abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28243350
Ik wacht nog op de dag dat Van Geel een speler gaat vertellen dat die een contract moet respecteren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28243403
quote:
Op zondag 26 juni 2005 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat Van Geel een speler gaat vertellen dat die een contract moet respecteren
Ik wacht nog op de dag, dat hij super talenten, voor de neus van PSV wegkaapt.
Deze man heeft een neusje voor goede voetballers. Dan heb je tenminste niet meer zo'n Ronald Koeman die allemaal eerste divisie voetballers haalt.
lollig
pi_28243437
Scheringa vraagt toch wel de hoofdprijs, dus bij AZ weg halen zal al niet mee vallen.

Welke goede spelers heeft hij dan allemaal gehaald bij WII of AZ?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28243483
quote:
Op zondag 26 juni 2005 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hiervoor hebben we Don Leo gehad
pi_28243522
Die ging niet naar de grote concurrent maar naar het buitenland, dat is nogal een verschil
pi_28243580
quote:
Op zondag 26 juni 2005 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die ging niet naar de grote concurrent maar naar het buitenland, dat is nogal een verschil
Net of AZ onze grote concurrent is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28243608
quote:
'Charisteas genoemd bij Standard Luik'
Niet bevestigde geruchten in Belgie melden dat Standard Luik nadrukkelijk interesse zou hebben voor de Grieken Angelos Charisteas (Ajax) en Georgios Karagounis (Inter), zo meldt La Derniere Heure. Hoewel de Belgen het zelf ook niet al te serieus nemen gezien de status van de spelers, blijft er altijd de twijfel omdat Standard Luik er ook in slaagde om spelers als Sergio Conceicao naar Belgie te halen.
Wel grote BS denk ik maar toch grappig.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2005 @ 11:53:24 #208
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28245443
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ongeloofelijk dat er Ajacieden blij zijn met de komst van on-loyale hond Van Geel die geen knip voor de neus waard is.

Maar hij zal ongetwijfeld prima kunnen samenwerken met zijn baas foute Arie
We zijn blijer met Van Geel bij Ajax dan met jou op dit forum. Trek je conclusies zou ik zeggen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 26 juni 2005 @ 12:30:41 #209
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28246296
Ik snap zowiezo niet wat al die psvers hier doen
Houd van een lijntje.
  zondag 26 juni 2005 @ 12:40:30 #210
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_28246553
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
minderwaardigheidscomplex
pi_28247916
quote:
Op zondag 26 juni 2005 07:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat klopt er dan niet van? Ajax heeft geen moraal en dan blijkt het meest uit het persooneelsbeleid.

Ik dank god op mijn blote knieeen dat Van Geel niet bij PSV in dienst is.
Zegt een fan van de club die nog steeds spelers van de grote concurent wil hebben

Donder is op naar het PSV topic samen met die Cultheld
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_28247994
We hebben toch nog een Ajacied in de halve finale van het WK. Hup Rachid!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28250691
Vermeer moeten we maar verhuren aan een club zonder keeper. RKC misschien ofzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28250750
Diego is terug
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_28251038
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Diego is terug
Was die niet eerst gebant?
Koning.
pi_28251053
Ja. Had zo moeten blijven eigenlijk...
In Southern Sun
pi_28251100
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. Had zo moeten blijven eigenlijk...
Want? Jij bent admin?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28251117
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Want? Jij bent admin?
In Southern Sun
pi_28251212
Jij bent de enige die hem kan pruimen op dit forum, geloof ik cultheld....
www.thuisuiteten.nl
pi_28251283
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Jij bent de enige die hem kan pruimen op dit forum, geloof ik cultheld....
CMT ook.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28251313
Soort zoekt soort, zeggen ze dan...
In Southern Sun
pi_28251556
Zegt veel over de user ja.

Maar ik ben benieuwd of Urby ook verhuurd zal worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_28251575
Urby deed het ook niet zo heel goed vond ik.
Verhuren lijkt me een prima optie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 26 juni 2005 @ 16:19:16 #224
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28251658
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Idd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_28251716
Urby viel me eigenlijk wel mee dit toernooi, heb hem altijd te licht bevonden...
In Southern Sun
pi_28252319
quote:
Op zondag 26 juni 2005 02:28 schreef twi het volgende:

Hoe dan ook, alsof van der Meyde zo vaak goede voorzetten had, dat viel ook wel mee hoor.
Hij maakte toch een aanzienlijk aantal assists als je naar de cijfers keek.
  zondag 26 juni 2005 @ 16:51:06 #227
19817 yurko
Mute Air
pi_28252402
Ik vind Urby nog erg onrustig aan de bal. Hij heeft wel een goede inzet en af en toe doet hij echt goede dingen, maar hij verliest nog iets te vaak de bal wanneer dit niet echt nodig is.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_28252788
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:51 schreef yurko het volgende:
Ik vind Urby nog erg onrustig aan de bal. Hij heeft wel een goede inzet en af en toe doet hij echt goede dingen, maar hij verliest nog iets te vaak de bal wanneer dit niet echt nodig is.
Ik vind urby op dit moment nog lang niet rijp voor ajax 1.
lollig
pi_28253491
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 juni 2005 @ 17:30:24 #230
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28253507
quote:
Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)sis%20bij%20fans.php

Gaat snel met Markus.
Zo!,
pi_28253524
quote:
Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)sis%20bij%20fans.php

Gaat snel met Markus.
Nu hopen dat ie het ook waar gaat maken
pi_28253637
quote:
Op zondag 26 juni 2005 10:18 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Net of AZ onze grote concurrent is.
Lezen is moeilijk schijnbaar want Van Geel gaat immers van AZ naar Ajax en niet andersom
pi_28254824
quote:
Op zondag 26 juni 2005 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk schijnbaar want Van Geel gaat immers van AZ naar Ajax en niet andersom
Je meent het...
Koning.
  maandag 27 juni 2005 @ 00:25:59 #234
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_28260508
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:48 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij maakte toch een aanzienlijk aantal assists als je naar de cijfers keek.
maar als je dat tegen zijn kansloze acties afzet, dan is het rendement maar matig....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_28261372
Toch is het schijnbaar heel erg moeilijk om aan te geven wat de topaankopen zijn Van Geel in zijn pak hem beet 8 jaar in Tilburg en Alkmaar
  maandag 27 juni 2005 @ 01:05:46 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28261402
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het schijnbaar heel erg moeilijk om aan te geven wat de topaankopen zijn Van Geel in zijn pak hem beet 8 jaar in Tilburg en Alkmaar
Maar jij gaat nu antwoord geven op je eigen retorische vraag
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28261453
Sowieso twee spelers die hij heeft gekocht in Alkmaar: Lindenbergh (!), Meerdink.
Voor de rest zijn veel voetballers daar goed gaan spelen (Obdam, Perez, Timmer, ...) en dat komt denk ik toch door Van Geel, die Adriaanse heeft gehaald.

De trainer als topaankoop dus.
pi_28261476
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hyypia en Landzaat?
pi_28261557
quote:
Sowieso twee spelers die hij heeft gekocht in Alkmaar: Lindenbergh (!), Meerdink.
Voor de rest zijn veel voetballers daar goed gaan spelen (Obdam, Perez, Timmer, ...) en dat komt denk ik toch door Van Geel, die Adriaanse heeft gehaald.
Die 2 zaten er al eeuwen
quote:
Hyypia en Landzaat?
Beetje matig vind je niet voor pak hem beet 8 jaar?
pi_28262317
quote:
'Lobont dichtbij transfer naar Palermo?'
Volgens de Roemeense krant Pro Sport zou Ajax keeper Bogdan Lobont dichtbij een transfer naar het Italiaanse Palermo zijn. Dat zou de president van de Italiaanse Serie A club hebben laten weten. Een andere kandidaat, de 32-jarige Colombiaan Farid Mondragón van Galatasaray, zou met drie miljoen euro te duur zijn voor de Italianen.
pi_28262463
Mooi.

Beetje geld vangen voor Lobont, en Vermeer als 3de keeper.
  maandag 27 juni 2005 @ 03:18:38 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28262943
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die 2 zaten er al eeuwen

Beetje matig vind je niet voor pak hem beet 8 jaar?
Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte. Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik. Een AZ wat destijds dus ook gewoon met de hakken over de sloot het linkerrijtje wist te halen Natuurlijk was Co degene die de verantwoordelijke was voor de prestaties van die clubs, maar het materiaal heeft van Geel 'm beschikbaar gesteld, terwijl ome Dirk nou niet als gulle gever wat transfersommen te boek staat. En ook Willem II is niet de meest kapitaalkrachtige club.

Kortom, hij heeft aardig wat gepresteert met gelimiteerde middelen. Ik bedoel, die clubs hadden geen parkeerterrein voorhanden om te verkopen om een Tevez of Robinho te financieren
pi_28262951
quote:
Op maandag 27 juni 2005 02:11 schreef Radegast het volgende:
Mooi.

Beetje geld vangen voor Lobont, en Vermeer als 3de keeper.
Of als eerste.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_28263393
quote:
Op maandag 27 juni 2005 03:18 schreef twi het volgende:

[..]

Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte. Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik. Een AZ wat destijds dus ook gewoon met de hakken over de sloot het linkerrijtje wist te halen Natuurlijk was Co degene die de verantwoordelijke was voor de prestaties van die clubs, maar het materiaal heeft van Geel 'm beschikbaar gesteld, terwijl ome Dirk nou niet als gulle gever wat transfersommen te boek staat. En ook Willem II is niet de meest kapitaalkrachtige club.

Kortom, hij heeft aardig wat gepresteert met gelimiteerde middelen. Ik bedoel, die clubs hadden geen parkeerterrein voorhanden om te verkopen om een Tevez of Robinho te financieren
Belangrijker nog is dat hij ervoor zorgt dat er geen spelers van het kaliber Sikora, Soetaars e.d. meer gekocht worden. Maar volgens mij heeft van Geel ook wel een oogje voor jeugdspelers.
pi_28263451
quote:
Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik.
De enige spelers die Van Geel gehaald heeft zijn de Willem II´ers Sektoui, Ramzi, Mathijsen, Landzaat, Jaliens en Huysegems

Alleen Matijssen, Landzaat en Hysegems zijn daar van geslaagd. Verder is het de selectie waar Van Stee mee werkte en kan je dat succes dus voornamelijk op het conto van Co schrijven
quote:
Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte.
Ga je nu beweren dat Ajax, Feyenoord en PSV geen betere spelers gehaald hebben de laatste 8 á 10 jaar dan Hypia en Landzaat?
quote:
Maar volgens mij heeft van Geel ook wel een oogje voor jeugdspelers.
Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.

[ Bericht 9% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 27-06-2005 07:51:15 ]
  maandag 27 juni 2005 @ 08:09:37 #246
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28263545
Wat probeer je nou te bewijzen, Diego? Afgezien van hoe enorm dom je bent, that is.. .
-
pi_28263990
quote:
Op maandag 27 juni 2005 07:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dat is Blind als coach al helemaal geen probleem.
pi_28264146
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Vermeer moeten we maar verhuren aan een club zonder keeper. RKC misschien ofzo.
Den Bosch
  maandag 27 juni 2005 @ 09:55:38 #249
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_28264812
Ik heb gehoord dat als je het afgelopen seizoen geen uitwedstrjid hebt bezocht, dat je uitkaart dan verloopt.. Iemand die dit kan bevestigen?
pi_28266953
Eindelijk een seizoenskaart voor 409 komend seizoen
  maandag 27 juni 2005 @ 11:28:47 #251
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28266975
quote:
Op maandag 27 juni 2005 09:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Den Bosch
Niet eens zo'n gek idee
pi_28267491
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef devv05 het volgende:
Eindelijk een seizoenskaart voor 409 komend seizoen
Na 2 jaar wachten heb ik er nu 1 op 427. Ff kijken of dat wat is.

Wat betreft vermeer, laat die jongen in de HCE keepen. Hij leert niks in de gouden gids divisie, ken je beter bij Jong Ajax blijven.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_28269793
Is die Lindenbergh nou homo of wat
pi_28269877
Wat doet dar er nou weer toe dan
That's all folks!
pi_28271087
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die 2 zaten er al eeuwen
[..]
Wat betreft Lindenbergh heb je gelijk idd, 1999/2000; valt dus in de "categorie Timmer" die veel beter is gaan spelen, heeft de TD verder weinig mee te maken.

Meerdink is gehaald in seizoen 2002/2003 dus die wil ik wel op conto van Van Geel schrijven. Heeft zich uitstekend ontwikkeld tot een prima clubspeler. Helaas is die jongen zwaar geblesseerd geraakt op een uiterst ongelukkig moment. Hij heeft zeker het karakter om zich weer terug te knokken naar zijn niveau van voor zijn blessure.
pi_28271298
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doet dar er nou weer toe dan
dat kan problemen opleveren met onze Islamitische spelers Boukhari en Trabelsi
  maandag 27 juni 2005 @ 14:16:38 #257
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28272554
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:57 schreef rotskibo het volgende:
Is die Lindenbergh nou homo of wat
Nee, alle homo's zitten in Rdam.
Porcupine Tee - Normal
  maandag 27 juni 2005 @ 14:37:10 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28273182
quote:
Op maandag 27 juni 2005 07:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De enige spelers die Van Geel gehaald heeft zijn de Willem II´ers Sektoui, Ramzi, Mathijsen, Landzaat, Jaliens en Huysegems

Alleen Matijssen, Landzaat en Hysegems zijn daar van geslaagd. Verder is het de selectie waar Van Stee mee werkte en kan je dat succes dus voornamelijk op het conto van Co schrijven
En die hebben allen het nationale team van hun land gehaald. Niet slecht voor een niet top-3 ploeg. Bovendien gaat het er niet om hoe de spelers renderen, het gaat erom dat hij ze heeft gehaald met minder veel mogelijkheden als de top 3 ploegen.
quote:
Ga je nu beweren dat Ajax, Feyenoord en PSV geen betere spelers gehaald hebben de laatste 8 á 10 jaar dan Hypia en Landzaat?
En jij durft het budget van AZ te vergelijken met dat van Ajax? Kom op zeg, kom eens even met normale argumenten, of kan je gewoon helemaal niet discussieren? Straks kom je nog aan met 't argument dat de TD van Real Madrid beter is dan van Geel omdat hij Figo, Zidane, Ronaldo, Beckham en Owen heeft gehaald
quote:
Het is de coach die ze laat renderen in een team, het is de TD die ze weet te halen met de middelen die hij tot zijn beschikking heeft.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:38:35 #259
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28273233
Laat maar gaan Twi, anders blijft hij hier komen
Houd van een lijntje.
pi_28277802
Laat die Diego toch, die snapt er niks van en wil alleen irriteren.

Lobont naar Palermo, dan kan ie daar de bank op, vrees ik voor hem.
www.thuisuiteten.nl
pi_28281811
quote:
27/6/2005 - Eerste interview Van Geel in Sportweek: Ajax betaalde meer dan de hoofdprijs voor Lindenbergh
(Gepost door RvN)

Voor het eerst sinds zijn overstap naar Ajax gaf de nieuwe technisch directeur Martin van Geel een uitgebreid interview waarin hij onder andere inging op de kritiek van Dirk Scheringa. Hij deed dat in het blad Sportweek dat dinsdag in de winkel ligt. Volgens Van Geel was dit het beste moment om bij AZ te vertrekken voor hem. Dat kon contractueel per direct. "Ik had een contract voor onbepaalde tijd. Op nadrukkelijk verzoek van Scheringa stond er zelfs een opzegtermijn per direct in" aldus Van Geel.

De transfer van Lindenbergh heeft er voor AZ in ieder geval niet onder geleden, integendeel aldus Van Geel. "Als de bedragen, gemoeid met de transfer van Lindenbergh, ooit bekend worden, dan zal iedereen kunnen concluderen dat Ajax meer dan de hoofdprijs heeft betaald."
http://ajax.netwerk.to

Dat snap ik dan niet, gaan zitten krentenkakken (of zo komt het op mij over) met Pienaar en De Jong enz. Maar dan wel 'de hoofdprijs' betalen voor een Lindenbergh die mijn inziens een stuk minder toekomst heeft dan Pienaar en De Jong
pi_28281869
Maakt die transfer nog belachelijker inderdaad..
www.thuisuiteten.nl
pi_28281870
Dat zal wel 3,5 miljoen euro zijn. Een hoop geld voor zo'n oude speler, maar Ajax zal er niet veel hinder van hebben, daar er rustig 5 miljoen voor Charisteas en Sonck werd betaald.
pi_28282243
Dat er 5 miljoen voor die 2 werd betaald kon ik me wel in vinden, aangezien ze toch wel een soort van naam hadden voordat ze bij Ajax kwamen
pi_28282275
quote:
Kom op zeg, kom eens even met normale argumenten, of kan je gewoon helemaal niet discussieren? Straks kom je nog aan met 't argument dat de TD van Real Madrid beter is dan van Geel omdat hij Figo, Zidane, Ronaldo, Beckham en Owen heeft gehaald
Er van uitgaande dat Van Geel Van Gastel, Stam, Hypia, Galasek, Konterman, Kolkka, Meerdink, Huysegems, Mathijssen, Ramzi(2 keer), Sektoui, Jaliens gehaald heeft vind ik dat niet zo bijzonder voor een TD met pak hem beet 10 jaar ervaring.
pi_28282480
Die DAM spoort echt niet he, die bovenstaande namen haal je niet zomaar bij de clubs waarvoor ie werkte.

Tis gemiddeld bijna 1 goede speler per jaar die hij haalt dan zelfs, en bij die clubs is dat dus echt niet slecht.
pi_28282508
Gewoon negeren joh. Hij weet er niks van, laat hem in de waan.
www.thuisuiteten.nl
pi_28282529
Voor de clubs waar die TD was zijn dat gewoon prima aankopen, ik zie het probleem niet, bovendien zijn er 8 uit de rijtje international geworden.
pi_28282643
Gaat volgend seizoen helemaal goed komen met Ajax
PSV zal wel 2e worden en de subtoppers van feyenoord zullen als 5e eindigen na AZ en Heerenveen
pi_28282655
quote:
Tis gemiddeld bijna 1 goede speler per jaar die hij haalt dan zelfs, en bij die clubs is dat dus echt niet slecht.
Riemer bij Heerenveen, Brands bij RKC, Nol bij Roda, die scout bij Vitesse doen of deden het zeker net zo goed

Hij heeft 2 hele goede beslissingen gemaakt en dat is om 2 keer Co te halen
pi_28282778
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Riemer bij Heerenveen, Brands bij RKC, Nol bij Roda, die scout bij Vitesse doen of deden het zeker net zo goed

Hij heeft 2 hele goede beslissingen gemaakt en dat is om 2 keer Co te halen
Zou jij het hier ook over Ajax willen hebben?
In Southern Sun
pi_28282820
Mannen, het is hopeloos. Als je er niets op zegt, is ie zo weg. Ik ben er mee begonnen, het bevalt me wel, al jeuken mijn vingers soms wel. Maar het is voor de goede zaak.

Mag Lobont weg van jullie?
www.thuisuiteten.nl
pi_28283017
Lobont is te goed om derde keeper te zijn, dus mag ie wat mij betreft weg...
In Southern Sun
pi_28283117
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Lobont is te goed om derde keeper te zijn, dus mag ie wat mij betreft weg...
Jep en Vermeer vind ik een prima alternatief.
pi_28283214
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Mag Lobont weg van jullie?
Ik zie liever Vonk verdwijnen, Lobont eerste, Stekelenburg tweede keeper, en Vermeer derde. Heb meer vertrouwen als Lobont in het doel staat als Stekelenburg, maargoed daar denkt Ajax dus anders over.
pi_28283319
Rosenberg weer gescoord
pi_28283500
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:31 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Ik zie liever Vonk verdwijnen, Lobont eerste, Stekelenburg tweede keeper, en Vermeer derde. Heb meer vertrouwen als Lobont in het doel staat als Stekelenburg, maargoed daar denkt Ajax dus anders over.
Steek moet sowieso eerste keeper. Dit is zijn moment. Over een paar jaar vertrekt Steek naar een wereldclub en mag Vermeer zich gaan bewijzen.
pi_28283692
quote:
F-side.nl: conceptcompetitieprogramma; Ajax-Feyenoord al in derde ronde
F-side.nl heeft de hand weten te leggen op het concept-programma zoals dat naar de clubs is verstuurd. Hier kunnen nog wijzigingen op worden aangebracht. Meest opvallend dat al in de derde competitieronde Ajax-Feyenoord op het programma staat en in de vijfde ronde AZ-Ajax. PSV-Ajax staat voorlopig voor 23 oktober op het programma.
  maandag 27 juni 2005 @ 21:26:43 #279
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28284186
1e ronde Ajax - Ado
3e ronde Ajax - feyenooit

Word een leuke start!!!
Houd van een lijntje.
pi_28284216
Lobont gaat weg, helaas. Met dank aan Fredje Grim.

Had liever die broddelaar van een Vonk zien verkassen naar Zuid-Afrika.
pi_28284570
De derde ronde, welke datum is dat????
pi_28284697
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:39 schreef JeroenV het volgende:
De derde ronde, welke datum is dat????
28 augustus.
  maandag 27 juni 2005 @ 22:13:15 #283
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28285759
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
1e ronde Ajax - Ado
3e ronde Ajax - feyenooit

Word een leuke start!!!
En 2e ronde dan?
pi_28285910
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

28 augustus.
Dan ben ik weg
  maandag 27 juni 2005 @ 22:37:53 #285
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28286700
Voorgestelde complete programma van Ajax:
quote:
zo 14-08-05 Ajax - ADO Den Haag
za 20-08-05 RBC Roosendaal - Ajax
zo 28-08-05 Ajax - Feyenoord
za 10-09-05 Willem II - Ajax
zo 18-09-05 AZ - Ajax
zo 25-09-05 Ajax - Roda JC*
zo 02-10-05 Sparta - Ajax
zo 16-10-05 Ajax - Heracles Almelo*
zo 23-10-05 PSV - Ajax
vr 28-10-05 Ajax - SC Heerenveen
zo 06-11-05 NEC - Ajax
zo 20-11-05 Ajax - FC Twente
zo 27-11-05 FC Utrecht - Ajax
zo 04-12-05 Ajax - RKC Waalwijk*
zo 11-12-05 Vitesse - Ajax
zo 18-12-05 NAC Breda - Ajax
di 27-12-05 Ajax - FC Groningen
vr 30-12-05 SC Heerenveen - Ajax
zo 15-01-06 Ajax - NEC
zo 22-01-06 FC Twente - Ajax.
zo 29-01-06 Ajax - FC Utrecht
zo 05-02-06 Feyenoord - Ajax
wo 08-02-06 Ajax - Willem II
zo 12-02-06 ADO Den Haag - Ajax
zo 19-02-06 Ajax - RBC Roosendaal
zo 26-02-06 Heracles Almelo - Ajax
zo 05-03-06 Ajax - Sparta
zo 12-03-06 Ajax - PSV
zo 19-03-06 FC Groningen - Ajax
zo 26-03-06 Ajax - NAC Breda
zo 02-04-06 Roda JC - Ajax
zo 09-04-06 Ajax - AZ
wo 12-04-06 Ajax - Vitesse
zo 16-04-06 RKC Waalwijk - Ajax

* Wedstrijd wordt verplaatst indien Ajax CL verplichtingen heeft.
** indien combiwedstrijd wordt dit zaterdag 25-03-06
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28286785
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
Voorgestelde complete programma van Ajax:
[..]
Tot AZ iig een makkie voor ons
pi_28287081
Tot en met RKC uit een makkie.
pi_28288989
pi_28289423
Jammer, zo vroeg in het seizoen...
In Southern Sun
  maandag 27 juni 2005 @ 23:54:17 #290
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28289485
20 november hup Twente
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_28297392
quote:
zo 25-09-05 Ajax - Roda JC*
My birthday .
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:38:14 #292
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28299322
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef F1Bas het volgende:
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=26&clipID=1468

Geweldig doelpunt van Rosenberg
Die had ik nog wel kunnen scoren, wel een mooie assist
Houd van een lijntje.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:11:08 #293
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28308518
quote:
Maduro tekent verbeterd contract bij Ajax

28/6/2005 16:58

Hedwiges Maduro wordt beloond voor zijn spectaculaire doorbraak bij Ajax. De twintigjarige middenvelder tekent een verbeterd contract bij de Amsterdam-mers. Maduro blijft een jaar langer Ajacied (tot medio 2008) en gaat beter verdienen.

Maduro debuteerde dit seizoen in Ajax 1. In het UEFA Cupduel met AJ Auxerre, in de vierde ronde, viel hij vlak voor tijd in. Auxerre maakte prompt de beslissende treffer, waardoor Ajax werd uitgeschakeld.

Ondanks zijn ongelukkige entree overtuigde Maduro al snel met zijn volwassen en evenwichtige spel. Bondscoach Marco van Basten haalde hem na slechts drie competitiewedstrijden bij Oranje, waar hij tegen Roemenië direct debuteerde als snelste Ajacied ooit.

Op het WK voor spelers was hij Oranje's aanvoerder. Maduro scoorde twee keer maar speelde een uiterst matig duel in de kwartfinale, waarin Nederland uiteindelijk strandde op Nigeria.

Ze kunnen het wel
pi_28309320
maar die Rosenberg heeft dus gewoon achter elkaar door, zonder vakantie? das vrij slecht voor hem denkik...
pi_28309438
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:11 schreef twi het volgende:

[..]

Ze kunnen het wel
pi_28309497
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
maar die Rosenberg heeft dus gewoon achter elkaar door, zonder vakantie? das vrij slecht voor hem denkik...
Hij heeft nu nog een week vakantie. Het seizoen in Zweden was nog niet zo heel lang begonnen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:58:45 #297
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28309928
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:11 schreef twi het volgende:

[..]

Ze kunnen het wel
Prima nieuws

Nu nog een linksback
Porcupine Tee - Normal
pi_28310999
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:58 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nu nog een linksback
Waarom in godsnaam?!?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 18:46:22 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28311109
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 18:43 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam?!?
Omdat je daar anders een half jaar met Emanuelson (die nog niet helemaal klaar is) of Escude (die niet goed op de backpositie uit de voeten kan) aan moet rotzooien totdat Maxwell op niveau is. Eer die weer op niveau is is 't april en rond die tijd zal 'ie wel een nieuwe club hebben uitgekozen. Daarom.
pi_28311138
Alvast gecondoleerd met 23 oktober en 12 maart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')