Lindenbergh hebben wel al gekocht..quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef golfer het volgende:
Vlaar zou welkom zijn, de rest van AZ is oninteressant voor Ajax, want we hebben zelf betere spelers op elke positie of in de opleiding.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik vind Kenneth Perez wel een interessante optie als tweede linksbuiten (achter Ryan Babel) want ik heb geen vertrouwen in Nicolae Mitea en Nourdin Boukhari...
Het rendement van Kenneth Perez is vele malen beter dan het rendement van Nicolae Mitea en Nourdin Boukhari bij elkaar en we moeten toch wat, als Ryan Babel een keer geschorst is of geblesseerd raakt. Dan maar Kenneth Perez...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]. Kenneth Perez, alsjeblieft niet zeg. *kots*
Sinds wanneer speelt er een Park bij Ajax?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:07 schreef ChAoZ het volgende:
Ik denk niet dat er veel spelers Van Geel zullen volgen. De prijzen waarvoor AZ wil gaan, liggen volgens mij veel te hoog voor Ajax en terecht. Als Park en Vd Vaart weggaan voor resp 6 en 5 miljoen, is een Kromkamp dan 15 waard? Ik vind van niet.
Grygera is ook geen echte Ajax-verdediger, maar toch erg belangrijk geworden. Daarbij is Vlaar nog veel meer coachend bezig. Een opbouwende speler ernaast, en klaar is Ajax.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Vlaar vind ik niet direct een Ajax-verdediger.
En Babel heeft op links best wel vrijheid, zoals Pienaar dat op rechts kreeg.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt er een Park bij Ajax?
Leg de assists en kools van Kenneth eens naast nourdin of mitea......Welkom Kennethquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]. Kenneth Perez, alsjeblieft niet zeg. *kots*
Ook alleen dit seizoen. Ik vind ook dat er iemand op linksbuiten moet komen maar aub geen Perez. Die gaat echt floppen. Toekomst is er in ieder geval wel met Boerrigter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Leg de assists en kools van Kenneth eens naast nourdin of mitea......Welkom Kenneth![]()
En de Cler gaat niet terugquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Perez en De Cler zijn wat mij betreft spelers die Ajax wel kan gebruiken. Alleen gaat Perez niet lang meer mee.
Vind ik ook, maar het ligt ook nog aan het feit hoelang contracten nog duren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:07 schreef ChAoZ het volgende:
Ik denk niet dat er veel spelers Van Geel zullen volgen. De prijzen waarvoor AZ wil gaan, liggen volgens mij veel te hoog voor Ajax en terecht. Als Park en Vd Vaart weggaan voor resp 6 en 5 miljoen, is een Kromkamp dan 15 waard? Ik vind van niet.
Tja, heeft iemand die Boerrigter een keer echt aan het werk gezien? Is ie echt zo goed als mensen beweren?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook alleen dit seizoen. Ik vind ook dat er iemand op linksbuiten moet komen maar aub geen Perez. Die gaat echt floppen. Toekomst is er in ieder geval wel met Boerrigter.
En De Cler?.
Zitten een paar leuke tussenquote:Mogelijke tegenstanders voorronde CL
Slavia Praag
Real Betis
FC Basel
Wisla Kraków
Partizan Belgrado
Udinese
Shakhtar Donetsk
Maccabi Haifa
Everton
Steaua Boekarest
Brøndby IF
Rapid Wien
CSKA Sofia
DVSC Debrecen
Trabzonspor
Vålerengen IF
dat staat er nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt er een Park bij Ajax?
Het lijkt me dat er ook teams die uit de tweede qualifying komen ook mogelijke tegenstanders zijn en wellicht een aantal van de genoemde teams (aslnog) "seeded" zijn ...quote:
Niet goed genoeg om 4e te worden, maar wel goed genoeg om de CL te winnen, waarin ploegen als Barcelona, AC Milan, Real Madrid, Chelsea, Bayern Munchen, etc. mee deden. Om dat te winnen moet je toch wel iets meer in huis hebben dan een ploeg die 4e wordt in een competitie waarin ook ploegen spelen als Portsmouth, Aston Villa, Fulham, Blackburn Rovers, Charlton Athletic, etc.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zwakke redenatie...
Liverpool was niet goed genoeg om 4e te worden, dus verdien je het toch ook niet?
Precies, die redenatie slaat nergens op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zwakke redenatie...
Liverpool was niet goed genoeg om 4e te worden, dus verdien je het toch ook niet?
Net of ze tegen al die tegenstanders hebben gespeeld? En of er in de CL niet minder sterke zitten??quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet goed genoeg om 4e te worden, maar wel goed genoeg om de CL te winnen, waarin ploegen als Barcelona, AC Milan, Real Madrid, Chelsea, Bayern Munchen, etc. mee deden. Om dat te winnen moet je toch wel iets meer in huis hebben dan een ploeg die 4e wordt in een competitie waarin ook ploegen spelen als Portsmouth, Aston Villa, Fulham, Blackburn Rovers, Charlton Athletic, etc.
Ik snap je punt niet helemaal, als jij denkt dat het behalen van de Champions League een minder grote prestatie is dan vierde worden in de Premier League dan heb je echt geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:15 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Net of ze tegen al die tegenstanders hebben gespeeld? En of er in de CL niet minder sterke zitten??
De FA moest kiezen OF de 4e plek in de PL OF de winnaar vd CL.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zwakke redenatie...
De regels zijn NIETdat je dan DUS CL speelt maardat de locale Engelse/Spaanse/Italiaanse bond mag beslissen of de CL winnaar die buiten de top4 eindigt gaat spelen. Vorig jaar had de FA gesteld dat de CL winnaar zou spelen - nu bedacht de FA op het laatste moment dat #4 zou spelen (terwijl de competitie al tegen het einde liep...)quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:23 schreef keeper het volgende:
Everton een CL plek gegeven? Ze zijn toch vierde geworden? De regels zijn toch dat je dan (voorronde) CL mag spelen?
Om Everton die plek te ontnemen is net zo onzinnig als Arsenal of Man Utd die plek ontnemen.
Geinig weetje.quote:22/6/2005 - Discussie over selectie spelers op geboortedatum
(Gepost door RvN)
De Telegraaf kwam vorige week met een universiteitsonderzoek waaruit blijkt dat maar liefst 42% van de spelers in de jeugdopleiding van Ajax geboren is in het eerste kwartaal, januari/februari/maart. Zij zouden fysiek verder zijn dan hun jongere leeftijdgenoten van die lichting, maar niet noodzakelijkerwijs getalenteerder.
Sporthistoricus Jurryt van de Vooren publiceerde op de site Nu.nl op basis daarvan een eigen onderzoekje naar de geboortedata van alle Nederlands elftal spelers in het verleden. Daaruit blijkt geen noemenswaardig verschil tussen de diverse kwartalen qua talent.
'Zo kunnen we zien dat voetbaltalent niet tijdsgebonden is. Want ik ben wel zo vrij om iemand die het Nederlands Elftal haalt te beschouwen als bovengemiddeld goed. Dus het beleid van Ajax en AZ (en alle andere clubs die zo werken) klopt niet als voetballers uit de eerste drie maanden van het jaar zo oververtegenwoordigd zijn' aldus de sporthistoricus.
Geen Amstel Cup?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom al dat gelul over 4e plekken? Ajax wint de champions league volgend jaar en wordt gewoon 1e
de weinige beelden die ik van hem gezien heb die waren wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:02 schreef gras het volgende:
Waarom al dat vertrouwen in Manucharyan? Moet nog zien dat de beste man speelminuten gaat krijgen voor de winterstop. Drie spitsen staan voor hem in de rangorde. Daarnaast op de vleugels ook een overvloed aan keuzes.
Wie is Zlatan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:37 schreef Nashje het volgende:
Mooi goal van Rosenberg afgelopen week. Die man gaat Zlatan laten vergeten.
De man van de magistrale beweging tegen Liverpool.....quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De man van de magistrale beweging tegen Liverpool.....
De man die ons aan de dubbel hielp......
De man die ons de overwinning op Lyon schonk.......
De man die met een prachtige actie Ajax - Celta de Vigo besliste......
De man van het doelpunt van afgelopen jaar.......
De man waarvan Van Gaal vond dat we hem niet meer nodig hadden........
![]()
wat staat er op die pagina dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:43 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Haalt Ronald Koeman oud-Ajacied Wesley Sonck naar Benfica???
Borussia Mönchengladbach krijgt een Portugese trainer, maar toen ik deze "kop" zag, dacht ik als eerste aan het uitmuntende transferbeleid van Ronald Koeman...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat staat er op die pagina dan?
lijkt me wel een stunt zeg![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:46 schreef StarGazer het volgende:
De man waarvan Van Gaal vond dat we hem niet meer nodig hadden........
![]()
Kut-joden!quote:Woning Dirk Kuijt geplunderd
Inbrekers hebben de woning van Dirk Kuijt leeggehaald. Daarbij is onder andere de auto van zijn echtgenote gestolen, evenals geluidsapparatuur en de televisie. Dit meldt Noordzee Fm. Kuijt bevond zich ten tijde van de inbraak op Aruba, waar hij meedoet aan het Beach Voetvolley Toernooi. De spits komt volgens zijn vader voor de inbraak niet eerder naar huis. Familieleden van de voetballer hebben bij de politie aangifte gedaan van de inbraak. Volgens vader Kuijt is er de afgelopen weken al diverse keren ingebroken in de wijk De Zanderij in Katwijk, waar Dirk Kuijt woont.
Nee Loekie, dat wou Van Gaal niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:51 schreef fransie102 het volgende:
[..]v. Gaal wou hem toch juist houden?
Ik dacht dat Koeman hem weg wou hebben, en v. Gaal hem juist wou houden. Maar dat heb ik fout dan.quote:
Het was dus andersom ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koeman hem weg wou hebben, en v. Gaal hem juist wou houden. Maar dat heb ik fout dan.
En Medunjanin ookquote:
d'r staat niks op planet.nlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:23 schreef SoA-Holic het volgende:
'Pienaar dichtbij transfer naar PSV'
De kans is groot dat Steven Pienaar deze zomer Ajax verruilt voor PSV, zo meldt de website van Planet Internet in de rubriek Gossip. Ajax liet eerder weten dat het geen poging zal ondernemen de Zuid-Afrikaan deze zomer te verkopen. Pienaar maakte onlangs bekend dat hij zijn medio 2006 aflopende contract niet zal verlengen.
Hierdoor is hij over een jaar transfervrij. De 23-jarige middenvelder weigerde bij te tekenen nadat bleek dat Ajax niet bereid was aan zijn salariseisen tegemoet te komen. PSV lonkt al enige tijd naar Pienaar, die ook in verband is gebracht met Arsenal en Benfica.
(Planet-AOL)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |