abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28243350
Ik wacht nog op de dag dat Van Geel een speler gaat vertellen dat die een contract moet respecteren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28243403
quote:
Op zondag 26 juni 2005 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat Van Geel een speler gaat vertellen dat die een contract moet respecteren
Ik wacht nog op de dag, dat hij super talenten, voor de neus van PSV wegkaapt.
Deze man heeft een neusje voor goede voetballers. Dan heb je tenminste niet meer zo'n Ronald Koeman die allemaal eerste divisie voetballers haalt.
lollig
pi_28243437
Scheringa vraagt toch wel de hoofdprijs, dus bij AZ weg halen zal al niet mee vallen.

Welke goede spelers heeft hij dan allemaal gehaald bij WII of AZ?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28243483
quote:
Op zondag 26 juni 2005 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hiervoor hebben we Don Leo gehad
pi_28243522
Die ging niet naar de grote concurrent maar naar het buitenland, dat is nogal een verschil
pi_28243580
quote:
Op zondag 26 juni 2005 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die ging niet naar de grote concurrent maar naar het buitenland, dat is nogal een verschil
Net of AZ onze grote concurrent is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28243608
quote:
'Charisteas genoemd bij Standard Luik'
Niet bevestigde geruchten in Belgie melden dat Standard Luik nadrukkelijk interesse zou hebben voor de Grieken Angelos Charisteas (Ajax) en Georgios Karagounis (Inter), zo meldt La Derniere Heure. Hoewel de Belgen het zelf ook niet al te serieus nemen gezien de status van de spelers, blijft er altijd de twijfel omdat Standard Luik er ook in slaagde om spelers als Sergio Conceicao naar Belgie te halen.
Wel grote BS denk ik maar toch grappig.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2005 @ 11:53:24 #208
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28245443
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ongeloofelijk dat er Ajacieden blij zijn met de komst van on-loyale hond Van Geel die geen knip voor de neus waard is.

Maar hij zal ongetwijfeld prima kunnen samenwerken met zijn baas foute Arie
We zijn blijer met Van Geel bij Ajax dan met jou op dit forum. Trek je conclusies zou ik zeggen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 26 juni 2005 @ 12:30:41 #209
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28246296
Ik snap zowiezo niet wat al die psvers hier doen
Houd van een lijntje.
  zondag 26 juni 2005 @ 12:40:30 #210
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_28246553
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
minderwaardigheidscomplex
pi_28247916
quote:
Op zondag 26 juni 2005 07:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat klopt er dan niet van? Ajax heeft geen moraal en dan blijkt het meest uit het persooneelsbeleid.

Ik dank god op mijn blote knieeen dat Van Geel niet bij PSV in dienst is.
Zegt een fan van de club die nog steeds spelers van de grote concurent wil hebben

Donder is op naar het PSV topic samen met die Cultheld
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_28247994
We hebben toch nog een Ajacied in de halve finale van het WK. Hup Rachid!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28250691
Vermeer moeten we maar verhuren aan een club zonder keeper. RKC misschien ofzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28250750
Diego is terug
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_28251038
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Diego is terug
Was die niet eerst gebant?
Koning.
pi_28251053
Ja. Had zo moeten blijven eigenlijk...
In Southern Sun
pi_28251100
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. Had zo moeten blijven eigenlijk...
Want? Jij bent admin?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28251117
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Want? Jij bent admin?
In Southern Sun
pi_28251212
Jij bent de enige die hem kan pruimen op dit forum, geloof ik cultheld....
www.thuisuiteten.nl
pi_28251283
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Jij bent de enige die hem kan pruimen op dit forum, geloof ik cultheld....
CMT ook.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28251313
Soort zoekt soort, zeggen ze dan...
In Southern Sun
pi_28251556
Zegt veel over de user ja.

Maar ik ben benieuwd of Urby ook verhuurd zal worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_28251575
Urby deed het ook niet zo heel goed vond ik.
Verhuren lijkt me een prima optie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 26 juni 2005 @ 16:19:16 #224
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28251658
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Idd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_28251716
Urby viel me eigenlijk wel mee dit toernooi, heb hem altijd te licht bevonden...
In Southern Sun
pi_28252319
quote:
Op zondag 26 juni 2005 02:28 schreef twi het volgende:

Hoe dan ook, alsof van der Meyde zo vaak goede voorzetten had, dat viel ook wel mee hoor.
Hij maakte toch een aanzienlijk aantal assists als je naar de cijfers keek.
  zondag 26 juni 2005 @ 16:51:06 #227
19817 yurko
Mute Air
pi_28252402
Ik vind Urby nog erg onrustig aan de bal. Hij heeft wel een goede inzet en af en toe doet hij echt goede dingen, maar hij verliest nog iets te vaak de bal wanneer dit niet echt nodig is.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_28252788
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:51 schreef yurko het volgende:
Ik vind Urby nog erg onrustig aan de bal. Hij heeft wel een goede inzet en af en toe doet hij echt goede dingen, maar hij verliest nog iets te vaak de bal wanneer dit niet echt nodig is.
Ik vind urby op dit moment nog lang niet rijp voor ajax 1.
lollig
pi_28253491
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 juni 2005 @ 17:30:24 #230
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28253507
quote:
Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)sis%20bij%20fans.php

Gaat snel met Markus.
Zo!,
pi_28253524
quote:
Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)sis%20bij%20fans.php

Gaat snel met Markus.
Nu hopen dat ie het ook waar gaat maken
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_28253637
quote:
Op zondag 26 juni 2005 10:18 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Net of AZ onze grote concurrent is.
Lezen is moeilijk schijnbaar want Van Geel gaat immers van AZ naar Ajax en niet andersom
pi_28254824
quote:
Op zondag 26 juni 2005 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk schijnbaar want Van Geel gaat immers van AZ naar Ajax en niet andersom
Je meent het...
Koning.
  maandag 27 juni 2005 @ 00:25:59 #234
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_28260508
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:48 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij maakte toch een aanzienlijk aantal assists als je naar de cijfers keek.
maar als je dat tegen zijn kansloze acties afzet, dan is het rendement maar matig....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_28261372
Toch is het schijnbaar heel erg moeilijk om aan te geven wat de topaankopen zijn Van Geel in zijn pak hem beet 8 jaar in Tilburg en Alkmaar
  maandag 27 juni 2005 @ 01:05:46 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28261402
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het schijnbaar heel erg moeilijk om aan te geven wat de topaankopen zijn Van Geel in zijn pak hem beet 8 jaar in Tilburg en Alkmaar
Maar jij gaat nu antwoord geven op je eigen retorische vraag
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28261453
Sowieso twee spelers die hij heeft gekocht in Alkmaar: Lindenbergh (!), Meerdink.
Voor de rest zijn veel voetballers daar goed gaan spelen (Obdam, Perez, Timmer, ...) en dat komt denk ik toch door Van Geel, die Adriaanse heeft gehaald.

De trainer als topaankoop dus.
pi_28261476
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hyypia en Landzaat?
pi_28261557
quote:
Sowieso twee spelers die hij heeft gekocht in Alkmaar: Lindenbergh (!), Meerdink.
Voor de rest zijn veel voetballers daar goed gaan spelen (Obdam, Perez, Timmer, ...) en dat komt denk ik toch door Van Geel, die Adriaanse heeft gehaald.
Die 2 zaten er al eeuwen
quote:
Hyypia en Landzaat?
Beetje matig vind je niet voor pak hem beet 8 jaar?
pi_28262317
quote:
'Lobont dichtbij transfer naar Palermo?'
Volgens de Roemeense krant Pro Sport zou Ajax keeper Bogdan Lobont dichtbij een transfer naar het Italiaanse Palermo zijn. Dat zou de president van de Italiaanse Serie A club hebben laten weten. Een andere kandidaat, de 32-jarige Colombiaan Farid Mondragón van Galatasaray, zou met drie miljoen euro te duur zijn voor de Italianen.
pi_28262463
Mooi.

Beetje geld vangen voor Lobont, en Vermeer als 3de keeper.
  maandag 27 juni 2005 @ 03:18:38 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28262943
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die 2 zaten er al eeuwen

Beetje matig vind je niet voor pak hem beet 8 jaar?
Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte. Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik. Een AZ wat destijds dus ook gewoon met de hakken over de sloot het linkerrijtje wist te halen Natuurlijk was Co degene die de verantwoordelijke was voor de prestaties van die clubs, maar het materiaal heeft van Geel 'm beschikbaar gesteld, terwijl ome Dirk nou niet als gulle gever wat transfersommen te boek staat. En ook Willem II is niet de meest kapitaalkrachtige club.

Kortom, hij heeft aardig wat gepresteert met gelimiteerde middelen. Ik bedoel, die clubs hadden geen parkeerterrein voorhanden om te verkopen om een Tevez of Robinho te financieren
pi_28262951
quote:
Op maandag 27 juni 2005 02:11 schreef Radegast het volgende:
Mooi.

Beetje geld vangen voor Lobont, en Vermeer als 3de keeper.
Of als eerste.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_28263393
quote:
Op maandag 27 juni 2005 03:18 schreef twi het volgende:

[..]

Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte. Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik. Een AZ wat destijds dus ook gewoon met de hakken over de sloot het linkerrijtje wist te halen Natuurlijk was Co degene die de verantwoordelijke was voor de prestaties van die clubs, maar het materiaal heeft van Geel 'm beschikbaar gesteld, terwijl ome Dirk nou niet als gulle gever wat transfersommen te boek staat. En ook Willem II is niet de meest kapitaalkrachtige club.

Kortom, hij heeft aardig wat gepresteert met gelimiteerde middelen. Ik bedoel, die clubs hadden geen parkeerterrein voorhanden om te verkopen om een Tevez of Robinho te financieren
Belangrijker nog is dat hij ervoor zorgt dat er geen spelers van het kaliber Sikora, Soetaars e.d. meer gekocht worden. Maar volgens mij heeft van Geel ook wel een oogje voor jeugdspelers.
pi_28263451
quote:
Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik.
De enige spelers die Van Geel gehaald heeft zijn de Willem II´ers Sektoui, Ramzi, Mathijsen, Landzaat, Jaliens en Huysegems

Alleen Matijssen, Landzaat en Hysegems zijn daar van geslaagd. Verder is het de selectie waar Van Stee mee werkte en kan je dat succes dus voornamelijk op het conto van Co schrijven
quote:
Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte.
Ga je nu beweren dat Ajax, Feyenoord en PSV geen betere spelers gehaald hebben de laatste 8 á 10 jaar dan Hypia en Landzaat?
quote:
Maar volgens mij heeft van Geel ook wel een oogje voor jeugdspelers.
Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.

[ Bericht 9% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 27-06-2005 07:51:15 ]
  maandag 27 juni 2005 @ 08:09:37 #246
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28263545
Wat probeer je nou te bewijzen, Diego? Afgezien van hoe enorm dom je bent, that is.. .
-
pi_28263990
quote:
Op maandag 27 juni 2005 07:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.
Dat is Blind als coach al helemaal geen probleem.
pi_28264146
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Vermeer moeten we maar verhuren aan een club zonder keeper. RKC misschien ofzo.
Den Bosch
  maandag 27 juni 2005 @ 09:55:38 #249
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_28264812
Ik heb gehoord dat als je het afgelopen seizoen geen uitwedstrjid hebt bezocht, dat je uitkaart dan verloopt.. Iemand die dit kan bevestigen?
pi_28266953
Eindelijk een seizoenskaart voor 409 komend seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')