Vind ik ook, maar het ligt ook nog aan het feit hoelang contracten nog duren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:07 schreef ChAoZ het volgende:
Ik denk niet dat er veel spelers Van Geel zullen volgen. De prijzen waarvoor AZ wil gaan, liggen volgens mij veel te hoog voor Ajax en terecht. Als Park en Vd Vaart weggaan voor resp 6 en 5 miljoen, is een Kromkamp dan 15 waard? Ik vind van niet.
Tja, heeft iemand die Boerrigter een keer echt aan het werk gezien? Is ie echt zo goed als mensen beweren?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook alleen dit seizoen. Ik vind ook dat er iemand op linksbuiten moet komen maar aub geen Perez. Die gaat echt floppen. Toekomst is er in ieder geval wel met Boerrigter.
En De Cler?.
Zitten een paar leuke tussenquote:Mogelijke tegenstanders voorronde CL
Slavia Praag
Real Betis
FC Basel
Wisla Kraków
Partizan Belgrado
Udinese
Shakhtar Donetsk
Maccabi Haifa
Everton
Steaua Boekarest
Brøndby IF
Rapid Wien
CSKA Sofia
DVSC Debrecen
Trabzonspor
Vålerengen IF
dat staat er nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt er een Park bij Ajax?
Het lijkt me dat er ook teams die uit de tweede qualifying komen ook mogelijke tegenstanders zijn en wellicht een aantal van de genoemde teams (aslnog) "seeded" zijn ...quote:
Niet goed genoeg om 4e te worden, maar wel goed genoeg om de CL te winnen, waarin ploegen als Barcelona, AC Milan, Real Madrid, Chelsea, Bayern Munchen, etc. mee deden. Om dat te winnen moet je toch wel iets meer in huis hebben dan een ploeg die 4e wordt in een competitie waarin ook ploegen spelen als Portsmouth, Aston Villa, Fulham, Blackburn Rovers, Charlton Athletic, etc.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zwakke redenatie...
Liverpool was niet goed genoeg om 4e te worden, dus verdien je het toch ook niet?
Precies, die redenatie slaat nergens op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zwakke redenatie...
Liverpool was niet goed genoeg om 4e te worden, dus verdien je het toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |