajax - RKC Waalwijk*
zo 11-12-05 Vitesse - Ajax
zo 18-12-05 NAC Breda - Ajax
di 27-12-05 Ajax - FC Groningen
vr 30-12-05 SC Heerenveen - Ajax
zo 15-01-06 Ajax - NEC
zo 22-01-06 FC Twente - Ajax.
zo 29-01-06 Ajax - FC Utrecht
zo 05-02-06 Feyenoord - Ajax
wo 08-02-06 Ajax - Willem II
zo 12-02-06 ADO Den Haag - Ajax
zo 19-02-06 Ajax - RBC Roosendaal
zo 26-02-06 Heracles Almelo - Ajax
zo 05-03-06 Ajax - Sparta
zo 12-03-06 Ajax - PSV
zo 19-03-06 FC Groningen - Ajax
zo 26-03-06 Ajax - NAC Breda
zo 02-04-06 Roda JC - Ajax
zo 09-04-06 Ajax - AZ
wo 12-04-06 Ajax - Vitesse
zo 16-04-06 RKC Waalwijk - Ajax
* Wedstrijd wordt verplaatst indien Ajax CL verplichtingen heeft.
** indien combiwedstrijd wordt dit zaterdag 25-03-06
Tot AZ iig een makkie voor onsquote:Op maandag 27 juni 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
Voorgestelde complete programma van Ajax:
[..]
Die had ik nog wel kunnen scoren, wel een mooie assistquote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef F1Bas het volgende:
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=26&clipID=1468
Geweldig doelpunt van Rosenberg
quote:Maduro tekent verbeterd contract bij Ajax
28/6/2005 16:58
Hedwiges Maduro wordt beloond voor zijn spectaculaire doorbraak bij Ajax. De twintigjarige middenvelder tekent een verbeterd contract bij de Amsterdam-mers. Maduro blijft een jaar langer Ajacied (tot medio 2008) en gaat beter verdienen.
Maduro debuteerde dit seizoen in Ajax 1. In het UEFA Cupduel met AJ Auxerre, in de vierde ronde, viel hij vlak voor tijd in. Auxerre maakte prompt de beslissende treffer, waardoor Ajax werd uitgeschakeld.
Ondanks zijn ongelukkige entree overtuigde Maduro al snel met zijn volwassen en evenwichtige spel. Bondscoach Marco van Basten haalde hem na slechts drie competitiewedstrijden bij Oranje, waar hij tegen Roemenië direct debuteerde als snelste Ajacied ooit.
Op het WK voor spelers was hij Oranje's aanvoerder. Maduro scoorde twee keer maar speelde een uiterst matig duel in de kwartfinale, waarin Nederland uiteindelijk strandde op Nigeria.
Hij heeft nu nog een week vakantie. Het seizoen in Zweden was nog niet zo heel lang begonnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
maar die Rosenberg heeft dus gewoon achter elkaar door, zonder vakantie? das vrij slecht voor hem denkik...
Prima nieuwsquote:
Omdat je daar anders een half jaar met Emanuelson (die nog niet helemaal klaar is) of Escude (die niet goed op de backpositie uit de voeten kan) aan moet rotzooien totdat Maxwell op niveau is. Eer die weer op niveau is is 't april en rond die tijd zal 'ie wel een nieuwe club hebben uitgekozen. Daarom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |